SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Meagol2019,
Meagol2019 pisze:Wysłane
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt w sprawie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Paweł78
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 12 kwie 2017, o 20:01

Re: SmartDOM

Post autor: Paweł78 »

Witam,

mam obecnie, umowę na internet plus (główna umowa) oraz tv w Polsacie (rabat 50%) dodatkowo telefony rabatowane 10 PLN. Dostałem ofertę przedłużeniową na internet - skorzystanie z niej spowoduje, że przechodzę na warunki "smartDom 4.5". Pytanie czy zostawiając tv bez zmian zachowam wówczas rabat 50% tak jak dotychczas czy wpadnę w inne warunki - jakie? Dodatkowo jeżeli w przyszłości telefony chciał bym przenieść do innej sieci (kłopoty w domu z zasięgiem plusa) to czy rezygnacja z nich będzie miała również wpływ na rabat na TV?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Paweł78,

prześlij proszę zapytanie wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sytuację na koncie i odpowiedzą na Twoje pytanie. Jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Paweł78
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 12 kwie 2017, o 20:01

Re: SmartDOM

Post autor: Paweł78 »

Nr zgłoszenia - [#2082786]
Z góry dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

Paweł78,
Paweł78 pisze:Nr zgłoszenia - [#2082786]
Dziękuję - już przekazałam dalej prośbę o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
robert85m
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 25 kwie 2021, o 09:42

Rezygnacja z czwartej usługi SmartDom

Post autor: robert85m »

Podczas wizyty w salonie dowiedziałem się, że jeśli chcę zrezygnować z czwartej usługi smartdom to stracę wszystkie zniżki na pozostałe trzy usługi. Trzy pierwsze mam od wielu lat a czwartą dokupiłem 3 lata temu, teraz jest mi niepotrzebna. Dodając 4 usługę nie otrzymałem żadnych zniżek na pozostałe 3 usługi, jedynie zniżkę na tą 4 usługę -10zł. Od kilku lat 3 pierwsze usługi i od ponad roku czarta usługa przeszły na czas nieokreślony.
Nie wiem czy jest to błąd obsługi salonu Plusa czy rzeczywiście tak jest (byłoby to nielogiczne i niesprawiedliwe).
Gdyby jednak okazało się, że to prawda to czy zamiast rezygnacji z tej czwartej usługi chciałbym ją zamienić na jakąś inną, np. na internet, to czy mógłbym zachować zniżki na pozostałe trzy usługi?
Proszę o pomoc w tej sprawie.
Pozdrawiam
Robert
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2021, o 07:48 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku z poruszanym tematem.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

robert85m,

prześlij proszę swoje pytanie, podając numer telefonu i dane (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Pracownik BOK, mając wgląd w konto numeru, zweryfikuje sytuację na koncie. Jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
robert85m
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 25 kwie 2021, o 09:42

Re: SmartDOM

Post autor: robert85m »

Numer zgłoszenia to #2179041.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

robert85m,
robert85m pisze:Numer zgłoszenia to #2179041.
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
robert85m
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 25 kwie 2021, o 09:42

Re: SmartDOM

Post autor: robert85m »

Dziękuję, poinformuję jak tylko będę miał opowiedz od Plusa.
Pozdrawiam
robert85m
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 25 kwie 2021, o 09:42

Re: SmartDOM

Post autor: robert85m »

Po ponad dwóch tygodniach od zgłoszenia, nadal nie otrzymałem odpowiedzi na moje pytania.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

robert85m,

przepraszam za czas oczekiwania. Poprosiłam o przyśpieszenie realizacji kontaktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ogrod87
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 8 sty 2013, o 17:38

Przejście z Mix na Abonament a SmartDOM

Post autor: ogrod87 »

Hej,

Mam telefon w MiX i SmartDom (50% na CyfrowyPolsat).
Chciałem przejść na abonament i mam pytanie.
Czy zniżka na CP mi zostanie, czy przepadnie?

Rozumiem, że jeśli przedłużę w MIX na minimum 50 zł (taka była minimalna kwota, aby mieć zniżkę w SmartDom 3), to zniżki zostaną na CyfrowyPolsat?
Ostatnio zmieniony 30 lip 2021, o 12:44 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj ogrod87,

wyślij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto zweryfikują sytuację. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ogrod87
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 8 sty 2013, o 17:38

Re: SmartDOM

Post autor: ogrod87 »

Witam,

Wysłałem, nie dostałem jeszcze na pocztę potwierdzenia.
Jak tylko dostanę (sprawdzam też SPAM), to napiszę.

Pozdrawiam,

Edycja:
Numer zgłoszenia to #2345438
Ostatnio zmieniony 30 lip 2021, o 14:23 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
ODPOWIEDZ