wysoki rachunek za internet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
martynazielinska
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 25 gru 2018, o 22:44

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: martynazielinska »

Dzień dobry,

Złożyłam reklamację zaraz po tym, jak zobaczylam w aplikacji mobilnej kwotę nadpłaty.
Numer zgłoszenia:437565, dostalam tez informację, że sprawa zostala przekazana do Polkomtel.
Co w tej sytuacji najlepiej zrobić?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Ewa_Plus »

martynazielinska,
- dziękuję, już wysłałam interwencję do Departamentu Reklamacji, aby jak najszybciej zajęto się Twoim zgłoszeniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
martynazielinska
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 25 gru 2018, o 22:44

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: martynazielinska »

Dziękuje za interwencje i zainteresowanie moją sprawą. To jedyny jak dotąd przejaw jakiejkolwiek checi pomocy.
Kontaktując się przez bok, zostalam kolokwialnie ujmując „olana”. To wlasciwie przykre, z uwagi na to, jak wiele lat uczciwie płacę za abonament, czasami kwoty wieksze niz 200zł. Mam poczucie, że Plus jest przychylny i traktuje Klienta godnie do czasu az znowu na 24 miesiace zwiąże sie umową, pozniej jestem traktowana jak podludzie. Tym bardziej jest mi niefajnie z tą sytuacją, poniewaz nie widze w niej swojej winy.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Ewa_Plus »

martynazielinska,
- sprawdź skrzynkę mailową. Powinnaś już mieć odpowiedź z Depr. Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
martynazielinska
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 25 gru 2018, o 22:44

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: martynazielinska »

Dostalam odpowiedz. Z niej jednak wynika, ze na te chwile sprawa jest zamknięta i dopiero po otrzymaniu faktury musze zlozyc ponowna reklamacje. Z technicznego punktu widzenia to rozumiem(musi byc nowa faktura), jednak podejrzewam, ze te same osoby beda rozpatrywały kolejna reklamacje i zdroworozsądkowym byloby jakos ustosunkować sie do tej reklamacji w sposob rzeczowy.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Ewa_Plus »

martynazielinska,
- to się zgadza. Jeśli kwestionowane naliczenie nie zostało jeszcze zafakturowane, to Departament Reklamacji nie może się jeszcze do tego odnieść. Ile dni zostało Ci do końca cyklu?
Najlepiej będzie poczekać, aż faktura pojawi się w Plus online (lub przyjdzie mailowo) i wtedy wysłać maila z reklamacją.
My ze swojej strony ponownie przyspieszymy proces, jeśli podeślesz tutaj numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
martynazielinska
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 25 gru 2018, o 22:44

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: martynazielinska »

Dziękuje za odpowiedz. W polowie stycznia, dokladnie 16.02.2019 powinna byc faktura i wtedy wroce z kontaktem, zloze tez ponownie reklamacje. Odpisac w tym watku, czy moglabym poprosic jakis adres mailowy?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Joanna_Plus »

martynazielinska,
martynazielinska pisze:zloze tez ponownie reklamacje.
Po zamknięciu cyklu skorzystaj wówczas z tego formularza, a tutaj na forum podaj nam numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Poprosimy wówczas i przyśpieszenie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
martynazielinska
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 25 gru 2018, o 22:44

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: martynazielinska »

Dzień dobry,

Wczoraj późnym wieczorem otrzymalam fakturę na kolosalną dla mnie kwotę. Przesłałam zgodnie z naszą umową reklamację, gdzie poprosilam o anulowanie kwoty spornej , wynikającej z opłaty za roaming przygraniczny.

W odpowiedzi otrzymalam zwrotkę z takim numerem sprawy:
Reklamacja [#483932]

Będę wdzięczna za pomoc.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

Witaj martynazielinska,
martynazielinska pisze:Reklamacja [#483932]
poprosiłam już o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
martynazielinska
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 25 gru 2018, o 22:44

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: martynazielinska »

Dziękuję bardzo, ja również czekam!
Acreno
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 25 gru 2018, o 23:07

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Acreno »

Dzień dobry, złozyłem moją Reklamacje [#486379] przez bok Plusa, bardzo proszę o pomoc w mojej sprawie. Będę zobowiązany.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Acreno,
Acreno pisze:złozyłem moją Reklamacje [#486379] przez bok Plusa, bardzo proszę o pomoc w mojej sprawie.
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zadzakowa
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 21 lut 2019, o 06:17

wysoki rachunek za internet

Post autor: zadzakowa »

Witam ,
Mam pytanie - czy przy włączonym trybie "samolot" jest mozliwa transmisja danych? Pytam, bo otrzymałam gigantyczny rachunek za tzw transmisję pakietową, choć w tym czasie telefon był w trybie samolotowym.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 21 lut 2019, o 10:54 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanym temacie.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Marta_Plus »

Witaj zadzakowa,
zadzakowa pisze:Mam pytanie - czy przy włączonym trybie "samolot" jest mozliwa transmisja danych?
Nie, ustawienie w telefonie komórkowym trybu samolotowego blokuje dostęp do Internetu. Może w którymś momencie ten tryb został wyłączony?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ