SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 43
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 cze 2014, o 13:04
Re: SmartDOM
Dłubać to oni mogą sobie w nosie. Szkoda że niedawno jak abonament brałem drugi to wystarczyło mieć 3 usługi. Trudno itak mi niedługo się umowa kończy to łaski nie robią jak i ze swoim oszukanym internetem.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: SmartDOM
daniel_reds,
dobrze rozumiem, że masz na myśli nową aktywację (nie przedłużenie umowy)?
maraft151,
Kiedy nastąpiła ta zmiana?
dobrze rozumiem, że masz na myśli nową aktywację (nie przedłużenie umowy)?
maraft151,
maraft151 pisze:Zmieniła się teraz umowa z CP na 40 zł
Kiedy nastąpiła ta zmiana?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Od 27.12.19 a Smart dom zabrany już za okres od 25.11
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: SmartDOM
Tak nowa aktywacja. Jako 3 usługę, chciałbym właśnie internet i czy jest możliwość dobrania laptopa zamiast routera.daniel_reds,
dobrze rozumiem, że masz na myśli nową aktywację (nie przedłużenie umowy)?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
maraft151,
zmniejszenie kwoty abonamentu na umowie uprawniającej spowodowało utratę rabatu.
daniel_reds,
zostaw proszę swoje dane przez baner w moim podpisie. Oddzwoni wówczas nasz pracownik i przedstawi aktualnie dostępne oferty.
zmniejszenie kwoty abonamentu na umowie uprawniającej spowodowało utratę rabatu.
daniel_reds,
zostaw proszę swoje dane przez baner w moim podpisie. Oddzwoni wówczas nasz pracownik i przedstawi aktualnie dostępne oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam!
Posiadam SmartDOM od dość długiego czasu chyba w pierwszej odsłonie ale do rzeczy.
Zestaw wygląda tak:
1 usługa - CP na kwotę 89,90 PLN
2 usługa Telefon -50% (po rabacie 30,98 PLN)
3 usługa Internet LTE (po rabacie 1 PLN)
Pytanie brzmi:
Co się stanie gdybym chciał zmienić taryfę z punktu 2 czyli na telefon?
Czy SmartDOM się posypie? Czy do nowego abonamentu będzie również -50% czy może inny rabat na nowych zasadach?
Dodam że ostatnia umowa na telefon była z 17.12.2014.
Pozdrawiam i czekam na rzetelną odpowiedź.
Bart.
Posiadam SmartDOM od dość długiego czasu chyba w pierwszej odsłonie ale do rzeczy.
Zestaw wygląda tak:
1 usługa - CP na kwotę 89,90 PLN
2 usługa Telefon -50% (po rabacie 30,98 PLN)
3 usługa Internet LTE (po rabacie 1 PLN)
Pytanie brzmi:
Co się stanie gdybym chciał zmienić taryfę z punktu 2 czyli na telefon?
Czy SmartDOM się posypie? Czy do nowego abonamentu będzie również -50% czy może inny rabat na nowych zasadach?
Dodam że ostatnia umowa na telefon była z 17.12.2014.
Pozdrawiam i czekam na rzetelną odpowiedź.
Bart.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj qlka2,
na umowie abonamentowej rabat ulegnie zmianie z 50% na 10 zł.qlka2 pisze:Co się stanie gdybym chciał zmienić taryfę z punktu 2 czyli na telefon?
Czy SmartDOM się posypie? Czy do nowego abonamentu będzie również -50% czy może inny rabat na nowych zasadach?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Rozumiem.Basia_Plus pisze:Witaj qlka2,
na umowie abonamentowej rabat ulegnie zmianie z 50% na 10 zł.qlka2 pisze:Co się stanie gdybym chciał zmienić taryfę z punktu 2 czyli na telefon?
Czy SmartDOM się posypie? Czy do nowego abonamentu będzie również -50% czy może inny rabat na nowych zasadach?
A co się stanie w tym momencie z trzecią usługą?
Re: SmartDOM
qlka2,
- Internet pozostanie bez zmian.
- Internet pozostanie bez zmian.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Na 100% tak będzie? Jest mi to Pani w stanie zagwarantować? Czy może nagle okaże się rabaty z trzeciej usługi znikną?Ewa_Plus pisze:qlka2,
- Internet pozostanie bez zmian.
Pytam bo jak zmienię ten abonament na telefon to pewnie już nie będzie odwrotu.
Pozdrawiam.
Bart.
Re: SmartDOM
qlka2,
- na podstawie informacji, które tutaj podałeś - to tak będzie.
Ale jeśli chcesz mieć 100% pewność to możesz wysłać jeszcze maila na bok@plus.pl"target="_blank żeby konsultant, mający wgląd na konto, sprawdził wszystkie Twoje umowy pod kątem smartDOM (która odsłona programu na nich teraz obowiązuje).
Jeżeli podesłałbyś nam tutaj numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345), to przyśpieszymy realizację.
- na podstawie informacji, które tutaj podałeś - to tak będzie.
Ale jeśli chcesz mieć 100% pewność to możesz wysłać jeszcze maila na bok@plus.pl"target="_blank żeby konsultant, mający wgląd na konto, sprawdził wszystkie Twoje umowy pod kątem smartDOM (która odsłona programu na nich teraz obowiązuje).
Jeżeli podesłałbyś nam tutaj numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345), to przyśpieszymy realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam.
Pytanie - mam obecnie telefon w abonamencie za 49,99zł jako pierwszy, potem mam coś takiego jako drugi:
Pakiet podstawowy:
Pakiet Familijny Max HD
Pakiety i usługi dodatkowe:
Pakiet Film HD, Opcja ON THE GO, Pakiet Cinemax HD, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Usługa Multiroom HD (2 dekodery), Pakiet Eleven Sports HD, Katalog treści online
Informacje dodatkowe:
Kontrakt połączony w ramach smartDOM 3 - produkt rabatowany jako drugi
No i kończy mi się CP - umowa niewypowiedziana - przejdzie na nieokreślony. I tu mam pytania:
1. Czy rabat 50% na CP będzie tak długo jak będę miał telefon w opcji min. 40 zł?
2. Jeśli zmienię abonament na inny w ciągłości czy dalej będę miał rabat -50% na CP (przy zachowaniu min. 40zł zobowiązania na tel.)?
3. Czy jest taka możliwość, że nie robiąc zmian ani w tel. ani w CP będąc na nieokreślonym będę miał podwyżkę którejkolwiek z opcji nie zmieniając nic w umowach?
Nie ukrywam, że pasuje mi takie rozwiązanie jakie mam i chciałbym je jak najdłużej zachować, bo nie ma póki co korzystniejszej opcji dla mnie.
Pytanie - mam obecnie telefon w abonamencie za 49,99zł jako pierwszy, potem mam coś takiego jako drugi:
Pakiet podstawowy:
Pakiet Familijny Max HD
Pakiety i usługi dodatkowe:
Pakiet Film HD, Opcja ON THE GO, Pakiet Cinemax HD, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Usługa Multiroom HD (2 dekodery), Pakiet Eleven Sports HD, Katalog treści online
Informacje dodatkowe:
Kontrakt połączony w ramach smartDOM 3 - produkt rabatowany jako drugi
No i kończy mi się CP - umowa niewypowiedziana - przejdzie na nieokreślony. I tu mam pytania:
1. Czy rabat 50% na CP będzie tak długo jak będę miał telefon w opcji min. 40 zł?
2. Jeśli zmienię abonament na inny w ciągłości czy dalej będę miał rabat -50% na CP (przy zachowaniu min. 40zł zobowiązania na tel.)?
3. Czy jest taka możliwość, że nie robiąc zmian ani w tel. ani w CP będąc na nieokreślonym będę miał podwyżkę którejkolwiek z opcji nie zmieniając nic w umowach?
Nie ukrywam, że pasuje mi takie rozwiązanie jakie mam i chciałbym je jak najdłużej zachować, bo nie ma póki co korzystniejszej opcji dla mnie.
Re: SmartDOM
Witaj dazgor,
To tak ogólnie, na podstawie tego, co napisałeś.
Szczegółowa weryfikacja byłaby możliwa po weryfikacji konta. Możesz więc wysłać maila w tej sprawie na bok@plus.plm"target="_blank gdzie konsultant będzie mógł to zrobić.
- takdazgor pisze:1. Czy rabat 50% na CP będzie tak długo jak będę miał telefon w opcji min. 40 zł?
- jeśli dokonasz zmiany na usłudze voice (która pełni funkcję P1) i zachowasz kwotę 40 zł, rabat na DTH zostanie taki jaki był, o ile przedłużona umowa nadal będzie spełniać warunki Umowy Uprawniającej.dazgor pisze:2. Jeśli zmienię abonament na inny w ciągłości czy dalej będę miał rabat -50% na CP (przy zachowaniu min. 40zł zobowiązania na tel.)?
- jeśli nie dokonasz zmian na żadnej z umów, korzyści powinny zostać. Rabaty są nadawane na czas nieokreślony, o ile klient będzie nadal spełniał warunki programu.dazgor pisze:3. Czy jest taka możliwość, że nie robiąc zmian ani w tel. ani w CP będąc na nieokreślonym będę miał podwyżkę którejkolwiek z opcji nie zmieniając nic w umowach?
To tak ogólnie, na podstawie tego, co napisałeś.
Szczegółowa weryfikacja byłaby możliwa po weryfikacji konta. Możesz więc wysłać maila w tej sprawie na bok@plus.plm"target="_blank gdzie konsultant będzie mógł to zrobić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam,
podpisałam umowę na przeniesienie abonamentu telefonicznego do PLUS od innego operatora. Interesowałoby mnie stworzenie pakietu z internetem domowym oraz telewizją, dzięki której możliwe również będzie oglądanie meczów Ligii Mistrzów oraz Ekstraklasy. Proszę o informację, co interesującego mogliby Państwo zaoferować.
podpisałam umowę na przeniesienie abonamentu telefonicznego do PLUS od innego operatora. Interesowałoby mnie stworzenie pakietu z internetem domowym oraz telewizją, dzięki której możliwe również będzie oglądanie meczów Ligii Mistrzów oraz Ekstraklasy. Proszę o informację, co interesującego mogliby Państwo zaoferować.
Re: SmartDOM
Witaj mani,
- kliknij na baner w moim podpisie i zostaw do siebie namiary w formularzu, który się odtworzy.
Nasz konsultant oddzwoni z ofertą w możliwie najszybszym terminie.
- kliknij na baner w moim podpisie i zostaw do siebie namiary w formularzu, który się odtworzy.
Nasz konsultant oddzwoni z ofertą w możliwie najszybszym terminie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ