w celu zweryfikowania sytuacji, wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us wraz z danymi (imię i nazwisko, numer telefonu, numer PESEL). Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.szyzag123 pisze:A rabat 50% na tym numerze abonamentowym, który posiadam od października pozostanie czy też mi zniknie?
SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
szyzag123,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SmartDOM ile dodatkowych usług.
Dzień dobry.
Mam obecnie SmartDOM, Abonament Plus + CyfrowyPolsat. Kończy mi się umowa.
Telewizję mam teraz nową kablową.
Potrzebuję swój abonament + 1 mam w innej sieci (ewentualnie do przeniesienia) + 1 nowy numer.
1. Czy w SmartDOM mogę wziąć swój abonament (40 zł/mies.+ VAT) i na dwa pozostałe zniżki? (Ewentualnie został by CyfrowyPolsat). Czy jest jakiś limit na ilość kolejnych abonamentów?
2. Mam dobrą ofertę z Play na abonamenty łącznie z nowym telefonem S9 w zamian za mój HTC M8. Czy w SmartDOM telefony muszą być na abonament? Czy może być telefon na kartę + Cyfrowy Polsat?
3. Dlaczego konsultanci puszczają krótkie sygnały? Nabijają sobie rozmowy ? Trochę to irytujące jest jak w ciągu dnia mam kilka sygnałów a żadnej rozmowy z biurem obsługi.
Pozdrawiam
Mam obecnie SmartDOM, Abonament Plus + CyfrowyPolsat. Kończy mi się umowa.
Telewizję mam teraz nową kablową.
Potrzebuję swój abonament + 1 mam w innej sieci (ewentualnie do przeniesienia) + 1 nowy numer.
1. Czy w SmartDOM mogę wziąć swój abonament (40 zł/mies.+ VAT) i na dwa pozostałe zniżki? (Ewentualnie został by CyfrowyPolsat). Czy jest jakiś limit na ilość kolejnych abonamentów?
2. Mam dobrą ofertę z Play na abonamenty łącznie z nowym telefonem S9 w zamian za mój HTC M8. Czy w SmartDOM telefony muszą być na abonament? Czy może być telefon na kartę + Cyfrowy Polsat?
3. Dlaczego konsultanci puszczają krótkie sygnały? Nabijają sobie rozmowy ? Trochę to irytujące jest jak w ciągu dnia mam kilka sygnałów a żadnej rozmowy z biurem obsługi.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 lis 2018, o 08:16 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM ile dodatkowych usług.
Witaj Smrek,
jesteś zainteresowany nową aktywacją czy przedłużeniem obecnej umowy?Smrek pisze:1. Czy w SmartDOM mogę wziąć swój abonament (40 zł/mies.+ VAT)
Numery na kartę nie biorą udziału w Programie smartDOM. Tylko numer w ofercie Plus Mix może być umową uprawniającą.Smrek pisze:2.Czy w SmartDOM telefony muszą być na abonament? Czy może być telefon na kartę + Cyfrowy Polsat?
Jeśli chcesz aby ponownie skontaktował się z Tobą konsultant DUK, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.Smrek pisze:3. Dlaczego konsultanci puszczają krótkie sygnały? Nabijają sobie rozmowy ? Trochę to irytujące jest jak w ciągu dnia mam kilka sygnałów a żadnej rozmowy z biurem obsługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM ile dodatkowych usług.
1. Jeden mój numer przedłużyć + dwa nowe numery w tym jeden przeniesiony z innej sieci.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Smrek,
przekazałam już do konsultanta prośbę o kontakt z Tobą.
przekazałam już do konsultanta prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dzień dobry.
Moja mama jest uczestnikiem pierwszej wersji programu SmartDom i posiada następujące usługi:
1. Telefon w abonamencie JA+49,99 do 14.12.2019 za 39,99 + rata za telefon 19,50
2. Internet LTE w abonamencie JA+Internet LTE 40GB do 14.12.2018 za 49,99 - 50%
3. Telewizję w pakiecie Famiijny Max HD + Film HD, Sport HD, Cinemax HD z Multiroomem do 14.05.2019 za 69,99 - 48,90
Mama ostatnio dostała list żeby przedłużyć umowy, więc dzisiaj wybrała się do salonu. Dowiedziała się, że nie może przedłużyć umów w ramach pierwszej wersji SmartDom, ponieważ program się skończył. Przy podpisywaniu poprzednich umów sytuacja była taka sama i można było przedłużyć umowy na dotychczasowych warunkach SmartDom. Poza tym obsługująca ją Pani nie wspomniała o programie SmartDom 4.5 (tego nie jestem pewny), który znalazłem przed chwilą przeglądając stronę, a który kończy się dzisiaj z możliwością przedłużenia. Regulamin jest strasznie zagmatwany, ale wydaje mi się, że mama kwalifikuje się do udziału w tym programie. Mama zapytała także co się stanie jeżeli nie przedłuży umów i Pani powiedziała, że wtedy będzie płacić pełne kwoty bez rabatów. Jednak poprzednio podpisując umowy 14.12.2016 umowy na telefon i internet były już zakończone, a rabaty dalej były naliczane.
Stąd moje pytania:
1. Czy jest możliwość przedłużenia umów korzystając z pierwszej wersji programu SmartDom?
2. Czy opisana sytuacja kwalifikuje się do skorzystania z programu SmartDom 4.5 jeżeli zostanie on przedłużony? Jakie wtedy są zniżki dla opisanej sytuacji?
3. Czy jeżeli mama nie podpisze nowych umów to usługi będą świadczone na dotychczasowych warunkach z naliczonymi rabatami?
Pozdrawiam
Moja mama jest uczestnikiem pierwszej wersji programu SmartDom i posiada następujące usługi:
1. Telefon w abonamencie JA+49,99 do 14.12.2019 za 39,99 + rata za telefon 19,50
2. Internet LTE w abonamencie JA+Internet LTE 40GB do 14.12.2018 za 49,99 - 50%
3. Telewizję w pakiecie Famiijny Max HD + Film HD, Sport HD, Cinemax HD z Multiroomem do 14.05.2019 za 69,99 - 48,90
Mama ostatnio dostała list żeby przedłużyć umowy, więc dzisiaj wybrała się do salonu. Dowiedziała się, że nie może przedłużyć umów w ramach pierwszej wersji SmartDom, ponieważ program się skończył. Przy podpisywaniu poprzednich umów sytuacja była taka sama i można było przedłużyć umowy na dotychczasowych warunkach SmartDom. Poza tym obsługująca ją Pani nie wspomniała o programie SmartDom 4.5 (tego nie jestem pewny), który znalazłem przed chwilą przeglądając stronę, a który kończy się dzisiaj z możliwością przedłużenia. Regulamin jest strasznie zagmatwany, ale wydaje mi się, że mama kwalifikuje się do udziału w tym programie. Mama zapytała także co się stanie jeżeli nie przedłuży umów i Pani powiedziała, że wtedy będzie płacić pełne kwoty bez rabatów. Jednak poprzednio podpisując umowy 14.12.2016 umowy na telefon i internet były już zakończone, a rabaty dalej były naliczane.
Stąd moje pytania:
1. Czy jest możliwość przedłużenia umów korzystając z pierwszej wersji programu SmartDom?
2. Czy opisana sytuacja kwalifikuje się do skorzystania z programu SmartDom 4.5 jeżeli zostanie on przedłużony? Jakie wtedy są zniżki dla opisanej sytuacji?
3. Czy jeżeli mama nie podpisze nowych umów to usługi będą świadczone na dotychczasowych warunkach z naliczonymi rabatami?
Pozdrawiam
Re: SmartDOM
Witaj fliker,
- czy przedłużane byłyby wszystkie 3 umowy, czy tylko niektóre z nich?
- czy przedłużane byłyby wszystkie 3 umowy, czy tylko niektóre z nich?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
To tak naprawdę zależy od przedstawionych propozycji. Umowa na telefon jest jeszcze ważna przez rok, więc nie jest to niezbędne. Telewizja jest do maja, ale jeśli pojawiła by się dobra oferta to mogła by być przedłużona już teraz. Internet kończy się za dwa tygodnie i ta umowa jest na pewno do przedłużenia.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
fliker,
w kwestii oferty dotyczącej przedłużenia umowy na TV proszę o kontakt z infolinią Cyfrowego Polsatu. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj: http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp.fliker pisze: Telewizja jest do maja, ale jeśli pojawiła by się dobra oferta to mogła by być przedłużona już teraz.
Podeślij proszę numer, którego sprawa dotyczy + numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.fliker pisze:Internet kończy się za dwa tygodnie i ta umowa jest na pewno do przedłużenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam!
Obecnie posiadam:
Umowa I - telefon, oferta JA+79,99zł z efakturą. Umowa na czas oznaczony, za parę miesięcy się kończy.
Umowa II - internet, oferta Ja+Internet LTE80GB z efakturą (na kwotę 69,99zł). Umowa na czas oznaczony skończyła się. Na tą usługę mam RABAT SMARTDOM 50%
Umowa III - telewizja CP, oferta za 60zł. Umowa już też jak w przypadku internetu przeszła na czas nieoznaczony. RABAT SMARTDOM tak jak dotychczas cały czas jest uznawany (-48,99zł) i za telewizję płacę 11,09zł
Piszę, bo od kilku dni dostaję już telefony od konsultantów zachęcające do przedłużenia umowy na telefon, chcą także przygotować ofertę na internet. Wiem, że internetu nie powinienem przedłużać (stracę wówczas ten SMARTDOM) ale nie jestem pewien co zrobić z telefonem - czy przedłużyć umowę, a jeśli tak to na jaką kwotę powinna opiewać umowa?
Telefon wraz z internetem jest na wspólnej fakturze, obie te usługi są na firmę (FV jest na jednoosobową działalność gospodarczą) mimo że to oferty JA+ z segmentu dla klientów indywidualnych (czyli nie jest to JA+firma). Ale to chyba nie ma znaczenia skoro cały czas mam ten SMARTDOM.
Proszę o radę.
Obecnie posiadam:
Umowa I - telefon, oferta JA+79,99zł z efakturą. Umowa na czas oznaczony, za parę miesięcy się kończy.
Umowa II - internet, oferta Ja+Internet LTE80GB z efakturą (na kwotę 69,99zł). Umowa na czas oznaczony skończyła się. Na tą usługę mam RABAT SMARTDOM 50%
Umowa III - telewizja CP, oferta za 60zł. Umowa już też jak w przypadku internetu przeszła na czas nieoznaczony. RABAT SMARTDOM tak jak dotychczas cały czas jest uznawany (-48,99zł) i za telewizję płacę 11,09zł
Piszę, bo od kilku dni dostaję już telefony od konsultantów zachęcające do przedłużenia umowy na telefon, chcą także przygotować ofertę na internet. Wiem, że internetu nie powinienem przedłużać (stracę wówczas ten SMARTDOM) ale nie jestem pewien co zrobić z telefonem - czy przedłużyć umowę, a jeśli tak to na jaką kwotę powinna opiewać umowa?
Telefon wraz z internetem jest na wspólnej fakturze, obie te usługi są na firmę (FV jest na jednoosobową działalność gospodarczą) mimo że to oferty JA+ z segmentu dla klientów indywidualnych (czyli nie jest to JA+firma). Ale to chyba nie ma znaczenia skoro cały czas mam ten SMARTDOM.
Proszę o radę.
Re: SmartDOM
Witaj cieftek2,
- najlepiej będzie jeśli wyślesz w tej sprawie maila na adres bok@plus.pl podając w treści dodatkowo swoje dane (imię i nazwisko, PESEL/NIP, nr telefonu). Konsultant mający wgląd na konto, posprawdza wszystkie możliwości i podpowie najkorzystniejsze rozwiązanie.
- najlepiej będzie jeśli wyślesz w tej sprawie maila na adres bok@plus.pl podając w treści dodatkowo swoje dane (imię i nazwisko, PESEL/NIP, nr telefonu). Konsultant mający wgląd na konto, posprawdza wszystkie możliwości i podpowie najkorzystniejsze rozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Mam u Panstwa telefon na abonament ponad 6mc, założyłam konto w plus bank grubo ponad 2mc temu. Około miesiąc temu dostałam sms na telefon że zostały spełnione warunki i zniżka 10zł do abonamentu będzie , patrze fakturę, patrze opłatę za telefon rachunek jaki był taki jest...
Re: SmartDOM
Witaj pitupitu,
- Ciebie również poproszę o maila w tej sprawie na adres: bok@plus.pl
W treści podaj dodatkowo swoje dane (imię i nazwisko, PESEL/NIP, nr telefonu).
Jeśli podeślesz mi tutaj numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345), to poproszę o przyśpieszenie weryfikacji i jak najszybszą odpowiedź.
- Ciebie również poproszę o maila w tej sprawie na adres: bok@plus.pl
W treści podaj dodatkowo swoje dane (imię i nazwisko, PESEL/NIP, nr telefonu).
Jeśli podeślesz mi tutaj numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345), to poproszę o przyśpieszenie weryfikacji i jak najszybszą odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Basia_Plus pisze:Witaj maciejg1983,
jeżeli umowa Uprawniająca (telefon) nie zostanie przedłużona, to rabat na TV zostanie zachowany.maciejg1983 pisze:A czy w momencie przejścia takiej umowy na czas nieokreślony rabat na telewizję zostaje, czy przestaje być naliczany?
Rozumiem zatem że analogiczniej byłoby ze mną - czyyli jeśli nie przedłużę UMOWY I (uprawniającej) i będzie ona tak jak już te dwie pozostałe na czas nieoznaczony (nie przedłużone) to nie stracę rabatów??
Nie zależy mi na nowym aparacie telefonicznym, wiem też że obecna oferta abonamentowa z kwotą 79,99zł (nolimit + mniej niż 10gb internetu) jest za droga jak na dzisiejsze czasy, ale biorąc pod uwagę internet zrabatowany o połowę i telewizję o prawie 50zł to chyba wolę żeby tak zostało niż kombinować.
Tylko czy na pewno wystarczy po prostu NIE PRZEDLUZAC umowy uprawniającej i zostać jak w przypadku internetu i telewizji na czas nieoznaczony?
Re: SmartDOM
cieftek2,
- jeżeli umowy nie będą przedłużane, to nie zostaniesz skonwertowany do nowego smartDOMu, zatem rabaty powinny się utrzymać.
- jeżeli umowy nie będą przedłużane, to nie zostaniesz skonwertowany do nowego smartDOMu, zatem rabaty powinny się utrzymać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ