Witam,
W ramach sługi Progres dla Firm posiadam, poza moim jeszcze dla dzieci 2 numery telefonów w Plusie.
W lipcu podróżowaliśmy do Chorwacji. Wczoraj otrzymałam on-line fakturę, z czego ponad 800 zł to koszt za nieświadomy przesył/odbiór ok. 17 150 KB (tak - 17 150 KB)
danych ze wszystkich 3 numerów, kiedy przejeżdżaliśmy przez Bośnię i Hercegowinę .
W czasie przekraczania kolejnych granic w drodze do Chorwacji otrzymywaliśmy sms-y powiadamiające o taryfach w danym kraju. Niestety nie otrzymaliśmy po przekroczeniu granicy BiH takich sms-ów a jedynie praktycznie równocześnie 2 sms-y w tej samej chwili, informujące o wykorzystaniu limitu w ramach usługi Limiter data w roamingu 40% i od razu 80% i równoczesne zablokowanie przesyłu danych. Praktycznie nie miałam żadnej możliwości zareagowania na te sms-y, gdyż stało się to błyskawicznie w ciągu zaledwie kilku sekund.
Zdaję sobie sprawę z tego, że to mój problem, że nie miałam świadomości "roaming danych" w Bośni i Hercegowonie, ale mimo wszystko kwota ponad 800 złotych za zaledwie ok. 13,8 MB to wyjątkowo dużo i po prostu nie stać mnie na zapłacenie takiej kwoty. Czy jest chociaż najmniejsza szansa, żeby anulować te koszty albo przynajmniej część tej kwoty została umorzona ?
Właśnie złożyłam reklamację w Plus on-line i powiadomiono mnie, że jej rozpatrzenie może zająć 30 dni.
Teraz nie jestem pewna czy mogę czekać z zapłaceniem faktury na jej rozpatrzenie, czy muszę ją zapłacić - a to jest dla mnie bardzo duży wydatek
(termin mija 03.09.br.)
Czy ktoś może miał podobny przypadek ?