wysoki rachunek za internet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj staszek1331,

jeżeli skorzystałeś z formularza, który podałam powyżej, to wówczas numer zgłoszenia dociera w wiadomości e-mail, na adres podany w zgłoszeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
staszek1331
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 21 sie 2020, o 22:57

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: staszek1331 »

Witam, tak skorzystałem z tego właśnie formularza, przyszło potwierdzenie ale bez jakiego kolejek nr

Edycja:
Chyba znalazłem czy to ten nr [#1701575]
Od: IBOK Plus
Ostatnio zmieniony 27 sie 2020, o 11:49 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Joanna_Plus »

staszek1331,
staszek1331 pisze:Chyba znalazłem czy to ten nr [#1701575]
Tak, to ten numer :-). Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
staszek1331
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 21 sie 2020, o 22:57

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: staszek1331 »

Dziękuję bardzo teraz tylko pozostaje czekać w nadziei że przychylą się do mojej prośby, jak będę miał jakąś odpowiedź dam znać na forum. Pozdrawiam

Edycja:
Witam.
Moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Jestem w wielkim szoku myślałem że takie rzeczy się nie zdarzają a tu dostaję informację że względu na naszą dotychczasową współpracę kwota z fv zostaje umorzona. Jednak cuda się zdarzają. Dziękuję wszystkim za pomoc. Jednak Plus jest super.

Mam pytanie gdyż zbliża się termin płatności mojej nieszczęsnej fv a do tej pory nie otrzymałem korekty.
Poinformowano mnie że korekta będzie wystawiona po zakończeniu cyklu a termin płatności obecnej fv mija za parę dni czy muszę ją opłacać a jeżeli nie opłacę co z odsetkami???
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2020, o 10:05 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem - połaczenie 3 wypowiedzi. Pamiętaj proszę, że w przypadku konieczności uzupełnienia swojej wcześniejszej wypowiedzi, należy użyć opcji ZMIEŃ.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Marta_Plus »

Witaj staszek1331,
staszek1331 pisze:Moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
Super, dziękujemy za dobrą wiadomość. :->
staszek1331 pisze:Dziękuję wszystkim za pomoc. Jednak Plus jest super.
Cieszymy się, że mogliśmy pomóc i dziękujemy za miłe słowa. :-)
staszek1331 pisze:Poinformowano mnie że korekta będzie wystawiona po zakończeniu cyklu a termin płatności obecnej fv mija za parę dni czy muszę ją opłacać a jeżeli nie opłacę co z odsetkami???
Zgodnie z otrzymaną informacją, korekta będzie widoczna na koncie po zamknięciu cyklu rozliczeniowego. Do czasu jej rozliczenia, nie są naliczane odsetki. Od kwoty bieżącej faktury możesz odjąć kwotę korekty i wpłacić jedynie różnicę. Druga możliwość jest taka - poczekać na korektę i wtedy zapłacić zgodnie z saldem po wystawieniu korekty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Katarzynkaa
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 wrz 2020, o 12:08

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Katarzynkaa »

Dzień dobry
jestem Państwa zadowoloną klientką od kilku lat. Niestety do ostatniej faktury zostały mi niesłusznie doliczone koszty związane z połączeniami w roamingu w wysokości 255,84 zł brutto.
Prawdopodobnie chodzi o czas mojego pobytu na wyspie Kos w dniach 8-15.08.2020r. gdzie zaraz po przylocie dokonałam w swoim telefonie ręcznego wyboru sieci na Vodafone Greece. Posiadam również pakiet roamingowy – 3,18 GB, a aktualizacje są ustawione tylko przez wifi. Połączenia, smsy oraz mmsy są nielimitowane i wliczone w cenę abonamentu.

10.08.2020r. o godzinie 13.25 otrzymałam smsa LIMITER DATA o wykorzystaniu 40% mojego limitu, parę sekund później limit został wykorzystany w 80%, a o 13.26 kolejny sms, że transmisja danych zostaje zablokowana. Całość działa się tak szybko, że nawet nie miałam możliwości zareagować…

Jakie są szanse na pozytywne rozwiązanie tej sprawy? Złożyłam już reklamację [#1733212] i czekam na odpowiedź.
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Katarzynkaa,
Katarzynkaa pisze:Jakie są szanse na pozytywne rozwiązanie tej sprawy?
decyzję w tej sprawie podejmie Departament Reklamacji.
Katarzynkaa pisze:Złożyłam już reklamację [#1733212] i czekam na odpowiedź.
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Katarzynkaa
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 wrz 2020, o 12:08

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Katarzynkaa »

Reklamacja rozpatrzona ekspresowo i co najważniejsze pozytywnie :-)
Bardzo dziękuję za pomoc ! :-D
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

Katarzynkaa,
Katarzynkaa pisze:Reklamacja rozpatrzona ekspresowo i co najważniejsze pozytywnie
super, cieszę się z pozytywnego zakończenia sprawy. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciek_perez
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 18 lis 2020, o 03:27

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: maciek_perez »

Dzień dobry,

17.11.2020
Jestem obecnie w USA i wykupiłem pakiet atlantycki 1gb. Pilnowałem zużycia danych, otrzymałem sms o zużyciu 80 % danych. SMS zwrotne pokazywały, że mam jeszcze 230 mb, na plus online naliczona opłata to jedynie ta za pakiet atlantycki, więc wszystko spoko.

18.11.2020
Dzisiaj rano po włączeniu transmisji danych o 12:41 czasu lokalnego dostałem 4 sms na raz o wykorzystaniu limitu, o przekroczeniu wysoką kwotą i zablokowaniu połączeń o raz o wpłaceniu zaliczki na poczet odblokowania numeru. Otrzymałem również sms o treści informujemy o zdjęciu blokady. prosimy o wyłączenie i włączenie telefonu. Sęk w tym, że nie wysyłałem sms o treści odblokuj ATL na numer 8802, ani nie włączyłem kolejnego pakietu atlantyckiego, więc wg regulaminu moja transmisja danych powinna być zablokowana, a nie była. Naliczono kwotę 966 pln, przecież kupiłbym sobie dodatkowy pakiet atlantycki, ale, że ze stanów wyjeżdżam jutro i miałem 200mb wg sms i plus online to nie widzaiełm sensu w wydawaniu 73 pln. złożyłem wniosek na maila ibok@plus.pl"target="_blank . Wysłałem trzy maile, bo nie wiedziałem, jak to dokładnie ma wyglądać ostatni już miał odpowiedni kształt.

1. Mxxxxx Axxxxxxxxxx
2. axxxxxxxxxx
3. +4869XXXXXXX
4. reklamowany okres od 16.11.2020 do 18.11.2020
5. opłata za roaming 893,65 PLN
6. Opłata za transmisję danych została pobrana, pomimo nie wysłania przeze mnie SMS na numer 8802 o treści odblokuj ATL, więc jeśli wykorzystałem 100 % danych to wg regulaminu moja transmisja danych powinna być zablokowana, do czasu aktywowania następnego pakietu lub wysłania tegoż sms, a najwidoczniej nie była. Dnia poprzedniego otrzymałem powiadomienie o wykorzystaniu 80% limitu danych, o całkowitym wykorzystaniu i przekroczeniu dowiedzialem sie nastepnego dnia po podłączeniu do sieci. Otrzymałem na raz 3 sms: o wykorzystaniu danych, o zablokowaniu połączeń oraz o wpłacie zaliczki celem odblokowania telefonu. W SMS zwrotnych oraz na plusonline ciągle widniała kwota do zapłaty 77,13 pln oraz informacja o tym, że wciąż mam ok. 200 mb do wykorzystania, było to sprawdzane regularnie, chciałbym również nadmienić, że moim celem było ponowne wykupienie pakietu atlantyckiego 1GB, czego niestety nie mogłem dokonać, ze względu wysoką opłatę za transmisję danych.

Numer sprawy #1854403. Bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia.

Serdecznie pozdrawiam
Mxxxxx Axxxxxxxxxx
Ostatnio zmieniony 18 lis 2020, o 11:11 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukryłam numer telefonu, imię i nazwisko, adres mailowy.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

Witaj maciek_perez,
maciek_perez pisze:Numer sprawy #1854403.
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: wlo »

Widzę, że problemy z pakietami w Stanach cały czas te same...
4 lata temu mojej siostry dzieci były w Stanach. Pakiety atlantyckie włączone. Przed wyczerpaniem pakietów, kolejne aktywowane. Co z tego? Jeśli po pierwszych pakietach opłaty są naliczane wg cennika - jakby nie było regulaminu albo aktywnych kolejnych?
Reklamacja w momencie wystąpienia problemu - odrzucona. Bo faktury nie ma. Po fakturze - reklamacja uwzględniona, ale TYLKO w zakresie opłat dodatkowych. Operator nie chciał oddać pieniędzy za pakiety nie wykorzystane (transmisja danych została zablokowana) ;-)
Espees
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 lip 2021, o 14:06

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Espees »

Jestem Klientem Plus od lat. Zawsze płacącym terminowo i zawsze zadowolonym z usług. Do dziś. W tym roku wybrałem się na weekend do Turcji. Jeszcze w Polsce w ustawieniach wyłączyłem pobieranie danych w roamingu. Jakie było moje zdziwienie jak po powrocie okazalo się, że zostały naliczone jakieś opłaty za korzystanie z danych komórkowych. Złożyłem reklamację. Jakiś doradca biznesowy odpisał, że wszystko jest ok i że telefon może sam pobierać dane w tle (???) o czym pierwszy raz słyszę. Odwołałem się od tego i otrzymałem kolejną odpowiedź, że Plus nie odpowiada za to, że niektóre aplikacje mogą łączyć się w tle. To rozumiem, wtedy zacząłem o tym czytać. Jednak podejście ze strony Plusa w tej sytuacji, w której tłumaczyłem, że zrobiłem wszystko w dobrej wierze było dla mnie zaskoczeniem. Nieznajomość szkodzi, na szczęście mam w swoim ręku poważny atut. Jak tylko zakończy się obecna umowa żegnam się po wielu latach z Plusem. I znajomych też do tego namówię. Dla głupich parunastu złotych stracicie lojalnego Klienta. A wszystkich innych ostrzegam, że nieświadomość może kosztować. I nie liczcie wtedy na zrozumienie Plusa pomimo ze jesteście dlugoletnim Klientem.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: mariusz9a »

Espees pisze:Jednak podejście ze strony Plusa w tej sytuacji, w której tłumaczyłem, że zrobiłem wszystko w dobrej wierze było dla mnie zaskoczeniem. Nieznajomość szkodzi, na szczęście mam w swoim ręku poważny atut. Jak tylko zakończy się obecna umowa żegnam się po wielu latach z Plusem. I znajomych też do tego namówię. Dla głupich parunastu złotych stracicie lojalnego Klienta. A wszystkich innych ostrzegam, że nieświadomość może kosztować. I nie liczcie wtedy na zrozumienie Plusa pomimo ze jesteście dlugoletnim Klientem.
Wszystkie sieci traktują ten temat tak samo. Ostatnio na różnych forach pojawił się wysyp tematów takich samych jak Twój dotyczący różnych operatorów. Jedna z sieci nawet zrobiła opis dlaczego pomimo wyłączenia transmisji danych pobierane są opłaty za transmisję w roamingu. Nie przeskoczysz tego :-( Zmiana operatora pomoże do następnego Twojego wyjazdu. Chyba że wtedy nauczony tą sytuacją wyłączysz całkowicie telefon (chociaż i wtedy mogą Ci pobrać opłaty za przekierowanie na pocztę głosową).

Moim skromnym zdaniem nie powinno dochodzić do takich sytuacji. Po to ktoś wyłącza telefon/transmisję danych żeby takie rzeczy nie miały miejsca. Ale co my użytkownicy tam możemy... :-(
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Espees
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 lip 2021, o 14:06

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Espees »

Ja nie podważam faktu, że tak się stało. Jak napisałem nieznajomość takich rzeczy kosztuje. Jednak jako wieloletni klient spodziewałem się indywidualnego podejscia. Z nowym operatorem już tego błędu nie popełnię.

EDYCJA:

Co jeszcze ciekawe? W Turcji byłem od 2 do 8 czerwca. Mam sporo pobrań danych po 50kB od 2 do 4 do godziny 9.00 a potem jak ręka odjął, nie ma nic. Czyżby aplikacje działające w tle miały wolne na weekend i po weekendzie? :-) Tego jakoś nikt nie potrafi wytłumaczyć...
Ostatnio zmieniony 9 lip 2021, o 17:59 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połaczono posty- post pod postem.
ODPOWIEDZ