kaziula93 pisze:Żeby było śmieszniej mój telefon miał wyłączona funkcję danych komórkowych więc w jaki sposób zostały naliczone tak horrendalnie wysokie koszty?
Z pozycji forum nie mam możliwości wyjaśnienia opisanego zdarzenia. Decyzję w kwestii zwrotu naliczonych kosztów może podjąć jedynie Departament Reklamacji. Sposoby zgłoszenia reklamacji znajdziesz tutaj. Po przesłaniu zgłoszenia np. w formie elektronicznej (formularz, adres e-mail: bok@plus.pl), podaj mi numer referencyjny sprawy, wówczas postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Złożyłam reklamację przez formularz BOK, która otrzymała numer #1128716. Mogłabym prosić o przyspieszenie udzielenia odpowiedzi? Okres rozliczeniowy mam do 26. Powinnam czekać z zapłatą faktury?
natalianat pisze:(...) Okres rozliczeniowy mam do 26. Powinnam czekać z zapłatą faktury?
Pozdrawiam
Natalia
W Plusie nie ma takiego okresu rozliczeniowego; jeśli już to od 25 do 24 następnego m-ca.
Opłacić należy kwotę której nie kwestionujesz - kwota sporna w przypadku złożenia reklamacji zostaje zawieszona do czasu jej rozpatrzenia.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
sl@w_es pisze:
W Plusie nie ma takiego okresu rozliczeniowego; jeśli już to od 25 do 24 następnego m-ca.
Opłacić należy kwotę której nie kwestionujesz - kwota sporna w przypadku złożenia reklamacji zostaje zawieszona do czasu jej rozpatrzenia.
Źle się wyraziłam, chodziło mi o termin rozliczenia z Plusem. Dzięki za odpowiedź.
Witaj natalianat,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam już o przyspieszenie.
Tak jak napisał już sl@w_es - należy opłacić fakturę pomniejszając ją o kwestionowaną wartość i poczekać na rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ewa_Plus pisze:Witaj natalianat,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam już o przyspieszenie.
Tak jak napisał już sl@w_es - należy opłacić fakturę pomniejszając ją o kwestionowaną wartość i poczekać na rozpatrzenie.
Tak też zrobiłam. Dziękuję za nadanie biegu sprawie.
witam, w każdej umowie jaką przeglądam, mam limit kredytowy 244zł. Dlaczego więc dostałam smsa o zablokowaniu połączeń i uiszczeniu opłaty 500zł, skoro limity kredytowe są ustawione na 244zł? Jest to opłata za dane komórkowe na stary abonamiencie dołączanym do zakupowa ratalnych na sprzęt.
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2020, o 10:17 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
mexy pisze:Dlaczego więc dostałam smsa o zablokowaniu połączeń i uiszczeniu opłaty 500zł, skoro limity kredytowe są ustawione na 244zł?
Blokada może nastąpić przy większym niestandardowym użyciu. Po przekroczeniu limitu kredytowego nasz pracownik może zadzwonić do Klienta, poinformować o wysokości bieżącego użycia czy też poprosić o wpłatę zaliczki lub zablokować rozmowy wychodzące. Z pozycji forum nie posiadam wglądu do konta. Możesz skontaktować się z naszym BOK, gdzie konsultant zweryfikuje Twoją obecną sytuację na koncie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam.
Jestem klientem plusa parę dobrych lat. Rachunki płacę po kilkanaście złotych miesięcznie aż tu przychodzi SMS że połączenia wychodzące zostają zablokowane do momentu opłacenia 550 zł netto rzekomo za transmisję danych. Dodam że w tel transmisja danych wyłączona a aktualizacje ustawione tylko przez wifi. Oprócz tego tel cały czas leży w domu gdyż służy mi do kontaktu z dzieckiem gdy jestem w poza domem. Oczywiście w domu jest wifi z którym tel jest połączony. co ciekawe transmisja danych powtarzała się przez parę dni o takich samych lub bardzo podobnych porach. Niestety jutro pewno będzie wystawiona fv na 670zł. Niestety ta kwota jest dla mnie astronomiczna. Poradźcie czy jest jakaś szansa na anulowanie lub chociaż zmniejszenie kwoty z tv.
staszek1331 pisze:Poradźcie czy jest jakaś szansa na anulowanie lub chociaż zmniejszenie kwoty z tv.
Decyzję w tym zakresie może podjąć jedynie Departament Reklamacji. Jeżeli faktura zostanie już wystawiona, prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Poprosimy wówczas o przyśpieszenie rozpatrzenia sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ