wysoki rachunek za internet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5184
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

martuska86,
martuska86 pisze:Nr zgłoszenia: #827887.
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
martuska86
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 3 cze 2019, o 21:29

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: martuska86 »

Pani Basiu,
bardzo dziękuję za pomoc. Reklamacja została uwzględniona.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5184
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

martuska86,
martuska86 pisze:Reklamacja została uwzględniona.
dziękuję za wiadomość. Cieszę się, że mogłam pomóc :->.
Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
micrus_rybnik
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 11 lip 2019, o 11:59

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: micrus_rybnik »

Witam,
Mam pytanie do Specjalistów Plusa. W czasie pobytu w Szwajcarii w ub. tygodniu córka wysłała sms'a ODBLOKUJ po wiadomości w sprawie Limitera. Generalnie nie korzystała z transmisji danych do momentu gdy siedząc w pociągu była pewna, że ma dostęp do darmowego Wi-Fi (zgodnie z sugestią odpowiednich naklejek na szybach). Niestety korzystała z transmisji danych i nabiła rachunek na prawie 10 tys. Jak doczytałem na forum, jakąkolwiek reklamację mogę złożyć dopiero po wystawieniu faktury (18.07.2019), ale chciałem dopytać, czy są jakiekolwiek szanse na anulowanie (lub przynajmniej zmniejszenie) tej bardzo wysokiej opłaty?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5184
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

Witaj micrus_rybnik,
micrus_rybnik pisze: chciałem dopytać, czy są jakiekolwiek szanse na anulowanie (lub przynajmniej zmniejszenie) tej bardzo wysokiej opłaty?
decyzję w tej sprawie podejmie Departament Reklamacji.
Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... reklamacja. Jeśli podasz nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TomPL
Szalony PlusManiak
Posty: 222
Rejestracja: 12 cze 2013, o 09:59
Lokalizacja: Warmia

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: TomPL »

micrus_rybnik pisze:Witam,
Mam pytanie do Specjalistów Plusa. W czasie pobytu w Szwajcarii w ub. tygodniu córka wysłała sms'a ODBLOKUJ po wiadomości w sprawie Limitera. Generalnie nie korzystała z transmisji danych do momentu gdy siedząc w pociągu była pewna, że ma dostęp do darmowego Wi-Fi (zgodnie z sugestią odpowiednich naklejek na szybach). Niestety korzystała z transmisji danych i nabiła rachunek na prawie 10 tys. Jak doczytałem na forum, jakąkolwiek reklamację mogę złożyć dopiero po wystawieniu faktury (18.07.2019), ale chciałem dopytać, czy są jakiekolwiek szanse na anulowanie (lub przynajmniej zmniejszenie) tej bardzo wysokiej opłaty?
Po "ODBLOKUJ" telefon pewnie sam korzystaj z transmisji danych, w tle. Po co ona to odblokowywała???
micrus_rybnik
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 11 lip 2019, o 11:59

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: micrus_rybnik »

Basia_Plus pisze:Witaj micrus_rybnik,
micrus_rybnik pisze: chciałem dopytać, czy są jakiekolwiek szanse na anulowanie (lub przynajmniej zmniejszenie) tej bardzo wysokiej opłaty?
decyzję w tej sprawie podejmie Departament Reklamacji.
Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... reklamacja. Jeśli podasz nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Złożyłem reklamację, ale niestety nie dostałem żadnego numeru zgłoszenia, jedynie sms, że zgłoszenie z 20.07.2019 zostanie rozpatrzone w możliwie najkrótszym terminie. Ten numer zgłoszenia może przyjść później?
micrus_rybnik
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 11 lip 2019, o 11:59

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: micrus_rybnik »

TomPL pisze:
micrus_rybnik pisze:Witam,
Mam pytanie do Specjalistów Plusa. W czasie pobytu w Szwajcarii w ub. tygodniu córka wysłała sms'a ODBLOKUJ po wiadomości w sprawie Limitera. Generalnie nie korzystała z transmisji danych do momentu gdy siedząc w pociągu była pewna, że ma dostęp do darmowego Wi-Fi (zgodnie z sugestią odpowiednich naklejek na szybach). Niestety korzystała z transmisji danych i nabiła rachunek na prawie 10 tys. Jak doczytałem na forum, jakąkolwiek reklamację mogę złożyć dopiero po wystawieniu faktury (18.07.2019), ale chciałem dopytać, czy są jakiekolwiek szanse na anulowanie (lub przynajmniej zmniejszenie) tej bardzo wysokiej opłaty?
Po "ODBLOKUJ" telefon pewnie sam korzystaj z transmisji danych, w tle. Po co ona to odblokowywała???
Sam chciałbym wiedzieć dlaczego zrobiła to odblokowanie. To chyba choroba współczesnych dzieci - zawsze i wszędzie muszą być w zasięgu. A poza tym spora wina kolei szwajcarskich, bo na oknach mieli naklejki, że sieć jest bezpłatna i nie była to informacja o wi-fi (sam te napisy oglądałem). No i młoda pomyślała, że w pociągu jest darmowy zasięg.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3119
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Marta_Plus »

micrus_rybnik,

prześlij zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczyła pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
micrus_rybnik
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 11 lip 2019, o 11:59

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: micrus_rybnik »

Marta_Plus pisze:micrus_rybnik,

prześlij zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczyła pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Dziękuję za załatwienie szybkiej odpowiedzi Polkomtela. Niestety jest negatywna.
Odpowiedź jest bardzo długa i w sporej części kompletnie nie odnosi się do tego co napisałem w reklamacji. Mam wrażenie, że jest to po prostu copy/paste. Odmowa anulowania choć części opłaty jest o tyle przykra, że to Polkomtel, a nie operator szwajcarski skasował tak wysoką opłatę. I jestem pewien, że się nie mylę, bo na moim telefonie służbowym (także w Polkomtelu) wykupiłem za 74 zł pakiet atlantycki dający mi 1 GB na dane w Szwajcarii. 74 zł za 1 GB, czyli nietrudno policzyć, że 230 MB mojej córki za ok. 12 tys. zł kosztowało ponad 664 razy więcej!!! Czy naprawdę jest możliwe, żeby operator stosował tak horrendalne stawki?
Jaki z tego wniosek? Podziękuję Polkomtelowi za współpracę (ponad 20 lat) zarówno w kwestii telefonów, jak i telewizji Polsat.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Ewa_Plus »

micrus_rybnik,
- przykro mi z powodu tej sytuacji. Jeśli odpowiedź została już udzielona, to nie można otworzyć ponownie sprawy.
Możesz ewentualnie ponownie spróbować złożyć reklamację. A my moglibyśmy przyśpieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TomPL
Szalony PlusManiak
Posty: 222
Rejestracja: 12 cze 2013, o 09:59
Lokalizacja: Warmia

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: TomPL »

micrus_rybnik pisze:.....
Odmowa anulowania choć części opłaty jest o tyle przykra, że to Polkomtel, a nie operator szwajcarski skasował tak wysoką opłatę. I jestem pewien, że się nie mylę, bo na moim telefonie służbowym (także w Polkomtelu) wykupiłem za 74 zł pakiet atlantycki dający mi 1 GB na dane w Szwajcarii. 74 zł za 1 GB, czyli nietrudno policzyć, że 230 MB mojej córki za ok. 12 tys. zł kosztowało ponad 664 razy więcej!!! Czy naprawdę jest możliwe, żeby operator stosował tak horrendalne stawki?
Jaki z tego wniosek? Podziękuję Polkomtelowi za współpracę (ponad 20 lat) zarówno w kwestii telefonów, jak i telewizji Polsat.
Zanim wybierzesz innego operatora sprawdź jakie tam mają stawki na Szwajcarię, żeby nie było kolejnego zaskoczenia...
micrus_rybnik
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 11 lip 2019, o 11:59

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: micrus_rybnik »

Ewa_Plus pisze:micrus_rybnik,
- przykro mi z powodu tej sytuacji. Jeśli odpowiedź została już udzielona, to nie można otworzyć ponownie sprawy.
Możesz ewentualnie ponownie spróbować złożyć reklamację. A my moglibyśmy przyśpieszyć.
Witam,
Złożyłem ponownie reklamację. Na email specjalista_plus@plus.pl wysłałem namiary. Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3119
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Marta_Plus »

Witaj micrus_rybnik,

dziękuję za wiadomość, przekazałam Twoją sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jacoo
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 25 lip 2019, o 22:11

Kosmiczna kwota do zapłaty za Internet- 2 637zł

Post autor: jacoo »

Dzień dobry,
Pozwolę sobie opisać swój problem, mam podobną sprawę jak zgłoszona już na forum przez użytkownika@ mayos, nie widziałem czy mogę napisać w tamtym temacie także założę nowy:)

Moja sytuacja jest taka:
Posiadam Internet Plush 20GB od marca 2019 okres rozliczeniowy od 17 każdego miesiąca, korzystałem z opcji "wakacje od abonamentu" źle policzyłem w jaki dokładnie dzień wysłałem smsa. W miesiącu maju otrzymałem FV na 0 zł za okres 17.04.2019 do 16.05.2019 czyli jak myślałem w swoim "błędnym" przeświadczeniu usługa"wakacje" była aktywna na wymieniony okres rozliczeniowy. Włożyłem początkiem czerwca kartę do routera mimo że mam drugi opcjonalny internet, będąc przekonanym wobec braku wysłania sms WAKACJE za okres rozliczeniowy w maju zacząłem korzystać z usług.

Po około jednym dniu usługa przestała działać, doszedł sms o treści
" Informujemy o blokadzie polaczen w zwiazku z przekroczeniem limitu kredytowego. Kwota biezacego uzycia wynosi 1721.26 zl netto. Warunkiem odblokowania jest wplata zaliczki w wysokości kwoty uzycia na konto 80 1020 1026 2883 0000 2175 6168. Po otrzymaniu potwierdzenia wplaty na mail: wplaty@plus.pl połączenia zostana odblokowane. Informacja pod:+48601102655 (nr platny)."

Dwie godziny później dostałem podobnego smsa o kwocie juz 2123.82zł i nie mogłem już korzystać z internetu...

Pomyślałem że to jakaś pomyłka lub błąd systemu, czekając na wystawienie FV do końca okresu rozliczeniowego moim oczom ujrzała zaskakująca kwota do zapłaty 2 637,29zł.

W tym samym dniu złożyłem reklamacje na podaną kwotę że jest coś naliczone błędnie otrzymałem odpowiedź NEGATYWNĄ, sugerująca iż wysłałem smsa o treści wakacje dnia 19.04.2019, co skutkowało przyznaniem wg regulaminu na okres rozliczeniowy od połowy maja do połowy czerwca... Byłem zszokowany taką odpowiedzią, skoro otrzymałem FV na 0zł w maju.. byłem przekonany że usługa WAKACJE była aktywna za okres od kwietnia do maja. Jest to bardzo niejasne dla mnie i wprowadzające w błąd.
Próbowałem kontaktować się z infolinią Plush jednak otrzymałem odpowiedź skoro reklamacja została złożona, nie mogę składać takiej samej reklamacji dotyczącej tej samej sprawy, sugerując udanie się do Rzecznika Praw Konsumenta.

Skorzystałem z tej drogi i została podtrzymana poprzednia decyzja z wyjaśnieniem dla Rzecznika, i sprawa utkwiła w martwym punkcie, jest to bardzo wysoka kwota która nie mogę zapłacić, za taką kwotę jestem w stanie opłacić dużo wyższy abonament i to na kilkanaście miesięcy. Aktualnie karta jest nieaktywna a mimo to przyszła kolejna FV z zapłatą na 24.99,

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu, bo nie mam pojęcia co zrobić z tym faktem.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 26 lip 2019, o 11:24 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
ODPOWIEDZ