wysoki rachunek za internet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

Espees,
Espees pisze:Jakie było moje zdziwienie jak po powrocie okazalo się, że zostały naliczone jakieś opłaty za korzystanie z danych komórkowych.
większość telefonów obecnie dostępnych na rynku zawiera aplikacje, które uruchamiają automatyczny transfer danych poprzez funkcje łączenia się z Internetem.
Espees pisze:Złożyłem reklamację. Jakiś doradca biznesowy odpisał, że wszystko jest ok i że telefon może sam pobierać dane w tle (???) o czym pierwszy raz słyszę. Odwołałem się od tego i otrzymałem kolejną odpowiedź, że Plus nie odpowiada za to, że niektóre aplikacje mogą łączyć się w tle.
Przykro nam z powodu decyzji, którą podjął Departament Reklamacji :-( .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KubaD
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 9 sty 2020, o 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: KubaD »

Espees pisze:Jestem Klientem Plus od lat. Zawsze płacącym terminowo i zawsze zadowolonym z usług. Do dziś. W tym roku wybrałem się na weekend do Turcji. Jeszcze w Polsce w ustawieniach wyłączyłem pobieranie danych w roamingu. Jakie było moje zdziwienie jak po powrocie okazalo się, że zostały naliczone jakieś opłaty za korzystanie z danych komórkowych. Złożyłem reklamację. Jakiś doradca biznesowy odpisał, że wszystko jest ok i że telefon może sam pobierać dane w tle (???) o czym pierwszy raz słyszę. Odwołałem się od tego i otrzymałem kolejną odpowiedź, że Plus nie odpowiada za to, że niektóre aplikacje mogą łączyć się w tle. To rozumiem, wtedy zacząłem o tym czytać. Jednak podejście ze strony Plusa w tej sytuacji, w której tłumaczyłem, że zrobiłem wszystko w dobrej wierze było dla mnie zaskoczeniem. Nieznajomość szkodzi, na szczęście mam w swoim ręku poważny atut. Jak tylko zakończy się obecna umowa żegnam się po wielu latach z Plusem. I znajomych też do tego namówię. Dla głupich parunastu złotych stracicie lojalnego Klienta. A wszystkich innych ostrzegam, że nieświadomość może kosztować. I nie liczcie wtedy na zrozumienie Plusa pomimo ze jesteście dlugoletnim Klientem.
To powiem Ci, tak szczerze i dobitnie - że z takim podejściem, to za jakiś czas operatorów Ci zabraknie :) Plus za te przesłane dane musi zapłacić, ani Orange, ani Play czy T-Mobile tutaj nie zrobi wyjątku. To, że klient nie wie, nie zna się.... Wielokrotnie mówi się w różnych kampaniach, na stronach internetowych - jedziesz poza UE, nie jesteś pewien czy jest zablokowane przesyłanie danych - to włącz tryb samolotowy.... Tylko wtedy jesteś kryty.
Tu było zużycie - naliczona została opłata. I takie podejście jest - moim zdaniem - bardzo głupie, szczerze. Rezygnujesz z usług operatora po tylu latach, bo po prostu nie wiedziałeś, że tak to działa... Słabe to, ale spoko :)
Espees
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 lip 2021, o 14:06

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Espees »

Szczerze to nie kojarzę wielkich kampanii poruszających ten temat :-) Ja nie rezygnuje z tego powodu, że Plus to naliczył. Rezygnuję z tego powodu, że w taki sposób podeszli do wieloletniego Klienta, który zostawił u nich grube pieniądze. Nie skaczę z sieci do sieci, jestem w Plusie 18 lat. I oczekiwałbym po tylu latach bez żadnej reklamacji i bez dnia opóźnienia w płatnościach pewnego indywidualnego podejscia. Więc mówimy o dwóch różnych rzeczach. O lojalnych klientów powinno się dbać a nie patrzeć tylko przez pryzmat 60 złotych. Tyle w temacie.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: mariusz9a »

No i moim zdaniem masz rację. Spotkałem się w innych sieciach, że potrafili nie takie długi umarzać bo klient coś przez przypadek zrobił i nabiło rachunek (można powiedzieć że podobna sytuacja co tutaj). No ale jest jak jest - trudno... :-(
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Krystian1401
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 9 sie 2021, o 10:54

Wysoki rachunek sms

Post autor: Krystian1401 »

Witam od czwartku przebywam w Turcji. W piątek zakupiłem pakiet za 15 zł na internet . Po czym otrzymałem sms o treści żeby wysłać zatwierdzenie bo inaczej pakiet nie aktywuje się ( wymóg konieczny) wysłałem po czym za godzinę dostałem sms że konto zablkokwane limi kredytowy wynosi ponad 690 zł. Masakra nie wiem co robić proszę o pomoc. Telefon wyłączyłem rano telefon włączył się po czym przyszły sms że konto zostało odblokowane ale limi kredytowy wynosi juz ponad 2200 zł. Telefon mam wyłączony ... nie włączam już na chwilę nawet. Co mam robić? Wakacje zepsute . Nie mam takiej kwoty . Proszę o pomoc- mój numer 72XXXXXXX . Korzystam teraz z telefonu żony.
Ostatnio zmieniony 9 sie 2021, o 12:07 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do wątku o podobnej tematyce. Ukrycie numeru telefonu.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Krystian1401,

z pozycji forum nie mam wglądu na konto numeru. Możesz skierować zgłoszenie w opisanej sprawie do naszego BOK, telefonicznie bądź mailowo. Kontaktując się tym drugim sposobem należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, PESEL). Jeśli prześlesz mi tutaj numer zgłoszenia (w przypadku wysłania maila), postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krystian1401
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 9 sie 2021, o 10:54

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Krystian1401 »

2361809 numer zgłoszenie proszę o pilny kontakt i pomoc
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Joanna_Plus »

Krystian1401,
Krystian1401 pisze:2361809
Odpowiedź na tę korespondencję jest już na Twojej skrzynce e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Alka
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 11 sie 2021, o 18:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Alka »

Szanowna Obsługo Plus forum, czy mogłabym prosić o przyspieszenie rozpatrywania reklamacji numer 2366840 ?

Z góry uprzejmie dziękuję
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Alka,
Alka pisze:numer 2366840
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bratek
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 13 wrz 2021, o 15:59

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Bratek »

Witam! Uprzejmie proszę o pomoc, przyszedł mi horrendalny rachunek na ponad 4.000zł i zastanawiam się czy jest szansa na uznanie mojej reklamacji. Do rzeczy:
W dniu 08.09.2021 przebywałem służbowo na terenie Monako. Przed godziną 9 uruchomiłem transmisję danych na około minutę w celu wysłania wiadomości w aplikacji Messenger, po czym wyłączyłem internet.
Zgodnie z wykazem połączeń, o godzinie 8:43:18 została włączona transmisja danych i w ciągu sekundy zostało pobrane 6000 KB o wartości brutto 295,20zł, a sekundę (!) później bo o 8:43:19 zostało pobrane 79400 KB o wartości brutto 3906,48 zł. Nie jest możliwe, aby w ciągu jednej minuty zostało naliczone niespełna 85MB, ani żeby w ciągu jednej sekundy pobrało 6MB… Uważam, że obie kwoty zostały mi doliczone niesłusznie do mojego rachunku i nie da się wytłumaczyć tak ogromnego zużycia w przeciągu jednej minuty. Podejrzenie wzbudzają również wartości danych transferu – są idealnie zaokrąglone do setek (kolejno 300kb, 500kb, 6000kb i 79400kb) co zwyczajnie budzi wątpliwości co do ich poprawności. Zaznaczę że w w opisanym czasie urządzenie nie przeprowadziło żadnej aktualizacji, która mogłaby w jakikolwiek sposób tłumaczyć tak wysokie (i podejrzanie „okrągłe”) wykorzystanie danych.
Reklamacja złożona, zaliczka również wpłacona żeby nie zablokowali mi usług, ale zastanawia mnie czy to nie jest zwykłe nadużycie ze strony operatora? Z góry wielkie dzięki za odpowiedzi.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Bratek,
Bratek pisze:zastanawiam się czy jest szansa na uznanie mojej reklamacji.
decyzję w tej sprawie podejmie Departament Reklamacji.
Bratek pisze:Reklamacja złożona
Podaj proszę numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
olpen
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 wrz 2021, o 07:09

Proszę o pomoc...

Post autor: olpen »

Witam.
Czy spotkał się ktoś z takim problemem ?
Przed wylotem do Turcji wyłączyłem wraz z żoną transmisje danych i po przylocie do Turcji dostaliśmy smsy typu " uwagi na wykorzystanie w 100% Limitera DATA w roaumingu transmisja danych zostanie zablokowana.(wymóg prawny)aby dalej korzystać z transmisji danych w roamingu wyslij sms odblokun na 8802 sms bezpłatny.

Troche nie rozumiałem tego smsa ale wysłaliśmy smsa z myślą ze może trzeba..

Wylądowaliśmy ok.8 a ten sms przyszedł 8:01. Dojechaliśmy do hotelu o godzinie 11:30 a o 12 dostajemy smsa ze zablokowano nasze numery w związku z wysoką kwota wykorzystanych usług...

Oboje mieliśmy wszystko wyłączone a tu takie cos.

Zadzwoniłem na infolinie i pan mówi ze nalicza Internet nam w telefonach i przy nim sprawdzałem że wszystko jest wyłączone .

Pan powiedział ze tak się zdarza i trzeba zresetować telefony i proszę włożyć reklamacje na kwotę którą wam naliczy.

Reset telefonu pomógł na tyle że juz nam nie liczyło opłat...ale... po 3 godzinach ja dostałem sms o zadłużeniu 4375,25 nettto...

Złożyłem reklamacje i odpowiedz jest "Mac na uwadze powyższe brak jest podstaw do uznania Pana reklamacji."

Proszę o pomoc jak rozwiązać tą sytuacje.

Pozdrawia
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2021, o 11:19 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Proszę o pomoc...

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj olpen,
- spróbuj napisać jeszcze jedną reklamację z prośbą o chociaż częściowe umorzenie naliczeń tureckiego operatora. Możesz to zrobić mailowo na adres bok@plus.pl"target="_blank.
Gdy w odpowiedzi przyjdzie Ci numer zgłoszenia (w formacie #1234) to podrzuć mi go tu na forum. Postaram się pomóc, chociaż obiecać nic nie mogę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: wlo »

Ja wg utartego schematu...
A wystarczyłoby w ebok (Plus online) wprowadzić zarządzanie usługami, w tym transmisją danych, w roamingu. Sama opcja włączenia/wyłączenia roamingu to za mało.
ODPOWIEDZ