Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
karolkufel
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 sie 2014, o 13:43

Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.

Post autor: karolkufel »

Witam,
08.07.2014r. wyłączyli mi numer w t-mobile, ale nie aktywowali go do tej pory w plusie.
Pani w punkcie plusa próbowała go ręcznie przenieść, ale nie mogła bo w systemie niby już numer jest przeniesiony.
04.08.2014r. Złożyłem reklamacje, ale nadal nie mam odpowiedzi.
Musze używać tymczasowego numeru, nie mogę robić przelewów, znajomi, urzędy, instytucje oraz klienci nie mogą się zemną skontaktować. Nie dostaje powiadomień z centrali OSP.
nr. sprawy 001-266276232301
Proszę o interwencje.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.

Post autor: Krzysiek_Plus »

karolkufel, przekazałem sprawę dalej, dam znać jak tylko otrzymam odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karolkufel
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 sie 2014, o 13:43

Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.

Post autor: karolkufel »

Przepraszam, ale już tracę cierpliwość. T- mobile miał zwolnić numer 16 maja, potem dowiedziałem się, że 22 lipca w końcu wyłączył numer 8 lipca. A ja nadal mam tymczasowy.
Do tego właśnie przyszła faktura z powyżej kwotą powyżej 70 zł. W abonamencie za 59zł (600 min/na 600 smsów/ 3GB). Wykorzystałem równowartość 150 minut. kwota powyżej 59 zł. to opłaty za połączenie z biurem obsługi. Od maja zapłaciłem już ok 50 złotych za połączenia z numerem 482601.
Dzwoniłem do bok'u w sprawie: zamówienia ze sklepu internetowego, przeniesienia numeru, pluskodu5, ehasła, znów przeniesienia numeru, reklamacji.
Nie dzwoniłem tam na pogaduszki, ale w sprawach koniecznych (pluskod5, ehasło) - nie można było tego załatwić drogą elektroniczną, a do punktu plusa mam 12km. Na zamówienie czekałem dwa tygodnie, w punkcie plusa kazali dzwonić do biura obsługi. Tam też nie wiele wiedzieli , tylko tyle, że trzeba czekać. W sprawie przeniesienia numeru znów w placówce plusa kazali dzwonić do boku , tam powiedzieli, że trzeba czekać i sprawa jest komuś przekazana. W sprawie reklamacji to samo.
Rozumiem, że mogą być naliczane opłaty za połączenia z bok'iem, ale dlaczego, gdy:
- potrzeba uzyskania ehasła, pluskodu5
- trzeba wysłuchiwać kilku reklam podczas poruszania się po menu
- czas oczekiwania na konsultanta wynosił (od 15 do 50 minut). Za ten czas, w którym nie można pracować lub wypoczywać to plus powinien płacić.
Na telefony do boku wydałem 50 zł, do których zostałem zmuszony ze strony plusa. A nadal nie został rozwiązany mój problem.
karolkufel
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 sie 2014, o 13:43

Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.

Post autor: karolkufel »

Chciałem zmienić operatora zachowując numer. A nowy Plus mnie zmusza do dwukrotnej zmiany numeru.
Znajomi i Rodzina ciągle się mnie pytają czy to mój nowy numer? Jak słyszą moją odpowiedź, że to tylko tymczasowy a stary aktualny to myślą, że nie chce z nimi kontaktu utrzymywać bo od kilku miesięcy dzwonie do nich z tymczasowego. Klienci postrzegają mnie jako osobę niepoważną, ponieważ na wizytówkach i ulotkach, plakatach, stronie internetowej widnieje mój przenoszony numer. Wszędzie podaje mój przenoszony numer np. na kursie nurkowania, w szkole nauki jazdy ( kategoria c) w WORD, w starostwie. Instruktor czterokrotnie nie mógł poinformować mnie o odwołanych zajęciach na które pojechałem 15 km. Nie mogę robić zakupów w Internecie ani płacić normalnie rachunków. Opuściłem już kilka spotkań oraz szkoleń OSP.
Rozumiem, że mógł system zawinić. Ale prawie miesiąc temu poinformowałem PLUSa, że mój numer jest nadal tymczasowym. Poinformowałem Plusa o problemie różnymi kanałami:
- w punkcie
- mailowo
- przez plusonline
- telefonicznie
- przez forum
A mój problem nadal nie zostaje rozwiązany. Dopiero jak w piątek 21.08 zgłosiłem problem na forum, to dostałem odpowiedź na maila na zapytanie z dnia16.08 odnośni reklamacji 4.08.:
"Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Chciałabym wyjaśnić, że reklamacja nie została jeszcze rozpatrzona.
Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź, którą otrzyma Pan w możliwie najkrótszym terminie.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu. "
Na ustosunkowanie się mają 30 dni. Ale kiedy odzyskam numer nie wiem.
OCZEKUJE do godziny 18.00 dnia 26.08.2014r.:
- Odpowiedzi kiedy mój numer zostanie przeniesiony
- Kontaktu z osobą, która jest kompetentna w sprawie udzielenia rekompensaty.
Jeżeli podane warunki nie zostaną spełnione:
- Oficjalnie zmieniam numer na tymczasowy. (Odwiedzam bank, urzędy, dzwonie do znajomych, zamawiam nowe wizytówki, ulotki plakaty). Jeśli numer w końcu zostanie przeniesiony operację powtórzę, a kosztami opciąże PLUS.
- powiadamiam UOKiK
- kontaktuję się z prawnikiem w sprawie pozwu cywilnego o odszkodowanie.

Chciałbym to załatwić naprawdę polubownie. Ale, proszenie o cierpliwość nieporozumieniem po 1,5 miesięcznym oczekiwaniu, codziennym sprawdzaniu czy w końcu przenieśli mój numer, stresie związanym z niepewnością czy jakaś osoba, instytucja, klient nie może się do mnie dodzwonić.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.

Post autor: Ewa_Plus »

karolkufel - po północy powinien być już numer przeniesiony. Przeloguj wówczas telefon (wył./wł.) i sprawdź, czy wszystko działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karolkufel
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 sie 2014, o 13:43

Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.

Post autor: karolkufel »

Dziękuje, przeniosło.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.

Post autor: Krzysiek_Plus »

karolkufel, super ;-) przepraszam, że tak długo to trwało :(
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Plotka
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 gru 2018, o 16:10

Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.

Post autor: Plotka »

Mam ten sam problem związany z przeniesieniem numeru do plusa. Od dzisiaj miało wszystko działać a tu...lipa. Do tej pory nie miałem problemów z przenosinami ,zawsze było płynnie. Teraz dramat-numer firmowy. Pomocy! #402646
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.

Post autor: Basia_Plus »

Plotka,
Plotka pisze: Pomocy! #402646
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Plotka
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 gru 2018, o 16:10

Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.

Post autor: Plotka »

Dziękuję. Odpowiedź została mi przesłana, tylko zastanawiam się czy to żart:

" z przyczyn technicznych zmiana na numer przenoszony ..... nie doszła do skutku w wyznaczonym terminie.
Technicy pracują nad rozwiązaniem problemu, ale obecnie nie jesteśmy w stanie dokładnie określić, kiedy zmiana na numer przenoszony nastąpi (najprawdopodobniej będzie to w przeciągu 2 – 3 dni)"

Zmieniałem kilka razy sieć i nigdy nie było problemu. Tutaj Plus miał ponad miesiąc na przygotowanie. Numer firmowy i aż się boję konsekwencji..
Plotka
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 gru 2018, o 16:10

Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.

Post autor: Plotka »

Basia_Plus: Dziękuję ;) jednak dało się szybciej.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.

Post autor: Basia_Plus »

Plotka,
Plotka pisze:jednak dało się szybciej.
to dobra wiadomość. :-> Dziękuję za informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
clavicula71
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 22 lis 2018, o 11:13

Niezrealizowane przeniesienie numeru

Post autor: clavicula71 »

Dzień dobry,

Pisze i imieniu mojej mamy, która już 48 godzin czeka na odpowiedź czy i kiedy jej numer zostanie przeniesiony do PLUSA.
Miało się to dokonać 18 grudnia a do dzisiaj nr nie jest przeniesiony. Proszę o pchniecie tej sprawy. Nr pytania na iBoku: #427208

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 21 gru 2018, o 14:36 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanym temacie.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.

Post autor: Marta_Plus »

Witaj clavicula71,
clavicula71 pisze:Nr pytania na iBoku: #427208

Pozdrawiam
Już poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
clavicula71
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 22 lis 2018, o 11:13

Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.

Post autor: clavicula71 »

Marta_Plus pisze:Witaj clavicula71,
clavicula71 pisze:Nr pytania na iBoku: #427208

Pozdrawiam
Już poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia. Pozdrawiam.
Dzień dobry
Po interwencji bardzo szybko uzyskałem odpowiedź, że kolejny termin przeniesienia numeru to 24.12.2018. Tego dnia stary operator wyłączył usługi dla przenoszonego numeru. Niestety do dzisiaj telefon z nową kartą od PLUSa nie może zalogować się do sieci. Proszę o interwencję, sprawa #427208 nadal aktualna.

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ