SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: SmartDOM

Post autor: Ron »

Tym razem w roli pytającego... :-> Czy do Plus.40 (30zł) (umowa kończy się 03 września), możliwe jest dobranie EVOBOX 92 kanały (internet od innego dostawcy) za 60 zł i połączenie tego w SmartDom ??

Ewentualnie czy możliwy jest już kontakt z DUK ?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3132
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

Ron,

podeślij mi swój numer telefonu na adres: specjalista_plus@plus.pl - zlecę kontakt pracownika DUK, który postara się odpowiedzieć na Twoje pytanie i przedstawi aktualne oferty. W temacie maila podaj swój nick oraz zamieść dopisek "FORUM".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pyszczus
PlusManiak
Posty: 66
Rejestracja: 11 wrz 2013, o 22:26
Lokalizacja: Dolnosląskie

Re: SmartDOM

Post autor: pyszczus »

Dzien dobry ,mam pytanie do specjalistow plusa..

Mam obecnie telefon w mix plus 50 zł jako pierwszy, jako drugi produkt rabatowany 50% mam CP
Pakiet Familijny Max HD
Pakiety i usługi dodatkowe:
Pakiet Film HD, Opcja ON THE GO, Pakiet Cinemax HD, Pakiet Sport HD, , Usługa Multiroom HD (2 dekodery), Sports HD, Katalog treści online .
Wszystkie doładowania już są zakończone i myślałem o przedluzeniu umowy mix plus bez telefonu,zatem na kwote niższą __40 zl,lub 30 zl za doładowanie.
Posiadam tez drugi numer mix plus ,nie przypisany do smartdom .
Proszę napisac ,czy po przedluzeniu umowy pierwszego numeru bez telefonu na 40 zl utrzymam rabat 50% na CP
czy musze również przedluzyc CP.
I następne pytanie czy przedluzając mój drugi numer plus mix 30 zl mogę zkorzystac jako trzeci produkt w ofercie smart dom ..
Dziekuje i pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: SmartDOM

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj pyszczus,

obawiam się, że wspomnianego rabatu może nie udać się utrzymać. Aby to jednak w pełni zweryfikować, potrzebny jest wgląd w konto numeru. Tym samym prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerami telefonów i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jolanta198291
Starszy Plusmaniak
Posty: 161
Rejestracja: 17 paź 2013, o 10:01

Re: Plush Abonament

Post autor: jolanta198291 »

Umowa w smart dom pierwszy produkt internet drugi tel i 3 tel a jak zrezygnuje z internetu to co wtedy będzie
Ostatnio zmieniony 20 lut 2020, o 17:23 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

jolanta198291,
- po rozwiązaniu umowy uprawniającej do SmartDOM, spadną zniżki na pozostałych umowach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
itias
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 22 paź 2019, o 12:56

Rabat przyznawany najpóźniej od drugiego okresu

Post autor: itias »

Szanowni Państwo,

Chciałbym prosić o wyjaśnienie terminu "rabat w ramach SmartDom jest przyznawany najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego". Czy to znaczy, że jest dowolność i niektórzy mający szczęście dostaną rabat od razu a inni muszą zapłacić wyższą kwotę, która nigdy nie zostanie zwrócona? Kto (lub co) o tym stanowi?

Piszę w sprawie reklamacji nr 5916383 z dn. 12.02. Reklamacja została uznana (częściowo) pismem OKR/AnnKr/5916383/14.02.20. Korektę wystawiono tylko do drugiej faktury, natomiast pierwsza nie została zrabatowana. Oferta przedstawiona przez DUK telefonicznie była jasna ale niestety nie znalazła odzwierciedlenia w rzeczywistości. Czy mam składać następną reklamację czy też odwoływać się do poprzedniej?

Pozdrawiam

Grzegorz
Ostatnio zmieniony 4 mar 2020, o 13:35 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj itias,
- jest to związane z uwarunkowaniami systemowymi. Przystępując do Programu smartDOM, akceptujesz regulamin, który jak zauważyłeś mówi, że "rabat w ramach SmartDom jest przyznawany najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego".

Jeśli konsultant, z którym rozmawiałeś, przedstawił Ci ofertę w inny sposób, to możesz się na to powołać w kolejnej reklamacji. My ze swojej strony będziemy mogli przyśpieszyć jej rozpatrzenie, jeśli podasz numer nowego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
itias
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 22 paź 2019, o 12:56

Re: SmartDOM

Post autor: itias »

Ewa, dziękuję bardzo za odpowiedź, złożę reklamację.

Natomiast cały czas nie mogę zrozumieć tego zapisu ze słowem "najpóźniej". Pytanie jest takie: czy ktoś dostał rabat w pierwszym okresie? Jeśli tak, to na jakiej zasadzie to się odbywa? Czy po prostu wszyscy dostają w drugim i wtedy należałoby ten zapis zmienić na "od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego".
bart223
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 6 kwie 2014, o 00:42

Re: SmartDOM

Post autor: bart223 »

U mnie pytanie trochę z innej beczki, lecz powiązane z programem SmartDOM. Czemu będąc w programie nie mogę odebrać kodów na darmowe pakiety IPLA w ramach promocji "IPLA w prezencie z okazji 2 mln Klientów smartDOM - Plus"? Na jakiej podstawie wybierani są klienci którzy mogą wziąc udział w promocji? Myślałem że wystarczy samo uczestnictwo w SmartDomie.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

bart223,
- jakiej treści SMS-a wysłałeś i pod jaki numer? Czy przyszła jakaś informacja zwrotna?
Najlepiej od razu podeślij mi swój numer telefonu na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank - zgłoszę interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bart223
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 6 kwie 2014, o 00:42

Re: SmartDOM

Post autor: bart223 »

Wysyłałem SMS pod numer 80444 zgodnie z regulaminem. Dostałem SMS zwrotny o niepoprawności zgłoszenia. Na maila przysłałem numer którego dotyczy sprawa.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

bart223,
- dzięki. Wysłałam Ci już odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bart223
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 6 kwie 2014, o 00:42

Re: SmartDOM

Post autor: bart223 »

Bardzo dziękuję za pomoc. :)
1pietrek1
PlusManiak
Posty: 99
Rejestracja: 4 gru 2015, o 18:41

Re: SmartDOM

Post autor: 1pietrek1 »

Czy po spóźnieniu z zapłatą za fakturę traci się rabat w Smart Dom 4 na stałe czy na najbliższy okres rozliczeniowy?

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
ODPOWIEDZ