Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Witaj clavicula71,
po przelogowaniu urządzenie (wył./wł.) sytuacja nadal występuje? Jaki komunikat pojawia się przy próbie wykonania połączenia?
po przelogowaniu urządzenie (wył./wł.) sytuacja nadal występuje? Jaki komunikat pojawia się przy próbie wykonania połączenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 lis 2018, o 11:13
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Tak jest cały czas, Komunikat po włączeniu: "Nieudana rejestracja katy sim". Wspomnę,że sytuacja dotyczy numeru stacjonarnego karta nie miała numeru tymczasowego.Joanna_Plus pisze:Witaj clavicula71,
po przelogowaniu urządzenie (wył./wł.) sytuacja nadal występuje? Jaki komunikat pojawia się przy próbie wykonania połączenia?
Pozdrawiam
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
clavicula71,
- przekazałam jeszcze sprawę do weryfikacji przez dział techniczny. Dam znać, jak otrzymam odpowiedź.
- przekazałam jeszcze sprawę do weryfikacji przez dział techniczny. Dam znać, jak otrzymam odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 lis 2018, o 11:13
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Dziękuję, czy już coś wiadomo? To już piąty dzień bez telefonu (w tym święta). Proszę o przyśpieszenie.Ewa_Plus pisze:clavicula71,
- przekazałam jeszcze sprawę do weryfikacji przez dział techniczny. Dam znać, jak otrzymam odpowiedź.
Pozdrawiam.
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
clavicula71,
- sprawa jest w toku. Wyjaśniamy tę sytuację z Twoim poprzednim operatorem.
- sprawa jest w toku. Wyjaśniamy tę sytuację z Twoim poprzednim operatorem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 lis 2018, o 11:13
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Dziękuję za interwencję, wieczorem zaczęło wszystko działać.Ewa_Plus pisze:clavicula71,
- sprawa jest w toku. Wyjaśniamy tę sytuację z Twoim poprzednim operatorem.
Pozdrawiam
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
clavicula71,
- to dobra wiadomość, dziękuję za info. Cieszę się, że już wszystko działa.
Gdybym mogła jeszcze w czymś pomóc, daj znać
- to dobra wiadomość, dziękuję za info. Cieszę się, że już wszystko działa.
Gdybym mogła jeszcze w czymś pomóc, daj znać
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Witam,
Od dnia 1.01.2019 miałem zostać przeniesiony do Plush. Mój poprzedni operator w nowy rok wyłączył kartę ale Plus nie aktywował mojego numeru tzn. numer tymczasowy nie został zastąpiony docelowym ( przenoszonym). Już pierwszego stycznia zgłosiłem to na infolinie ale efektu nie ma. Dzwoniąc na mój numer można usłyszeć że taki numer nie istnieje. Czy ktoś miał taki przypadek i może powiedzieć ile może potrwać aktywowanie numeru?
pozdrawiam
Od dnia 1.01.2019 miałem zostać przeniesiony do Plush. Mój poprzedni operator w nowy rok wyłączył kartę ale Plus nie aktywował mojego numeru tzn. numer tymczasowy nie został zastąpiony docelowym ( przenoszonym). Już pierwszego stycznia zgłosiłem to na infolinie ale efektu nie ma. Dzwoniąc na mój numer można usłyszeć że taki numer nie istnieje. Czy ktoś miał taki przypadek i może powiedzieć ile może potrwać aktywowanie numeru?
pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Witaj bodek_428,
podeślij proszę swój tymczasowy i przenoszony numer pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się pomóc w wyjaśnieniu sprawy.
podeślij proszę swój tymczasowy i przenoszony numer pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się pomóc w wyjaśnieniu sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Dzięki , wysłałem
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
bodek_428,
dziękuję - sprawdź pocztę.
dziękuję - sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Ok. Szkoda tylko że trzeba znów czekać :(. Rozumiem że wystąpił problem w dniu zmiany operatora (choć to mój trzeci numer który przenoszę do Plusa i nie było z poprzednimi takich problemów), ale po moim zgłoszeniu zostawić klienta bez aktywnego numeru telefonu jest dla mnie nie zrozumiałe. Tym bardziej gdzie wiele usług jest teraz powiązanych z danym numerem telefonu.
Pozdrawiam
Mam nadzieje że coś ruszy bo od 1 stycznia słyszę tylko że trzeba czekać.
EDYCJA:
Przepraszam to czwarty numer który przenoszę do Państwa.
Pozdrawiam
Mam nadzieje że coś ruszy bo od 1 stycznia słyszę tylko że trzeba czekać.
EDYCJA:
Przepraszam to czwarty numer który przenoszę do Państwa.
Ostatnio zmieniony 3 sty 2019, o 13:04 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem.
Powód: post pod postem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
bodek_428,
przepraszam najmocniej za utrudnienia. Poprosiłam już o przyśpieszenie rozwiązania Twojej sprawy.
przepraszam najmocniej za utrudnienia. Poprosiłam już o przyśpieszenie rozwiązania Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Wczoraj o godzinie 16 numer został aktywowany. Marta_Plus dzięki za przyspieszenie, a jeszcze rano miałem informacje z infolinii że mam czekać 72h.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
bodek_428,
dziękuję za informację i cieszę się, że już możesz korzystać z naszych usług. Pozdrawiam.
dziękuję za informację i cieszę się, że już możesz korzystać z naszych usług. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ