Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 sty 2015, o 21:01
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
tak to jest moja pierwsza faktura
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
Aaliyah33 jeżeli jest to pierwsza faktura, to opiewa ona zawsze na:
- abonament od dnia aktywacji do końca pierwszego okresu rozliczeniowego - opłata wyliczona jest proporcjonalnie;
- abonament za kolejny okres rozliczeniowy.
W następnych fakturach abonament będzie zawsze naliczany z góry.
- abonament od dnia aktywacji do końca pierwszego okresu rozliczeniowego - opłata wyliczona jest proporcjonalnie;
- abonament za kolejny okres rozliczeniowy.
W następnych fakturach abonament będzie zawsze naliczany z góry.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
jak wyłaczyć usługi:
1. miesiąc za 0 zł Muzodajnia- gyd wysłalam sms o dezaktywacji otrzymałam sms o treści' nie posiadasz aktywnej subskrypcji serwisu muzodajnai do usunięcia . a gdy wysłalam sms aby otrzymac listę subskrybowanych serwisów na nr 8888 otrzymałam odp , że aktualnie posiadam 0 subskrypcji oraz za pomocą wiadomości płatych przy odbiorze opłacasz dostęp do 0 usług
2. 30 dni za 0 zł Czasoumilacz - gdy wysyłam sms o dezaktywacji Czasoumilacza na numer 80333 otrzymałam odp "dezaktywacja nie powiodla sie" .
Nie chcę tych usług !!!
PILNE !!
1. miesiąc za 0 zł Muzodajnia- gyd wysłalam sms o dezaktywacji otrzymałam sms o treści' nie posiadasz aktywnej subskrypcji serwisu muzodajnai do usunięcia . a gdy wysłalam sms aby otrzymac listę subskrybowanych serwisów na nr 8888 otrzymałam odp , że aktualnie posiadam 0 subskrypcji oraz za pomocą wiadomości płatych przy odbiorze opłacasz dostęp do 0 usług
2. 30 dni za 0 zł Czasoumilacz - gdy wysyłam sms o dezaktywacji Czasoumilacza na numer 80333 otrzymałam odp "dezaktywacja nie powiodla sie" .
Nie chcę tych usług !!!
PILNE !!
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
Aaliyah33 ,
- takie przypadki najlepiej zgłaszać bezpośrednio konsultantowi mającemu dostęp do Twojego konta, czyli wysyłając zautoryzowaną wiadomość zgodnie z tym opisem lub telefonicznie w Dziale Obsługi Klienta.
- takie przypadki najlepiej zgłaszać bezpośrednio konsultantowi mającemu dostęp do Twojego konta, czyli wysyłając zautoryzowaną wiadomość zgodnie z tym opisem lub telefonicznie w Dziale Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 gru 2018, o 15:23
SMS od 7228
Podpinam się pod tematem.moja sprawa jest inna.probowalem wszystkiego gdy wysyłam lista widnieje zero subskrypcjii a przychodzą płatne smsy .i nie tylko bo jestem niezadowolony z sieci plus mam abonament 49.90 a przychodzą mi rachunki po 150 złotych plus te nieszczęsne płatne smsy które są szczetnie ukryte w sieci gdy chcesz dezaktywować gdy pytałem się w salonie usłyszałem od pani że gdy chcą to uruchamiają płatne usługi użytkownikowi gdy chcą i nic nie muszą a jeśli chodzi o płatne smsy firm zewnętrznych to tam jest telefon proszę sobie zadzwonić .w żadnej innej sieci nie byłem tak potraktowany rozważam rozwiązanie abonamentu .
Ostatnio zmieniony 14 gru 2018, o 16:30 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
Roberto1990,
Z jakiego numeru?Roberto1990 pisze:przychodzą płatne smsy
Co dokładnie masz na myśli? Za jakie usługi dodatkowe są naliczenia na rachunku?Roberto1990 pisze:i nie tylko
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 gru 2018, o 15:23
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
Nie wiem jakie jakieś są na rachunku i dziwi mnie -same się nie mogły uruchomić .a nikt mnie nie powiadomil że takie coś jest uruchamiane . Plus mam uruchomione płatne smsy z obydwoma mam problem żeby dezaktywować w sieci ciężko znaleźć jak to zrobić .myślałem że po to pracownicy plusa są żeby mi pomóc .są to numery 7228,7928,73835
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
Roberto1990,
w celu blokady powyższych usług wyślij proszę zgłoszenie na formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
w celu blokady powyższych usług wyślij proszę zgłoszenie na formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
80033 Nie mogę wysłać sms
Witam,
chciałabym wyłączyć dodatkowe usługi zawarte na okres np. 30 dni podczas podpisywania umowy m.in. ochrona urządzenia, jednak w tym celu wymagane jest wysłanie SMS pod nr 80033. Wysłanie takiego SMSa jest niemożliwe, mam odmowę, dlaczego? Mam do wyłączenia kilka usług.
chciałabym wyłączyć dodatkowe usługi zawarte na okres np. 30 dni podczas podpisywania umowy m.in. ochrona urządzenia, jednak w tym celu wymagane jest wysłanie SMS pod nr 80033. Wysłanie takiego SMSa jest niemożliwe, mam odmowę, dlaczego? Mam do wyłączenia kilka usług.
Ostatnio zmieniony 8 paź 2019, o 12:31 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu/ przeniesienie do właściwego wątku.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu/ przeniesienie do właściwego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
Witaj Madzik86,
Jaki dokładnie komunikat pojawia się przy próbie wysłania SMS-a?Madzik86 pisze:Wysłanie takiego SMSa jest niemożliwe, mam odmowę, dlaczego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
Nie wysłano, dotknij by spróbować jeszcze raz. Inne smsy wysyłam bez problemu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
Madzik86,
czy nie zablokowałaś możliwości wysyłania wiadomości na krótkie numery z poziomu telefonu?
czy nie zablokowałaś możliwości wysyłania wiadomości na krótkie numery z poziomu telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
Nie widzę takich ustawień w telefonie do połączeń czy też wiadomości SMS. W jaki sposób mogę sprawdzić dostępne, aktywne usługi dodatkowe?? Oprócz aplikacji online, bo tam wszystkich nie pokazuje. Na infolinię dzwoniłam, podobno wszystko wyłączone, ale jak skoro smsy ode mnie nie wychodzą??
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
Madzik86,
wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant mający wgląd do konta zweryfikuje opisaną sytuację. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.Madzik86 pisze: W jaki sposób mogę sprawdzić dostępne, aktywne usługi dodatkowe??
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dezaktywacja usługi GJD
Witam. Otrzymałem właśnie fakturę ,na której jest opłata dodatkowa za usługę GJD. Próbuję wyłączyć ową usługę za pomocą kodów ,ale w wiadomościach zwrotnych mam informacje ,że nie posiadam aktywnej subskrypcji ,więc skąd pojawiła się ta dodatkowa opłata?
Ostatnio zmieniony 9 kwie 2021, o 10:16 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.