daj znać, czy rabat został naliczony po okresie bezpłatnym.konr23mmm pisze: Poczekam cierpliwie na czwartą fakturę,
SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
konr23mmm,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak naliczenia rabatu za SD
Szanowni Państwo.
16.10.2019 roku aneksowałem umowę TV z CP o kolejne 2 lata. Umowa TV jest umową uprawniającą. Nie zostały zmienione jej warunki. Dodatkowymi umowami jest internet i jako trzecia telefon w Plusie. Wszystkie umowy były zawarte w programie SmartDom I. Specjalista z CP zapewniał mnie, że aneksując umowę uprawniającą, pozostawiając pozostałe dwie umowy bez zmian , rabaty obowiązujące w tych umowach będą naliczane. Umowa na telefon przeszła już na umowę na czas nieokreślony. Nie zmieniałem żadnych warunków umowy. Tymczasem dziś otrzymałem fakturę za abonament bez naliczenia rabatu. Numer klienta 1XXXXXXX. Faktura nr 1911080227594. Proszę o pomoc w tej sprawie.
Z poważaniem. SK.
16.10.2019 roku aneksowałem umowę TV z CP o kolejne 2 lata. Umowa TV jest umową uprawniającą. Nie zostały zmienione jej warunki. Dodatkowymi umowami jest internet i jako trzecia telefon w Plusie. Wszystkie umowy były zawarte w programie SmartDom I. Specjalista z CP zapewniał mnie, że aneksując umowę uprawniającą, pozostawiając pozostałe dwie umowy bez zmian , rabaty obowiązujące w tych umowach będą naliczane. Umowa na telefon przeszła już na umowę na czas nieokreślony. Nie zmieniałem żadnych warunków umowy. Tymczasem dziś otrzymałem fakturę za abonament bez naliczenia rabatu. Numer klienta 1XXXXXXX. Faktura nr 1911080227594. Proszę o pomoc w tej sprawie.
Z poważaniem. SK.
Ostatnio zmieniony 14 lis 2019, o 10:31 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat. Ukryłam nr konta.
Powód: połączono wątki - podobny temat. Ukryłam nr konta.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Brak naliczenia rabatu za SD
Rabat jest naliczany od kolejnego okresu rozliczeniowego a najpozniej od 2 okresu rozliczeniowego - jak dobrze pamietam
Re: Brak naliczenia rabatu za SD
Tak, wiem o tym. Ale myślałem, że jeśli jest ciągłość umów to "zasada" ta nie obowiązuje. Chyba, że jest zupełnie inaczej. Ciekawe, co napisze specjalista?.
Dziękuje. Pozdrawiam. SK.
Dziękuje. Pozdrawiam. SK.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Brak naliczenia rabatu za SD
Ale z tego co widać i słychać czesto jest błąd systemu... Napisz reklamację jak masz fakturę i wyślij... Kwota nie naliczona w obecnej fakturze naliczą w następnej potem podaj nr "specjalistą" oni przyszpieszą rozpatrzenie reklamacji.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj slaveq,
wyślij proszę zgłoszenie w opisanej sprawie poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające identyfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Pracownik BOK zweryfikuje sytuację na koncie numeru. Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
wyślij proszę zgłoszenie w opisanej sprawie poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające identyfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Pracownik BOK zweryfikuje sytuację na koncie numeru. Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Szanowna Pani,
Dziękuję za zainteresowanie sprawa.
W zgłoszeniu nie było miejsca na podanie PESEL.
W mailu zgłoszenie otrzymało numer [# 1123170].
Jeśli to konieczne, powtórzę zgłoszenie i spróbuję w np. nazwisku podać numer PESEL.
Z poważaniem. SK.
Dziękuję za zainteresowanie sprawa.
W zgłoszeniu nie było miejsca na podanie PESEL.
W mailu zgłoszenie otrzymało numer [# 1123170].
Jeśli to konieczne, powtórzę zgłoszenie i spróbuję w np. nazwisku podać numer PESEL.
Z poważaniem. SK.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
slaveq,
dziękuję za przesłaną wiadomość. Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi.slaveq pisze:numer [# 1123170].
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Szanowna Pani,
Właśnie otrzymałem na skrzynkę mailowa odpowiedź o uznaniu reklamacji. Tempo iście kosmiczne.
Nie było przekazania przez CP informacji o przedłużeniu tylko umowy uprawniającej.
Dziękuję za pomoc. Miłego dnia.
Z poważaniem. SK.
Właśnie otrzymałem na skrzynkę mailowa odpowiedź o uznaniu reklamacji. Tempo iście kosmiczne.
Nie było przekazania przez CP informacji o przedłużeniu tylko umowy uprawniającej.
Dziękuję za pomoc. Miłego dnia.
Z poważaniem. SK.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
slaveq,
cieszę się, że sprawę udało się pomyślnie zakończyć. Pozdrawiam.slaveq pisze:otrzymałem na skrzynkę mailowa odpowiedź o uznaniu reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Cześć. Miałem dam znać, po tym 3 miesiącach. Przyszła mi kolejna faktura i wszystko jest w porządku. Rabat na Internet został naliczony. Mam jeszcze inne pytanie odnośnie spłat rat za router. Wczoraj w aplikacji przeglądałem sobie harmonogram i spłacone raty. Za router płacę co miesiąc 18 złotych zgodnie z harmonogramem. Tylko widzę, że pierwsza rata widnieje jako nierozliczona (1 złoty). Przy podpisywaniu umowy płaciłem tę złotówkę w salonie i przy odbiorze routera. Minęły 4 miesiące a status się nie zmienił. U mojej żony sprawdziłem z ciekawości raty za telefon i ona 3 złote, które płaciła w salonie ma rozliczone. Tutaj pojawia się pytanie: mam coś z tym robić? Najbardziej chodzi mi o to, że obawiam się, że zapłacę wszystkie raty zgodnie z harmonogramem, ale umowa będzie w systemie figurowala jako nie rozliczona i to przez jedną złotówkę. Pozdrawiam.Basia_Plus pisze:konr23mmm,
daj znać, czy rabat został naliczony po okresie bezpłatnym.konr23mmm pisze: Poczekam cierpliwie na czwartą fakturę,
Re: SmartDOM
konr23mmm,
- taka sytuacja wynika zapewne z faktu, że numery były konsolidowane na jedno konto i tamta złotówka "została" na starym koncie abonenckim. Nie należy się tym przyjmować.
- taka sytuacja wynika zapewne z faktu, że numery były konsolidowane na jedno konto i tamta złotówka "została" na starym koncie abonenckim. Nie należy się tym przyjmować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: SmartDOM
Jak do jest dokładnie z SmartDom. Posiadam już abonament na telefon i do tego ostatnio dobrałem telewizję, przez co mam -10zł do abonamentu. Teraz chciałbym wziąć jeszcze internet, to abonament wyniesie 1 zł czy kolejne -10zł?
Jeśli zdecydowałbym się, to jest szansa, że zamiast routera będę miał możliwość dobrania laptopa, bo w sklepie online, po zaznaczeniu opcji SmartDom, zostają tylko routery do wybrania.
Jeśli zdecydowałbym się, to jest szansa, że zamiast routera będę miał możliwość dobrania laptopa, bo w sklepie online, po zaznaczeniu opcji SmartDom, zostają tylko routery do wybrania.
Re: SmartDOM
Witam, dopadła mnie taka sytuacja . Miałem CP 90zl, Abo plus 49.99, internet 50 i nowy abo za 30 zł. CP był uprawniający i miałem na swój abonament 50 procent zniżki i po 10 zł na resztę usług. Zmieniła się teraz umowa z CP na 40 zł i wszystkie rabaty mi zabrano. W reklamacji odpisali że się nie należy bo zmniejszyłem Polsat. Plus się pogniewał i zabrać zabawki. Chyba skoro nie 50% to chyba uważam że powinienem mieć po 10 zł zniżki na dodatkowe usługi. Przynajmniej tak wynika.z.tego co wszędzie pisze.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Re: SmartDOM
No i mieli racje.maraft151 pisze:Witam, dopadła mnie taka sytuacja . Miałem CP 90zl, Abo plus 49.99, internet 50 i nowy abo za 30 zł. CP był uprawniający i miałem na swój abonament 50 procent zniżki i po 10 zł na resztę usług. Zmieniła się teraz umowa z CP na 40 zł i wszystkie rabaty mi zabrano. W reklamacji odpisali że się nie należy bo zmniejszyłem Polsat...
Nie wolno grzebać w umowie uprawniającej. Jeśli miałeś ponadto rabat 50% na drugą usługę, to w tej drugiej też nie wolno Ci grzebać. A przynajmniej upewnij się na 100%, czy możesz coś zmieniać w kolejnych usługach.
Ja w porę zacząłem drążyć temat "na własną ręke".