SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

konr23mmm,
konr23mmm pisze: Poczekam cierpliwie na czwartą fakturę,
daj znać, czy rabat został naliczony po okresie bezpłatnym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
slaveq
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 3 lut 2016, o 21:45

Brak naliczenia rabatu za SD

Post autor: slaveq »

Szanowni Państwo.
16.10.2019 roku aneksowałem umowę TV z CP o kolejne 2 lata. Umowa TV jest umową uprawniającą. Nie zostały zmienione jej warunki. Dodatkowymi umowami jest internet i jako trzecia telefon w Plusie. Wszystkie umowy były zawarte w programie SmartDom I. Specjalista z CP zapewniał mnie, że aneksując umowę uprawniającą, pozostawiając pozostałe dwie umowy bez zmian , rabaty obowiązujące w tych umowach będą naliczane. Umowa na telefon przeszła już na umowę na czas nieokreślony. Nie zmieniałem żadnych warunków umowy. Tymczasem dziś otrzymałem fakturę za abonament bez naliczenia rabatu. Numer klienta 1XXXXXXX. Faktura nr 1911080227594. Proszę o pomoc w tej sprawie.
Z poważaniem. SK.
Ostatnio zmieniony 14 lis 2019, o 10:31 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat. Ukryłam nr konta.
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Brak naliczenia rabatu za SD

Post autor: largo »

Rabat jest naliczany od kolejnego okresu rozliczeniowego a najpozniej od 2 okresu rozliczeniowego - jak dobrze pamietam
slaveq
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 3 lut 2016, o 21:45

Re: Brak naliczenia rabatu za SD

Post autor: slaveq »

Tak, wiem o tym. Ale myślałem, że jeśli jest ciągłość umów to "zasada" ta nie obowiązuje. Chyba, że jest zupełnie inaczej. Ciekawe, co napisze specjalista?.
Dziękuje. Pozdrawiam. SK.
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Brak naliczenia rabatu za SD

Post autor: largo »

Ale z tego co widać i słychać czesto jest błąd systemu... Napisz reklamację jak masz fakturę i wyślij... Kwota nie naliczona w obecnej fakturze naliczą w następnej ;-) potem podaj nr "specjalistą" oni przyszpieszą rozpatrzenie reklamacji.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj slaveq,

wyślij proszę zgłoszenie w opisanej sprawie poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające identyfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Pracownik BOK zweryfikuje sytuację na koncie numeru. Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
slaveq
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 3 lut 2016, o 21:45

Re: SmartDOM

Post autor: slaveq »

Szanowna Pani,
Dziękuję za zainteresowanie sprawa.
W zgłoszeniu nie było miejsca na podanie PESEL.
W mailu zgłoszenie otrzymało numer [# 1123170].
Jeśli to konieczne, powtórzę zgłoszenie i spróbuję w np. nazwisku podać numer PESEL.
Z poważaniem. SK.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

slaveq,
slaveq pisze:numer [# 1123170].
dziękuję za przesłaną wiadomość. Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
slaveq
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 3 lut 2016, o 21:45

Re: SmartDOM

Post autor: slaveq »

Szanowna Pani,
Właśnie otrzymałem na skrzynkę mailowa odpowiedź o uznaniu reklamacji. Tempo iście kosmiczne.
Nie było przekazania przez CP informacji o przedłużeniu tylko umowy uprawniającej.
Dziękuję za pomoc. Miłego dnia.
Z poważaniem. SK.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

slaveq,
slaveq pisze:otrzymałem na skrzynkę mailowa odpowiedź o uznaniu reklamacji.
cieszę się, że sprawę udało się pomyślnie zakończyć. :-> Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
konr23mmm
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 11 paź 2019, o 08:35

Re: SmartDOM

Post autor: konr23mmm »

Basia_Plus pisze:konr23mmm,
konr23mmm pisze: Poczekam cierpliwie na czwartą fakturę,
daj znać, czy rabat został naliczony po okresie bezpłatnym.
Cześć. Miałem dam znać, po tym 3 miesiącach. Przyszła mi kolejna faktura i wszystko jest w porządku. Rabat na Internet został naliczony. Mam jeszcze inne pytanie odnośnie spłat rat za router. Wczoraj w aplikacji przeglądałem sobie harmonogram i spłacone raty. Za router płacę co miesiąc 18 złotych zgodnie z harmonogramem. Tylko widzę, że pierwsza rata widnieje jako nierozliczona (1 złoty). Przy podpisywaniu umowy płaciłem tę złotówkę w salonie i przy odbiorze routera. Minęły 4 miesiące a status się nie zmienił. U mojej żony sprawdziłem z ciekawości raty za telefon i ona 3 złote, które płaciła w salonie ma rozliczone. Tutaj pojawia się pytanie: mam coś z tym robić? Najbardziej chodzi mi o to, że obawiam się, że zapłacę wszystkie raty zgodnie z harmonogramem, ale umowa będzie w systemie figurowala jako nie rozliczona i to przez jedną złotówkę. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

konr23mmm,
- taka sytuacja wynika zapewne z faktu, że numery były konsolidowane na jedno konto i tamta złotówka "została" na starym koncie abonenckim. Nie należy się tym przyjmować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: SmartDOM

Post autor: daniel_reds »

Jak do jest dokładnie z SmartDom. Posiadam już abonament na telefon i do tego ostatnio dobrałem telewizję, przez co mam -10zł do abonamentu. Teraz chciałbym wziąć jeszcze internet, to abonament wyniesie 1 zł czy kolejne -10zł?
Jeśli zdecydowałbym się, to jest szansa, że zamiast routera będę miał możliwość dobrania laptopa, bo w sklepie online, po zaznaczeniu opcji SmartDom, zostają tylko routery do wybrania.
maraft151
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Rejestracja: 29 cze 2014, o 13:04

Re: SmartDOM

Post autor: maraft151 »

Witam, dopadła mnie taka sytuacja . Miałem CP 90zl, Abo plus 49.99, internet 50 i nowy abo za 30 zł. CP był uprawniający i miałem na swój abonament 50 procent zniżki i po 10 zł na resztę usług. Zmieniła się teraz umowa z CP na 40 zł i wszystkie rabaty mi zabrano. W reklamacji odpisali że się nie należy bo zmniejszyłem Polsat. Plus się pogniewał i zabrać zabawki. Chyba skoro nie 50% to chyba uważam że powinienem mieć po 10 zł zniżki na dodatkowe usługi. Przynajmniej tak wynika.z.tego co wszędzie pisze.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: SmartDOM

Post autor: Andrzej62 »

maraft151 pisze:Witam, dopadła mnie taka sytuacja . Miałem CP 90zl, Abo plus 49.99, internet 50 i nowy abo za 30 zł. CP był uprawniający i miałem na swój abonament 50 procent zniżki i po 10 zł na resztę usług. Zmieniła się teraz umowa z CP na 40 zł i wszystkie rabaty mi zabrano. W reklamacji odpisali że się nie należy bo zmniejszyłem Polsat...
No i mieli racje.
Nie wolno grzebać w umowie uprawniającej. Jeśli miałeś ponadto rabat 50% na drugą usługę, to w tej drugiej też nie wolno Ci grzebać. A przynajmniej upewnij się na 100%, czy możesz coś zmieniać w kolejnych usługach.
Ja w porę zacząłem drążyć temat "na własną ręke".
ODPOWIEDZ