W przypadku rozwiązania umowy na numerze głosowym, utracisz rabat. Jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony i nie będziesz jej przedłużał, to rabat zostanie zachowany. Regulamin nowej odsłony programu smartDOM znajdziesz tutaj: http://www.plus.pl/documents/16/821a987 ... ffabaa469fwładek pisze:eśli posiadam już abonament od 6 miesięcy i chce skorzystać ze zniżki wynikającej z oferty ale internet jest na 2 lata to co się dzieje w sytuacji gdy abonament na telefon skończy się w regulaminowym czasie i nie będę chciał go z jakiegoś względu przedłożyć a do końca oferty internetu będzie 6 miesięcy
SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
Witaj władek,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
witam, mam jeszcze ten pierwszy smartDOM czyli druga usługa 50% , trzecia za złotówkę
obecnie umowy na drugą i trzecią usługę są na czas nieokreślony,
jeśli rozwiążę umowę nr 2 to rabat na trzeciej się zachowa?
obecnie umowy na drugą i trzecią usługę są na czas nieokreślony,
jeśli rozwiążę umowę nr 2 to rabat na trzeciej się zachowa?
Re: SmartDOM
WXuser,
- jeśli w międzyczasie nie migrowałeś do innej odsłony smartDOM-u, to po rozwiązaniu umowy P2, stracisz rabat na P3.
Dokładniejsza analiza możliwa jest jedynie po weryfikacji konta, czego z poziomu Forum nie możemy zrobić. Jednak gdybyś napisał do Działu Obsługi Klienta np. przez ten formularz: www.plus.pl/zadaj-pytanie, to zostałoby to sprawdzone.
- jeśli w międzyczasie nie migrowałeś do innej odsłony smartDOM-u, to po rozwiązaniu umowy P2, stracisz rabat na P3.
Dokładniejsza analiza możliwa jest jedynie po weryfikacji konta, czego z poziomu Forum nie możemy zrobić. Jednak gdybyś napisał do Działu Obsługi Klienta np. przez ten formularz: www.plus.pl/zadaj-pytanie, to zostałoby to sprawdzone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
napiszę więc do DOK bo konsultant z DUK (dzwoniąc z ofertą dla P1) dzisiaj powiedział mi, że mogę zrezygnować z P2 i nie stracę rabatu na P3 bo usłyszał , że w sumie z P2 nie korzystamEwa_Plus pisze:WXuser,
- jeśli w międzyczasie nie migrowałeś do innej odsłony smartDOM-u, to po rozwiązaniu umowy P2, stracisz rabat na P3.
Dokładniejsza analiza możliwa jest jedynie po weryfikacji konta, czego z poziomu Forum nie możemy zrobić. Jednak gdybyś napisał do Działu Obsługi Klienta np. przez ten formularz: http://www.plus.pl/zadaj-pytanie, to zostałoby to sprawdzone.
Re: SmartDOM
WXuser,
- trudno mi się odnieść, bo było kilka odsłon smartDOMu, które różniły się takimi niuansami. Dlatego dobrze, żeby sprawdził to konsultant mający wgląd na konto. Jak już wyślesz zgłoszenie, to możesz podać mi tutaj jego nr (będzie w formacie #12345). Przyśpieszę weryfikację.
- trudno mi się odnieść, bo było kilka odsłon smartDOMu, które różniły się takimi niuansami. Dlatego dobrze, żeby sprawdził to konsultant mający wgląd na konto. Jak już wyślesz zgłoszenie, to możesz podać mi tutaj jego nr (będzie w formacie #12345). Przyśpieszę weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
dokładnie, np w umowie podstawowej miałem ostatnio nawet kwotę 25 zł przez rok i rabaty były zachowane więc są różne odstępstwa stąd moje pytanieEwa_Plus pisze:WXuser,
- trudno mi się odnieść, bo było kilka odsłon smartDOMu, które różniły się takimi niuansami. Dlatego dobrze, żeby sprawdził to konsultant mający wgląd na konto. Jak już wyślesz zgłoszenie, to możesz podać mi tutaj jego nr (będzie w formacie #12345). Przyśpieszę weryfikację.
ok, zgłoszenie #836700
dziękuję i pozdrawiam
Re: SmartDOM
WXuser,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Już wysłałam interwencję w celu przyśpieszenia jego realizacji
- dziękuję za numer zgłoszenia. Już wysłałam interwencję w celu przyśpieszenia jego realizacji
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 cze 2019, o 12:28
Re: SmartDOM
Witam, na początku sierpnia kończy mi sie umowa na telefon - jest to pierwsza usluga w smartdomie, 49,99zl, nielimitowane rozmowy kom i stacjonarne, smsy i mmsy, 8 gb internetu, 120 jednostek za granice. Również kończy mi się umowa na tv (druga usługa w smartdom) - pakiet Premium (chyba był to pakiet Premium max najwyższy) (za 49,99zl, 50%rabat ze smartdomu). Mam w zwiazku z tym kilka pytan.
Otoż czy
- mogę coś zrobic z tym abonamentem, np. mogę obniżyć abonament za telefon do 39,99zl, badz pozostając przy tej samej wysokości abonementu przedłuzyc umowę zyskując dodatkowe gb, jednocześnie nie tracąc zniżek na smartdom? (to chyba była 2 edycja smartdom, ale później zostało to przedłużone i wzięty był dekoder biały) Czy lepiej nic nie robic z nim?
- czy opłaca się przedłużać umowy na telefon jak też na tv, czy lepiej zostać na tych warunkach ? Czy umowa przejdzie na czas nieokreslony z tymi wszystkimi kanałami i opcjami ze zniżką smartdom w kwocie która jest teraz czy będzie to inna kwota ?
Pozdrawiam :)
Otoż czy
- mogę coś zrobic z tym abonamentem, np. mogę obniżyć abonament za telefon do 39,99zl, badz pozostając przy tej samej wysokości abonementu przedłuzyc umowę zyskując dodatkowe gb, jednocześnie nie tracąc zniżek na smartdom? (to chyba była 2 edycja smartdom, ale później zostało to przedłużone i wzięty był dekoder biały) Czy lepiej nic nie robic z nim?
- czy opłaca się przedłużać umowy na telefon jak też na tv, czy lepiej zostać na tych warunkach ? Czy umowa przejdzie na czas nieokreslony z tymi wszystkimi kanałami i opcjami ze zniżką smartdom w kwocie która jest teraz czy będzie to inna kwota ?
Pozdrawiam :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj kolorowynick,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas kontakt konsultanta DUK, który przedstawi dostępne oferty.kolorowynick pisze:mogę coś zrobic z tym abonamentem, np. mogę obniżyć abonament za telefon do 39,99zl, badz pozostając przy tej samej wysokości abonementu przedłuzyc umowę zyskując dodatkowe gb, jednocześnie nie tracąc zniżek na smartdom?
Tak.kolorowynick pisze:Czy umowa przejdzie na czas nieokreslony z tymi wszystkimi kanałami i opcjami ze zniżką smartdom w kwocie która jest teraz
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Mam umowę Plus Internet - 35 GB za 49,99 z efakturą, ale ponieważ jest to umowa P3 utrzymywana od pierwszej edycji SmartDomu, płacę 1,08 zł. Dziś dostałem list z informacją, że zmienia się cennik i 17 października pakiet zostanie zwiększony do 70 GB, z możliwością włączenia LTE bez limitu za 0 zł (fajnie), a abonament bazowy obniżony do 48,90 - no i tu już nie wiem, czy fajnie.
Czy pomimo formalnego obniżenia (acz nie z mojej inicjatywy) abonamentu warunki SmartDomu zostaną zachowane i rabaty pozostaną w dotychczasowej wysokości?
Czy pomimo formalnego obniżenia (acz nie z mojej inicjatywy) abonamentu warunki SmartDomu zostaną zachowane i rabaty pozostaną w dotychczasowej wysokości?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
zif,
EDYCJA:
Rabat powinien być zachowany dopóki nie dokonasz przedłużenia umowy.
Zweryfikujemy tę kwestię i wrócimy z odpowiedzią.zif pisze:Czy pomimo formalnego obniżenia (acz nie z mojej inicjatywy) abonamentu warunki SmartDomu zostaną zachowane i rabaty pozostaną w dotychczasowej wysokości?
EDYCJA:
Rabat powinien być zachowany dopóki nie dokonasz przedłużenia umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dziękuję za odpowiedź, nie mam zamiaru aneksować tej umowy :)
Re: SmartDOM
Witam
Mam taki problem, parę dni temu skontaktował się ze mną konsultant plusa który zaoferował mi nowe warunki umowy (jako że wkrótce kończy mi się umowa).
Jednym z rabatów (10 zł na cały okres umowy) ma być rabat za SmartDom, gdy powiedziałam że że raczej nie mam SmartDomu miły pan wytłumaczył że posiadam inny numer z plusa który jest w Mixie (tak naprawdę ten numer w Mixie był parę lat temu, aktualnie jest w plusie na kartę) i dzięki temu rabat dostanę aczkolwiek powiedział, że ten rabat nie będzie opisany w Umowie - lecz pojawi się dopiero na fakturze VAT. Jako iż z tym rabatem oferta wydawała się atrakcyjna zgodziłam się przedłużyć umowę.
Mam jednak wątpliwości:
1. W umowie piszę że (poza SmartDom 4.5?) jeśli nie wyraziłam zgody na przetwarzanie danych przez Cyfrowy Polsat (a nie wyraziłam - pan konsultant nic nie mówił że może to wpłynąć na rabat) to rabaty się nie należą.
2. Z tego co czytam te forum to chyba w ogóle nie kwalifikuje się do programu SmartDom a przynajmniej do tego rabatu (chyba że coś się od ostatnich postów zmieniło)?
pozdrawiam
Mam taki problem, parę dni temu skontaktował się ze mną konsultant plusa który zaoferował mi nowe warunki umowy (jako że wkrótce kończy mi się umowa).
Jednym z rabatów (10 zł na cały okres umowy) ma być rabat za SmartDom, gdy powiedziałam że że raczej nie mam SmartDomu miły pan wytłumaczył że posiadam inny numer z plusa który jest w Mixie (tak naprawdę ten numer w Mixie był parę lat temu, aktualnie jest w plusie na kartę) i dzięki temu rabat dostanę aczkolwiek powiedział, że ten rabat nie będzie opisany w Umowie - lecz pojawi się dopiero na fakturze VAT. Jako iż z tym rabatem oferta wydawała się atrakcyjna zgodziłam się przedłużyć umowę.
Mam jednak wątpliwości:
1. W umowie piszę że (poza SmartDom 4.5?) jeśli nie wyraziłam zgody na przetwarzanie danych przez Cyfrowy Polsat (a nie wyraziłam - pan konsultant nic nie mówił że może to wpłynąć na rabat) to rabaty się nie należą.
2. Z tego co czytam te forum to chyba w ogóle nie kwalifikuje się do programu SmartDom a przynajmniej do tego rabatu (chyba że coś się od ostatnich postów zmieniło)?
pozdrawiam
Re: SmartDOM
Witaj MarM,
- z Twojego opisu wynika, że faktycznie rabat za SD nie powinien zostać nadany.
Dla pewności jednak, napisz jeszcze proszę maila na bok@plus.pl podając swoje dane identyfikacyjne.
Konsultant, mający dostęp do Twojego konta, zweryfikuje dokładnie Twoje umowy. W razie czego mailowo będzie można też od razu wyrazić zgodę na przetwarzanie danych przez Cyfrowy Polsat.
Ps. jeśli podasz nam tutaj numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345), to przyśpieszymy weryfikację
- z Twojego opisu wynika, że faktycznie rabat za SD nie powinien zostać nadany.
Dla pewności jednak, napisz jeszcze proszę maila na bok@plus.pl podając swoje dane identyfikacyjne.
Konsultant, mający dostęp do Twojego konta, zweryfikuje dokładnie Twoje umowy. W razie czego mailowo będzie można też od razu wyrazić zgodę na przetwarzanie danych przez Cyfrowy Polsat.
Ps. jeśli podasz nam tutaj numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345), to przyśpieszymy weryfikację
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dziękuje, chyba podałam właściwe dane (oraz treść mojego wcześniejszego posta), mój numer to #1023093.Ewa_Plus pisze:Witaj MarM,
- z Twojego opisu wynika, że faktycznie rabat za SD nie powinien zostać nadany.
Dla pewności jednak, napisz jeszcze proszę maila na bok@plus.pl podając swoje dane identyfikacyjne.
Konsultant, mający dostęp do Twojego konta, zweryfikuje dokładnie Twoje umowy. W razie czego mailowo będzie można też od razu wyrazić zgodę na przetwarzanie danych przez Cyfrowy Polsat.
Ps. jeśli podasz nam tutaj numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345), to przyśpieszymy weryfikację