Tak, potrzebny jest czas, aby na numerze były świadczone usługi. Aktywacja karty SIM nastąpi po powrocie podpisanych dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki. Termin ten jest również uzależniony od oświadczenia woli. Jeżeli nie wyraziłaś zgody na natychmiastowe świadczenie usług, to aktywacja nastąpi po 14 dniach.lavenderlbn pisze:Czy ten numer potrzebuje czasu na aktywowanie sie lub musze zrobic cos konkretnego zeby zaczal dzialac?
Przeniesienie numeru do Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
lavenderlbn,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: przedłużenie umowy przez telefon
Witam... w piątek 16.11.2018 zadzwonila do mnie Pani z numeru 607720835 I zaproponowała mi przedłużenie umowy (abonament) zgodziłem I obecnie czekam na kuriera wstępnie Pani z infolinii powiedziała że kurier powinien być u mnie we wtorek ,A zapytalem ile to potrwa ponieważ różnie pracuje i zazwyczaj nie ma mnie w domu...Jak pewnie już wiadomo bo inaczej bym nie pisał po kurierze nie ma śladu ,A moje pytanie brzmi czy mogę jakoś się dowiedzieć albo mieć jakiś podgląd na jakim etapie jest cała operacja? informacja o statusie przesyłki albo czy umowa jest już przygotowana czy już jest u kuriera itp ?po prostu chodzi o to abym miał jakąś wiedzę i żebym był na ewentualny przyjazd kuriera mniej więcej przygotowany bo osoboscie sądziłem że po takiej rozmowie będą mailowo czy sms-em informowany o postępach...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj Marc3l,
skontaktuj się proszę z naszym BOK poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć interwencję w sprawie Twojej przesyłki.
skontaktuj się proszę z naszym BOK poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć interwencję w sprawie Twojej przesyłki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Mam nadzieję że o ten numer chodzi [#373771]Marta_Plus pisze:Witaj Marc3l,
skontaktuj się proszę z naszym BOK poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć interwencję w sprawie Twojej przesyłki.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Marc3l,
tak, o ten numer chodzi - bardzo dziękuję. Przekazałam sprawę dalej.
tak, o ten numer chodzi - bardzo dziękuję. Przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak przeniesienia numeru z Play do Plus w wyznaczonym termi
Witam na 1 grudnia 2018 zostało wyznaczone przeniesienie mojego numeru z Play do was dzisaj jest 4-ty numer w Play nadal aktywny numer zastępczy od was nadal aktywny proszę o interwencję bo ogolnie batalia z przeniesieniem do was numeru trwa już od listopada ???? Po drugie dzwoniłem dzisaj na infolinie bardzo niekopetentny pan oznajmił mi że numer się nie przenosi z racji iż mam dwa wnioski i owszem ale pierwszy był anulowany i odrzucony przez Play z racji iż ostatnia cyfra numeru została źle podana w punkcie przy podpisywaniu umowy wiosek został odrzucony anulowany i ponowiony już z poprawnym numerem pan na infolini stwierdził że wszystko sprawdził i jak uważam że nie ma racji to mam się wyłączyć przyjemniaczek ogólnie jeśli dzisaj nie zostanie mi włączony numer to składam skargę do rzecznika praw konsumenta oraz będę rzadal anulowania umowy na wasz koszt bo to jak mnie potraktowaliscie to się nadaje do gazety zaczynając od Pana z punktu który źle spisał ostania cyfre numeru po infolinie i niekompetencje calej wasze firmy TRAGEDIA
Ostatnio zmieniony 4 gru 2018, o 10:27 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
Powód: przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj mlodxxx,
opisz proszę sytuację poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant, mający wgląd do Twojego konta, zweryfikuje sprawę. Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
opisz proszę sytuację poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant, mający wgląd do Twojego konta, zweryfikuje sprawę. Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Byłem w punkcie złożyć reklamację nr dokumentu 20000543/181204/80 nr sprawy 000030794062987002 proszę to przyspieszyć jak najszybciej bo umowa z Play kończyła mi się w październiku A tak nadal płacę abonament u nich i dodatkowo u was liczę że wydluzycie mi okres promocyjny z darmowym abonamentem o te okresy rozliczeniowe których już dawno nie powinno być
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
mlodxxx,
dziękuję za numery zgłoszeń - już przekazałam sprawę dalej.
dziękuję za numery zgłoszeń - już przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dziwna oplata na fakturze..
Witam,
Przegladajac fakture widze ze musze oplacic inny numer niz moj.. z tego co mi sie zdaje to chyba "numer tymczasowy" ,ale nie bylo korzystane z tego numeru i dlaczego zostala naliczona oplata w moim przypadku za 3 dni - 7,15 zl.. Numer byl przenoszony z PLAY. Z tego co sie orientuje powinno to byc darmowe a to taka oplata jakby 3 dni abonamentu.. pytam takze z tego powodu ze przenosi sie tez numer drugi z PLAY gdzie umowa zostala podpisana 12.03, przyszedl SMS 13.03 ze play potwierdzil temin przeniesienia numeru na 25.03 i sie obawiam ze wgl oplaty beda naliczone jakies "kosmiczne"....
Przegladajac fakture widze ze musze oplacic inny numer niz moj.. z tego co mi sie zdaje to chyba "numer tymczasowy" ,ale nie bylo korzystane z tego numeru i dlaczego zostala naliczona oplata w moim przypadku za 3 dni - 7,15 zl.. Numer byl przenoszony z PLAY. Z tego co sie orientuje powinno to byc darmowe a to taka oplata jakby 3 dni abonamentu.. pytam takze z tego powodu ze przenosi sie tez numer drugi z PLAY gdzie umowa zostala podpisana 12.03, przyszedl SMS 13.03 ze play potwierdzil temin przeniesienia numeru na 25.03 i sie obawiam ze wgl oplaty beda naliczone jakies "kosmiczne"....
Ostatnio zmieniony 21 mar 2019, o 11:04 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam post do wątku o podobnej tematyce.
Powód: przeniosłam post do wątku o podobnej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj Volhir,
Do jakiej oferty przeniosłeś numer?Volhir pisze:Numer byl przenoszony z PLAY
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Volhir,
w jakiej pozycji na fakturze widzisz naliczoną opłatę, jest ona jakoś rozbita? Rozumiem, że przeniesienie odbyło się kanałem zdalnym i przysługuje Ci na numerze rabat na abonament?
w jakiej pozycji na fakturze widzisz naliczoną opłatę, jest ona jakoś rozbita? Rozumiem, że przeniesienie odbyło się kanałem zdalnym i przysługuje Ci na numerze rabat na abonament?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Na fakturze są 2 numery. Jest policzony abonament za 1 numer (wnioskuję, że jest to ten numer tymczasowy) w wysokości 7.15zł za 3 dni; oraz abonament na przeniesiony numer telefonu ze zgodną z umową kwotą. I cala sprawa rozbija się o ten numer tymczasowy: dlaczego jest naliczony abonament na ten numer i dlaczego nie poinformowano mnie wcześniej o dodatkowych opłatach, mówiąc, że przeniesienie numeru jest darmowe tak jak i opłata aktywacyjna. Tak, przeniesienie numeru odbyło się drogą internetową, kurier przywiózł umowę, która została podpisana i odesłana do Was.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Volhir,
prześlij proszę zgłoszenie z opisem sprawy poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę zgłoszenie z opisem sprawy poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ