SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
seba2310,
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam już o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam już o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dzień Dobry
Skorzystałem kilka lat temu z programu SmartDom i teraz mam:
- mobilny internet z Cyfrowego Polsatu za 70 zł
- telewizję cyfrową z CP za 45 zł (50% rabatu)
- abonament telefoniczny za 1 zł
Internet kończy się w listopadzie, na telewizję jest umowa na jeszcze na ponad rok, rozmowy są bez umowy.
Chciałbym obniżyć koszty, ale nie mogę rozwiązać umowy z powodu ważnej umowy na telewizję. Z internetu mogę zrezygnować (jest praktycznie nieużywany), rozmowy mogę zachować.
Co mogę ugrać w nowym SmartDomie? Czy lepiej poczekać do zakończenia umowy na telewizję i dopiero wtedy rozwiązać wszystkie umowy?
Skorzystałem kilka lat temu z programu SmartDom i teraz mam:
- mobilny internet z Cyfrowego Polsatu za 70 zł
- telewizję cyfrową z CP za 45 zł (50% rabatu)
- abonament telefoniczny za 1 zł
Internet kończy się w listopadzie, na telewizję jest umowa na jeszcze na ponad rok, rozmowy są bez umowy.
Chciałbym obniżyć koszty, ale nie mogę rozwiązać umowy z powodu ważnej umowy na telewizję. Z internetu mogę zrezygnować (jest praktycznie nieużywany), rozmowy mogę zachować.
Co mogę ugrać w nowym SmartDomie? Czy lepiej poczekać do zakończenia umowy na telewizję i dopiero wtedy rozwiązać wszystkie umowy?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
Witaj ytoraj,
podeślij mi swój numer w usłudze abonamentowej na adres specjalista_plus@plus.pl. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas kontakt konsultanta DUK, który postara się wybrać dla Ciebie najkorzystniejszy wariant oferty.
podeślij mi swój numer w usłudze abonamentowej na adres specjalista_plus@plus.pl. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas kontakt konsultanta DUK, który postara się wybrać dla Ciebie najkorzystniejszy wariant oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 2 paź 2018, o 07:44
Koniec umowy a Smartdom
Witam,
mam pytanie odnośnie programu Smartdom.
Mam umowę na telefon (tylko sim - bez telefonu) jako produkt główny oraz telewizję jako produkt rabatowany 50%.
Umowa na telefon kończy się w czerwcu 2019, a na tv w grudniu 2019.
Co się stanie jeśli nie wypowiem oraz nie przedłużę umowy na telefon?
Czy przejdzie ona na czas nieokreślony na takich samych warunkach, czy zmieni się wysokość abonamentu?
Z góry dziękuję za pomoc.
mam pytanie odnośnie programu Smartdom.
Mam umowę na telefon (tylko sim - bez telefonu) jako produkt główny oraz telewizję jako produkt rabatowany 50%.
Umowa na telefon kończy się w czerwcu 2019, a na tv w grudniu 2019.
Co się stanie jeśli nie wypowiem oraz nie przedłużę umowy na telefon?
Czy przejdzie ona na czas nieokreślony na takich samych warunkach, czy zmieni się wysokość abonamentu?
Z góry dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony 2 paź 2018, o 08:07 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj maciejg1983,
tak, umowa przejdzie na czas nieokreślony. Kwota abonamentu pozostanie na dotychczasowym poziomie, jeśli sam nie dokonasz zmiany.maciejg1983 pisze:Co się stanie jeśli nie wypowiem oraz nie przedłużę umowy na telefon?
Czy przejdzie ona na czas nieokreślony na takich samych warunkach, czy zmieni się wysokość abonamentu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 2 paź 2018, o 07:44
Re: SmartDOM
Witam, dziękuję za odpowiedź. A czy w momencie przejścia takiej umowy na czas nieokreślony rabat na telewizję zostaje, czy przestaje być naliczany?Basia_Plus pisze: tak, umowa przejdzie na czas nieokreślony. Kwota abonamentu pozostanie na dotychczasowym poziomie, jeśli sam nie dokonasz zmiany.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj maciejg1983,
jeżeli umowa Uprawniająca (telefon) nie zostanie przedłużona, to rabat na TV zostanie zachowany.maciejg1983 pisze:A czy w momencie przejścia takiej umowy na czas nieokreślony rabat na telewizję zostaje, czy przestaje być naliczany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Obecnie posiadam Tv w Cyfrowym Polsacie i jest ona produktem uprawniajacym w programie Smartdom. Posiadam dwa abonamenty w Plusie z tym ze jeden jest rabatowany 50% z racji programu Smartdom.Koniec tej umowy przypada na 09.2019 z kolei drugi numer nie wchodzacy w sklad Smartdomu moge przedluzyc juz teraz. Pierwsze pytanie jest takie czy jezeli teraz przedluze umowe na ten numer to dostane jakas znizke. Drugie pytanie mam takie czy jezeli teraz przedluze ta umowe na kwote min. 50 zl to czy po przedluzeniu drugiego numeru w 09.2019 roku otrzymam znizke 50% i czy ta druga umowa bedzie mogla byc przedluzona na dowolna kwote czy rowniez w wysokosci 50 zl.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
matti100,
w kwestii rabatu dla kolejnej usługi Plus Abonament, proszę o kontakt poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us wraz z numerem telefonu, numerem PESEL oraz imieniem i nazwiskiem w celu zweryfikowania kwot abonamentów, jakie posiadasz na pozostałych usługach.
w kwestii rabatu dla kolejnej usługi Plus Abonament, proszę o kontakt poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us wraz z numerem telefonu, numerem PESEL oraz imieniem i nazwiskiem w celu zweryfikowania kwot abonamentów, jakie posiadasz na pozostałych usługach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 paź 2018, o 11:59
Re: SmartDOM
Dzień dobry, posiadam następujące usługi w programie smartdom
- I usługa - telewizja CP
- II usługa - telefon PLUS abonament rabatowany 50% do kwoty 35 zł (nielimitowane rozmowy, SMS, pakiet 15,6 GB)
- III usługa - internet PLUS rabatowany kwotą 38,90 do wysokości 1 zł (pakiet 35 GB)
Za trzy miesiące dobiegną końca umowy na telefon i internet (usługa II i III). Jaka obecnie ofertę mogę otrzymać, oczywiście najlepiej aby była to oferta korzystniejsza od obecnej.
Dziękuję i pozdrawiam
- I usługa - telewizja CP
- II usługa - telefon PLUS abonament rabatowany 50% do kwoty 35 zł (nielimitowane rozmowy, SMS, pakiet 15,6 GB)
- III usługa - internet PLUS rabatowany kwotą 38,90 do wysokości 1 zł (pakiet 35 GB)
Za trzy miesiące dobiegną końca umowy na telefon i internet (usługa II i III). Jaka obecnie ofertę mogę otrzymać, oczywiście najlepiej aby była to oferta korzystniejsza od obecnej.
Dziękuję i pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
Witaj Damian0806,
prześlij proszę numery telefonów, dla których kończą się umowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę wówczas do konsultanta DUK prośbę o kontakt. Przedstawi Ci on wszystkie dostępne oferty i pomoże wybrać najlepsze warunki. Pozdrawiam.
prześlij proszę numery telefonów, dla których kończą się umowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę wówczas do konsultanta DUK prośbę o kontakt. Przedstawi Ci on wszystkie dostępne oferty i pomoże wybrać najlepsze warunki. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
witam,
na początku miesiąca przedłużałem umowę na telefon i internet, jak rozumiem zmigrowałem do taryfy smartdom 4.
Pytanie dlaczego straciłem dotychczasowy rabat na telewizję (38 PLN), która rabatowana była jako trzecia usługa? Czas do końca umowy na telewizję to 14 miesięcy (podpisana w czerwcu 2017) dziś zauważyłem, że rabat na telewizję to tylko 10 PLN. czy tak powinno być, czy możliwa jest zmiana warunków na trwającej usłudze??
na początku miesiąca przedłużałem umowę na telefon i internet, jak rozumiem zmigrowałem do taryfy smartdom 4.
Pytanie dlaczego straciłem dotychczasowy rabat na telewizję (38 PLN), która rabatowana była jako trzecia usługa? Czas do końca umowy na telewizję to 14 miesięcy (podpisana w czerwcu 2017) dziś zauważyłem, że rabat na telewizję to tylko 10 PLN. czy tak powinno być, czy możliwa jest zmiana warunków na trwającej usłudze??
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj crazy-ss@,
Na podstawie informacji, które podajesz rabat powinien zostać zachowany. W celu zweryfikowania tej sytuacji wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us wraz z danymi (imię i nazwisko, numer telefonu, numer PESEL). Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
tak.crazy-ss@ pisze:na początku miesiąca przedłużałem umowę na telefon i internet, jak rozumiem zmigrowałem do taryfy smartdom 4.
Na podstawie informacji, które podajesz rabat powinien zostać zachowany. W celu zweryfikowania tej sytuacji wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us wraz z danymi (imię i nazwisko, numer telefonu, numer PESEL). Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
zgłoszenie zrobiłem już w dniu wczorajszym bezpośrednio z panelu cyfrowego polsatu (ICOK). Z tego co teraz widzę to........ nic nie widzę zniknęła kwota do zapłaty, pojawiło się "Dane w trakcie aktualizacji - brak możliwości opłaty". Termin płatności mam do 26.10. więc jeszcze poczekam :D
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
crazy-ss@,
nie posiadamy wglądu na zgłoszenia z ICOK. Prześlij proszę opis sprawy wraz z danymi przez nasz formularz, który wskazała powyżej Basia_Plus.
nie posiadamy wglądu na zgłoszenia z ICOK. Prześlij proszę opis sprawy wraz z danymi przez nasz formularz, który wskazała powyżej Basia_Plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ