Kto dzwonił
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 lis 2020, o 10:33
Re: Kto dzwonił
Czy coś się dzieje w mojej sprawie?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Kto dzwonił
sertom7,
wyłącz a następnie włącz telefon i sprawdź proszę jak obecnie wygląda sytuacja.
wyłącz a następnie włącz telefon i sprawdź proszę jak obecnie wygląda sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Kto dzwonił
Niestety, nic się nie zmieniło, powiadomień brak.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Kto dzwonił
sertom7,
Dziękuję za weryfikację. Informację przekazałam dalej.sertom7 pisze:powiadomień brak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Kto dzwonił
sertom7,
prośba o przelogowanie urządzenia i weryfikację działania usługi.
prośba o przelogowanie urządzenia i weryfikację działania usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Kto dzwonił
Usługa działa prawidłowo, bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Kto dzwonił
sertom7,
cudownie . Dziękuję za sprawdzenie i wiadomość zwrotną.
cudownie . Dziękuję za sprawdzenie i wiadomość zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Połączenia przychodzące w trakcie innego połączenia.
Witam,
mam problem z połączeniami przychodzącymi. W czasie gdy prowadzę inną rozmowę słyszą jedno krótkie "piknięcie" zamiast typowego sygnału "zajętości".
Nie mam także powiadomienia sms, że ktoś próbował do mnie zadzwonić, mimo że tę usługę mam włączoną.
Proszę o pomoc.
Dziękuję!
mam problem z połączeniami przychodzącymi. W czasie gdy prowadzę inną rozmowę słyszą jedno krótkie "piknięcie" zamiast typowego sygnału "zajętości".
Nie mam także powiadomienia sms, że ktoś próbował do mnie zadzwonić, mimo że tę usługę mam włączoną.
Proszę o pomoc.
Dziękuję!
Ostatnio zmieniony 16 lut 2021, o 13:50 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Kto dzwonił
Witaj Ariello,
jaka informacja pojawia się po wysłaniu SMS o treści SZ pod numer 8023?
jaka informacja pojawia się po wysłaniu SMS o treści SZ pod numer 8023?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Kto dzwonił
"Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY usługi Kto Dzwonił jest wyłączona".
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Kto dzwonił
Ariello,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj nam tutaj numer sprawy, który dotrze wiadomości zwrotnej.
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj nam tutaj numer sprawy, który dotrze wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Kto dzwonił
Numer sprawy: [#2038335]
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Kto dzwonił
Ariello,
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zagadnienia.Ariello pisze:Numer sprawy: [#2038335]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Kto dzwonił
Marta_Plus pisze:Ariello,
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenia udzielenia odpowiedzi na podany numer zagadnienia.Ariello pisze:Numer sprawy: [#2038335]
Dziękuję!
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 16 lip 2022, o 21:38
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Dzień dobry, mam problem z usługą "kto dzownił".Po przełożeniu karty do nowego telefonu usługa nie działa poprawnie, nie przychodzą wogóle smsy.Dzwoniłem kilka razy na infolinię.Wysyłałem smsy na 8023 o tresci T oraz N, to nic nie zmieniło.Przez infolinie miałem również resetowaną usługę i dalej nic.Nie jest to kwestia telefonu ponieważ mam kilka numerów w plusie i zakupiłem dwa takie same telefony POCO, na jednym ta usługa działa a na drugim nie.Zamieniłem karty SIm i dalej jest ten sam problem, tak więc nie jest na 1000% kwestia smartfona.Usługa jest bardzo potrzebna ponieważ pracownik bardzo czesto prowadzi rozmowy i linia jest zajeta, w tej chwili nie ma pojecia ze ktos do niego dzownil i nie ma mozliwosci oddzwonienia.Numer mojego zgloszenia to C00000001947242, bardzo bym prosil o pomoc w rozwiazaniu tego problemu.Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2 sty 2024, o 10:42 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego wątku.
Powód: Przeniesiono do właściwego wątku.