Przeniesienie numeru do Plusa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Marta_Plus »

mlodxxx,
mlodxxx pisze:i mam jeszcze jedno pytanie czy automatycznie zostaje anulowane przeniesienie z Play
Tak, jeśli umowa została rozwiązania, to nie dojdzie do przeniesienia. Jeżeli jednak wyrazisz chęć podpisania nowej umowy, to w tym przypadku należy taki wniosek wycofać (oczywiście sprzedawca w naszym punkcie posłuży Ci radą i pomocą w tej kwestii). Mam nadzieję również, że dalsza ewentualna współpraca okaże się szczęśliwa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mlodxxx
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 14 sie 2018, o 09:52

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: mlodxxx »

Ok dzięki ale dzisaj doczytałem ze zwrot kosztów czyli opłata za telefon w moim przypadku jest do 14 dni od daty otrzymania powiadomienia o odstąpieniu dzisaj mija 20 dni a kasy na koncie nadal nie ma wiec proszę o dalszą reklamacje bo 100 zł piechotą nie chodzi...ehhh szkoda gadać... :-/
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Basia_Plus »

mlodxxx,

wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jaguar9
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 27 sie 2018, o 14:52

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: jaguar9 »

Przeniosłem poprzez cesję drugi numer do Plush Duet 9 lipca - wszystko bez problemu. Dostałem kurierem drugą kartę z tymczasowym numerem. 24 sierpnia kończył się okres rozliczeniowy i w umowie podpisałem tekst o możliwości nieświadczenia usług przez maksymalnie 24 godziny. W sobotę ok. 12:30 telefon noe działał. Zadzwoniłem do wsparcia technicznego i usłyszałem że za ok. 2 - 3 godziny powinno wszystko działać i aby wyłączyć i włączyć telefon. Tak zrobiłem i dalej nic. Wieczorem kolejna interwencja i dowiedziałem się, że moje zgłoszenie jest skolejkowane i do północy pewnie się wyrobią. W niedzielę ok. 9:00 zadzwoniłem i dzwoniąc dowiedziałem się, że ludzie odpowiedzialni za takie jak moje zgłoszenie (wynikające z powodu błędu po stronie operatora) w weekend nie pracują. Dzisiaj telefonowałem o 10:55 i po streszczeniu całej tej chorej sytuacji usłyszałem, że moje zgłoszenie z soboty jest skolejkowane i nic mi już nie są w stanie powiedzieć w sprawie terminu naprawy i wystartowania usługi która zgodnie z umową powinna wystartować z piątku na sobotę czyli 24-25 sierpnia. Dzisiaj mamy już 27 sierpnia. Szkoda nerwów aby używać tutaj epitetów. Z złożenia inwestukę w to co polskie i dlatego Plus, ale dlaczego zostałem oszukany (że w sobotę usługa ruszy), operator nie wywiązuje się z umowy i nikogo nie obchodzi mój problem, bo jak widzę operator nie poczuwa się do odpowiedzialności. W najbliższym możliwym terminie zmieniam sieć i zabieram numery. Przykro że polska sieć ma tak niezdrową politykę.

EDYCJA: Zaznaczam że karta sim została zablokowana już z czwartku na piątek.
Ostatnio zmieniony 27 sie 2018, o 15:29 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem. Połączyłam wypowiedzi.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Marta_Plus »

jaguar9,
jaguar9 pisze:Dzisiaj telefonowałem o 10:55 i po streszczeniu całej tej chorej sytuacji usłyszałem, że moje zgłoszenie z soboty jest skolejkowane
Prześlij mi proszę numer zgłoszenia pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się pomóc w rozwiązaniu sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jaguar9
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 27 sie 2018, o 14:52

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: jaguar9 »

Dziękuję za zainteresowanie i proszę wreszcie o rzeczową pomoc. Wysłałem w mailu swój numer telefonu gdyż ani na maila ani na telefon numeru zgłoszenia noe dostałem. Dzisiaj podczas rozmowy telefonicznej dowiedziałem się że otrzymam informację o ukończeniu naprawy icdo tej pory nic nie dostałem.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Marta_Plus »

jaguar9,
jaguar9 pisze:Wysłałem w mailu swój numer telefonu gdyż ani na maila ani na telefon numeru zgłoszenia noe dostałem.
Dziękuję - wiadomość dotarła.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jaguar9
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 27 sie 2018, o 14:52

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: jaguar9 »

W nawiązaniu do poprzedniego wpisu w dalszym ciągu nic nie działa. To już kolejny dzień kiedy właściciel zablokowanego przez sieć Plus numeru nie może z niego korzystać. To nie jest poważne traktowanie klientów. Niestety ale po takim potraktowaniu nie nasuwa się nic innego jak tylko odejście z tej sieci.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Marta_Plus »

jaguar9,

sprawdź proszę swoją pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jaguar9
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 27 sie 2018, o 14:52

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: jaguar9 »

Zgodnie z poleceniem telefon został ponownie wyłączony i włączony i nadal nic nie działa. To jakieś totalne olewanie klienta i zabawa z klientem jak z dzieckiem. Proszę o poważne traktowanie swoich klientów. Polecenia włączania i wyłączania prowadzące do niczego są chyba tylko po to aby zadrwić sobie z klientów.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Marta_Plus »

jaguar9,
jaguar9 pisze:Zgodnie z poleceniem telefon został ponownie wyłączony i włączony i nadal nic nie działa.
Dział techniczny rozwiązał sprawę, problem nie powinien występować, stąd też powyższa prośba. Jeśli sytuacja nadal występuje, proszę o weryfikację karty SIM w innym urządzeniu oraz ręczne wybranie w ustawieniach aparatu operatora Plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mlodxxx
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 14 sie 2018, o 09:52

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: mlodxxx »

Basia_Plus pisze:mlodxxx,

wysłałam interwencję w Twojej sprawie.


Witam nadal nie otrzymałem zwrotu kasy za telefon a minął już ponad miesiąc od odstąpienia od umowy ??? Widzę wszędzie tak samo jeśli chodzi o BOK jeden bałagan. Proszę o interwencje bo żeby 100 zł przelewać miesiąc to już dramat jak dla mnie...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Marta_Plus »

Witaj mlodxxx,

przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
_Krzysiek
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 4 wrz 2018, o 16:16

Przeniesienie numeru z innej sieci na plus abonament

Post autor: _Krzysiek »

Witam,
Zostaly mi 4 doładowania do końca umowy u poprzedniego operatora, zostałem poinformowany ze juz mogę przeniesc numer do Plusa, kurier przyjechał z umowa wszystko ładnie pieknie lecz nie rozumiem jednej rzeczy. Dostałem numer tymczasowy a aktualny ma zostac przeniesiony do Was został tez ustalony termin o ktorym nic mi nie wiadomo a jest on dopiero w lipcu. Czyli mam teraz 2 numery 2 taryfy i mimo tego ze doladuje telefon 4 razy i umowa u poprzedniego operatora sie nie zakonczy (dzien w ktorym podpisalem umowe) to musze korzystac z dwoch numerów? Czy automatycznie zostanie zmieniony termin jezeli doladuje 4 razy telefon i umowa sie skonczy?
Ostatnio zmieniony 4 wrz 2018, o 16:43 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Basia_Plus »

Witaj _Krzysiek,

jaki tryb przeniesienia numeru został wybrany?
_Krzysiek pisze:został tez ustalony termin o ktorym nic mi nie wiadomo a jest on dopiero w lipcu.
W tej sprawie skontaktuj się proszę z obecnym operatorem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ