LIMIT NALEŻNOŚĆI, KREDYTOWY 240zł

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
hans1054
Prawie PlusManiak
Posty: 31
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 kwie 2009, o 08:24

LIMIT NALEŻNOŚĆI, KREDYTOWY 240zł

Post autor: hans1054 »

Posiadam numer w PLUS GSM w abonamencie. Zaciekawiła mnie sprawa limitu należności który praktycznie od początku umowy wynosi 240 zł. Według informacji operatora, w przypadku przekroczenia limitu należności, "może zostać założona blokada na połączenia wychodzące a my możemy poprosić o wpłatę zaliczki na rzecz faktury" i dalej: "limit należności może ulec zmianie w zależności od wysokości wystawianych faktur".
Jeśli będąc za granicą nie będę miał możliwości przelania operatorowi zaliczki wówczas zdjęcie blokady z konta będzie niemożliwe. Znajomy który ma abonament w Play ten sam limit praktycznie od początku wynosi 1000 zł. Czy ktoś ma doświadczenie w temacie jak PLUS GSM rozwiązuje tę sprawę w praktyce?

Otrzymałem informacje od znajomych jakie limity są w innych sieciach
w T-Mobile, 200 zł, po 3 miesiącach 500 zł,

w Orange około 250- 350 zł,

w Play 600 zł, po 3 miesiącach 1 000 zł,

Otrzymałem informacje od Pracownika PLUS iż limit kredytowy jest obliczany indywidualnie na podstawie rachunków ale nie poinformowano mnie ile wzrośnie limit kredytowy jeżeli będę płacił rachunki w kwocie 50-60zł?? czy limit kredytowy wzrośnie z 240zł do 600zł czy może do 1tys zł??

Ostatnie pytanie czy POLECENIE ZAPŁATY może zagwarantować że podczas przekroczenia limitu kredytowego pracownik Plus nie zablokuje numeru telefonu ponieważ jest uruchomione polecenie zapłaty??

Proszę o odpowiedź
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: LIMIT NALEŻNOŚĆI, KREDYTOWY 240zł

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj hans1054 ,

limit kredytowy wynosi 244 zł. Ma on na celu zabezpieczenie przed niekontrolowanym wygenerowaniem wysokiego użycia w bieżącym cyklu rozliczeniowym w stosunku do dotychczasowych płatności. Biorąc pod uwagę doświadczenia operatora, takie sytuacje mają miejsce np. w przypadku kradzieży telefonu, czy też jego użyczeniu, czyli korzystaniu z usług przez osobę trzecią.

Przekroczenie limitu kredytowego (czyli wykonanie rozmów w bieżącym cyklu rozliczeniowym na kwotę wyższą niż 244 zł brutto) nie wiąże się z automatyczną blokadą rozmów wychodzących. Po przekroczeniu limitu kredytowego POLKOMTEL może (ale nie musi) zadzwonić do Klienta i poinformować o wysokości bieżącego, czy też poprosić o wpłatę zaliczki lub zablokować rozmowy wychodzące.

Ten kontakt telefoniczny po przekroczeniu limitu uzależniony jet od dotychczasowej historii płatności, głównie wysokości i terminowości płatności, a także innych parametrów np. stażu w sieci.

Polecenie Zapłaty nie zwiększa wysokosci limitu kredytowego i nie wpływu na działania w procesie monitorowania użycia
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: LIMIT NALEŻNOŚĆI, KREDYTOWY 240zł

Post autor: zif »

A czy istnieje jakaś usługa, dzięki której da się odciąć połączenia wychodzące po przekroczeniu ustalonej kwoty w danym okresie rozliczeniowym? W sumie to najbardziej chodzi mi o wyłączenie transmisji danych, po niedawnych wydarzeniach :)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: LIMIT NALEŻNOŚĆI, KREDYTOWY 240zł

Post autor: Basia_Plus »

zif,

niestety nie mamy takiej usługi.
zif pisze:W sumie to najbardziej chodzi mi o wyłączenie transmisji danych, po niedawnych wydarzeniach :)
Wykasowanie ustawień w menu telefonu uniemożliwi korzystanie z internetu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: LIMIT NALEŻNOŚĆI, KREDYTOWY 240zł

Post autor: PWojciechowska »

Basia_Plus pisze:zif,

niestety nie mamy takiej usługi.
zif pisze:W sumie to najbardziej chodzi mi o wyłączenie transmisji danych, po niedawnych wydarzeniach :)
Wykasowanie ustawień w menu telefonu uniemożliwi korzystanie z internetu.
No i chyba też dezaktywacja usługi GPRS, LTE na karcie SIM.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: LIMIT NALEŻNOŚĆI, KREDYTOWY 240zł

Post autor: zif »

Idąc tym tropem, to przecięcie nożyczkami karty SIM też powinno pomóc.

Pytanie było o usługę po stronie operatora, bezobsługową dla klienta. To, że wytnę usługi, gdy już natłuczone będzie (taka zupełnie przypadkowa, przykładowa kwota :> ) 1000 zł, niewiele zmieni. OK, Basia odpowiedziała, że nie ma - już wiem, co chciałem :)
ODPOWIEDZ