SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 23 paź 2018, o 18:05
Re: SmartDOM
zgłoszenie poszło [#326487] tylko, że poza imieniem i nazwiskiem nie podałem nic więcej
można to jakoś uzupełnić??
można to jakoś uzupełnić??
Re: SmartDOM
Jeśli chcesz zachować rabaty nie możesz skorzystać z żadnej oferty.Damian0806 pisze:Dzień dobry, posiadam następujące usługi w programie smartdom
- I usługa - telewizja CP
- II usługa - telefon PLUS abonament rabatowany 50% do kwoty 35 zł (nielimitowane rozmowy, SMS, pakiet 15,6 GB)
- III usługa - internet PLUS rabatowany kwotą 38,90 do wysokości 1 zł (pakiet 35 GB)
Za trzy miesiące dobiegną końca umowy na telefon i internet (usługa II i III). Jaka obecnie ofertę mogę otrzymać, oczywiście najlepiej aby była to oferta korzystniejsza od obecnej.
Dziękuję i pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
crazy-ss@,
poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.crazy-ss@ pisze:zgłoszenie poszło [#326487]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 12 wrz 2016, o 21:02
Re: SmartDOM
Kończy się mój smart dom, bodajże jedna z pierwszych edycji, mam tak
1 usługa tv za 49,99zl familijny max hd
2 telefon bez limitu, internet chyba 8gb płacę 29,99 zl (drugi produkt za polowe)
3 internet 80gb 21,09zl (oferta cena minus 48,9zł?)
Kończą się wszystkie trzy umowy, pani konsultant przedstawila mi dzisiaj umowy przedłużające które sa niekorzystne. Czy da się coś ugrać? I cokolwiek jako stały klient zrabatowac? Lub dostać lepszy pakiet.
Czy którąkolwiek ofertę mogę ruszyć zeby smart dom się nie rozwalil. Proszę o pomoc i radę. Pozdrawiam
1 usługa tv za 49,99zl familijny max hd
2 telefon bez limitu, internet chyba 8gb płacę 29,99 zl (drugi produkt za polowe)
3 internet 80gb 21,09zl (oferta cena minus 48,9zł?)
Kończą się wszystkie trzy umowy, pani konsultant przedstawila mi dzisiaj umowy przedłużające które sa niekorzystne. Czy da się coś ugrać? I cokolwiek jako stały klient zrabatowac? Lub dostać lepszy pakiet.
Czy którąkolwiek ofertę mogę ruszyć zeby smart dom się nie rozwalil. Proszę o pomoc i radę. Pozdrawiam
Re: SmartDOM
Ruszysz cokolwiek - smartdom padnie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
angela1990,
w momencie przedłużenia jakiejkolwiek umowy zostaniesz przeniesiona do Programu SmartDOM 4.
Jeśli chciałabyś aby konsultant DUK skontaktował się z Tobą w sprawie oferty, podeślij proszę numer telefonu, pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
w momencie przedłużenia jakiejkolwiek umowy zostaniesz przeniesiona do Programu SmartDOM 4.
Jeśli chciałabyś aby konsultant DUK skontaktował się z Tobą w sprawie oferty, podeślij proszę numer telefonu, pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 12 wrz 2016, o 21:02
Re: SmartDOM
Wysłałam maila, kontaktowal sie wlasnie ktoś dzisiaj z cyfrowego polsatu, rozmowa tragiczna. Pan nie miły i w ogole juz nic nie wiem, jeden konsultant mowi ze nic nie muszę przedluzac, dzisiaj ze muszę tv przedłużyć bo to umowa uprawniającą. Chore.
Drugi konsultant w dniu dzisiejszym powiedział że nie muszę przedłużać umów zeby utrzymać smart dom, i że jak przedłuże tv to przejdzie on na smartdom 4 a telefon i internet zostaną tak jak są z takimi znizkami jakie mam.
I kto mówi prawdę? Muszę czy nie muszę przedluzac umów ?
Czy dzwonił do mnie konsultant z tego forum??
Drugi konsultant w dniu dzisiejszym powiedział że nie muszę przedłużać umów zeby utrzymać smart dom, i że jak przedłuże tv to przejdzie on na smartdom 4 a telefon i internet zostaną tak jak są z takimi znizkami jakie mam.
I kto mówi prawdę? Muszę czy nie muszę przedluzac umów ?
Czy dzwonił do mnie konsultant z tego forum??
Re: SmartDOM
Nie musisz. I nie przedłużaj.
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 paź 2018, o 11:59
Re: SmartDOM
Post 23 paź 2018, o 12:42
Dzień dobry, wysłałem niezwłocznie wiadomość zgodnie z instrukcją jednakże do dnia dzisiejszego nikt się ze mną nie kontaktował z DUK w sprawie przedłużenia umowy. Czy dostępna jest jakaś oferta dla stałych klientów, która cenowo nie będzie gorsza od posiadanej taryfy?Marta_Plus pisze:Witaj Damian0806,
prześlij proszę numery telefonów, dla których kończą się umowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę wówczas do konsultanta DUK prośbę o kontakt. Przedstawi Ci on wszystkie dostępne oferty i pomoże wybrać najlepsze warunki. Pozdrawiam.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
Witaj Damian0806,
z uzyskanych informacji, pracownik DUK próbował od razu kontaktować się z Tobą. Wysłałam kolejne zgłoszenie w Twojej sprawie.
z uzyskanych informacji, pracownik DUK próbował od razu kontaktować się z Tobą. Wysłałam kolejne zgłoszenie w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 paź 2018, o 11:59
Re: SmartDOM
Z przykrością muszę stwierdzić że nadal nikt nie podjął próby kontaktu z DUK.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Damian0806,
ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam,
obecnie posiadam:
- abonament telefoniczny - od 7 stycznia przechodzę do innej sieci,
- internet LTE 50% smartdom - umowa do 05.2019 - nie będę przedłużał
Chciałbym w grudniu nabyć cyfrowy polsat, tu zaczynają się wątpliwości:
- czy kupując nową usługę to ja decyduję czy korzystam z opcji SMART czy jest to systemowo realizowane, że jak mam jakąś już usługę to musi iść smart?
- jeśli idzie automatem to jak to będzie wyglądało w moim przypadku gdy od maja zostanie tylko telewizja, a od stycznia internet, który był z opcją Smart?
Pozdrawiam
Andrzej
obecnie posiadam:
- abonament telefoniczny - od 7 stycznia przechodzę do innej sieci,
- internet LTE 50% smartdom - umowa do 05.2019 - nie będę przedłużał
Chciałbym w grudniu nabyć cyfrowy polsat, tu zaczynają się wątpliwości:
- czy kupując nową usługę to ja decyduję czy korzystam z opcji SMART czy jest to systemowo realizowane, że jak mam jakąś już usługę to musi iść smart?
- jeśli idzie automatem to jak to będzie wyglądało w moim przypadku gdy od maja zostanie tylko telewizja, a od stycznia internet, który był z opcją Smart?
Pozdrawiam
Andrzej
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
Witaj andrew01,
Do 7 stycznia będzie obowiązywał rabat 50% na Internet. Jeśli nowa umowa, czyli Telewizja w Cyfrowym Polsacie, nie zostanie zawarta w promocjach wykluczonych, otrzymasz rabat 10 zł, zgodnie z Programem smartDOM 4.5: https://www.plus.pl/documents/16/704660 ... rtDOM4.pdf. Po rozwiązaniu umowy na Plus Abonament utracisz niestety rabaty na posiadanych usługach.andrew01 pisze:- abonament telefoniczny - od 7 stycznia przechodzę do innej sieci,- internet LTE 50% smartdom - umowa do 05.2019 - nie będę przedłużał
Usługi rabatowane oraz umowa uprawniająca do przyznania benefitów wyznaczane są na podstawie wyżej wymienionego regulaminu Programu SmartDOM.andrew01 pisze:czy kupując nową usługę to ja decyduję czy korzystam z opcji SMART czy jest to systemowo realizowane, że jak mam jakąś już usługę to musi iść smart?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam,
dziękuję za odpowiedź, ogólnie czytanie ze zrozumieniem nie jest mi obce jednakże ten "regulamin" mnie pokonał.....
Wychodzi chyba na to, że najlepiej będzie jeśli telewizję wezmę na żonę, przynajmniej będzie pełnych 6 darmowych miesięcy, bo inaczej to tylko trzy a od maja i tak pełna stawka.
Pozdrawiam
Andrzej
dziękuję za odpowiedź, ogólnie czytanie ze zrozumieniem nie jest mi obce jednakże ten "regulamin" mnie pokonał.....
Wychodzi chyba na to, że najlepiej będzie jeśli telewizję wezmę na żonę, przynajmniej będzie pełnych 6 darmowych miesięcy, bo inaczej to tylko trzy a od maja i tak pełna stawka.
Pozdrawiam
Andrzej