Strona 61 z 81

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 16 sie 2017, o 14:16
autor: Basia_Plus
zygmund,

nie ma możliwości wyboru daty przeniesienia numeru, ponieważ zależy to od terminu doręczenia umowy i daty aktywacji karty SIM.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 16 sie 2017, o 14:49
autor: zygmund
Ale mnie nie chodzi o wybór konkretnej daty tylko o przeniesienie bez zachowania okresu wypowiedzenia, czyli automatycznie wtedy kiedy zostaje aktywowana nowa karta sim.
Znam osoby, które miały taką samą sytuacje tylko przenosiły nr z Plus do innego operatora i cała operacja zajęła 2 dni z wyborem właśnie bez zachowania okresu wypowiedzenia, więc trochę mnie to dziwi, że mając też taką sytuacje tylko w kierunku do Plus nie działa to w taki sam sposób? Z czego wynika różnica?

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 16 sie 2017, o 17:07
autor: Basia_Plus
zygmund ,

w przypadku przeniesienia numeru do Plush ABO nie ma opcji przeniesienia numeru w trybie jednodniowym.

Przeniesienie numeru i brak aktywacji - problem techniczny

: 22 sie 2017, o 00:24
autor: Kubok
Witam. 05.08.2017 przeniosłem numer do plusa i od tego czasu jestem bez swojego numeru.. Od początku nie działał nr tymczasowy, a później mój nr właściwy, pomimo iż w ebok widnieje jako aktywny, nie może nawiązać połączenia z siecią, a co za tym idzie nikt nie ma kontaktu ze mną.. Problem zgłaszany kilkanascie razy na infolinii i w salonie plus i tylko jedna odpowiedz - mamy problem techniczny prosze czekac, sprawa zostala przekazana do dzialu technicznego. A ja się pytam ilez mozna czekac na zakichaną aktywacje numeru, czy usuniecie jakiejs awarii ??!! Jestem dwa i pół tygodnia bez swojego dotychczasowwgo nr i zadnego rozwiazania nie widac.. Czy ktos mial juz podobny problem, jak go rozwiązac (rzecznik praw konsumenta czy sąd dopiero podziała?). Nr zgłoszenia problemu to: C00000001407457. Prosze o pomoc :)

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 22 sie 2017, o 10:18
autor: Basia_Plus
Witaj Kubok,
Kubok pisze: Nr zgłoszenia problemu to: C00000001407457.
wysłałam do działu technicznego prośbę o przyspieszenie rozwiązania tego zgłoszenia.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 23 sie 2017, o 23:48
autor: Kubok
Jak na razie bez rezultatu..:( A moze sprobowac wymienic karte sim ? Chociaz infolinia podaje ciagle jedno i to samo, że to: "problem globalny plusa"..

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 24 sie 2017, o 10:20
autor: Basia_Plus
Kubok,
Kubok pisze:A moze sprobowac wymienic karte sim ?
Na razie nie wymieniaj ponownie karty SIM.
Przepraszam za czas oczekiwania. Sprawa w trakcie weryfikacji.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 28 sie 2017, o 03:36
autor: Kubok
3 tydzień bez numeru minął i dalej nic, po prostu skandal i żenada!!! Ileż można analizować problem??!! Ile razy jeszcze mam wydzwaniać na infolinie i słuchać tych samych bzdur?? A najlepsze jest to, że fakturę to potraficie wysłać wyśmienicie terminowo pomimo, że nr nie działa!

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 28 sie 2017, o 12:25
autor: Basia_Plus
Kubok,

wyłącz i włącz telefon i sprawdź proszę jak obecnie wygląda sytuacja.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 28 sie 2017, o 15:16
autor: zygmund
Basia_Plus pisze:zygmund ,

w przypadku przeniesienia numeru do Plush ABO nie ma opcji przeniesienia numeru w trybie jednodniowym.
A dlaczego nie ma takiej opcji w tym wypadku?

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 28 sie 2017, o 17:38
autor: Basia_Plus
zygmund,

wynika to z uwarunkowań technicznych.

przeniesienie numeru

: 2 wrz 2017, o 16:36
autor: bartek1985
Mam już telewizję z CP i internet z plusa czy w ramach tego jak bym chciał przenieść numer to można liczyć na jakieś rabaty czy coś czy tylko to co jest na stronie :?:

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 4 wrz 2017, o 10:10
autor: Marta_Plus
bartek1985,
czy któraś z wymienionych przez Ciebie usług jest rabatowana z tytułu Programu SmartDOM?

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 4 wrz 2017, o 14:16
autor: bartek1985
tak rabat mam na internet 50%

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 4 wrz 2017, o 14:23
autor: Basia_Plus
bartek1985,

kiedy zostały zawarte umowy objęte Programem smartDOM?