Espees pisze:Jestem Klientem Plus od lat. Zawsze płacącym terminowo i zawsze zadowolonym z usług. Do dziś. W tym roku wybrałem się na weekend do Turcji. Jeszcze w Polsce w ustawieniach wyłączyłem pobieranie danych w roamingu. Jakie było moje zdziwienie jak po powrocie okazalo się, że zostały naliczone jakieś opłaty za korzystanie z danych komórkowych. Złożyłem reklamację. Jakiś doradca biznesowy odpisał, że wszystko jest ok i że telefon może sam pobierać dane w tle (???) o czym pierwszy raz słyszę. Odwołałem się od tego i otrzymałem kolejną odpowiedź, że Plus nie odpowiada za to, że niektóre aplikacje mogą łączyć się w tle. To rozumiem, wtedy zacząłem o tym czytać. Jednak podejście ze strony Plusa w tej sytuacji, w której tłumaczyłem, że zrobiłem wszystko w dobrej wierze było dla mnie zaskoczeniem. Nieznajomość szkodzi, na szczęście mam w swoim ręku poważny atut. Jak tylko zakończy się obecna umowa żegnam się po wielu latach z Plusem. I znajomych też do tego namówię. Dla głupich parunastu złotych stracicie lojalnego Klienta. A wszystkich innych ostrzegam, że nieświadomość może kosztować. I nie liczcie wtedy na zrozumienie Plusa pomimo ze jesteście dlugoletnim Klientem.
To powiem Ci, tak szczerze i dobitnie - że z takim podejściem, to za jakiś czas operatorów Ci zabraknie :) Plus za te przesłane dane musi zapłacić, ani Orange, ani Play czy T-Mobile tutaj nie zrobi wyjątku. To, że klient nie wie, nie zna się.... Wielokrotnie mówi się w różnych kampaniach, na stronach internetowych - jedziesz poza UE, nie jesteś pewien czy jest zablokowane przesyłanie danych - to włącz tryb samolotowy.... Tylko wtedy jesteś kryty.
Tu było zużycie - naliczona została opłata. I takie podejście jest - moim zdaniem - bardzo głupie, szczerze. Rezygnujesz z usług operatora po tylu latach, bo po prostu nie wiedziałeś, że tak to działa... Słabe to, ale spoko :)