karta SIM po wymianie nie działa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Basia_Plus »

baszta,

koszt wymiany karty SIM w ofercie na Kartę to 12,30 zł. Jeśli pobrana została inna opłata, możesz w tej sprawie złożyć reklamację. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Kwestie blokady karty SIM z tytułu naruszenia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych skieruj proszę do Departamentu Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nanee
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 6 gru 2017, o 15:01

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: nanee »

Proszę o pomoc!

Przedłużyłam wraz ze swoją mamą umowę na abonament w duecie, ona dostała nowy telefon, ja przedłużyłam bez telefonu - ze względu na to ja nie zmieniłam karty, a mama wymieniła na kartę nano. Wczoraj w punkcie Plusa, obsługujący nas Pan powiedział, że karta aktywuje się po ok. 3 h. Niestety dzisiaj nie działa ani stara, ani nowa karta mojej mamy, ani moja - stara. Generalnie nie mamy jak się z skontaktować z kimkolwiek. :-?
nanee
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 6 gru 2017, o 15:01

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: nanee »

OK, już nieaktualne.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Marta_Plus »

nanee,

cieszę się, że już wszystko OK. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
agap240593
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 5 sty 2018, o 18:26

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: agap240593 »

Witam,
wymieniłam kartę sim na nową 31.12.2017 r., jej aktywacja miała nastąpić do 24h, a po 2 dniach dalej nie działała, po zgłoszeniach na infolinii zostałam poinstruowana żeby udać się do salonu Plusa i ponownie wymienić kartę, która dalej, aż do dziś nie działa. Po ponownych kontaktach z infolinią nie ma żadnego rezultatu. Proszę o pomoc bo nie mogę korzystać z telefonu już prawie tydzień!!!
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Basia_Plus »

Witaj agap240593,

czy stara karta SIM nadal działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
agap240593
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 5 sty 2018, o 18:26

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: agap240593 »

Żadna nie działa od dnia wymiany (31.12.2017 r.)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Basia_Plus »

agap240593,

prześlij proszę poprzez ten formularz swój numer telefonu wraz z numerami starej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marekdgr
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 28 kwie 2018, o 11:02

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: marekdgr »

Mam podobny problem, po wymianie karty na nano nadal działa stara karta pomimo, że w salonie wszystko jest ok, nowa karta ma status zrealizowanej.

Już wszystko jest ok.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Ewa_Plus »

marekdgr,
- no to super. Cieszę się, że już wymiana przeszła w systemie i wszystko działa jak trzeba :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hades
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 19 maja 2018, o 21:07

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Hades »

W tym plusie to same problemy, ja wymieniłem kartę w salonie bo pociąłem starą po pijanemu a telefon wyrzuciłem przez okno, ale to w sumie nie istotne. płacę rachunki dzień po e-fakturze/ więc szkoda mi było z tego numeru nie korzystać.kupiłem nowy telefon i dali mi w salonie duplikat. też miał się aktywować po dwóch godzinach... już trzeci dzień nie działa. co mam teraz znowu latać po salonach? dobrze że chociaż za darmo mi dali . bo jak będzie trzeba 10 razy ten duplikat brać to jeszcze worek kasy potrzebny na każdy.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Marta_Plus »

Hades,

jak obecnie wygląda sytuacja? Po przelogowaniu telefonu nowa karta nadal nie działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hades
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 19 maja 2018, o 21:07

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Hades »

Dalej Nie działa, tylko połączenia alarmowe...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Marta_Plus »

Hades,

prześlij proszę przez ten formularz https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us? następujące informacje:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
- numer PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),
- numer starej i nowej karty SIM,
- adres punktu, w którym dokonywałeś zmiany.

Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hades
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 19 maja 2018, o 21:07

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Hades »

Ja wczoraj przez plus online już pisałem ten formularz, ale nic nie odpisali. tylko takie coś mi na maila odesłali. "Dziękujemy za przesłanie wiadomości. Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe. Jeżeli przesłany e-mail jest reklamacją - rozpatrzymy ją nie później niż w ustawowym terminie 30 dni. Zachęcamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.

Zarządzaj sam swoim kontem w Plus online i Mobilnym Plus Online! Twoje konto umożliwia podgląd bieżących wydatków i usług, zapłacenie rachunku. Można też szybko skontaktować się z nami, wybierając odpowiedni temat rozmowy w formularzu kontaktowym.

Zaloguj się do Plus online lub pobierz wersję mobilną z Google Play, App Store lub Windows Store.


Z poważaniem
Zespół Internetowej Obsługi Klienta Plusa"
ODPOWIEDZ