dziękuję za wiadomość. Cieszę się, że mogłam pomóc.kolo12 pisze:bardzo dziękuję za pomoc, sprawa rozwiązana pozytywie dla mnie. Jeszcze raz bardzo dzięki.
wysoki rachunek za internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
kolo12,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
[quote="Basia_Plus"]
Dzień dobry,
Czy również mógłbym Panią prosić o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji nr #2724074
Dziękuję bardzo z góry.
Z wyrazami szacunku, Tomasz
Dzień dobry,
Czy również mógłbym Panią prosić o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji nr #2724074
Dziękuję bardzo z góry.
Z wyrazami szacunku, Tomasz
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj skandyone,
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenie odpowiedzi w tej sprawie.skandyone pisze:Czy również mógłbym Panią prosić o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji nr #2724074
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Dzień dobry,
czy taka odpowiedź z Działu Reklamacji zamyka dalsze rozmowy z Plusem, pozostawiając jedynie drogę sądową?
Informuję, że postępowanie reklamacyjne zostało zakończone.
Na podstawie § 7 ust. 2 pkt 5 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z 2014 r., poz. 284) uprzejmie informujemy, że zgodnie z przysługującymi uprawnieniami po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego istnieje możliwość dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym.
Z góry dziękuję
Marcin
czy taka odpowiedź z Działu Reklamacji zamyka dalsze rozmowy z Plusem, pozostawiając jedynie drogę sądową?
Informuję, że postępowanie reklamacyjne zostało zakończone.
Na podstawie § 7 ust. 2 pkt 5 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z 2014 r., poz. 284) uprzejmie informujemy, że zgodnie z przysługującymi uprawnieniami po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego istnieje możliwość dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym.
Z góry dziękuję
Marcin
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj emach,
nie zamyka. Jeśli odpowiedź, którą otrzymałeś z Departamentu Reklamacji budzi Twoje wątpliwości, prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) poprzez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.emach pisze:czy taka odpowiedź z Działu Reklamacji zamyka dalsze rozmowy z Plusem, pozostawiając jedynie drogę sądową?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Nie jestem pewien, czy formularz został prawidłowo wysłany.
Przy próbie ponownego otwarcia pokazuje się komunikat:
Sorry, you visited an invalid URL.
Przy próbie ponownego otwarcia pokazuje się komunikat:
Sorry, you visited an invalid URL.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: wysoki rachunek za internet
emach,
To nowy link do formularza: https://bok.plus.pl/form"target="_blankemach pisze:Nie jestem pewien, czy formularz został prawidłowo wysłany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Wysłałem formularz - czy powinienem otrzymać jakieś potwierdzenie?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
emach,
tak, powinieneś otrzymać numer przesłanego zgłoszenia.emach pisze:Wysłałem formularz - czy powinienem otrzymać jakieś potwierdzenie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Otrzymałem potwierdzenie, oznaczenie sprawy CASE/220531/1258 Reklamacje
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: wysoki rachunek za internet
emach,
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.emach pisze:Otrzymałem potwierdzenie, oznaczenie sprawy CASE/220531/1258 Reklamacje
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Witam, czy można przyśpieszyć rozpatrzenie reklamacji nr #CASE/220628/798, dziękuję serdecznie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj pichu14,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.pichu14 pisze:czy można przyśpieszyć rozpatrzenie reklamacji nr #CASE/220628/798,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Witam otrzymałem odpowiedź negatywną, jak mogę złożyć odwołanie od decyzji???
Basia_Plus pisze:Witaj pichu14,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.pichu14 pisze:czy można przyśpieszyć rozpatrzenie reklamacji nr #CASE/220628/798,
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
pichu14,
jeśli odpowiedź, którą otrzymałeś z Departamentu Reklamacji budzi Twoje wątpliwości, prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) poprzez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
jeśli odpowiedź, którą otrzymałeś z Departamentu Reklamacji budzi Twoje wątpliwości, prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) poprzez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ