Strona 46 z 50

Re: karta SIM po wymianie nie działa

: 30 lis 2017, o 11:46
autor: Basia_Plus
baszta,

koszt wymiany karty SIM w ofercie na Kartę to 12,30 zł. Jeśli pobrana została inna opłata, możesz w tej sprawie złożyć reklamację. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Kwestie blokady karty SIM z tytułu naruszenia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych skieruj proszę do Departamentu Reklamacji.

Re: karta SIM po wymianie nie działa

: 6 gru 2017, o 15:07
autor: nanee
Proszę o pomoc!

Przedłużyłam wraz ze swoją mamą umowę na abonament w duecie, ona dostała nowy telefon, ja przedłużyłam bez telefonu - ze względu na to ja nie zmieniłam karty, a mama wymieniła na kartę nano. Wczoraj w punkcie Plusa, obsługujący nas Pan powiedział, że karta aktywuje się po ok. 3 h. Niestety dzisiaj nie działa ani stara, ani nowa karta mojej mamy, ani moja - stara. Generalnie nie mamy jak się z skontaktować z kimkolwiek. :-?

Re: karta SIM po wymianie nie działa

: 6 gru 2017, o 15:58
autor: nanee
OK, już nieaktualne.

Re: karta SIM po wymianie nie działa

: 6 gru 2017, o 17:22
autor: Marta_Plus
nanee,

cieszę się, że już wszystko OK. :->

Re: karta SIM po wymianie nie działa

: 5 sty 2018, o 18:40
autor: agap240593
Witam,
wymieniłam kartę sim na nową 31.12.2017 r., jej aktywacja miała nastąpić do 24h, a po 2 dniach dalej nie działała, po zgłoszeniach na infolinii zostałam poinstruowana żeby udać się do salonu Plusa i ponownie wymienić kartę, która dalej, aż do dziś nie działa. Po ponownych kontaktach z infolinią nie ma żadnego rezultatu. Proszę o pomoc bo nie mogę korzystać z telefonu już prawie tydzień!!!

Re: karta SIM po wymianie nie działa

: 5 sty 2018, o 18:50
autor: Basia_Plus
Witaj agap240593,

czy stara karta SIM nadal działa?

Re: karta SIM po wymianie nie działa

: 5 sty 2018, o 18:52
autor: agap240593
Żadna nie działa od dnia wymiany (31.12.2017 r.)

Re: karta SIM po wymianie nie działa

: 5 sty 2018, o 18:55
autor: Basia_Plus
agap240593,

prześlij proszę poprzez ten formularz swój numer telefonu wraz z numerami starej i nowej karty SIM.

Re: karta SIM po wymianie nie działa

: 28 kwie 2018, o 11:08
autor: marekdgr
Mam podobny problem, po wymianie karty na nano nadal działa stara karta pomimo, że w salonie wszystko jest ok, nowa karta ma status zrealizowanej.

Już wszystko jest ok.

Re: karta SIM po wymianie nie działa

: 30 kwie 2018, o 10:01
autor: Ewa_Plus
marekdgr,
- no to super. Cieszę się, że już wymiana przeszła w systemie i wszystko działa jak trzeba :-)

Re: karta SIM po wymianie nie działa

: 19 maja 2018, o 21:20
autor: Hades
W tym plusie to same problemy, ja wymieniłem kartę w salonie bo pociąłem starą po pijanemu a telefon wyrzuciłem przez okno, ale to w sumie nie istotne. płacę rachunki dzień po e-fakturze/ więc szkoda mi było z tego numeru nie korzystać.kupiłem nowy telefon i dali mi w salonie duplikat. też miał się aktywować po dwóch godzinach... już trzeci dzień nie działa. co mam teraz znowu latać po salonach? dobrze że chociaż za darmo mi dali . bo jak będzie trzeba 10 razy ten duplikat brać to jeszcze worek kasy potrzebny na każdy.

Re: karta SIM po wymianie nie działa

: 21 maja 2018, o 10:24
autor: Marta_Plus
Hades,

jak obecnie wygląda sytuacja? Po przelogowaniu telefonu nowa karta nadal nie działa?

Re: karta SIM po wymianie nie działa

: 21 maja 2018, o 11:43
autor: Hades
Dalej Nie działa, tylko połączenia alarmowe...

Re: karta SIM po wymianie nie działa

: 21 maja 2018, o 12:07
autor: Marta_Plus
Hades,

prześlij proszę przez ten formularz https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us? następujące informacje:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
- numer PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),
- numer starej i nowej karty SIM,
- adres punktu, w którym dokonywałeś zmiany.

Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.

Re: karta SIM po wymianie nie działa

: 21 maja 2018, o 12:27
autor: Hades
Ja wczoraj przez plus online już pisałem ten formularz, ale nic nie odpisali. tylko takie coś mi na maila odesłali. "Dziękujemy za przesłanie wiadomości. Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe. Jeżeli przesłany e-mail jest reklamacją - rozpatrzymy ją nie później niż w ustawowym terminie 30 dni. Zachęcamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.

Zarządzaj sam swoim kontem w Plus online i Mobilnym Plus Online! Twoje konto umożliwia podgląd bieżących wydatków i usług, zapłacenie rachunku. Można też szybko skontaktować się z nami, wybierając odpowiedni temat rozmowy w formularzu kontaktowym.

Zaloguj się do Plus online lub pobierz wersję mobilną z Google Play, App Store lub Windows Store.


Z poważaniem
Zespół Internetowej Obsługi Klienta Plusa"