reklamacja powinna być złożona po zamknięciu okresu rozliczeniowego ze wskazaniem pozycji na rachunku, z którą się nie zgadzasz.
Zgłoszenie wówczas zostanie odrzucone.Marat pisze: Jak to może wpłynąć na rozpatrzenie mojej reklamacji ?
Zgłoszenie wówczas zostanie odrzucone.Marat pisze: Jak to może wpłynąć na rozpatrzenie mojej reklamacji ?
Basia_Plus pisze:opisz proszę dokładnie sytuację przez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us wraz z danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) i numerem telefonu, a następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
podaj nam tutaj numer reklamacji. Jeśli nie posiadasz numeru zgłoszenia podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.kolumb4 pisze:zlozylem ponownie reklamacje, tym razem samodzielnie.
czy posiadasz numer zgłoszenia?Zrospaczona pisze:napisalam do bok@ plus.pl
podeślij zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.Zrospaczona pisze:nie widzę numeru zgłoszenia