Rozwiązanie umowy z winy operatora

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
sylwia_g21
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 wrz 2014, o 13:28

Rozwiązanie umowy z winy operatora

Post autor: sylwia_g21 »

Witam,
Jestem abonentką Cyfrowego Polsatu od kilku lat w czerwcu postanowiłam skorzystać z oferty SmartDom. Podpisałam umowę z abonamentem 50% taniej i internet za 1zł. Na ostatniej fakturze(jest to druga faktura) zostały naliczone pełne kwoty za usługę, po kontakcie z infolinią otrzymałam informację, że muszę zapłacić fakturę w całości, natomiast oni wystawią mi korektę w październiku, ale nie są w stanie określić kiedy dokładnie.
Uważam, że Polkomtel nie wywiązał się z warunków umowy i czy ja mogę rozwiązać taką umowę z winy operatora bez naliczenia mi kary umownej.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Rozwiązanie umowy z winy operatora

Post autor: Magda_Plus »

sylwia_g21 napisz mi kiedy podpisałaś umowy na telefon i internet?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sylwia_g21
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 wrz 2014, o 13:28

Re: Rozwiązanie umowy z winy operatora

Post autor: sylwia_g21 »

Na telefon 31-05-2014, na internet 05-06-2014
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Rozwiązanie umowy z winy operatora

Post autor: Magda_Plus »

sylwia_g21 pisze:Uważam, że Polkomtel nie wywiązał się z warunków umowy i czy ja mogę rozwiązać taką umowę z winy operatora bez naliczenia mi kary umownej.


Odnośnie tej kwestii decyzję może podjąć tylko Departament Reklamacji. W związku z tym proponuję Ci złożenie reklamacji przez Plus online. Jak już to zrobisz podaj mi poprzez ten formularz (numer telefonu, którego dotyczyła Twoja reklamacja).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zzz
Szalony PlusManiak
Posty: 425
Rejestracja: 7 cze 2014, o 16:35

Re: Rozwiązanie umowy z winy operatora

Post autor: zzz »

W moim przypadku polkomtel nie wywiazuje sie z umowy juz 4 miesiac. Czy w takim razie droga Magdo mi tez pomożesz?
jaror
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 13 sie 2014, o 09:46

Re: Rozwiązanie umowy z winy operatora

Post autor: jaror »

To nie jest pomyłka, tylko nagminne działanie z premedytacją!!!
U mnie też kolejny miesiąc pełna faktura (tej już nie zapłacę i sprawa idzie do UOKiK), jednym słowem to po prostu oszuści!!!
Mam nadzieję, że uda mi się rozwiązać tą nierespektowaną przez polkomtel umowę i przestrzegam innych przed wiązaniem się z tymi naciągaczami!!!
Dominik_Plus pisze:chudy223, niestety niedotrzymanie warunków umowy jest równoznaczne z jej zerwaniem. :-(
Rozumiem, że to obowiązuje obie strony!!!
Awatar użytkownika
Paweł_1983
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 28 gru 2014, o 12:17

Re: Rozwiązanie umowy z winy operatora

Post autor: Paweł_1983 »

Witam serdecznie.
Chciałem zapytać czy komuś z powodzeniem udało się rozwiązać umowę z Plusem odnośnie internetu LTE bez limitu?
Chciałbym to zrobić i chętnie przeczytałbym jak radzono sobie z tym wcześniej.
Przyczynę mam opisaną pod linkiem http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=48&t=17509.
Bardzo proszę o wskazówki i odpowiedź.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Rozwiązanie umowy z winy operatora

Post autor: sl@w_es »

W linku zamieszczonym niżej znajdziesz wszystko o Power LTE tylko zacznij może gdzieś od 450 strony (nie sprawdzałem, strzeliłem na chybił trafił), bo dopiero tam jest mowa o rzeczywistym rozwiązywaniu umów.

http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=14191
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Paweł_1983
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 28 gru 2014, o 12:17

Re: Rozwiązanie umowy z winy operatora

Post autor: Paweł_1983 »

Dzięki sl@w_es!!! Mam czas i na pewno sprawdzę. Liczyłem na konkret i dostałem "chyba na 450 stronie".
Mniemam że równie pomocni będą również konsultanci na infolinii.
Bo z opłaty stówkę na miesiąc przy transferze 20-32kB/s pobieranie & 12-16kB/s nawet w Demokratycznej Republice Konga by się śmiali.
Wiem, bo byłem ok. 7 miesięcy na misji stabilizacyjnej i w większych miastach tj. Kinszasa czy Pointe-Noire internet śmigał w granicach 700kB-1MB w obie strony a o "lejkach na transfer" nikt nigdy nie słyszał.
Ale Polacy nie gęsi, co nie sprawdzi się nigdzie indziej urealnią u siebie i - BUM! - mamy oszustwo "wałem" potocznie zwane na który co najlepsze nabierają się kolejni i co najdziwniejsze nikt z tym nic nie zrobił w chwili gdy problem był ogólnie znany.
Przede mną jeszcze 3 dni robocze więc nie ma co zwlekać. Może sprzedawca który świadomie wprowadził mnie w błąd pomoże rozwiązać umowę? Chyba zacznę nagrywać ludzi, inaczej zdaje się nie da rady postąpić. Bo w jaki sposób udowodnić kłamiącemu kłamstwo?
Wszystkim forumowiczom z okazji nowego roku 2015 życzę zdrowia, szczęścia i by nie dali się oszukać.
Justyn@
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 26 lis 2013, o 17:21

Re: Rozwiązanie umowy z winy operatora

Post autor: Justyn@ »

Witam mam pytanie miałam do zapłacenia zaległą fakturę za abonament połączenia zostały mi zablokowane . Wczoraj zapłaciłam fakturę dzisiaj o 12:45 dostałam informacje z sieci że połączenia zostały odblokowane i jedyne co muszę zrobić to wył i wł telefon i wszystko będzie działać jest godzina 16:55 a połączenia dalej mam zablokowane. Moje pytanie jest następujące czy w związku z taką sytuacją mogę rozwiązać umowę z winy operatora który nie wywiązuje się z umowy ze mną zawartą?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5184
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Rozwiązanie umowy z winy operatora

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Justyn@,
Justyn@ pisze:połączenia dalej mam zablokowane.
w celu wyjaśnienia poruszanej przez Ciebie kwestii proszę o kontakt z Działem Windykacji i Należności. Dane kontaktowe znajdują się tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Justyn@ pisze:Moje pytanie jest następujące czy w związku z taką sytuacją mogę rozwiązać umowę z winy operatora który nie wywiązuje się z umowy ze mną zawartą?
Decyzję w tej sprawie może podjąć tylko Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Justyn@
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 26 lis 2013, o 17:21

Re: Rozwiązanie umowy z winy operatora

Post autor: Justyn@ »

Basia_Plus pisałam już email do bok plus ale oczywiście odpowiedzi żadnej link który podałaś nie działa
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5184
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Rozwiązanie umowy z winy operatora

Post autor: Basia_Plus »

Justyn@,
Justyn@ pisze:pisałam już email do bok plus
podaj proszę numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Justyn@ pisze: link który podałaś nie działa
Czy sprawdzałaś na innej przeglądarce?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Justyn@
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 26 lis 2013, o 17:21

Re: Rozwiązanie umowy z winy operatora

Post autor: Justyn@ »

Zagadnienie: 180412-001327 już znalazłam email do windykacji plusa
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Rozwiązanie umowy z winy operatora

Post autor: habish »

Nie myślałaś aby płacić rachunki na czas, wówczas takie sytuacje nie będą Ci się przytrafiać. ;-)
ODPOWIEDZ