Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
komo - wyślij w tej sprawie zauotyzowaną wiadomość w sposób opisany tutaj.
Konsultant Inetrnetowej Obsługi Klienta (IOK) sprawdzi, które z tych usług są aktywne, a które nie i od razu będzie mógł je wyłączyć.
Konsultant Inetrnetowej Obsługi Klienta (IOK) sprawdzi, które z tych usług są aktywne, a które nie i od razu będzie mógł je wyłączyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
Tak tez zrobiłem juz wczoraj
Dziś przyszła odpowiedz zebym sobie pogmerał w plus online mimo użycia słów kluczy "czasoumilacz" "pakiet rozrywka" "sms aktywacja" . Nawet ja juz utrwaliłem że tego tam nie znajdę.
Nawet dostałem instrukcje jak sie zalogowac
Troche to dziwne żeby abonent nie mógł sprawdzić sam co ma doczepione do swojej taryfy.
Dziś przyszła odpowiedz zebym sobie pogmerał w plus online mimo użycia słów kluczy "czasoumilacz" "pakiet rozrywka" "sms aktywacja" . Nawet ja juz utrwaliłem że tego tam nie znajdę.
Nawet dostałem instrukcje jak sie zalogowac
Troche to dziwne żeby abonent nie mógł sprawdzić sam co ma doczepione do swojej taryfy.
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
komo ,
wyślij w ten sposób zgłoszenie jeszcze raz pisząc, że prosisz o sprawdzenie, czy na Twoim numerze są aktywne dodatkowe płatne usługi / serwisy / pakiety, a jeśli tak, to żeby je konsultant wyłączył.
wyślij w ten sposób zgłoszenie jeszcze raz pisząc, że prosisz o sprawdzenie, czy na Twoim numerze są aktywne dodatkowe płatne usługi / serwisy / pakiety, a jeśli tak, to żeby je konsultant wyłączył.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dezaktywacja usług
Na próbę
1 miesiąc za 0 zł Muzodajnia
1 miesiąc za 0 zł Bez limitu na nr stacjonarne
30 dni za 0 zł Czasoumilacz
Jak mogę wyłączyć te usługi?
1 miesiąc za 0 zł Muzodajnia
1 miesiąc za 0 zł Bez limitu na nr stacjonarne
30 dni za 0 zł Czasoumilacz
Jak mogę wyłączyć te usługi?
Ostatnio zmieniony 5 sty 2015, o 17:24 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
-
- PlusManiak
- Posty: 81
- Rejestracja: 24 sie 2014, o 16:16
Re: Dezaktywacja usług
Tobie serio jest latwiej pisac na forum niz wziac umowe i to odczytac ? O.o mozesz deaktywować uslugi na 2601 lub sms z umowy
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
norbi73,
norbi73 pisze:1 miesiąc za 0 zł Muzodajnia
Sposoby dezaktywacji usług znajdziesz w przykładowym Regulaminie Promocji dostępnym na naszej stronie internetowej: http://www.plus.pl/documents/16/1111390 ... 2_2014.pdf.norbi73 pisze:30 dni za 0 zł Czasoumilacz
Sprawa dotyczy nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?norbi73 pisze:1 miesiąc za 0 zł Bez limitu na nr stacjonarne
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
może się uda może nie kto to wieJoanna_Plus pisze:Sposoby dezaktywacji usług znajdziesz ....... na naszej stronie internetowejnorbi73 pisze:30 dni za 0 zł Czasoumilacz
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
nie moge wylaczyc uslug muzodajnia o czasoumilacz bo przychodzi mi ze albo jest niektywna usluga albo ze dezaktywacja nie powiodla sie
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
Ja mam to samo: usługa nie jest dostępna pomimo, że w umowie jest to jak ja to mam wyłączyć żeby mi nic nie naliczali? Może, dlatego, że mam numer tymczasowy a nie przeniesiony?
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
a mi sie zaczal dzis nowy okres rozliczeniowy wiec pewnie mi naliczy koszty za te uslugi
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
Napewno naliczą. Mi naliczyli opłatę za usługi które mam darmowe - to jest ewenement.
G2 MINI Tapatalk Swiftkey
G2 MINI Tapatalk Swiftkey
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
norbi73 i kaz prześlijcie w tej kwestii wiadomości e-mail na adres bok@plus.pl
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
Przesłałem i czekam na odpowiedz. Dałem rade jedynie wyłączyć nielimitowane minuty na stacjonarne (czy jak się to nazywało)
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
jak wyłaczyć usługi:
1 miesiąc za 0 zł Muzodajnia- gyd wysłalam sms o dezaktywacji otrzymałam sms o treści' nie posiadasz aktywnej subskrypcji serwisu muzodajnai do usunięcia . a gdy wysłalam sms aby otrzymac listę subskrybowanych serwisów na nr 8888 otrzymałam odp otrzymalam odp że aktualnie posiadam 0 subskrypcji oraz za pomocą wiadomości płatych przy odbiorze opłacasz dostęp do 0 usług
30 dni za 0 zł Czasoumilacz - gdy wysyłam sms o dezaktywacji Czasoumilacza na numer 80333 otrzymałam odp "dezaktywacja nie powiodla sie" .
Nie chcę tych usług !!!
Poza tym otrzymałam dziś rachunek na kwotę 90,63zł (jakiś rabat 8,13zł ) co ma sie nijak do tego jaki miałam mieć rachunek tj. abonament 89,90zł - 10zł za e-fakturę = 79,90zł .
O co tu chodzi ? mój nr xxxxxxxxx
1 miesiąc za 0 zł Muzodajnia- gyd wysłalam sms o dezaktywacji otrzymałam sms o treści' nie posiadasz aktywnej subskrypcji serwisu muzodajnai do usunięcia . a gdy wysłalam sms aby otrzymac listę subskrybowanych serwisów na nr 8888 otrzymałam odp otrzymalam odp że aktualnie posiadam 0 subskrypcji oraz za pomocą wiadomości płatych przy odbiorze opłacasz dostęp do 0 usług
30 dni za 0 zł Czasoumilacz - gdy wysyłam sms o dezaktywacji Czasoumilacza na numer 80333 otrzymałam odp "dezaktywacja nie powiodla sie" .
Nie chcę tych usług !!!
Poza tym otrzymałam dziś rachunek na kwotę 90,63zł (jakiś rabat 8,13zł ) co ma sie nijak do tego jaki miałam mieć rachunek tj. abonament 89,90zł - 10zł za e-fakturę = 79,90zł .
O co tu chodzi ? mój nr xxxxxxxxx
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Jak wyłączyć usługi dodatkowe?
Aaliyah33,
Ukryj proszę numer telefonu - na forum nie podajemy takich danych.
Prośba jak poniżej:Aaliyah33 pisze:ak wyłaczyć usługi:
1 miesiąc za 0 zł Muzodajnia- gyd wysłalam sms o dezaktywacji otrzymałam sms o treści' nie posiadasz aktywnej subskrypcji serwisu muzodajnai do usunięcia . a gdy wysłalam sms aby otrzymac listę subskrybowanych serwisów na nr 8888 otrzymałam odp otrzymalam odp że aktualnie posiadam 0 subskrypcji oraz za pomocą wiadomości płatych przy odbiorze opłacasz dostęp do 0 usług
30 dni za 0 zł Czasoumilacz - gdy wysyłam sms o dezaktywacji Czasoumilacza na numer 80333 otrzymałam odp "dezaktywacja nie powiodla sie" .
Nie chcę tych usług !!!
Magda_Plus pisze:prześlijcie w tej kwestii wiadomości e-mail na adres bok@plus.pl
Brutto to właśnie kwota 10 zł. To jest Twoja pierwsza faktura?Aaliyah33 pisze:(jakiś rabat 8,13zł )
Ukryj proszę numer telefonu - na forum nie podajemy takich danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ