SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
maraft151
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 cze 2014, o 13:04

Re: SmartDOM

Post autor: maraft151 »

Dłubać to oni mogą sobie w nosie. Szkoda że niedawno jak abonament brałem drugi to wystarczyło mieć 3 usługi. Trudno itak mi niedługo się umowa kończy to łaski nie robią jak i ze swoim oszukanym internetem.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: SmartDOM

Post autor: Joanna_Plus »

daniel_reds,

dobrze rozumiem, że masz na myśli nową aktywację (nie przedłużenie umowy)?

maraft151,
maraft151 pisze:Zmieniła się teraz umowa z CP na 40 zł

Kiedy nastąpiła ta zmiana?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maraft151
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Rejestracja: 29 cze 2014, o 13:04

Re: SmartDOM

Post autor: maraft151 »

Od 27.12.19 a Smart dom zabrany już za okres od 25.11

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: SmartDOM

Post autor: daniel_reds »

daniel_reds,

dobrze rozumiem, że masz na myśli nową aktywację (nie przedłużenie umowy)?
Tak nowa aktywacja. Jako 3 usługę, chciałbym właśnie internet i czy jest możliwość dobrania laptopa zamiast routera.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

maraft151,

zmniejszenie kwoty abonamentu na umowie uprawniającej spowodowało utratę rabatu.

daniel_reds,

zostaw proszę swoje dane przez baner w moim podpisie. Oddzwoni wówczas nasz pracownik i przedstawi aktualnie dostępne oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
qlka2
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 24 lis 2014, o 13:09

Re: SmartDOM

Post autor: qlka2 »

Witam!
Posiadam SmartDOM od dość długiego czasu chyba w pierwszej odsłonie ale do rzeczy.
Zestaw wygląda tak:
1 usługa - CP na kwotę 89,90 PLN
2 usługa Telefon -50% (po rabacie 30,98 PLN)
3 usługa Internet LTE (po rabacie 1 PLN)

Pytanie brzmi:
Co się stanie gdybym chciał zmienić taryfę z punktu 2 czyli na telefon?
Czy SmartDOM się posypie? Czy do nowego abonamentu będzie również -50% czy może inny rabat na nowych zasadach?
Dodam że ostatnia umowa na telefon była z 17.12.2014.
Pozdrawiam i czekam na rzetelną odpowiedź.
Bart.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj qlka2,
qlka2 pisze:Co się stanie gdybym chciał zmienić taryfę z punktu 2 czyli na telefon?
Czy SmartDOM się posypie? Czy do nowego abonamentu będzie również -50% czy może inny rabat na nowych zasadach?
na umowie abonamentowej rabat ulegnie zmianie z 50% na 10 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
qlka2
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 24 lis 2014, o 13:09

Re: SmartDOM

Post autor: qlka2 »

Basia_Plus pisze:Witaj qlka2,
qlka2 pisze:Co się stanie gdybym chciał zmienić taryfę z punktu 2 czyli na telefon?
Czy SmartDOM się posypie? Czy do nowego abonamentu będzie również -50% czy może inny rabat na nowych zasadach?
na umowie abonamentowej rabat ulegnie zmianie z 50% na 10 zł.
Rozumiem.
A co się stanie w tym momencie z trzecią usługą?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

qlka2,
- Internet pozostanie bez zmian.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
qlka2
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 24 lis 2014, o 13:09

Re: SmartDOM

Post autor: qlka2 »

Ewa_Plus pisze:qlka2,
- Internet pozostanie bez zmian.
Na 100% tak będzie? Jest mi to Pani w stanie zagwarantować? Czy może nagle okaże się rabaty z trzeciej usługi znikną?
Pytam bo jak zmienię ten abonament na telefon to pewnie już nie będzie odwrotu.
Pozdrawiam.
Bart.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

qlka2,
- na podstawie informacji, które tutaj podałeś - to tak będzie.
Ale jeśli chcesz mieć 100% pewność to możesz wysłać jeszcze maila na bok@plus.pl"target="_blank żeby konsultant, mający wgląd na konto, sprawdził wszystkie Twoje umowy pod kątem smartDOM (która odsłona programu na nich teraz obowiązuje).
Jeżeli podesłałbyś nam tutaj numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345), to przyśpieszymy realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dazgor
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 20 sty 2020, o 21:38

Re: SmartDOM

Post autor: dazgor »

Witam.

Pytanie - mam obecnie telefon w abonamencie za 49,99zł jako pierwszy, potem mam coś takiego jako drugi:
Pakiet podstawowy:
Pakiet Familijny Max HD
Pakiety i usługi dodatkowe:
Pakiet Film HD, Opcja ON THE GO, Pakiet Cinemax HD, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Usługa Multiroom HD (2 dekodery), Pakiet Eleven Sports HD, Katalog treści online
Informacje dodatkowe:
Kontrakt połączony w ramach smartDOM 3 - produkt rabatowany jako drugi
No i kończy mi się CP - umowa niewypowiedziana - przejdzie na nieokreślony. I tu mam pytania:

1. Czy rabat 50% na CP będzie tak długo jak będę miał telefon w opcji min. 40 zł?
2. Jeśli zmienię abonament na inny w ciągłości czy dalej będę miał rabat -50% na CP (przy zachowaniu min. 40zł zobowiązania na tel.)?
3. Czy jest taka możliwość, że nie robiąc zmian ani w tel. ani w CP będąc na nieokreślonym będę miał podwyżkę którejkolwiek z opcji nie zmieniając nic w umowach?

Nie ukrywam, że pasuje mi takie rozwiązanie jakie mam i chciałbym je jak najdłużej zachować, bo nie ma póki co korzystniejszej opcji dla mnie.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj dazgor,
dazgor pisze:1. Czy rabat 50% na CP będzie tak długo jak będę miał telefon w opcji min. 40 zł?
- tak
dazgor pisze:2. Jeśli zmienię abonament na inny w ciągłości czy dalej będę miał rabat -50% na CP (przy zachowaniu min. 40zł zobowiązania na tel.)?
- jeśli dokonasz zmiany na usłudze voice (która pełni funkcję P1) i zachowasz kwotę 40 zł, rabat na DTH zostanie taki jaki był, o ile przedłużona umowa nadal będzie spełniać warunki Umowy Uprawniającej.
dazgor pisze:3. Czy jest taka możliwość, że nie robiąc zmian ani w tel. ani w CP będąc na nieokreślonym będę miał podwyżkę którejkolwiek z opcji nie zmieniając nic w umowach?
- jeśli nie dokonasz zmian na żadnej z umów, korzyści powinny zostać. Rabaty są nadawane na czas nieokreślony, o ile klient będzie nadal spełniał warunki programu.

To tak ogólnie, na podstawie tego, co napisałeś.
Szczegółowa weryfikacja byłaby możliwa po weryfikacji konta. Możesz więc wysłać maila w tej sprawie na bok@plus.plm"target="_blank gdzie konsultant będzie mógł to zrobić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mani
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 22 sty 2020, o 22:18

Re: SmartDOM

Post autor: mani »

Witam,
podpisałam umowę na przeniesienie abonamentu telefonicznego do PLUS od innego operatora. Interesowałoby mnie stworzenie pakietu z internetem domowym oraz telewizją, dzięki której możliwe również będzie oglądanie meczów Ligii Mistrzów oraz Ekstraklasy. Proszę o informację, co interesującego mogliby Państwo zaoferować.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj mani,
- kliknij na baner w moim podpisie i zostaw do siebie namiary w formularzu, który się odtworzy.
Nasz konsultant oddzwoni z ofertą w możliwie najszybszym terminie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ