wysoki rachunek za internet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Dareks
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 maja 2017, o 21:24

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Dareks »

Tak, dostałem, tylko oczywiście w smsie nie info o kwocie lub ilości danych jaka została juz pobrana oraz ile pozostało do końca. Z druga sprawa jet taka, że sprawdziłem sobie szczegółowo co było pobierane e tym czasie i wyszło na to, że tylko jakiejś aktualizacje win 10 o wielkości około1 GB, dokumenty pdf około 50 mb, oraz aktualizacje office łącznie jakieś 250 mb i to wszystko. Więc nie wiem jakim cudem wyszło 7 GB!!
EDIT:
wtedy dostałem tylko jednego smsa a patrząc na te tabele to powinienem przynajmniej dostać 3, za każdym razem jak przekroczyłem dany poziom.
Ostatnio zmieniony 22 maja 2017, o 15:54 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów, proszę nie pisz post pod postem, korzystaj z opcji edytuj/zmień!
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: habish »

Dostałeś info z % jak rozumiem?
Po SMS z info o 100% wykorzystania pakietu transmisja danych powinna zostać zablokowana, wywczas rachunek wynosił 250zł.
Czy transmisja została zablokowana?
Jeśli tak, to czy wysłałeś SMSa z dyspozycją odblokowania transmisji danych?
Dareks
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 20 maja 2017, o 21:24

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Dareks »

Tak
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: habish »

Tak, transmisja została zablokowana?
Tak, wysłałem SMS i odblokowałem transmisję danych?
Więcej szczegółów.
Dareks
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 20 maja 2017, o 21:24

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Dareks »

tak transmisja zotstała odbkowana - cena za imb to zł.w UE
EDIT:
Dla mnie to jest jakieś porąbane żeby koszt takiej usługi mógł przekroczyć 28 krotność taryfy (250 zł x28 = 7000zł).
Ostatnio zmieniony 22 maja 2017, o 15:53 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów, proszę nie pisz post pod postem, korzystaj z opcji edytuj/zmień!
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: habish »

No to nie bardzo rozumiem o co masz pretensje.
Pojechałeś za granicę bez internetowego pakietu roamingowego.
Dostałeś SMS-y ostrzegawcze o korzystaniu z internetu w roamingu.
Dostałeś SMSa który blokował dalsze naliczanie kosztów.
SAM ODBLOKOWAŁEŚ dalszą transmisję pozwalając generować kolejne koszty.
Dareks
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 20 maja 2017, o 21:24

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Dareks »

Fakt moja wina jest, ze nie wykupiłem odpowiedniego pakietu. Pretensje ma o to, ze z tego co sprawdziłem to nie ściągnąłem 7gb danych , a max 2 lub 3 gb. Oto dlaczego akurat nie zablokowali mi internetu przy kwocie 3 lub 4 tysiecy złoty a nie przy 7 tysiecy. Do tej pory żaden konsultant nie jest wstanie mi udzielić odp.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Ewa_Plus »

Dareks,
- jeśli sam odblokowałeś Limiter Data, to takie koszty mogły wyjść.
Pamiętaj że dane wysyłane i odbierane rozliczane są w osobnych sesjach i na smartfonach to zawsze jakieś aplikacje działają w tle łącząc się z netem. O ile korzystasz z rachunku szczegółowego, a nie skróconego, to billing możesz zobaczyć zaraz po wystawieniu faktury, czyli zanim jeszcze ją opłacisz.
Jeśli nie zgadzasz się z tymi opłatami, zawsze możesz złożyć reklamację. Nic nie gwarantuję, ale możliwe, że uda się znaleźć jakieś rozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krupek1802
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 maja 2017, o 14:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: krupek1802 »

Witam, ma podobny problem jak większość osób piszących w tym wątku. 16-05-2017 dokonałem cesji numeru żony na własne konto abonenckie. 19-05-2017 podpisałem przedłużenie umowy na obydwu posiadanych przez siebie po cesji numerach w ofercie Duet. W sobotę żona otrzymała smsa o zablokowaniu połączeń wychodzących ze wzgledu na zużycie powyżej 750 zł. Natychmiast zadzwoniłem na infolinie i co się okazało, od 17-05-2017 pakiet internetowy w wysokości 1Gb przestał obowiązywać. Nikt absolutnie nikt w Punkcie Plusa nie powiedział, że w związku z cesją wszystkie usługi dodatkowe zostaną wyłączone. Nie dostałem też żadnego smsa o fakcie wyłączenia tego pakietu. Wczoraj wieczorem złożyłem reklamację na to wysokie zużycie, ale z tego co czytam chyba za wcześnie. Czy jest szansa, aby to jakoś przyspieszyć bez płacenia zaliczki w wysokości 691 zł, aby odblokować numer telefonu. Proszę o pomoc w tym temacie ze strony specjalistów Plusa
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj krupek1802,
- postaram się pomóc. Masz może numer tej reklamacji, którą złożyłeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krupek1802
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 maja 2017, o 14:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: krupek1802 »

Numeru reklamacji nie dostałem, bo zgłaszałem przez Plus online. Dotyczy ona numeru xxxyyyzzz.
Ostatnio zmieniony 22 maja 2017, o 16:25 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam nr telefonu
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Ewa_Plus »

krupek1802,
- dziękuję, poprosiłam Departament Reklamacji o pilne zajęcie się Twoją sprawą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krupek1802
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 maja 2017, o 14:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: krupek1802 »

Dziękuję za szybką reakcję. Mam nadzieje, że uda się tą sprawę załatwić pomyślnie.
mariuszym91
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:19

1400 zł za internet...

Post autor: mariuszym91 »

Witam na wstępie zaznaczę iż jestem długoletnim klientem Plusa. Cała moja rodzina posiada numery w Plusie.
Przez całe lata byłem zadowolony z waszych usług i zawsze je chwaliłem, nie mam pojęcia jak to się stało że za internet zostało mi naliczone 1400 zł?
Mam u was Tablet, był on wzięty do promocji smart dom, przez totalną pomyłkę zamiast WiFi (iplus) skorzystałem z sieci 3G
Kwota jaką chcecie abym zapłacił dobiła mnie kompletnie, ludzie to więcej niż moja wypłata...
Wysłałem reklamacje ponieważ w regulaminie promocji znalazłem zapis "o ile w umowie nie zostanie ustalone inaczej, limit kredytowy zostaje zgodnie z § 7 ust. 2 Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel sp. z o.o dla Abonentów ustalony na kwotę 244 zł z VAT"
W żadnej umowie nie znalazłem wzmianki o tym że ten limit został zmieniony, więc dlaczego moja karta nie została zablokowana? :(
Już nie wiem czy szukać pomocy u jakiegoś rzecznika czy u was.

Bardzo Państwa proszę o pomoc ponieważ nie jestem w stanie zapłacić takiej kwoty, która nijak się ma z waszym regulaminem promocji o ile należycie wszystko zrozumiałem.
Ostatnio zmieniony 21 lip 2017, o 15:18 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki, ten sam temat.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: 1400 zł za internet...

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj mariuszym91,
- czy posiadasz może numer reklamacji, którą wysłałeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ