Kaucja

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
DzieX
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 maja 2016, o 11:30

Re: Kaucja

Post autor: DzieX »

Magda_Plus pisze:sta131 przyczyny naliczenia kaucji Krzysiek_Plus zmieścił w poście powyżej.
A jeśli ktoś chciałby dokładną informację, o przyczynie zastosowania kaucji? Punktów na tej liście jest wiele. Dzwoniąc do sklepu internetowego dowiedziałem się, że nic mi nie mogą powiedzieć i nie ma nikogo kto mógłby.. Podpisując z Wami umowę na 100zł/msc miałem dostać 50% zniżki na kolejny produkt, z której nie mogę skorzystać!
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Kaucja

Post autor: Basia_Plus »

DzieX,
DzieX pisze:A jeśli ktoś chciałby dokładną informację, o przyczynie zastosowania kaucji?
niestety nie ma takiej możliwości. Departament Aktywacji nie ma obowiązku podawania przyczyny wyznaczenia kaucji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DzieX
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 17 maja 2016, o 11:30

Re: Kaucja

Post autor: DzieX »

Ciekawe czy UOKiK podzieli Wasze zdanie.

Szkoda tylko, że jeszcze trzy miesiące temu tak pięknie wciskaliście kit, jak przenosiłem do Was trzy numery o zniżkach na kolejne usługi, a tymczasem nie można z nich skorzystać. Cóż, na siłę nie będę próbował Wam wcisnąć moich pieniędzy - przedłużę umowę z obecnym operatorem :lol:

#januszebiznesu
Adada6
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2 lip 2019, o 21:37

Zwrot kaucji

Post autor: Adada6 »

Witam serdecznie.

Właśnie opłaciłem 6 faktur i proszę mi powiedzieć jak wygląda zwrot kaucji... mam zaznaczone na konto bankowe, ale pisali mi, że mam wysłać jakiś wniosek. Nic nie napisali co musi być tam zawarte i co napisać.

Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 4 lip 2019, o 14:22 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu. Połaczono wątki -podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Kaucja

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Adada6,
DzieX pisze: jak wygląda zwrot kaucji
kaucja zwracana jest na podstawie pisemnej dyspozycji zwrotu kaucji określonej przez Ciebie w "Oświadczeniu przyjęcia i zwrotu kaucji". Więcej info tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ery=kaucja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Adada6
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2 lip 2019, o 21:37

Re: Kaucja

Post autor: Adada6 »

Nie można gdzieś znaleźć wzoru na to oświadczenie zwrotu kaucji ? Jak to musi wyglądać? Jakie dane muszę być zawarte

Na jaki adres wysłać list z oświadczeniem?
Ostatnio zmieniony 5 lip 2019, o 10:52 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam Twoje posty
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kaucja

Post autor: Ewa_Plus »

Adada6,
- czy takie oświadczenie nie było sporządzane podczas wpłacania przez Ciebie kaucji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Maniak7000
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 5 cze 2020, o 23:35

Kaucja z działu aktywacji

Post autor: Maniak7000 »

Witam,
Nie mam co prawda pojęcia jaki powód nałożenia kaucji na moją ofertę. Może kwestia aktywnych kredytów. Mniejsza. Tak czy siak jak wygląda procedura. Wplacam w salonie 1500 zł w formie fizycznej i po jakim czasie i zasadach otrzymuje zwrot tej kaucji?
Pozdrawiam

Szukałem, ale nie znalazłem pewnej informacji, a na maila nikt nie odpisuje.

EDIT:
sobota, 6 czerwca 2020, 09:56

Dodatkowo, czy oferta w punkcie będzie taka sama jak na infolinii bądź w sklepie online?
Ostatnio zmieniony 8 cze 2020, o 10:00 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim. Chcąc uzupełnić wcześniejszą wypowiedź, gdy brak nowych wpisów proszę korzystać z opcji edycji posta (przycisk ZMIEŃ). Marta_Plus: połączenie wątków - przeniesienie do istniejącego.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Kaucja

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Maniak7000,
Maniak7000 pisze:Nie mam co prawda pojęcia jaki powód nałożenia kaucji na moją ofertę. Może kwestia aktywnych kredytów. Mniejsza. Tak czy siak jak wygląda procedura. Wplacam w salonie 1500 zł w formie fizycznej i po jakim czasie i zasadach otrzymuje zwrot tej kaucji?
Realizowałeś zamówienie poprzez sklep internetowy? Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
Maniak7000 pisze:Szukałem, ale nie znalazłem pewnej informacji, a na maila nikt nie odpisuje.
Podaj mi proszę numer zgłoszenia, wówczas poproszę o przyśpieszenie odpowiedzi.
Maniak7000 pisze:Dodatkowo, czy oferta w punkcie będzie taka sama jak na infolinii bądź w sklepie online?
Oferta może różnić się w zależności od kanału sprzedaży.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kamilklucznik
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 23 lut 2022, o 09:05

Dostałem kaucje nwm za co

Post autor: kamilklucznik »

Kaucja
Realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji.
Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
Zapraszamy do punktów Plusa: Znajdź salon.
Za powstałe trudności przepraszamy.
To moj pierwszy zakup w plusie

EDYCJA:
wybrałem płatność za pobraniem
Ostatnio zmieniony 23 lut 2022, o 10:44 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono posty - post pod postem. Połączono watki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Kaucja

Post autor: Basia_Plus »

kamilklucznik,
kamilklucznik pisze:Realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji.
Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Tutaj więcej informacji.
kamilklucznik pisze:zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
Skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Helrek12
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 29 kwie 2022, o 20:54

Kaucja plus problem

Post autor: Helrek12 »

Witam dziś otrzymalem takiego email od plusa

Kaucja Realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji. Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy. Zapraszamy do punktów Plusa: Znajdź salon. Za powstałe trudności przepraszamy.

Niestety nie rozumiem co mam teraz zrobic iść do sklepu plusa i tam zapłacić to 200zl? (200zl to kwota ktora byla wymagana na start podczas brania telefonu na raty)
tydzień temu złożyłem dokładnie taki sam wniosek i wszystko bylo okej mialem dosłać dokumenty (fakturę) lecz nie moglem jej wyslac bo jej jeszcze nie mialem czekalem na nowa pisalem do plusa czy jest mozliwosc poczekania itp.. niestety zamowienie zostalo anulowane wiec wczoraj gdy mialem juz fakture złożyłem dokladnie takie samo zamowienie a teraz dostalem email ze "Realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji." jest mozliwosc zebym mógł dosłać dokumenty itp wszystko jak wcześniej ? pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2 maja 2022, o 09:47 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - przeniesienie do istniejącego wątku o danej tematyce.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Helrek12,

przyczyny nałożenia kaucji mogą być różne: począwszy od zaległości w płatnościach, po niezgodność danych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszym FAQ.
Helrek12 pisze:jest mozliwosc zebym mógł dosłać dokumenty itp wszystko jak wcześniej
W tej kwestii skontaktuj się proszę z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Iplata400
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 22 sty 2024, o 16:07

Re: Kaucja

Post autor: Iplata400 »

Otóż złożyłam zamówienie w plusie na laptopa przysłali mi maila że zamówienie wstrzymane z powodu kaucji. Dziś dzwoniła konsultantka i mówiła że dzwoni żeby tej kaucji nie było podałam dane one zostały przekazane do działu aktywacji. Czy to oznacza że już na 100% otrzymam zamówiony laptop bez kaucji?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Kaucja

Post autor: Marta_Plus »

Iplata400,
Iplata400 pisze: 22 sty 2024, o 16:11 Dziś dzwoniła konsultantka i mówiła że dzwoni żeby tej kaucji nie było podałam dane one zostały przekazane do działu aktywacji. Czy to oznacza że już na 100% otrzymam zamówiony laptop bez kaucji?
Decyzję w tej kwestii podejmuje Dział Aktywacji. O kolejnym statusie zamówienia zostaniesz poinformowana w oddzielnej wiadomości e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ