wysoki rachunek za internet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

Marat,

reklamacja powinna być złożona po zamknięciu okresu rozliczeniowego ze wskazaniem pozycji na rachunku, z którą się nie zgadzasz.
Marat pisze: Jak to może wpłynąć na rozpatrzenie mojej reklamacji ?
Zgłoszenie wówczas zostanie odrzucone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
worldlord87
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 5 paź 2018, o 14:45

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: worldlord87 »

Witam, Dostałem wczoraj odpowiedź z negatywnym rozpatrzeniem mojej reklamacji OKR/JCz/5275791/04.10.18 do sprawy 253863 konto 17XXXXXX o kwocie 241,08zł za naliczenie pakietu roaming z Turcji (ok 4mb) kiedy ja przebywałem na wyspie Rodos (Grecja - Pakiet UE). Przebywałem w Grecji gdzie korzystałem z mojego dopuszczalnego transferu i nawet na 1 minutę nie opuściłem terytorium tego kraju lub nie zbliżyłem się nawet na 20km do terytorium Turcji (najmniejsza możliwa odległość od wyspy do Turcji wg Google Maps).

Od razu odpisałem również na maila iż nie zgadzam się z tą decyzją, proszę o przejrzenie sprawy jeszcze raz, mogę załatwić nawet dowód że tego dnia byłem na całodziennej wycieczce po wyspie od organizatora wyjazdu o ile to konieczne.

Dodam tylko swoją drogą iż niesłusznie zawyżony rachunek przyszedł 4 dni po moim wypowiedzeniu umowy(2 letnia się skończyła i chciałem przejść na kartę), a negatywne rozpatrzenie reklamacji 5 dni po przenosinach do innej sieci(dzień po przenosinach miałem telefon z kontrofertą dla przenoszących więc już było jasne). Wierzę że to jednak przypadek ale zapewne kiedyś chciałbym jeszcze zdecydować się na waszą ofertę z której korzystałem do tej pory bez większych problemów ponad 8 lat.
Ostatnio zmieniony 5 paź 2018, o 16:30 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukrycie numeru konta Klienta.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Marta_Plus »

Witaj worldlord87,

poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kolumb4
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 6 paź 2018, o 09:34

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: kolumb4 »

Witam. Bedac na wakacjach i znajac regulamin korzystalem z telefonu i transmisji danych wylacznie w krajach UE. Wracajac do domu przez Bosnie i Hercegowine wraz z dziewczyna wylaczylismy w telefonie Roaming i transmisje danych, nie odbieralismy polaczen i w ogole nie korzystali z telefonu. Po powrocie do domu otrzymalem informacje o rachunku do zaplacenia w kwocie 899zl. Konsultantka z salonu Plusa zlozyla w moim imieniu reklamacje, ktora zostala rozpatrzona negatywnie. Problemu by nie bylo, gdybym swiadomie, bac nieswiadomie korzystal z telefonu, ja jednak co jest widoczne na Faktorze, na obu numerach mam (nie wiem co) wyslane i odebrane w transmisji danych, oraz jedno pilaczenie, ktore tez nie zostali odebrane. Za wszystko zistala naliczona kwota ok. 500zl., gdyz oba numery (moj i dziewczyny) sa na mnie. Jestem klientem sieci Plus juz od kilkunastu lat, place regularnie rachunki powyzej 250zl. i nie rozumie jak mozna wymuszac na mnie zaplacenie faktury za cos, z czego nie korzystalem. Powiem wiecej, ze zrobilem wszystko, co trzeba bylo, by nie ponosic dodatkowych oplat. Zablokowalem roaming, transmisje danych i nie korzystalem z telefonow. Jedyne co, to byly wlaczone w celu robienia pamiatkowych zdjec. Moje pytanie brzmi nastepujaco: czy istnieje jeszcze jakas forma odwolawcza?, jesli nie, to czy skladajac sprawe do sadu i czasu jej rozpatrzenia bedzie mi zablokowany telefon, bo nie zaplace tej faktury i jesli sprawa sie nie wyjasni, to bedzie to moj koniec przygod z siecia Plus.
XAniaX
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 25 wrz 2018, o 22:10

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: XAniaX »

Pani Basiu czy wie Pani cos w mojej sprawie
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

XAniaX,

czy wysłałaś zgłoszenie poprzez formularz, zgodnie z tym co sugerowałam tutaj?
Basia_Plus pisze:opisz proszę dokładnie sytuację przez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us wraz z danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) i numerem telefonu, a następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kolumb4
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 6 paź 2018, o 09:34

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: kolumb4 »

A podobno szybko odpowiadacie :-)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

Witaj kolumb4,

przepraszam Cię za przeoczenie Twojego postu.:oops:
Złóż proszę ponownie reklamację dotyczącą zaistniałej sytuacji. Jak to zrobisz, podaj nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kolumb4
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 6 paź 2018, o 09:34

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: kolumb4 »

Poinformowano mnie, ze od decyzji juz nie mozna sie odwolac, a ja nadal pozostaje z niezaplaconym rachunkiem na 467zl.

EDYCJA:

Pani Basiu zlozylem ponownie reklamacje, tym razem samodzielnie. Napisalem to samo j.w., poniewaz tam nie ma co opisywac. Wszystko jest widoczne na fakturze, moja aktywnosc w tym i innych krajach, co juz powinno potwierdzic moja wersje. Gdzie otrzymam odpowiedz, bo poprzednia wyslano na adres pod ktorym nie mieszkam, a ktory zmienilem w salonie Plusa juz pol roku temu. O rozpatrzeniu zostalem poinformowany przez osobe ponaglajaca do platnosci. Tych niekompetencji strasznie duzo jak na taka firme.
Ostatnio zmieniony 8 paź 2018, o 12:13 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty- post pod postem.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

kolumb4,
kolumb4 pisze:zlozylem ponownie reklamacje, tym razem samodzielnie.
podaj nam tutaj numer reklamacji. Jeśli nie posiadasz numeru zgłoszenia podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kolumb4
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 6 paź 2018, o 09:34

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: kolumb4 »

Nr zlecenia nie otrzymalem, a maila wysle za minutke i DZIĘKUJE za zainteresowanie
Zrospaczona
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 6 wrz 2018, o 13:24

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Zrospaczona »

Witam i proszę o pomoc w załatwieniu tej sprawy dostałam rachunek na 4000 za krótki pobyt na Ukrainie za roming czy cos napisalam do bok@ plus.pl czy sprawa trafi do departamentu reklamacji prosiłam o rozłożenie na raty albo częściowe anulowanie czy cos jeszcze moge zrobic czy czekac
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

kolumb4,

wiadomość dotarła- dziękuję. Poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji.

Witaj Zrospaczona,
Zrospaczona pisze:napisalam do bok@ plus.pl
czy posiadasz numer zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zrospaczona
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 6 wrz 2018, o 13:24

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Zrospaczona »

No właśnie nie widzę numeru zgłoszenia
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

Zrospaczona,
Zrospaczona pisze:nie widzę numeru zgłoszenia
podeślij zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ