wysoki rachunek za internet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
olpen
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 wrz 2021, o 07:09

Re: Proszę o pomoc...

Post autor: olpen »

Ewa_Plus pisze:Witaj olpen,
- spróbuj napisać jeszcze jedną reklamację z prośbą o chociaż częściowe umorzenie naliczeń tureckiego operatora. Możesz to zrobić mailowo na adres bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank.
Gdy w odpowiedzi przyjdzie Ci numer zgłoszenia (w formacie #1234) to podrzuć mi go tu na forum. Postaram się pomóc, chociaż obiecać nic nie mogę.
nr reklamacji [#2413608]
Znak: OKR/RD/6415945/23.09.21
Nr konta: 22016296
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Ewa_Plus »

olpen,
- w sprawie zamkniętego zgłoszenia nic nie możemy zrobić, dlatego ponowna prośba o wysłanie nowego.

wlo,
- dzięki za sugestie, może kiedyś wymyślą jak to technicznie rozwiązać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: wlo »

Ewa_Plus pisze: wlo,
- dzięki za sugestie, może kiedyś wymyślą jak to technicznie rozwiązać.

Ewa, z góry dziękuję za starania ;-)

BTW - właśnie dostałem wiadomość od użytkownika Forum, w której podesłał mi zrzut widoku ebok małego operatora MVNO, gdzie można oddzielnie włączyć/wyłączyć połączenia jak i transmisję danych... Da się? Da się! Bez problemu ;-)

Takie działania operatora budzą zaufanie, dają pewność, że nie będzie to "wina" telefonu, któremu zachciało się aktualizować system czy jakąś aplikację akurat w Turcji, albo klienta, że nie wyłączył w telefonie transmisji danych w roamingu. Bo da się to z powodzeniem i 100-procentową pewnością zrobić w ebok!! ;-)
olpen
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 wrz 2021, o 07:09

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: olpen »

[quote="Ewa_Plus"]olpen,
- w sprawie zamkniętego zgłoszenia nic nie możemy zrobić, dlatego ponowna prośba o wysłanie nowego.

Bardzo przepraszam.. już złożyłem nowe pod nr [#2453642].

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Ewa_Plus »

olpen,
- dziękuję, wysłałam już interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
olpen
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 wrz 2021, o 07:09

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: olpen »

Ewa_Plus pisze:olpen,
- dziękuję, wysłałam już interwencję w Twojej sprawie.
Dziękuje bardzo ale na razie cisza...
alternatywny
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 paź 2021, o 03:21

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: alternatywny »

Witam

Być może zdobędę tytuł idioty miesiąca ale proszę o pomoc ! (Plushh)

Zacznijmy od końca. Sytuacja miała miejsce 07 pażdziernika, dostałem sms-a do zapłaty:
"...prosimy o wpłatę zaliczki 16690 pln netto w ciągu 2 dni roboczych na konto...." Tak, prawie 17 000 pln

Tego dnia z rana miał miejsce pewien wypadek mojego dziecka w związku z czym internet był mi potrzebny poza hotelem, ale były to niewielkie dane, typu znajdź lekarza w google itp. W tym czasie dostałem smsa o wykorzystaniu 100% limitu danych ale że internet był mi niezbędny wysłałem smsa ODBLOKUJ nie bardzo myśląc do czego i po co mi go wysyłam, były inne priorytety. Później wyłączyłem dane pakietowe i korzystałem z hotelowego wifi. W tym momencie wszystko byłoby w porządku, jakaś pewna kwota byłaby do zapłaty ale nie "zabiłaby mnie" jeszcze i musiałem coś zużyć. Natomiast wieczorem w celu odreagowania sytuacji udaliśmy się do pobliskiej restauracji. Tam w pewnym momencie włączyłem dane pakietowe, żeby sprawdzić chyba jakąś rzecz w google translator i tyle, tak zostawiłem telefon. W pewnym czasie Dziecko stawało się niespokojne więc tata obczaił że jest wifi w restauracji i z nim się połączył(albo mu się tak wydawało jak widać) i odpalił dziecku bajkę przez internet. Dziecko z 15-20 min pooglądało, znudziło się i koniec historii. Do późnego wieczora gdzie dostałem powyższe smsy.

Nie kontaktowałem się jeszcze z Plusem
Nie wyobrażam sobie do zapłaty takiej kwoty
Czy jest ratunek dla takich jak ja?
Rozumiem że za błędy trzeba płacić...ale czy kara jest adekwatna do przewinienia? A co jeśli dziecko by się nie znudziło...musiałbym ze 100 tys zapłacić? Czy to nie jest trochę porąbane za jakieś 400mb(też do końca nie rozumiem dlaczego tyle, teoretycznie odcinek później ściągnąłem miał jakieś ze 150mb) zapłacić prawie 20 tys? Czy są jakieś granice w tej kwestii?

Proszę o pomoc, nie chcę uciec od odpowiedzialności, jestem skłonny jakąś tam część zapłacić ale nie tyle. Jakieś okoliczności łagodzące, rodzina na utrzymaniu, jedyny żywiciel rodziny? Nie jestem informatykiem, długo muszę pracować na taką kwotę.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc
Awatar użytkownika
imarcin0409
PlusManiak
Posty: 109
Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
Lokalizacja: /home

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: imarcin0409 »

alternatywny pisze:Nie kontaktowałem się jeszcze z Plusem
Nie wyobrażam sobie do zapłaty takiej kwoty
Czy jest ratunek dla takich jak ja?
Zawsze możesz złożyć reklamację, choćby mailowo, tutaj masz wszystko opisane co i jak.
Podaj tu później numer referencyjny sprawy, wtedy Specjaliści Plusa będą mogli być może przyspieszyć odpowiedź na nią. Wszystko zależy od Departamentu Reklamacji.
Pozdrawiam,
imarcin0409

Obrazek
alternatywny
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 paź 2021, o 03:21

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: alternatywny »

Zadzwoniłem do Plusa, sympatyczna pani wyjaśniła mi że jeśli nie chcę wpłacić zaliczki w wysokości 17 tys. pln, to jedyne co mogę zrobić to złożyć reklamację ale dopiero po otrzymaniu faktury rozliczeniowej tj. 05/11/2021 bo wcześniej i tak prawdopodobnie moja reklamacja nie zostanie rozpatrzona - są rozpatrywane na podstawie faktur.
Do tego czasu będę miał nr zablokowany, jedynie będą możliwe połączenia przychodzące (dobre i to jeśli szukać pozytywów)
Potwierdzacie słowa Pani konsultant?
Awatar użytkownika
imarcin0409
PlusManiak
Posty: 109
Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
Lokalizacja: /home

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: imarcin0409 »

Tak, tu masz wyrywek z tego wątku:
KarolinaReklamacja pisze:(...)
Z racji tego, że złożylam reklamację za wcześnie (przed wystawieniem faktury) moja poprzednia reklamacja została odrzucona i poproszono mnie o ponowny kontakt po wystawieniu dokumentu
(...)
źródło

Przepraszam za zamieszanie...
Pozdrawiam,
imarcin0409

Obrazek
t.marszal
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 3 lis 2021, o 12:23

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: t.marszal »

Witam.

Przed wylotem do Turcji wyłączyłem transmisje danych i po przylocie do Turcji, na lotnisku włączyłem telefon o godz. 17.20. Nie korzystałem z telefonu. Po 15 min od włączenie dostałem 3 sms jednocześnie, typu "wykorzystano 40% limitu limitu w ramach usługi Limiter DATA w roamingu" "wykorzystano 80% limitu w ramach usługi Limiter DATA w roamingu" i " z uwagi na wykorzystanie w 100% Limitera DATA w roaumingu transmisja danych zostanie zablokowana.(wymóg prawny)aby dalej korzystać z transmisji danych w roamingu wyslij sms odblokun na 8802 sms bezpłatny".
Nie wysyłałem żadnego smsa na podany numer.
Resztę pobytu spędziłem korzystając z wifi w hotelu i wykonałem jedno połączenie oraz wysłałem 2 smsy.

Sprawdziłem konto i ku mojemu zdziwieniu pojawiła się kwota na ponad 250 zł za wykorzystanie 4550 kb.
W bilingu istnieje informacja o wykorzystaniu ww. danych o godz.17.20 a smsy" o wykorzystaniu 40,80,100% danych..." przyszły ok 15 min później. Gdybym dostał smsa z informacją o wykorzystaniu bez opóźnienia starałbym się zareagować wcześniej, chociażby przez wyłączenie telefon.

Złożyłem reklamacje i odpowiedz nr pisma(Znak: OKR/AgWyc/6421382/15.09.21) jest : "Mając na uwadze powyższe brak jest podstaw do uznania Pana reklamacji. I informacje, że dostanę korektę faktury anulującą opłaty powyżej kwoty 250 zł brutto "

Czy można uniknąć tej kwoty 250 zł. Byłem przekonany, że wyłączenie dany komórkowych zapobiegnie naliczeniu dodatkowych kosztów. Proszę o pomoc jak rozwiązać tą sytuacje.

Pozdrawia
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: mariusz9a »

t.marszal pisze:Byłem przekonany, że wyłączenie dany komórkowych zapobiegnie naliczeniu dodatkowych kosztów.
Tak na przyszłość, bo mało ludzi o tym wie, oprócz wyłączenia danych komórkowych, należy jeszcze wyłączyć sieć LTE w telefonie. Dopiero wtedy unikamy opłat.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3119
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Marta_Plus »

Witaj t.marszal,
t.marszal pisze:Złożyłem reklamacje i odpowiedz nr pisma(Znak: OKR/AgWyc/6421382/15.09.21) jest : "Mając na uwadze powyższe brak jest podstaw do uznania Pana reklamacji. I informacje, że dostanę korektę faktury anulującą opłaty powyżej kwoty 250 zł brutto "

Czy można uniknąć tej kwoty 250 zł. Byłem przekonany, że wyłączenie dany komórkowych zapobiegnie naliczeniu dodatkowych kosztów. Proszę o pomoc jak rozwiązać tą sytuacje.
Jeśli odpowiedź, którą otrzymałeś z Departamentu Reklamacji budzi Twoje wątpliwości, możesz kontynuować sprawę za pomocą tego formularza. Prześlij zatem nowe zgłoszenie wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi. Również pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
t.marszal
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 3 lis 2021, o 12:23

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: t.marszal »

Witam Pani Marto, przesyłam numer zgłoszenia #2524760.
Dziękuję za wsparcie.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3119
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Marta_Plus »

t.marszal,
t.marszal pisze:przesyłam numer zgłoszenia #2524760.
Dziękuję za numer zgłoszenia - przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ