wysoki rachunek za internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 gru 2018, o 22:44
Re: wysoki rachunek za internet
Dzień dobry,
Złożyłam reklamację zaraz po tym, jak zobaczylam w aplikacji mobilnej kwotę nadpłaty.
Numer zgłoszenia:437565, dostalam tez informację, że sprawa zostala przekazana do Polkomtel.
Co w tej sytuacji najlepiej zrobić?
Złożyłam reklamację zaraz po tym, jak zobaczylam w aplikacji mobilnej kwotę nadpłaty.
Numer zgłoszenia:437565, dostalam tez informację, że sprawa zostala przekazana do Polkomtel.
Co w tej sytuacji najlepiej zrobić?
Re: wysoki rachunek za internet
martynazielinska,
- dziękuję, już wysłałam interwencję do Departamentu Reklamacji, aby jak najszybciej zajęto się Twoim zgłoszeniem.
- dziękuję, już wysłałam interwencję do Departamentu Reklamacji, aby jak najszybciej zajęto się Twoim zgłoszeniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 gru 2018, o 22:44
Re: wysoki rachunek za internet
Dziękuje za interwencje i zainteresowanie moją sprawą. To jedyny jak dotąd przejaw jakiejkolwiek checi pomocy.
Kontaktując się przez bok, zostalam kolokwialnie ujmując „olana”. To wlasciwie przykre, z uwagi na to, jak wiele lat uczciwie płacę za abonament, czasami kwoty wieksze niz 200zł. Mam poczucie, że Plus jest przychylny i traktuje Klienta godnie do czasu az znowu na 24 miesiace zwiąże sie umową, pozniej jestem traktowana jak podludzie. Tym bardziej jest mi niefajnie z tą sytuacją, poniewaz nie widze w niej swojej winy.
Kontaktując się przez bok, zostalam kolokwialnie ujmując „olana”. To wlasciwie przykre, z uwagi na to, jak wiele lat uczciwie płacę za abonament, czasami kwoty wieksze niz 200zł. Mam poczucie, że Plus jest przychylny i traktuje Klienta godnie do czasu az znowu na 24 miesiace zwiąże sie umową, pozniej jestem traktowana jak podludzie. Tym bardziej jest mi niefajnie z tą sytuacją, poniewaz nie widze w niej swojej winy.
Re: wysoki rachunek za internet
martynazielinska,
- sprawdź skrzynkę mailową. Powinnaś już mieć odpowiedź z Depr. Reklamacji.
- sprawdź skrzynkę mailową. Powinnaś już mieć odpowiedź z Depr. Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 gru 2018, o 22:44
Re: wysoki rachunek za internet
Dostalam odpowiedz. Z niej jednak wynika, ze na te chwile sprawa jest zamknięta i dopiero po otrzymaniu faktury musze zlozyc ponowna reklamacje. Z technicznego punktu widzenia to rozumiem(musi byc nowa faktura), jednak podejrzewam, ze te same osoby beda rozpatrywały kolejna reklamacje i zdroworozsądkowym byloby jakos ustosunkować sie do tej reklamacji w sposob rzeczowy.
Re: wysoki rachunek za internet
martynazielinska,
- to się zgadza. Jeśli kwestionowane naliczenie nie zostało jeszcze zafakturowane, to Departament Reklamacji nie może się jeszcze do tego odnieść. Ile dni zostało Ci do końca cyklu?
Najlepiej będzie poczekać, aż faktura pojawi się w Plus online (lub przyjdzie mailowo) i wtedy wysłać maila z reklamacją.
My ze swojej strony ponownie przyspieszymy proces, jeśli podeślesz tutaj numer zgłoszenia.
- to się zgadza. Jeśli kwestionowane naliczenie nie zostało jeszcze zafakturowane, to Departament Reklamacji nie może się jeszcze do tego odnieść. Ile dni zostało Ci do końca cyklu?
Najlepiej będzie poczekać, aż faktura pojawi się w Plus online (lub przyjdzie mailowo) i wtedy wysłać maila z reklamacją.
My ze swojej strony ponownie przyspieszymy proces, jeśli podeślesz tutaj numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 gru 2018, o 22:44
Re: wysoki rachunek za internet
Dziękuje za odpowiedz. W polowie stycznia, dokladnie 16.02.2019 powinna byc faktura i wtedy wroce z kontaktem, zloze tez ponownie reklamacje. Odpisac w tym watku, czy moglabym poprosic jakis adres mailowy?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wysoki rachunek za internet
martynazielinska,
Po zamknięciu cyklu skorzystaj wówczas z tego formularza, a tutaj na forum podaj nam numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Poprosimy wówczas i przyśpieszenie sprawy.martynazielinska pisze:zloze tez ponownie reklamacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 gru 2018, o 22:44
Re: wysoki rachunek za internet
Dzień dobry,
Wczoraj późnym wieczorem otrzymalam fakturę na kolosalną dla mnie kwotę. Przesłałam zgodnie z naszą umową reklamację, gdzie poprosilam o anulowanie kwoty spornej , wynikającej z opłaty za roaming przygraniczny.
W odpowiedzi otrzymalam zwrotkę z takim numerem sprawy:
Reklamacja [#483932]
Będę wdzięczna za pomoc.
Wczoraj późnym wieczorem otrzymalam fakturę na kolosalną dla mnie kwotę. Przesłałam zgodnie z naszą umową reklamację, gdzie poprosilam o anulowanie kwoty spornej , wynikającej z opłaty za roaming przygraniczny.
W odpowiedzi otrzymalam zwrotkę z takim numerem sprawy:
Reklamacja [#483932]
Będę wdzięczna za pomoc.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj martynazielinska,
poprosiłam już o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.martynazielinska pisze:Reklamacja [#483932]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 gru 2018, o 22:44
Re: wysoki rachunek za internet
Dziękuję bardzo, ja również czekam!
Re: wysoki rachunek za internet
Dzień dobry, złozyłem moją Reklamacje [#486379] przez bok Plusa, bardzo proszę o pomoc w mojej sprawie. Będę zobowiązany.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj Acreno,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.Acreno pisze:złozyłem moją Reklamacje [#486379] przez bok Plusa, bardzo proszę o pomoc w mojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wysoki rachunek za internet
Witam ,
Mam pytanie - czy przy włączonym trybie "samolot" jest mozliwa transmisja danych? Pytam, bo otrzymałam gigantyczny rachunek za tzw transmisję pakietową, choć w tym czasie telefon był w trybie samolotowym.
Pozdrawiam
Mam pytanie - czy przy włączonym trybie "samolot" jest mozliwa transmisja danych? Pytam, bo otrzymałam gigantyczny rachunek za tzw transmisję pakietową, choć w tym czasie telefon był w trybie samolotowym.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 21 lut 2019, o 10:54 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanym temacie.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanym temacie.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj zadzakowa,
Nie, ustawienie w telefonie komórkowym trybu samolotowego blokuje dostęp do Internetu. Może w którymś momencie ten tryb został wyłączony?zadzakowa pisze:Mam pytanie - czy przy włączonym trybie "samolot" jest mozliwa transmisja danych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ