SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
crazy-ss@
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 23 paź 2018, o 18:05

Re: SmartDOM

Post autor: crazy-ss@ »

zgłoszenie poszło [#326487] tylko, że poza imieniem i nazwiskiem nie podałem nic więcej :-(
można to jakoś uzupełnić??
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: SmartDOM

Post autor: torre24 »

Damian0806 pisze:Dzień dobry, posiadam następujące usługi w programie smartdom
- I usługa - telewizja CP
- II usługa - telefon PLUS abonament rabatowany 50% do kwoty 35 zł (nielimitowane rozmowy, SMS, pakiet 15,6 GB)
- III usługa - internet PLUS rabatowany kwotą 38,90 do wysokości 1 zł (pakiet 35 GB)
Za trzy miesiące dobiegną końca umowy na telefon i internet (usługa II i III). Jaka obecnie ofertę mogę otrzymać, oczywiście najlepiej aby była to oferta korzystniejsza od obecnej.

Dziękuję i pozdrawiam
Jeśli chcesz zachować rabaty nie możesz skorzystać z żadnej oferty.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

crazy-ss@,
crazy-ss@ pisze:zgłoszenie poszło [#326487]
poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
angela1990
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 12 wrz 2016, o 21:02

Re: SmartDOM

Post autor: angela1990 »

Kończy się mój smart dom, bodajże jedna z pierwszych edycji, mam tak
1 usługa tv za 49,99zl familijny max hd
2 telefon bez limitu, internet chyba 8gb płacę 29,99 zl (drugi produkt za polowe)
3 internet 80gb 21,09zl (oferta cena minus 48,9zł?)

Kończą się wszystkie trzy umowy, pani konsultant przedstawila mi dzisiaj umowy przedłużające które sa niekorzystne. Czy da się coś ugrać? I cokolwiek jako stały klient zrabatowac? Lub dostać lepszy pakiet.
Czy którąkolwiek ofertę mogę ruszyć zeby smart dom się nie rozwalil. Proszę o pomoc i radę. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: SmartDOM

Post autor: torre24 »

Ruszysz cokolwiek - smartdom padnie.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

angela1990,

w momencie przedłużenia jakiejkolwiek umowy zostaniesz przeniesiona do Programu SmartDOM 4.
Jeśli chciałabyś aby konsultant DUK skontaktował się z Tobą w sprawie oferty, podeślij proszę numer telefonu, pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
angela1990
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 12 wrz 2016, o 21:02

Re: SmartDOM

Post autor: angela1990 »

Wysłałam maila, kontaktowal sie wlasnie ktoś dzisiaj z cyfrowego polsatu, rozmowa tragiczna. Pan nie miły i w ogole juz nic nie wiem, jeden konsultant mowi ze nic nie muszę przedluzac, dzisiaj ze muszę tv przedłużyć bo to umowa uprawniającą. Chore.

Drugi konsultant w dniu dzisiejszym powiedział że nie muszę przedłużać umów zeby utrzymać smart dom, i że jak przedłuże tv to przejdzie on na smartdom 4 a telefon i internet zostaną tak jak są z takimi znizkami jakie mam.

I kto mówi prawdę? Muszę czy nie muszę przedluzac umów ?

Czy dzwonił do mnie konsultant z tego forum??
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: SmartDOM

Post autor: torre24 »

Nie musisz. I nie przedłużaj.
Damian0806
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 23 paź 2018, o 11:59

Re: SmartDOM

Post autor: Damian0806 »

Post 23 paź 2018, o 12:42
Marta_Plus pisze:Witaj Damian0806,

prześlij proszę numery telefonów, dla których kończą się umowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę wówczas do konsultanta DUK prośbę o kontakt. Przedstawi Ci on wszystkie dostępne oferty i pomoże wybrać najlepsze warunki. Pozdrawiam.
Dzień dobry, wysłałem niezwłocznie wiadomość zgodnie z instrukcją jednakże do dnia dzisiejszego nikt się ze mną nie kontaktował z DUK w sprawie przedłużenia umowy. Czy dostępna jest jakaś oferta dla stałych klientów, która cenowo nie będzie gorsza od posiadanej taryfy?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3136
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Damian0806,

z uzyskanych informacji, pracownik DUK próbował od razu kontaktować się z Tobą. Wysłałam kolejne zgłoszenie w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Damian0806
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 23 paź 2018, o 11:59

Re: SmartDOM

Post autor: Damian0806 »

Z przykrością muszę stwierdzić że nadal nikt nie podjął próby kontaktu z DUK.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Damian0806,

ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrew01
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 7 sty 2017, o 11:21

Re: SmartDOM

Post autor: andrew01 »

Witam,

obecnie posiadam:

- abonament telefoniczny - od 7 stycznia przechodzę do innej sieci,
- internet LTE 50% smartdom - umowa do 05.2019 - nie będę przedłużał

Chciałbym w grudniu nabyć cyfrowy polsat, tu zaczynają się wątpliwości:

- czy kupując nową usługę to ja decyduję czy korzystam z opcji SMART czy jest to systemowo realizowane, że jak mam jakąś już usługę to musi iść smart?

- jeśli idzie automatem to jak to będzie wyglądało w moim przypadku gdy od maja zostanie tylko telewizja, a od stycznia internet, który był z opcją Smart?

Pozdrawiam
Andrzej
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3136
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

Witaj andrew01,
andrew01 pisze:- abonament telefoniczny - od 7 stycznia przechodzę do innej sieci,- internet LTE 50% smartdom - umowa do 05.2019 - nie będę przedłużał
Do 7 stycznia będzie obowiązywał rabat 50% na Internet. Jeśli nowa umowa, czyli Telewizja w Cyfrowym Polsacie, nie zostanie zawarta w promocjach wykluczonych, otrzymasz rabat 10 zł, zgodnie z Programem smartDOM 4.5: https://www.plus.pl/documents/16/704660 ... rtDOM4.pdf. Po rozwiązaniu umowy na Plus Abonament utracisz niestety rabaty na posiadanych usługach.
andrew01 pisze:czy kupując nową usługę to ja decyduję czy korzystam z opcji SMART czy jest to systemowo realizowane, że jak mam jakąś już usługę to musi iść smart?
Usługi rabatowane oraz umowa uprawniająca do przyznania benefitów wyznaczane są na podstawie wyżej wymienionego regulaminu Programu SmartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrew01
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 7 sty 2017, o 11:21

Re: SmartDOM

Post autor: andrew01 »

Witam,

dziękuję za odpowiedź, ogólnie czytanie ze zrozumieniem nie jest mi obce jednakże ten "regulamin" mnie pokonał.....

Wychodzi chyba na to, że najlepiej będzie jeśli telewizję wezmę na żonę, przynajmniej będzie pełnych 6 darmowych miesięcy, bo inaczej to tylko trzy a od maja i tak pełna stawka.

Pozdrawiam
Andrzej
ODPOWIEDZ