Kto dzwonił
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 cze 2014, o 19:38
Kto dzwonił
Witam
posiadam telefon Nokia Lumia 625. Mam aktywowaną usługę "Kto dzwonił", ale nie dostaje SMSów z informacją, że ktoś do mnie dzwonił, gdy ja prowadziłem inną rozmowę. Jeżeli mam wyłączony telefon lub jestem poza zasięgiem i w tym czasie ktoś do mnie dzwonił to takie SMSy otrzymuje. Nie działa mi ta trzecia opcja, która też jest bardzo przydatna.
posiadam telefon Nokia Lumia 625. Mam aktywowaną usługę "Kto dzwonił", ale nie dostaje SMSów z informacją, że ktoś do mnie dzwonił, gdy ja prowadziłem inną rozmowę. Jeżeli mam wyłączony telefon lub jestem poza zasięgiem i w tym czasie ktoś do mnie dzwonił to takie SMSy otrzymuje. Nie działa mi ta trzecia opcja, która też jest bardzo przydatna.
Re: Kto dzwonił
Najprawdopodobniej nie masz uruchomionego wariantu "Zajęty"
Jeśli chcesz go aktywować, wyślij sms ZN na nr 8023
Jeśli chcesz go aktywować, wyślij sms ZN na nr 8023
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Kto dzwonił
Witaj constantin,
potwierdzam. Wysłanie wiadomości jest bezpłatne. Szczegółowe informacje na tej stronie: http://www.plus.pl/indywidualna/Uslugi/ ... fault.aspx.
potwierdzam. Wysłanie wiadomości jest bezpłatne. Szczegółowe informacje na tej stronie: http://www.plus.pl/indywidualna/Uslugi/ ... fault.aspx.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Witam, oferta abonament dla firm, 3 numery, usługa Kto dzwonił nie działa na jednym numerze. Robiłem resetowanie usług według instrukcji powyżej i dalej nic. Jak przełożę kartę z innym numerem do swojego telefonu to usługa działa. Wygląda na to, że problem jest na tym numerze. Wymieniłem nawet kartę w punkcie ale nic to nie dało, proszę o pomoc .
Ostatnio zmieniony 16 lis 2020, o 11:52 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Kto dzwonił
Witaj sertom7,
Który wariant usługi masz tutaj na myśli?sertom7 pisze:Kto dzwonił nie działa na jednym numerze
A jak wygląda sytuacja gdy kartę wspomnianego numeru, przełożysz do innego telefonu?sertom7 pisze:Jak przełożę kartę z innym numerem do swojego telefonu to usługa działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Kto dzwonił
Wariant pełny a jeśli chodzi o moją kartę to włożona do innego telefonu też usługa nie działa.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Kto dzwonił
sertom7,
spróbuj proszę wyłączyć kolejno usługi:
- pocztę głosową (kodem ##002# i zielona słuchawka),
- Notkę SMS (SMS: DEAKT NSMS na numer 2601),
- usługę Kto dzwonił (dezaktywacja: SMS o treści N na nr 8023, następnie aktywacja: SMS o treści T na nr 8023).
- Kto dzwonił opcja Gdy zajęte: SMS o treści ZT na numer 8023; następnie ZN numer 8023.
Po wykonaniu tych czynności proszę o przelogowanie telefonu ( wyłączenie/włączenie).
spróbuj proszę wyłączyć kolejno usługi:
- pocztę głosową (kodem ##002# i zielona słuchawka),
- Notkę SMS (SMS: DEAKT NSMS na numer 2601),
- usługę Kto dzwonił (dezaktywacja: SMS o treści N na nr 8023, następnie aktywacja: SMS o treści T na nr 8023).
- Kto dzwonił opcja Gdy zajęte: SMS o treści ZT na numer 8023; następnie ZN numer 8023.
Po wykonaniu tych czynności proszę o przelogowanie telefonu ( wyłączenie/włączenie).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Kto dzwonił
Wykonałem powyższą instrukcję, niestety 0 powiadomień.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Kto dzwonił
sertom7,
prześlij zatem proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, pomogą w dalszej analizie sprawy. Jeśli podasz mi numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij zatem proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, pomogą w dalszej analizie sprawy. Jeśli podasz mi numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Kto dzwonił
sertom7,
Znajdziesz go w temacie automatycznej zwrotnej wiadomości mailowej - nr sprawy będzie w formacie #12345.sertom7 pisze:Gdzie znajdę numer?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Kto dzwonił
Nie dostałem takiej wiadomości.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Kto dzwonił
sertom7,
jeśli w skrzynce SPAM nie ma maila, to prześlij proszę raz jeszcze taką wiadomość pod adres: bok@plus.pl
jeśli w skrzynce SPAM nie ma maila, to prześlij proszę raz jeszcze taką wiadomość pod adres: bok@plus.pl
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Kto dzwonił
Ok, numer zgłoszenia #1853847
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Kto dzwonił
sertom7,
Cieszę się, że udało się uzyskać ten numer - dziękuję. Już przekazałam sprawę dalej.sertom7 pisze:Ok, numer zgłoszenia #1853847
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ