wysoki rachunek za internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj staszek1331,
jeżeli skorzystałeś z formularza, który podałam powyżej, to wówczas numer zgłoszenia dociera w wiadomości e-mail, na adres podany w zgłoszeniu.
jeżeli skorzystałeś z formularza, który podałam powyżej, to wówczas numer zgłoszenia dociera w wiadomości e-mail, na adres podany w zgłoszeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 sie 2020, o 22:57
Re: wysoki rachunek za internet
Witam, tak skorzystałem z tego właśnie formularza, przyszło potwierdzenie ale bez jakiego kolejek nr
Edycja:
Chyba znalazłem czy to ten nr [#1701575]
Od: IBOK Plus
Edycja:
Chyba znalazłem czy to ten nr [#1701575]
Od: IBOK Plus
Ostatnio zmieniony 27 sie 2020, o 11:49 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wysoki rachunek za internet
staszek1331,
Tak, to ten numer . Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.staszek1331 pisze:Chyba znalazłem czy to ten nr [#1701575]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 sie 2020, o 22:57
Re: wysoki rachunek za internet
Dziękuję bardzo teraz tylko pozostaje czekać w nadziei że przychylą się do mojej prośby, jak będę miał jakąś odpowiedź dam znać na forum. Pozdrawiam
Edycja:
Witam.
Moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Jestem w wielkim szoku myślałem że takie rzeczy się nie zdarzają a tu dostaję informację że względu na naszą dotychczasową współpracę kwota z fv zostaje umorzona. Jednak cuda się zdarzają. Dziękuję wszystkim za pomoc. Jednak Plus jest super.
Mam pytanie gdyż zbliża się termin płatności mojej nieszczęsnej fv a do tej pory nie otrzymałem korekty.
Poinformowano mnie że korekta będzie wystawiona po zakończeniu cyklu a termin płatności obecnej fv mija za parę dni czy muszę ją opłacać a jeżeli nie opłacę co z odsetkami???
Edycja:
Witam.
Moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Jestem w wielkim szoku myślałem że takie rzeczy się nie zdarzają a tu dostaję informację że względu na naszą dotychczasową współpracę kwota z fv zostaje umorzona. Jednak cuda się zdarzają. Dziękuję wszystkim za pomoc. Jednak Plus jest super.
Mam pytanie gdyż zbliża się termin płatności mojej nieszczęsnej fv a do tej pory nie otrzymałem korekty.
Poinformowano mnie że korekta będzie wystawiona po zakończeniu cyklu a termin płatności obecnej fv mija za parę dni czy muszę ją opłacać a jeżeli nie opłacę co z odsetkami???
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2020, o 10:05 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem - połaczenie 3 wypowiedzi. Pamiętaj proszę, że w przypadku konieczności uzupełnienia swojej wcześniejszej wypowiedzi, należy użyć opcji ZMIEŃ.
Powód: post pod postem - połaczenie 3 wypowiedzi. Pamiętaj proszę, że w przypadku konieczności uzupełnienia swojej wcześniejszej wypowiedzi, należy użyć opcji ZMIEŃ.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj staszek1331,
Super, dziękujemy za dobrą wiadomość.staszek1331 pisze:Moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
Cieszymy się, że mogliśmy pomóc i dziękujemy za miłe słowa.staszek1331 pisze:Dziękuję wszystkim za pomoc. Jednak Plus jest super.
Zgodnie z otrzymaną informacją, korekta będzie widoczna na koncie po zamknięciu cyklu rozliczeniowego. Do czasu jej rozliczenia, nie są naliczane odsetki. Od kwoty bieżącej faktury możesz odjąć kwotę korekty i wpłacić jedynie różnicę. Druga możliwość jest taka - poczekać na korektę i wtedy zapłacić zgodnie z saldem po wystawieniu korekty.staszek1331 pisze:Poinformowano mnie że korekta będzie wystawiona po zakończeniu cyklu a termin płatności obecnej fv mija za parę dni czy muszę ją opłacać a jeżeli nie opłacę co z odsetkami???
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 wrz 2020, o 12:08
Re: wysoki rachunek za internet
Dzień dobry
jestem Państwa zadowoloną klientką od kilku lat. Niestety do ostatniej faktury zostały mi niesłusznie doliczone koszty związane z połączeniami w roamingu w wysokości 255,84 zł brutto.
Prawdopodobnie chodzi o czas mojego pobytu na wyspie Kos w dniach 8-15.08.2020r. gdzie zaraz po przylocie dokonałam w swoim telefonie ręcznego wyboru sieci na Vodafone Greece. Posiadam również pakiet roamingowy – 3,18 GB, a aktualizacje są ustawione tylko przez wifi. Połączenia, smsy oraz mmsy są nielimitowane i wliczone w cenę abonamentu.
10.08.2020r. o godzinie 13.25 otrzymałam smsa LIMITER DATA o wykorzystaniu 40% mojego limitu, parę sekund później limit został wykorzystany w 80%, a o 13.26 kolejny sms, że transmisja danych zostaje zablokowana. Całość działa się tak szybko, że nawet nie miałam możliwości zareagować…
Jakie są szanse na pozytywne rozwiązanie tej sprawy? Złożyłam już reklamację [#1733212] i czekam na odpowiedź.
pozdrawiam
jestem Państwa zadowoloną klientką od kilku lat. Niestety do ostatniej faktury zostały mi niesłusznie doliczone koszty związane z połączeniami w roamingu w wysokości 255,84 zł brutto.
Prawdopodobnie chodzi o czas mojego pobytu na wyspie Kos w dniach 8-15.08.2020r. gdzie zaraz po przylocie dokonałam w swoim telefonie ręcznego wyboru sieci na Vodafone Greece. Posiadam również pakiet roamingowy – 3,18 GB, a aktualizacje są ustawione tylko przez wifi. Połączenia, smsy oraz mmsy są nielimitowane i wliczone w cenę abonamentu.
10.08.2020r. o godzinie 13.25 otrzymałam smsa LIMITER DATA o wykorzystaniu 40% mojego limitu, parę sekund później limit został wykorzystany w 80%, a o 13.26 kolejny sms, że transmisja danych zostaje zablokowana. Całość działa się tak szybko, że nawet nie miałam możliwości zareagować…
Jakie są szanse na pozytywne rozwiązanie tej sprawy? Złożyłam już reklamację [#1733212] i czekam na odpowiedź.
pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj Katarzynkaa,
decyzję w tej sprawie podejmie Departament Reklamacji.Katarzynkaa pisze:Jakie są szanse na pozytywne rozwiązanie tej sprawy?
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.Katarzynkaa pisze:Złożyłam już reklamację [#1733212] i czekam na odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 wrz 2020, o 12:08
Re: wysoki rachunek za internet
Reklamacja rozpatrzona ekspresowo i co najważniejsze pozytywnie
Bardzo dziękuję za pomoc !
Bardzo dziękuję za pomoc !
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Katarzynkaa,
super, cieszę się z pozytywnego zakończenia sprawy.Katarzynkaa pisze:Reklamacja rozpatrzona ekspresowo i co najważniejsze pozytywnie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 18 lis 2020, o 03:27
Re: wysoki rachunek za internet
Dzień dobry,
17.11.2020
Jestem obecnie w USA i wykupiłem pakiet atlantycki 1gb. Pilnowałem zużycia danych, otrzymałem sms o zużyciu 80 % danych. SMS zwrotne pokazywały, że mam jeszcze 230 mb, na plus online naliczona opłata to jedynie ta za pakiet atlantycki, więc wszystko spoko.
18.11.2020
Dzisiaj rano po włączeniu transmisji danych o 12:41 czasu lokalnego dostałem 4 sms na raz o wykorzystaniu limitu, o przekroczeniu wysoką kwotą i zablokowaniu połączeń o raz o wpłaceniu zaliczki na poczet odblokowania numeru. Otrzymałem również sms o treści informujemy o zdjęciu blokady. prosimy o wyłączenie i włączenie telefonu. Sęk w tym, że nie wysyłałem sms o treści odblokuj ATL na numer 8802, ani nie włączyłem kolejnego pakietu atlantyckiego, więc wg regulaminu moja transmisja danych powinna być zablokowana, a nie była. Naliczono kwotę 966 pln, przecież kupiłbym sobie dodatkowy pakiet atlantycki, ale, że ze stanów wyjeżdżam jutro i miałem 200mb wg sms i plus online to nie widzaiełm sensu w wydawaniu 73 pln. złożyłem wniosek na maila ibok@plus.pl"target="_blank . Wysłałem trzy maile, bo nie wiedziałem, jak to dokładnie ma wyglądać ostatni już miał odpowiedni kształt.
1. Mxxxxx Axxxxxxxxxx
2. axxxxxxxxxx
3. +4869XXXXXXX
4. reklamowany okres od 16.11.2020 do 18.11.2020
5. opłata za roaming 893,65 PLN
6. Opłata za transmisję danych została pobrana, pomimo nie wysłania przeze mnie SMS na numer 8802 o treści odblokuj ATL, więc jeśli wykorzystałem 100 % danych to wg regulaminu moja transmisja danych powinna być zablokowana, do czasu aktywowania następnego pakietu lub wysłania tegoż sms, a najwidoczniej nie była. Dnia poprzedniego otrzymałem powiadomienie o wykorzystaniu 80% limitu danych, o całkowitym wykorzystaniu i przekroczeniu dowiedzialem sie nastepnego dnia po podłączeniu do sieci. Otrzymałem na raz 3 sms: o wykorzystaniu danych, o zablokowaniu połączeń oraz o wpłacie zaliczki celem odblokowania telefonu. W SMS zwrotnych oraz na plusonline ciągle widniała kwota do zapłaty 77,13 pln oraz informacja o tym, że wciąż mam ok. 200 mb do wykorzystania, było to sprawdzane regularnie, chciałbym również nadmienić, że moim celem było ponowne wykupienie pakietu atlantyckiego 1GB, czego niestety nie mogłem dokonać, ze względu wysoką opłatę za transmisję danych.
Numer sprawy #1854403. Bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia.
Serdecznie pozdrawiam
Mxxxxx Axxxxxxxxxx
17.11.2020
Jestem obecnie w USA i wykupiłem pakiet atlantycki 1gb. Pilnowałem zużycia danych, otrzymałem sms o zużyciu 80 % danych. SMS zwrotne pokazywały, że mam jeszcze 230 mb, na plus online naliczona opłata to jedynie ta za pakiet atlantycki, więc wszystko spoko.
18.11.2020
Dzisiaj rano po włączeniu transmisji danych o 12:41 czasu lokalnego dostałem 4 sms na raz o wykorzystaniu limitu, o przekroczeniu wysoką kwotą i zablokowaniu połączeń o raz o wpłaceniu zaliczki na poczet odblokowania numeru. Otrzymałem również sms o treści informujemy o zdjęciu blokady. prosimy o wyłączenie i włączenie telefonu. Sęk w tym, że nie wysyłałem sms o treści odblokuj ATL na numer 8802, ani nie włączyłem kolejnego pakietu atlantyckiego, więc wg regulaminu moja transmisja danych powinna być zablokowana, a nie była. Naliczono kwotę 966 pln, przecież kupiłbym sobie dodatkowy pakiet atlantycki, ale, że ze stanów wyjeżdżam jutro i miałem 200mb wg sms i plus online to nie widzaiełm sensu w wydawaniu 73 pln. złożyłem wniosek na maila ibok@plus.pl"target="_blank . Wysłałem trzy maile, bo nie wiedziałem, jak to dokładnie ma wyglądać ostatni już miał odpowiedni kształt.
1. Mxxxxx Axxxxxxxxxx
2. axxxxxxxxxx
3. +4869XXXXXXX
4. reklamowany okres od 16.11.2020 do 18.11.2020
5. opłata za roaming 893,65 PLN
6. Opłata za transmisję danych została pobrana, pomimo nie wysłania przeze mnie SMS na numer 8802 o treści odblokuj ATL, więc jeśli wykorzystałem 100 % danych to wg regulaminu moja transmisja danych powinna być zablokowana, do czasu aktywowania następnego pakietu lub wysłania tegoż sms, a najwidoczniej nie była. Dnia poprzedniego otrzymałem powiadomienie o wykorzystaniu 80% limitu danych, o całkowitym wykorzystaniu i przekroczeniu dowiedzialem sie nastepnego dnia po podłączeniu do sieci. Otrzymałem na raz 3 sms: o wykorzystaniu danych, o zablokowaniu połączeń oraz o wpłacie zaliczki celem odblokowania telefonu. W SMS zwrotnych oraz na plusonline ciągle widniała kwota do zapłaty 77,13 pln oraz informacja o tym, że wciąż mam ok. 200 mb do wykorzystania, było to sprawdzane regularnie, chciałbym również nadmienić, że moim celem było ponowne wykupienie pakietu atlantyckiego 1GB, czego niestety nie mogłem dokonać, ze względu wysoką opłatę za transmisję danych.
Numer sprawy #1854403. Bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia.
Serdecznie pozdrawiam
Mxxxxx Axxxxxxxxxx
Ostatnio zmieniony 18 lis 2020, o 11:11 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukryłam numer telefonu, imię i nazwisko, adres mailowy.
Powód: Ukryłam numer telefonu, imię i nazwisko, adres mailowy.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj maciek_perez,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.maciek_perez pisze:Numer sprawy #1854403.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Widzę, że problemy z pakietami w Stanach cały czas te same...
4 lata temu mojej siostry dzieci były w Stanach. Pakiety atlantyckie włączone. Przed wyczerpaniem pakietów, kolejne aktywowane. Co z tego? Jeśli po pierwszych pakietach opłaty są naliczane wg cennika - jakby nie było regulaminu albo aktywnych kolejnych?
Reklamacja w momencie wystąpienia problemu - odrzucona. Bo faktury nie ma. Po fakturze - reklamacja uwzględniona, ale TYLKO w zakresie opłat dodatkowych. Operator nie chciał oddać pieniędzy za pakiety nie wykorzystane (transmisja danych została zablokowana)
4 lata temu mojej siostry dzieci były w Stanach. Pakiety atlantyckie włączone. Przed wyczerpaniem pakietów, kolejne aktywowane. Co z tego? Jeśli po pierwszych pakietach opłaty są naliczane wg cennika - jakby nie było regulaminu albo aktywnych kolejnych?
Reklamacja w momencie wystąpienia problemu - odrzucona. Bo faktury nie ma. Po fakturze - reklamacja uwzględniona, ale TYLKO w zakresie opłat dodatkowych. Operator nie chciał oddać pieniędzy za pakiety nie wykorzystane (transmisja danych została zablokowana)
Re: wysoki rachunek za internet
Jestem Klientem Plus od lat. Zawsze płacącym terminowo i zawsze zadowolonym z usług. Do dziś. W tym roku wybrałem się na weekend do Turcji. Jeszcze w Polsce w ustawieniach wyłączyłem pobieranie danych w roamingu. Jakie było moje zdziwienie jak po powrocie okazalo się, że zostały naliczone jakieś opłaty za korzystanie z danych komórkowych. Złożyłem reklamację. Jakiś doradca biznesowy odpisał, że wszystko jest ok i że telefon może sam pobierać dane w tle (???) o czym pierwszy raz słyszę. Odwołałem się od tego i otrzymałem kolejną odpowiedź, że Plus nie odpowiada za to, że niektóre aplikacje mogą łączyć się w tle. To rozumiem, wtedy zacząłem o tym czytać. Jednak podejście ze strony Plusa w tej sytuacji, w której tłumaczyłem, że zrobiłem wszystko w dobrej wierze było dla mnie zaskoczeniem. Nieznajomość szkodzi, na szczęście mam w swoim ręku poważny atut. Jak tylko zakończy się obecna umowa żegnam się po wielu latach z Plusem. I znajomych też do tego namówię. Dla głupich parunastu złotych stracicie lojalnego Klienta. A wszystkich innych ostrzegam, że nieświadomość może kosztować. I nie liczcie wtedy na zrozumienie Plusa pomimo ze jesteście dlugoletnim Klientem.
Re: wysoki rachunek za internet
Wszystkie sieci traktują ten temat tak samo. Ostatnio na różnych forach pojawił się wysyp tematów takich samych jak Twój dotyczący różnych operatorów. Jedna z sieci nawet zrobiła opis dlaczego pomimo wyłączenia transmisji danych pobierane są opłaty za transmisję w roamingu. Nie przeskoczysz tego Zmiana operatora pomoże do następnego Twojego wyjazdu. Chyba że wtedy nauczony tą sytuacją wyłączysz całkowicie telefon (chociaż i wtedy mogą Ci pobrać opłaty za przekierowanie na pocztę głosową).Espees pisze:Jednak podejście ze strony Plusa w tej sytuacji, w której tłumaczyłem, że zrobiłem wszystko w dobrej wierze było dla mnie zaskoczeniem. Nieznajomość szkodzi, na szczęście mam w swoim ręku poważny atut. Jak tylko zakończy się obecna umowa żegnam się po wielu latach z Plusem. I znajomych też do tego namówię. Dla głupich parunastu złotych stracicie lojalnego Klienta. A wszystkich innych ostrzegam, że nieświadomość może kosztować. I nie liczcie wtedy na zrozumienie Plusa pomimo ze jesteście dlugoletnim Klientem.
Moim skromnym zdaniem nie powinno dochodzić do takich sytuacji. Po to ktoś wyłącza telefon/transmisję danych żeby takie rzeczy nie miały miejsca. Ale co my użytkownicy tam możemy...
Re: wysoki rachunek za internet
Ja nie podważam faktu, że tak się stało. Jak napisałem nieznajomość takich rzeczy kosztuje. Jednak jako wieloletni klient spodziewałem się indywidualnego podejscia. Z nowym operatorem już tego błędu nie popełnię.
EDYCJA:
Co jeszcze ciekawe? W Turcji byłem od 2 do 8 czerwca. Mam sporo pobrań danych po 50kB od 2 do 4 do godziny 9.00 a potem jak ręka odjął, nie ma nic. Czyżby aplikacje działające w tle miały wolne na weekend i po weekendzie? Tego jakoś nikt nie potrafi wytłumaczyć...
EDYCJA:
Co jeszcze ciekawe? W Turcji byłem od 2 do 8 czerwca. Mam sporo pobrań danych po 50kB od 2 do 4 do godziny 9.00 a potem jak ręka odjął, nie ma nic. Czyżby aplikacje działające w tle miały wolne na weekend i po weekendzie? Tego jakoś nikt nie potrafi wytłumaczyć...
Ostatnio zmieniony 9 lip 2021, o 17:59 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połaczono posty- post pod postem.
Powód: Połaczono posty- post pod postem.