wysoki rachunek za internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 wrz 2018, o 08:49
Re: wysoki rachunek za internet
Tak wiem mam prawo tego nie opłacać, ale ze strony plusa jest warunek, jeśli nie opłacę to blokują telefon dopóki nie wpłacę tych pieniędzy które chcą.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj barteks31,
Witaj Jagoda88,
Informacje na temat rozliczenia w roamingu znajdziesz tutaj: http://www.plus.pl/uslugi/roaming.
to dobra wiadomość. Cieszę się, że mogłam pomóc.barteks31 pisze:została rozpatrzona pozytywnie
Witaj Jagoda88,
potwierdzam, reklamacja może zostać rozpatrzona po zamknięciu okresu rozliczeniowego i wystawieniu faktury. Info jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.Jagoda88 pisze:Nie mogę złożyć rekalamacji, ponieważ może zostać odrzucona. Trzeba czekać do zakończenia okresu rozliczeniowego.
Informacje na temat rozliczenia w roamingu znajdziesz tutaj: http://www.plus.pl/uslugi/roaming.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Basia_Plus pisze:Witaj barteks31,
to dobra wiadomość. Cieszę się, że mogłam pomóc.barteks31 pisze:została rozpatrzona pozytywnie
Witaj Jagoda88,
potwierdzam, reklamacja może zostać rozpatrzona po zamknięciu okresu rozliczeniowego i wystawieniu faktury. Info jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.Jagoda88 pisze:Nie mogę złożyć rekalamacji, ponieważ może zostać odrzucona. Trzeba czekać do zakończenia okresu rozliczeniowego.
Informacje na temat rozliczenia w roamingu znajdziesz tutaj: http://www.plus.pl/uslugi/roaming.
Basia, oczywiście jest informacja
Dodatkowe opłaty będą wynosić:
0,07 zł za minutę wykonanego połączenia głosowego,
0,05 zł za minutę odebranego połączenia głosowego,
4,66 zł za każdy GB transmisji danych.
Tylko nie jest możliwe przy tak krótkim czasie wykorzystać roaming na kwotę 617,00 zł. Otrzymałam informację od dwóch osób z polkomtel, iż jest to błąd systemu i kwota jest stanowczo za wysoka. Proszę to sprawdzić.
EDYCJA:
Basia_Plus
A co jeśli złożę reklamację dzisiaj? Wstrzyma to zablokowanie telefonu?
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2018, o 12:03 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty- ten sam temat.
Powód: Połączono posty- ten sam temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Jagoda88,
tak jak wspominałam wcześniej, jeżeli nie zgadzasz się z opłatami, to po zakończeniu okresu rozliczeniowego możesz złożyć reklamację.
tak jak wspominałam wcześniej, jeżeli nie zgadzasz się z opłatami, to po zakończeniu okresu rozliczeniowego możesz złożyć reklamację.
Złożenie reklamacji nie spowoduje wstrzymania blokady telefonu.Jagoda88 pisze:A co jeśli złożę reklamację dzisiaj? Wstrzyma to zablokowanie telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Z takim rachunkiem sie nie zgadzam. Utwierdzily mnie w tym dwie osoby z plusa ze to musi byc blad systemowy i malo prawodopodobne jest to zeby wykorzystac taka ilosc gb w dwa dni. Rozumiem ze nie musze tego placic i poczekam do konca okresu rozliczeniowego zeby zlozyc reklamacje. A poza tym jak sie ma naliczona oplata do waszych cennikow? I informacji jakie przesylacie do abonentow? Niestety ale dwukrotnie juz musialam walczyc o swoje pieniadze z Wami i dwa razy mialam racje. Za duzo bledow w waszym systemie jest.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: wysoki rachunek za internet
Jagoda88,
tak jak zasugerowała Basia_Plus, złóż reklamację, ale dopiero po zamknięciu okresu, w którym stwierdziłaś nieprawidłowości. Podaj nam potem numer reklamacji, a postaramy się przyśpieszyć odpowiedź. Obowiązek zapłaty kwestionowanej kwoty zostaje zawieszony do czasu rozpatrzenia reklamacji.
tak jak zasugerowała Basia_Plus, złóż reklamację, ale dopiero po zamknięciu okresu, w którym stwierdziłaś nieprawidłowości. Podaj nam potem numer reklamacji, a postaramy się przyśpieszyć odpowiedź. Obowiązek zapłaty kwestionowanej kwoty zostaje zawieszony do czasu rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Zamierzam złożyć reklamację na kwotę naliczoną w ramach roamingu i w związku z tym mam parę pytań.
Znalazłem taki dokument i podpieram się tym co tam wyczytałem -> https://archiwum.uke.gov.pl/files/?id_plik=22910
1).
Czy dotyczy to tylko przypadku pobytu w kraju UE czy każdego kraju bo jest to trochę niejasne ?
2).
Plus w tego typu wiadomościach nie wysyła informacji z punktu b - czy to jest ok ?
3). Jakim cudem Plus dopuszcza do sytuacji, że w przypadku klienta płacącego średnio 80 zł miesięcznie dochodzi do sytuacji nabicia rachunku na 1800 zł bez żadnej reakcji operatora. Dopiero wtedy następuje blokada ale operator nie chroni w ten sposób swojego klienta ale swój interes bo blokady dokonuje w obawie o to, że ktoś nie będzie w stanie zapłacić rachunku. Czy jeśli na koncie dochodzi do takiej nietypowej sytuacji to nie powinno być jakiegoś kontaktu ze strony operatora tak jak na przykład banki nie autoryzują nietypowych transakcji bez kontaktu z klientem.
4). Gdzie szukać podstaw prawnych ze sformułowanym obowiązkami operatora oraz prawami klienta
Znalazłem taki dokument i podpieram się tym co tam wyczytałem -> https://archiwum.uke.gov.pl/files/?id_plik=22910
1).
Kod: Zaznacz cały
Operator ma obowiązek poinformować abonenta przekraczającego granicę/wjeżdżającego
na terytorium innego kraju UE/EOG o wysokości opłat za poszczególne usługi roamingowe.
2).
Kod: Zaznacz cały
Po przekroczeniu
pułapu 50 euro, na urządzenie mobilne abonenta korzystającego z roamingu zostanie wysłane
odpowiednie powiadomienie.
Powiadomienie to będzie wskazywało:
a) procedurę, którą abonent ma zastosować, jeśli chce, aby usługi były kontynuowane,
b) koszt związany z każdą dodatkową wykorzystaną jednostką.
Jeżeli klient korzystający z roamingu nie udzieli odpowiedzi, do
3). Jakim cudem Plus dopuszcza do sytuacji, że w przypadku klienta płacącego średnio 80 zł miesięcznie dochodzi do sytuacji nabicia rachunku na 1800 zł bez żadnej reakcji operatora. Dopiero wtedy następuje blokada ale operator nie chroni w ten sposób swojego klienta ale swój interes bo blokady dokonuje w obawie o to, że ktoś nie będzie w stanie zapłacić rachunku. Czy jeśli na koncie dochodzi do takiej nietypowej sytuacji to nie powinno być jakiegoś kontaktu ze strony operatora tak jak na przykład banki nie autoryzują nietypowych transakcji bez kontaktu z klientem.
4). Gdzie szukać podstaw prawnych ze sformułowanym obowiązkami operatora oraz prawami klienta
Re: wysoki rachunek za internet
Witam. Mam następujący problem.
Przez 4 dni byłem w Chorwacji i korzystałem z internetu a rachunek jaki otrzymałem wyniósł ponad 6 tysięcy. Okazało się że telefon złapał zasięg z Bośni i Hercegowiny i zostały mi naliczony opłaty z poza kraju UE. Nie mam pojęcia co dalej mam z tym zrobić i gdzie złożyć reklamację. Jeżeli ktoś miał taki problem bardzo proszę o odpowiedź. Operator zablokował mi telefon dopiero jak naliczyło mi ponad 6 tysięcy. Jestem kierowcą busa, jeżdżę po całej Europie i nigdy nie miałem takiego przypadku.
Bardzo proszę o pomoc.
Przez 4 dni byłem w Chorwacji i korzystałem z internetu a rachunek jaki otrzymałem wyniósł ponad 6 tysięcy. Okazało się że telefon złapał zasięg z Bośni i Hercegowiny i zostały mi naliczony opłaty z poza kraju UE. Nie mam pojęcia co dalej mam z tym zrobić i gdzie złożyć reklamację. Jeżeli ktoś miał taki problem bardzo proszę o odpowiedź. Operator zablokował mi telefon dopiero jak naliczyło mi ponad 6 tysięcy. Jestem kierowcą busa, jeżdżę po całej Europie i nigdy nie miałem takiego przypadku.
Bardzo proszę o pomoc.
Re: wysoki rachunek za internet
Krzychu82,
ad1)
- tytuł tego dokumentu/informacji wskazuje na obszar zastosowania.
ad2)
- wymagane informacje są wysyłane i może to zostać zweryfikowane w procesie obsługi zgłoszenia reklamacyjnego.
ad3)
- mamy zabezpieczenie w postaci Limiter Data, który blokuje transmisję po przekroczeniu określonej kwoty za transmisję. Jeśli Klient wyłącza Limiter, to wtedy nie zadziała.
ad4)
– podstawy zamieszczamy we właściwym dla Abonenta Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dostępnym na www.plus.pl
Witaj sebekro,
- możesz złożyć reklamację wysyłając maila na adres bok@plus.pl. Szczegółowe informacje, jakie dane powinna zawierać reklamacja, znajdziesz tutaj.
ad1)
- tytuł tego dokumentu/informacji wskazuje na obszar zastosowania.
ad2)
- wymagane informacje są wysyłane i może to zostać zweryfikowane w procesie obsługi zgłoszenia reklamacyjnego.
ad3)
- mamy zabezpieczenie w postaci Limiter Data, który blokuje transmisję po przekroczeniu określonej kwoty za transmisję. Jeśli Klient wyłącza Limiter, to wtedy nie zadziała.
ad4)
– podstawy zamieszczamy we właściwym dla Abonenta Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dostępnym na www.plus.pl
Witaj sebekro,
- możesz złożyć reklamację wysyłając maila na adres bok@plus.pl. Szczegółowe informacje, jakie dane powinna zawierać reklamacja, znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Dziękuję za odpowiedź. Zapomniałem dodać że byłem w Chorwacji od 30.08 do 4.09 i dopiero 3.09 dostałem smsa o maksymalnych opłatach w Bośni. Przez te wszystkie dni byłem w jednym miejscu a rachunek dostałem tylko za 3.09. Od 30.08 do 3.09 również korzystałem z internetu. Za 3 dni była normalna stawka natomiast za jeden dzień przyszedł mi tak kosmiczny rachunek. Oczywiście złożę reklamację jeżeli ktoś na forum może jeszcze coś doradzić, bardzo proszę.
Re: wysoki rachunek za internet
No i to jest bardzo słabe - reklamacje dotyczące blokady telefonu powinny być dozwolone do składania i rozpatrywane natychmiast!Basia_Plus pisze:Jagoda88,
tak jak wspominałam wcześniej, jeżeli nie zgadzasz się z opłatami, to po zakończeniu okresu rozliczeniowego możesz złożyć reklamację.Złożenie reklamacji nie spowoduje wstrzymania blokady telefonu.Jagoda88 pisze:A co jeśli złożę reklamację dzisiaj? Wstrzyma to zablokowanie telefonu?
A co jeśli po rozpatrzeniu reklamacji (pozytywnie dla klienta) klient wystąpi następnie o odszkodowanie za te 2-3 tygodnie bez telefonu?
Re: wysoki rachunek za internet
sebekro,
- trudno mi się odnieść do tych opłat bez wglądu na konto. Jeśli chodzi o korzystanie z Internetu w roamingu, to tutaj powinno zadziałać dodatkowe zabezpieczenie w postaci Limiter Data. Ten limit każdy nasz Klient ma domyślnie ustawiony na 250 zł, chyba że sam zmieni tę kwotę na wyższą lub całkiem odblokuje limit. Dlatego najlepiej będzie jeśli wyślesz to zgłoszenie, ponieważ wtedy konsultant będzie mógł sprawdzić co się tam zadziało. Jak podasz nam tutaj numer referencyjny tego zgłoszenia (będzie w formacie #12345) to postaramy się przyśpieszyć wyjaśnienie tej sprawy.
TomPL,
- każda sprawa jest weryfikowana i rozpatrywana indywidualnie. Po podaniu nam tutaj numeru zgłoszenia, będziemy mogli przyśpieszyć realizację.
- trudno mi się odnieść do tych opłat bez wglądu na konto. Jeśli chodzi o korzystanie z Internetu w roamingu, to tutaj powinno zadziałać dodatkowe zabezpieczenie w postaci Limiter Data. Ten limit każdy nasz Klient ma domyślnie ustawiony na 250 zł, chyba że sam zmieni tę kwotę na wyższą lub całkiem odblokuje limit. Dlatego najlepiej będzie jeśli wyślesz to zgłoszenie, ponieważ wtedy konsultant będzie mógł sprawdzić co się tam zadziało. Jak podasz nam tutaj numer referencyjny tego zgłoszenia (będzie w formacie #12345) to postaramy się przyśpieszyć wyjaśnienie tej sprawy.
TomPL,
- każda sprawa jest weryfikowana i rozpatrywana indywidualnie. Po podaniu nam tutaj numeru zgłoszenia, będziemy mogli przyśpieszyć realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Reklamacja
Szanowna Pan Basiu ,
Zwracam się uprzejmie prośbą o pomoc w rozwiązaniu sprawy (reklamacji), którą złożyłam dnia 10.09.2018 r. ze względu na wysoki rachunek wystawiony za korzystanie z telefonu podczas pobytu poza granicami Państwa (Madagaskar). Otrzymałam fakturę do zapłaty 4396,76 zł , której nie jestem nawet w stanie zapłacić to była Nasza podróż poślubna .
W odpowiedzi na złożoną reklamację otrzymałam informację ,mogą mieć ustawienia w użytkowanych aparatach poprze robienie zdjęć . Mam podstawy by mówić, że dane były wyłączone w sposób prawidłowy ze względu na fakt, iż razem z mężem posiadamy takie same telefony i ustawienia telefonu mieliśmy identyczne i mąż po powrocie do kraju nie miał naliczonych żadnych dodatkowych opłat choćby w wysokości 1 zł.
Mija się z prawdą również informacja, że operator kontaktował się ze mną dnia 24.08.2018 r. telefonicznie czy też smsowo ponieważ żadnego połączenia ani smsa nie otrzymałam jak również nie wysyłałam sms-a o treści „ODBLOKUJ” na numer 8802 by mieć dostęp internetu czy mieć możliwość korzystania z telefonu. Pierwszy telefon od operatora otrzymałam dnia 07.09.2018 r. z informacją o bardzo wysokim wystawionym rachunku oraz o blokadzie telefonu. Nieprawdą również jest, że blokada telefonu została wykonana dnia 24.08.2018 r. gdyż blokada została wykonana dnia 07.09.2018 r. zaraz po poinformowaniu mnie o kwocie wystawionego rzekomo rachunku. Po mojej interwencji telefonicznej został przesłany dopiero do mnie sms z wymaganą kwotą wpłaty by usługi nie zostały zablokowane.
Bardzo proszę o pomoc w kwestii.
Zwracam się uprzejmie prośbą o pomoc w rozwiązaniu sprawy (reklamacji), którą złożyłam dnia 10.09.2018 r. ze względu na wysoki rachunek wystawiony za korzystanie z telefonu podczas pobytu poza granicami Państwa (Madagaskar). Otrzymałam fakturę do zapłaty 4396,76 zł , której nie jestem nawet w stanie zapłacić to była Nasza podróż poślubna .
W odpowiedzi na złożoną reklamację otrzymałam informację ,mogą mieć ustawienia w użytkowanych aparatach poprze robienie zdjęć . Mam podstawy by mówić, że dane były wyłączone w sposób prawidłowy ze względu na fakt, iż razem z mężem posiadamy takie same telefony i ustawienia telefonu mieliśmy identyczne i mąż po powrocie do kraju nie miał naliczonych żadnych dodatkowych opłat choćby w wysokości 1 zł.
Mija się z prawdą również informacja, że operator kontaktował się ze mną dnia 24.08.2018 r. telefonicznie czy też smsowo ponieważ żadnego połączenia ani smsa nie otrzymałam jak również nie wysyłałam sms-a o treści „ODBLOKUJ” na numer 8802 by mieć dostęp internetu czy mieć możliwość korzystania z telefonu. Pierwszy telefon od operatora otrzymałam dnia 07.09.2018 r. z informacją o bardzo wysokim wystawionym rachunku oraz o blokadzie telefonu. Nieprawdą również jest, że blokada telefonu została wykonana dnia 24.08.2018 r. gdyż blokada została wykonana dnia 07.09.2018 r. zaraz po poinformowaniu mnie o kwocie wystawionego rzekomo rachunku. Po mojej interwencji telefonicznej został przesłany dopiero do mnie sms z wymaganą kwotą wpłaty by usługi nie zostały zablokowane.
Bardzo proszę o pomoc w kwestii.
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2018, o 11:26 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj XAniaX,
opisz proszę dokładnie sytuację przez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us wraz z danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) i numerem telefonu, a następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
opisz proszę dokładnie sytuację przez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us wraz z danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) i numerem telefonu, a następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
[ Pytanie - Reklamacja ]
Moje pytanie, wiąże się z reklamacją dot.opłat złożoną, w trakcie okresu rozliczeniowego. Złożyłem reklamację dotyczącą, danego okresu rozliczeniowego, w trakcie gdy trwał. Czytając forum widzę,że taka reklamacja powinna być złożona, po jego zakończeniu. Jak to może wpłynąć na rozpatrzenie mojej reklamacji ?
Moje pytanie, wiąże się z reklamacją dot.opłat złożoną, w trakcie okresu rozliczeniowego. Złożyłem reklamację dotyczącą, danego okresu rozliczeniowego, w trakcie gdy trwał. Czytając forum widzę,że taka reklamacja powinna być złożona, po jego zakończeniu. Jak to może wpłynąć na rozpatrzenie mojej reklamacji ?