wysoki rachunek za internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 8
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 wrz 2018, o 13:24
Re: wysoki rachunek za internet
Dziękuję już wysłałam i bardzo proszę o pomoc
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Zrospaczona,
wiadomość dotarła - dziękuję. Już poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.Zrospaczona pisze:Dziękuję już wysłałam i bardzo proszę o pomoc
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 6 wrz 2018, o 13:24
Re: wysoki rachunek za internet
Dziękuję bardzo
Re: wysoki rachunek za internet
Pani Basiu czy moze mnie Pani poinformowac o decyzji, bo otrzymalem info na telefon, ze reklamacje rozpatrzono i zostanie wyslana poczta tradycyjna. Ja pracuje zagranica i wracam dopiero za trzy tygodnie. Ewentualnie na maila prosze przeslac kompletna decyzje, bo nie wiem fo czego sie odniesc. Dziekuje i pozdrawiam.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
kolumb4,
informacje na temat reklamacji uzyskasz, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta lub wyślij pytanie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. My na forum nie mamy wglądu na konta Klientów.
informacje na temat reklamacji uzyskasz, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta lub wyślij pytanie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. My na forum nie mamy wglądu na konta Klientów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Dziękuję Pani Basiu za poświęcony czas.
EDIT:
Pani BASIEŃKO.
W Dziale Obsługi Klienta poinformowano mnie, że w całości kwota za Bośni i Hercegowiny została anulowana i właściwa korekta będzie naniesiona na bieżącą fakturę. Wierzyłem do końca, ze siec Plus nie pozostanie obojętna na niewłaściwe naliczenie. Wysłuchano mnie i będę Waszym klientem przez kolejne 8 lat, albo jeszcze dłużej.
BARDZO DZIĘKUJĘ ZA POMOC PANI BASIU.
EDIT:
Pani BASIEŃKO.
W Dziale Obsługi Klienta poinformowano mnie, że w całości kwota za Bośni i Hercegowiny została anulowana i właściwa korekta będzie naniesiona na bieżącą fakturę. Wierzyłem do końca, ze siec Plus nie pozostanie obojętna na niewłaściwe naliczenie. Wysłuchano mnie i będę Waszym klientem przez kolejne 8 lat, albo jeszcze dłużej.
BARDZO DZIĘKUJĘ ZA POMOC PANI BASIU.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2018, o 20:35 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
kolumb4,
super. Cieszę się, że mogłam pomóc.
super. Cieszę się, że mogłam pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Otrzymałam billing za połączenia w roamingu i jest jakiś dramat....Za transmisję pakietową zostało naliczone 457 zł (456966 KB) Chyba mija się to z cennikiem plusa i to bardzo. Złożyłam reklamację proszę o przyspieszenie. Nr reklamacji #308261 proszę o przyspieszenie reklamacji.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: wysoki rachunek za internet
Jagoda88,
Już poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zagadnienia.Jagoda88 pisze:Złożyłam reklamację proszę o przyspieszenie. Nr reklamacji #308261 proszę o przyspieszenie reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Marta_PlusMarta_Plus pisze:Jagoda88,Już poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zagadnienia.Jagoda88 pisze:Złożyłam reklamację proszę o przyspieszenie. Nr reklamacji #308261 proszę o przyspieszenie reklamacji.
Bardzo dziękuję, i z niecierpliwością czekam na odpowiedź.
Re: wysoki rachunek za internet
Złożyłem reklamacje wysyłając maila.
Proszę o jej przyspieszenie.
Wysłałem Wam maila na specjalista_plus@plus.pl z numerem telefonu i nickiem.
Proszę o jej przyspieszenie.
Wysłałem Wam maila na specjalista_plus@plus.pl z numerem telefonu i nickiem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: wysoki rachunek za internet
Krzychu82,
poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia Twojej reklamacji.
poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia Twojej reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 5 paź 2018, o 14:45
Re: wysoki rachunek za internet
Pani Marto,
Bardzo dziękuję za pomoc. Mój problem został rozwiązany, reklamacja została uznana.
Pozdrawiam
Bardzo dziękuję za pomoc. Mój problem został rozwiązany, reklamacja została uznana.
Pozdrawiam
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 paź 2018, o 17:38
Re: wysoki rachunek za internet
Drogie Specjalistki/Specjaliści Plusa.
Zwracam się z prośbą o pomoc w sprawie reklamacji złożonej przeze mnie przez Plus online.
Moja sprawa również dotyczy niesłusznie naliczonych danych komórkowych podczas pobytu za granicą (w Czarnogórze) z WYŁĄCZONYMI danymi w roamingu.
W okresie 2-8.10.2018 poza kilkoma faktycznie wykonanymi rozmowami telefonicznymi do faktury zostały mi naliczone dane komórkowe w 'pakietach' po 50 kB lub wielokrotność 50 kB po dwa w odstępie sekundowym po kilka(naście) razy dziennie.
Niektóre z nich w godzinach porannych, kiedy spałam, a telefon był połączony z WIFI.
Przykład:
"03.10.2018 18:00:00 plus Telenor Czarnogóra 50 KB 2,00 2,46
03.10.2018 18:00:01 plus Telenor Czarnogóra 150 KB 6,00 7,38
05.10.2018 00:00:00 plus MTEL Czarnogóra 50 KB 2,00 2,46
05.10.2018 00:00:01 plus MTEL Czarnogóra 50 KB 2,00 2,46
05.10.2018 11:06:35 Połączenie otrzymane Czarnogóra 0:30 1,25 1,54
05.10.2018 19:38:29 plus MTEL Czarnogóra 150 KB 6,00 7,38
05.10.2018 19:38:30 plus MTEL Czarnogóra 400 KB 16,00 19,68
06.10.2018 08:00:00 plus MTEL Czarnogóra 50 KB 2,00 2,46
06.10.2018 08:00:01 plus MTEL Czarnogóra 50 KB 2,00 2,46
06.10.2018 15:32:12 plus MTEL Czarnogóra 50 KB 2,00 2,46
06.10.2018 15:32:13 plus MTEL Czarnogóra 50 KB 2,00 2,46"
Limiter Data mam oczywiście włączony. Dostałam jednego smsa o przekroczeniu 40% limitu (tylko tego), lecz uznałam, że przekroczenie nie mogło nastąpić podczas tego wyjazdu poza UE (wtedy raz jeszcze sprawdziłam, że mam wyłączone dane w roamingu).
Reklamowana przeze mnie kwota za same dane to 196,80 zł brutto.
W jaki sposób mogę Państwu podać dane mojej reklamacji, jeśli Plus online nie generuje numeru, ani nie przesyła potwierdzenia zgłoszenia?
Proszę o pomoc, taka niespodzianka w postaci zaskakująco wysokiego rachunku nie mogła się trafić w mniej pożądanym terminie.
Zwracam się z prośbą o pomoc w sprawie reklamacji złożonej przeze mnie przez Plus online.
Moja sprawa również dotyczy niesłusznie naliczonych danych komórkowych podczas pobytu za granicą (w Czarnogórze) z WYŁĄCZONYMI danymi w roamingu.
W okresie 2-8.10.2018 poza kilkoma faktycznie wykonanymi rozmowami telefonicznymi do faktury zostały mi naliczone dane komórkowe w 'pakietach' po 50 kB lub wielokrotność 50 kB po dwa w odstępie sekundowym po kilka(naście) razy dziennie.
Niektóre z nich w godzinach porannych, kiedy spałam, a telefon był połączony z WIFI.
Przykład:
"03.10.2018 18:00:00 plus Telenor Czarnogóra 50 KB 2,00 2,46
03.10.2018 18:00:01 plus Telenor Czarnogóra 150 KB 6,00 7,38
05.10.2018 00:00:00 plus MTEL Czarnogóra 50 KB 2,00 2,46
05.10.2018 00:00:01 plus MTEL Czarnogóra 50 KB 2,00 2,46
05.10.2018 11:06:35 Połączenie otrzymane Czarnogóra 0:30 1,25 1,54
05.10.2018 19:38:29 plus MTEL Czarnogóra 150 KB 6,00 7,38
05.10.2018 19:38:30 plus MTEL Czarnogóra 400 KB 16,00 19,68
06.10.2018 08:00:00 plus MTEL Czarnogóra 50 KB 2,00 2,46
06.10.2018 08:00:01 plus MTEL Czarnogóra 50 KB 2,00 2,46
06.10.2018 15:32:12 plus MTEL Czarnogóra 50 KB 2,00 2,46
06.10.2018 15:32:13 plus MTEL Czarnogóra 50 KB 2,00 2,46"
Limiter Data mam oczywiście włączony. Dostałam jednego smsa o przekroczeniu 40% limitu (tylko tego), lecz uznałam, że przekroczenie nie mogło nastąpić podczas tego wyjazdu poza UE (wtedy raz jeszcze sprawdziłam, że mam wyłączone dane w roamingu).
Reklamowana przeze mnie kwota za same dane to 196,80 zł brutto.
W jaki sposób mogę Państwu podać dane mojej reklamacji, jeśli Plus online nie generuje numeru, ani nie przesyła potwierdzenia zgłoszenia?
Proszę o pomoc, taka niespodzianka w postaci zaskakująco wysokiego rachunku nie mogła się trafić w mniej pożądanym terminie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
supertysia,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.supertysia pisze:W jaki sposób mogę Państwu podać dane mojej reklamacji, jeśli Plus online nie generuje numeru, ani nie przesyła potwierdzenia zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ