Strona 68 z 81

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 17 maja 2018, o 17:30
autor: Marta_Plus
Witaj belecobelegdzie,
belecobelegdzie pisze: Jednak w międzyczasie pomyslałam, że chciała bym drugi abonament bez telefonu za połowę ceny... będzie taka możliwość po odebraniu tego zamówienia czy mam nie odbierać i złożyć nowe zamówienie ?
Aby zweryfikować, czy w powyższym przypadku konieczne będzie anulowanie zamówienia, skontaktuj się proszę bezpośrednio z pracownikiem sklepu internetowego. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... uery=SKLEP.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 20 maja 2018, o 09:12
autor: Pabllo2018
Witam, Plus dlaczego oszukujecie ludzi? Przenioslem do was dwa numery w ramach promocji "Tymczasowy Numer" na odleglosc, mialem nie placic dwoch rachunkow. Wczoraj przyszly dwie faktury z czego jedna faktura jest wyzsza pomimo ze to te same umowy z tymi samymi telefonami, dzwonilem do BOK to pan mi powiedzial tylko zeby zlozyc reklamacje. Pani podczas zawierania umowy wyraznie powiedziala ze napewno nie bede placil dwoch rachunkow a tu niespodzianka, nie dosyc ze trzeba zaplacic dwa rachunki to jeszcze wyzsze.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 21 maja 2018, o 11:00
autor: Marta_Plus
Witaj Pabllo2018,
Pabllo2018 pisze:Wczoraj przyszly dwie faktury z czego jedna faktura jest wyzsza pomimo ze to te same umowy z tymi samymi telefonami, dzwonilem do BOK to pan mi powiedzial tylko zeby zlozyc reklamacje
Czy dysponujesz numerem zgłoszonej reklamacji lub numerem zagadnienia?

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 21 maja 2018, o 13:53
autor: Pabllo2018
Reklamacja zostala pozytywnie rozpatrzona, wszystko sie wyjasnilo co do kwoty.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 21 maja 2018, o 15:38
autor: Ewa_Plus
Pabllo2018,
- to bardzo dobra wiadomość. Cieszę się, że sprawa już się wyjaśniła :-)

Przeniesieni numeru z T-mobile....

: 18 cze 2018, o 16:52
autor: mamiroma1970
Oszustwo na dzień dobry na czacie plusa ! Rezygnowałem z sieci T-mobile. Konkretnie zadawałem pytanie na czacie Plusa.
Wielokrotnie rezygnowałem bo do końca nie było wszystko jasne. Jednak za każdym razem (świadomie tak robiłem) inny konsultant pisał dokładnie to samo ... Pierwszy abonament 30 zł brutto tu wszystko ok :-) ale jak wybiorę drugi abonament to będzie objęty 50 % upustem. To usłyszałem z 20 razy !!!! Wybrałem dla syna ten za 50 zł brutto (nikt nie pisał ,że to +60 ) a za zieloną fakturę - 10 zł ) to już się dowiedziałem po czasie z infolinii. Zastanawiałem się na rozdzieleniem tych numerów bo syn już pełnoletni ,ale wtedy 50 % nie przysługuję, więc czemu nie zostajemy tak . Okazało się ,że Ja zapłacę tak jak był 30 zł ale syn musi płacić 50 zł !!!!!!! Dwa lat z taki oszustami !!!!! Niech w końcu Rząd Nasz weźmie się za takich !!!!

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 18 cze 2018, o 17:47
autor: Basia_Plus
mamiroma1970,

w tej sytuacji możesz złożyć reklamację. Informacje znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... macj%C4%99. Jeśli podasz numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 19 cze 2018, o 07:55
autor: basia.gadowska
Dzień dobry. Złożyłam wniosek o przeniesienie numeru do Plush Abo. Wszystko było ok do czasu pojawienia się kuriera. Kurier przywiózł dokumenty, odebrał podpisane i na tym zakończyła się cała przygoda z Plusem. Kurier odebrał dokumenty 4 czerwca. Do dziś ze strony Plusa żadnego odezwu. Ile mam jeszcze czekać?

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 19 cze 2018, o 08:00
autor: Ron
basia.gadowska pisze:Kurier odebrał dokumenty 4 czerwca. Do dziś ze strony Plusa żadnego odezwu. Ile mam jeszcze czekać?
Numer działa w sieci obecnego operatora ??

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 19 cze 2018, o 09:12
autor: basia.gadowska
Numer nadal jest aktywny.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 19 cze 2018, o 09:29
autor: Ron
basia.gadowska pisze:Numer nadal jest aktywny.
Sprawdź Status Przeniesienia numeru.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 19 cze 2018, o 10:18
autor: basia.gadowska
Przyszedł sms o treści: "Brak danych. Prosimy o kontakt"

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 19 cze 2018, o 10:33
autor: Ewa_Plus
Witaj basia.gadowska,
- data przeniesienia numeru zależy przede wszystkim od trybu, jaki był wybrany podczas składania zamówienia.
Na tej podstawie operator "Dawca" wyznacza termin. Możesz go też sprawdzić kontaktując się z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie lub wysyłając wiadomość przez formularz: http://www.plus.pl/zadaj-pytanie
Jeśli zdecydujesz się napisać wiadomość, to pamiętaj żeby podać w niej swoje dane identyfikacyjne (imię i nazwisko, PESEL) oraz numer telefonu.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 26 cze 2018, o 10:33
autor: jurkre
Witam
Chcę opisać moją historię jak od 25 maja próbuję podpisać umowę abonencką na 3 numery telefonów (przeniesienie z Play), oraz 1 telefon (Huawei P20 lite). Konsultantką w owej próbie jest Pani Monika M (mogłem pomylić nazwisko ze względu na słabszy słuch). Po pierwsze Pani Monika wprowadziła mnie w błąd co do umowy i opłaty za ten telefon do czego się przyznała, za co nie mam pretensji, każdy człowiek ma prawo się pomylić. Od samego początku interesowała mnie umowa na 3 numery, przeniesienie z innej sieci i Smart Dom – Polsat, czyli 60 zł – 10 zł co stanowi 50 zł miesięcznie, umowa na 24 miesiące (abonament). Dodatkowo umowa na w/w telefon na 36 miesięcy. Zaznaczam, że telefon miał być w kolorze niebieskim. Pani Monika powiedziała, że za ten telefon będę płacił po 37 zł miesięcznie przez 36 miesięcy i 1 zł na start. W umowie miał być również 1 miesiąc opłaty abonenckiej gratis i bez opłat aktywacyjnych. Kurier przyjechał ale niestety telefon był koloru czarnego i umowa niezgodna z wcześniejszymi ustaleniami (tu pomyłka Pani Moniki co później przyznała – ofertę na telefon przyjęła z widełek wyżej w tabeli abonamentu). Odmówiłem podpisania umowy i próbowałem kilka razy się dodzwonić do Pani Moniki, poinformowano mnie, że jest chora i będzie po niedzieli (dzwoniłem w czwartek – dat już nie pamiętam, chociaż w telefonie są ślady i u Państwa rejestry rozmów). Po tejże niedzieli udało mi się dodzwonić do Pani Moniki, która zaprzeczyła jakoby była chora, że jest cały czas w pracy i ma dla mnie przygotowany telefon w kolorze niebieskim. Po tej rozmowie dostałem informacje, że kurier będzie u mnie z umowami. Na drugi dzień kurier do mnie dzwonił, ja jednak nie mogłem odebrać telefonu (zajęcia z uczniami), oddzwoniłem po około godzinie i podałem kurierowi adres gdzie pracuję. W odpowiedzi kurier oświadczył, że dostarczy albo na adres zamieszkania albo do pracy, potwierdził również, że kolor telefonu jest niebieski. W tym dniu pracowałem do godziny 13, jednak kurier się nie pojawił. Czekałem w domu do około 16 i zadzwoniłem do kuriera, a on oświadczył, że przesyłka została zwrócona do nadawcy – PLUS. Pytałem dlaczego, jednak odpowiedzi konkretnej nie otrzymałem, jedynie że mogło to być spowodowane polecenie od nadawcy - PLUSa.
Po tym wydarzeniu po kilku próbach dodzwoniłem się do konsultanta prowadzącego, czyli Pani Moniki, na co ona stwierdziła, że nic o tym nie wie, ale się zorientuje i oddzwoni. Następny tydzień miął i telefonu od Pani Moniki nie był, więc sam próbowałem się kontaktować. W końcu się udało i 20 czerwca Pani Monika powiedziała, że wszystko jest przygotowane i w poniedziałek oddzwoni i poinformuje mnie kiedy kurier przyjedzie z umowami, potwierdziła też że telefon na pewno jest w kolorze niebieskim (pytałem trzykrotnie i Pani Monika potwierdziła – na pewno niebieski). Niestety cały poniedziałek spędziłem w domu czekają na telefon od Pani Moniki, lub na ewentualnego kuriera. Niestety ani kuriera, ani obiecanej informacji od Pani Moniki. Zadzwoniłem sam, dodzwoniłem się do innej osoby (kobieta) i powiedziała, że Pani Monika jest obecnie w pracy i do mnie za chwilę oddzwoni. Po jakimś czasie faktycznie był telefon, ale sygnał się za chwilę urwał. Postanowiłem jeszcze raz zadzwonić i poprosiłem o kontakt z Panią Moniką, odebrała tez kobieta. Powiedziała, ze przekaże SMS-em Pani Monice aby przedzwoniła, dodała że obecnie nie posiadają telefonu w kolorze niebieskim. Jest obecnie 25 czerwca 2018 roku, godzina 21.00, telefonu od konsultantki prowadzącej nie był i nie ma, cytuję „...proszę się ze mną kontaktować jeżeli będzie pan miał jakieś pytania – 800 060 666...”. Tak się złożyło, że to ja wielokrotnie próbowałem się kontaktować w mojej sprawie jako przyszły klient PLUSa, a nie Pani Monika jak to wielokrotnie obiecywała.
Doprawdy nie wiem co mam sądzić o ewentualnej współpracy z PLUSem jako abonent, wręcz zaczynam się czuć jak przysłowiowy intruz. Panią Monikę uważam za typową ignorantkę i kobietę bez honoru. Mam już 61 lat, prosiłem Panią o poważne mnie potraktowanie bo zbliżają się wakacje i planuję swój urlop. Nie mam już czasu na dłuższe wyczekiwanie, a co najważniejsze nienawidzę kłamstwa, ignoranctwa i brak poszanowania innych, a szczególnie w momencie zawierania umów nawet słownych.
Historia połączeń z konsultantami PLUS:
25 maja 2018 - nie mogłem rozmawiać umówiliśmy się na sobote (Pani Monika)
26 maja – ustalenie warunków umowy i jaki telefon (Pani Monika obiecała niebieski – tutaj pomyłka Pani Moniki – umowa), kurier miał być w środę
30 maja – brak informacji i kuriera, dzwonie na infolinię, Pani Monika przeprasza, bo jak to twierdzi nasze ustalenia co do umowy nie zostały zarejestrowane w systemie, powtarzamy ponownie całą procedurę z powielony błędem w umowie, obiecany kurier w środę z niebieskim telefonem
04 czerwiec – kurier ma być w środę, a telefon ma być niebieski
06 czerwiec – informuję, że nie odebrałem umów ze względu i telefonu, wysłany telefon był koloru czarnego, niezgodnie z umową, jaki błąd w umowie
07 czerwiec – Pani Monika obiecuje, że wszystko wyjaśni i oddzwoni
11 czerwiec – próba kontaktu z Panią Moniką
13 czerwiec – próba kontaktu z Panią Moniką
20 czerwiec – Pani Monika informuje, że wszystko jest przygotowane, trzykrotnie potwierdza (jak Judasz), że telefon na pewno będzie w kolorze niebieskim i w poniedziałek oddzwoni, poinformuje kiedy kurier
25 czerwca - niestety brak jakichkolwiek informacji od konsultantki prowadzącej moją sprawę, dzwonię sam, najpierw raz, później urwane połączenie i następnie dwa razy. W ostatniej rozmowie inna konsultantka informuje mnie, że telefon Huawei P20 Lite w kolorze niebieskim jest obecnie niedostępny i może wybrał bym sobie inny...Pani Monika nabrała wody w usta...
Jest mi niezmiernie przykro, że ktoś z sytuacji gdy należy zachować najwyższą odpowiedzialność przy podpisywaniu umowy (nawet ustnie) zachowuje się tak jak Pani Monika.
Z poważaniem Jxxxx Kxxxxxxxx
jxxxx@o2.pl
tel.:6xxxxxxxx
Jeszcze raz proszę o konkretną odpowiedź, sprawa jest już dla mnie nagląca gdyż zbliża się koniec umowy z Play i mój wyjazd na wakacje. Ponadto obiecałem córce w/w telefon w kolorze niebieskim i nie chcę byc gołosłowny.
Jeszcze raz pozdrawiam

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 26 cze 2018, o 11:15
autor: Basia_Plus
Witaj jurkre,

przepraszam za napotkane niedogodności. Przesłałam interwencję w Twojej sprawie do odpowiedniego działu.