_Krzysiek pisze:został tez ustalony termin o ktorym nic mi nie wiadomo a jest on dopiero w lipcu.
W tej sprawie skontaktuj się proszę z obecnym operatorem.
Na umowie jest napisane ze po zakonczeniu umowy czy jakos tak. Mozna to przyspieszyc w razie czego?
Obecny operator czyli play odsyla mnie do plusa a pani w biurze obskugi plusa odsyla mnie do play i kolo sie zamyka.
w jakim kanale sprzedaży umowa była realizowana? Czy wszystkie zasilenia konta zostały już zrealizowane?
Dostałem już odpowedz od jednego operatora i od drugiego, wczesniej oboje umywali rece i mnie odsylali od jednego do drugiego. Mam zrealizowac wszystkie doladowania i udacc sie do plusa w celu anulowania jednego wniosku o przebiesienie umeru i zlozeniu drugiego wniosku o natychmiastowe przebiesienie numeru.
Witam.
Dnia 07 sierpnia została zawarta umowa na abonament plush abo L, z przeniesieniem numeru z abonamentu Play. Po kilku dniach przyszedł SMS, stwierdzający problem z przeniesieniem, po kontakcie telefonicznym z konsultantem(połączenie się graniczy z cudem) mieliśmy w Play zmienić abonament z firmy na nr.pesel i przeniesienie wyznaczone na 1 października powinno się odbyć. Jednak dzisiaj sprawdzając stan przeniesienia numeru okazuje sie, że przeniesienie odrzucono. Czyli nie zostało ponowione ?
Dodatkowo tata ma numer tymczasowy, ktorego tak naprawdę nie zamawiał i z, którego nie korzysta.
Czy do dnia 1 października numer zostanie przeniesiony?
Numer sprawy przeniesienia numeru: 000030608320158001
Dziękuję za jakiekolwiek odzew.
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2018, o 11:36 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki- podobny temat.
largo pisze:Z poziomu forum ciężko będziesz miał otrzymać pomoc chyba że któryś że specjalistów popchnie sprawę dalej ale to musisz czekać do dni roboczych.
Nie ukrywam, że liczę na to. Bo sprawa jest beznadziejna po tym jak też były problemy z przeniesieniem 2 innych numerów.
Witam,
To znowu ja, zlozylem wniosek o natychmiastowe przeniesienie numer, poprzedni anulowalem i dostalem po jakis 2h sms o tresci
„Szanowny Kliencie, Dotychczasowy Operator odmowil wydania numeru 7xxxxxxxx. Przyczyna jest podanie niewlasciwego rodzaju uslugi u dotychczasowego Operatora. W celu ustalenia szczegolow prosimy o kontakt z naszym sprzedawca pod numerem (75) 643 07 00 (opl. wg cennika).Pozdrawiamy Plus”
o co chodzi?
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2018, o 10:17 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:ukryłam numer telefonu.
witam
jestem stałym klientem Plusa
od jakiegoś czasu dzwoni do mnie konsultant plusa i DUK
umowa kończy się w grudniu
czy jest możliwość przedlużenia umowy na kolejne 24miesiące na lepszych warunkach niż
duet na 2 numery 45zl z no limit i 4gb na 2 telefony bądź za 60zł no limit i 8gb internetu na 2 telefony
albo dla jednego numeru abonamentowego z lepszą dostępnością telefonów bo tylko mate 10 lite albo y7 prime dostępny z telefonów
niestety obie oferty są dla mnie mało atrakcyjne względem karty jak i nowych klientów Plusa bo jedno ze przepłacam za abo to jeszcze nie ma takich telefonów jak chcę z oferty plusa a o cenach nie wspomnę
Prosżę kogoś z Duk o przedstawienie lepszej oferty bo na ten czas myślę o wypowiedzeniu w stosownym czasie :(
Pozdrawiam
CDD pisze:Prosżę kogoś z Duk o przedstawienie lepszej oferty
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam administratorów oraz użytkowników forum, moja rejestracja tutaj jest spowodowana po pierwsze że przeniosłem dwa numery + 1 nowy z T-mobile oraz problemów z tym związanych, mianowicie:
Okres rozliczeniowy w T-mobile kończy mi się każdego 25 dnia miesiąca,na początku sierpnia 2018 postanowiłem przenieść moje numery do plusa i po rozmowie z konsultantem i wyborze najlepszych taryf dla moich trzech numerów podpisałem umowę, dokumenty przyszły kilka dni później.Dziś po mailu do T-mobile okazało się że dokumenty o przeniesieniu dotarły do T-mobile dopiero 28.08 więc muszę opłacić abonament do 29/10.... Więc czekają mnie podwójne rachunki z T-mobile oraz z Plus konsultant Plus nie informował mnie że proces może tyle trwać i powiem szczerze iż nie jestem zadowolony z takiegi startu w nowej sieci i rozważam m.in. rezygnację z usług Plus.