SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
1pietrek1
PlusManiak
Posty: 98
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 gru 2015, o 18:41

Re: SmartDOM

Post autor: 1pietrek1 »

To się zdecydujcie czy minimalny abonament na uprawniającej umowie w przypadku Plus Abonament to 40 czy 50 zł bo podajcie różnie.
leshekc
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 23 maja 2014, o 07:59

Re: SmartDOM

Post autor: leshekc »

Regulamin SmartDOM 4 jest dla mnie bardzo trudny.
1pietrek1
PlusManiak
Posty: 98
Rejestracja: 4 gru 2015, o 18:41

Re: SmartDOM

Post autor: 1pietrek1 »

Tak to jest zrobione, żeby nie było wiadomo o co chodzi i żeby ludzie potracili wysokie rabaty z poprzednich odsłon SD.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

leshekc,
- jeśli rozwiążesz umowę na Internet, to wówczas będzie możliwe obniżenie abonamentu na umowie uprawniającej. Ważne jest tutaj, żeby nie pomylić faktycznego wyłączenia numeru z dniem złożenia oświadczenia o rozwiązaniu.
Dopóki Abonent posiada jakąkolwiek umowę z Rabatem/ Benefitem/ Upustem promocyjnym/ Upustem specjalnym przyznanym w ramach Superoferty I/II w Programie smartDOM, smartDOM 2 oraz smartDOM 3 obowiązujący przed 14.02.2018 r. próg minimalnego zobowiązania na Umowie uprawniającej jest identyczny jak w Programie z którego korzystał Abonent przed przejściem do smartDOM 4. Po zmianie Korzyści/Rabatów/Benefitów/Upustów promocyjnych/ Upustów specjalnych przyznanych w ramach Superoferty I/II w Programie smartDOM, smartDOM 2 oraz smartDOM 3 obowiązujący przed 14.02.2018 r. na wszystkich Umowach rabatowanych na Rabat/Benefit wynikający z Programu smartDOM 4, próg minimalnego abonamentu dla Umowy uprawniającej zostaje zniesiony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
leshekc
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 23 maja 2014, o 07:59

Re: SmartDOM

Post autor: leshekc »

Bardzo dziękuje Ewa_Plus za pomoc i korzystną dla mnie interpretację. Wczoraj, zanim mi Pani odpisała wykonałem dwa telefony na infolinie:
1. Plus. Młody człowiek miał podobne zdanie jak Ewa_Plus. Usiłował mi znaleźć odpowiedni ustęp z Regulaminu, pewnie ten sam, który wkleiła Pani Ewa.
2. Polsat. Konsultantka powiedziała, że muszę wziąć Plus Abonament co najmniej za 50 zł, bo w innym przypadku leci mi Rabat 25 zł na ich usługi. A gdybym rozwiązał umowę na Internet tracę cały SmartDOM (sam już nie wiem: SmartDOM 3 czy SmartDOM 4?).
Wymyśliłem taki wariant. Odstępuje od zmiany warunków umowy abonenckiej w Polsacie. Wracam do starych pakietów z rabatem 50%. Ponieważ jej nie wypowiadam, przechodzi na czas nieokreślony. Umowa na internet również przechodzi na czas nieokreślony. W dniu 20.09.2018 kiedy kończy mi się umowa na Plus Abonament, przedłużam ją z takim abonamentem jaki mi pasuję. Rabaty na TV Polsat i Internet w Smartdom 3 mi lecą, ale mogę te umowy wypowiedzieć (okres wypowiedzenia 1 m-c - są zawarte na czas nieokreślony), albo zamienić na czas określony zgodnie z aktualną ofertą Operatora przystępując jednocześnie do Programu SmartDOM 4, a tu czekają mnie rabaty 25 zł na TV i 10 zł na pozostałe usługi.
Trzyma się to kupy? Powiedzcie.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

leshekc pisze:Wymyśliłem taki wariant. Odstępuje od zmiany warunków umowy abonenckiej w Polsacie. Wracam do starych pakietów z rabatem 50%. Ponieważ jej nie wypowiadam, przechodzi na czas nieokreślony. Umowa na internet również przechodzi na czas nieokreślony. W dniu 20.09.2018 kiedy kończy mi się umowa na Plus Abonament, przedłużam ją z takim abonamentem jaki mi pasuję. Rabaty na TV Polsat i Internet w Smartdom 3 mi lecą, ale mogę te umowy wypowiedzieć (okres wypowiedzenia 1 m-c - są zawarte na czas nieokreślony), albo zamienić na czas określony zgodnie z aktualną ofertą Operatora przystępując jednocześnie do Programu SmartDOM 4, a tu czekają mnie rabaty 25 zł na TV i 10 zł na pozostałe usługi.
Trzyma się to kupy? Powiedzcie.
- nie do końca. W tym wariancie na TV również otrzymałbyś rabat 10 zł.
Teraz dostałeś 25 zł - ponieważ jest to migracja z SD3 do SD4. Rozbijając cały SmartDOM przystępowałabyś do SD4 jakby od nowa. Wtedy na TV już jest tylko 10 zł rabatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
leshekc
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 23 maja 2014, o 07:59

Re: SmartDOM

Post autor: leshekc »

Dziękuje bardzo. Sporo się wyjaśniło. Dziś zadzwoniłem do Polsatu. I stanowisko było takie: rabat 25 zł mi się należy w każdym przypadku, bo jestem w SD4. Co do internetu: jeśli nie będę nic zmieniać, to wszystko zostaje po staremu. Nie do końca w to wierzę. Ewa_Plus poproszę cie jeszcze o jedną opinię. Gdybym teraz przedłużył umowę na internet, czyli zmigrował z SD3 do SD4 i otrzymał 10 zł rabatu, to wtedy bym miał obydwie usługi w SD4? W momencie przedłużania umowy na Plus Abonament próg minimalnego abonamentu mnie nie obowiązuje, zgodnie z zacytowanym przez ciebie par. 3 ust.8 Regulaminu Programu? Mylę się?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

leshekc,
- tak, jak już na P2 i P3 rabaty się podmienią z SD3 na SD4, to wtedy umowa P1 nie będzie zobowiązana do utrzymania progu minimalnego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
leshekc
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 23 maja 2014, o 07:59

Re: SmartDOM

Post autor: leshekc »

Dziękuje bardzo za odpowiedź. Tak też zrobiłem. Zadzwoniłem do Polsatu. Zapytałem konsultanta o progi uprawniające. Odpowiedział mi, że nie może rozmawiać o progach uprawniających jeśli dotyczą one usługi Plus Abonament. Mógł tylko o TV i Internecie. No to porozmawialiśmy o Internecie i przedłużyłem umowę na warunkach Programu SD4. Zobaczymy jak to się skończy.
dawidmaly
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 sie 2016, o 11:59

Re: SmartDOM

Post autor: dawidmaly »

Witam

Mam teraz smart dom 3 pierwszy nr 39,99 zł drugi internet rabat 50 % trzecią telewizje rabat 18 zł i czwarty abonament tel bez rabatu kończy mi się umowa na wszystko prócz internetu na infolinii warunki jakie są mi przedstawiane są gorsze niż mam czy jest możliwość jeśli umowy przejdą na czas nieokreślony tracę rabaty smart dom czy pozostanie bez zmian?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj dawidmaly,
dawidmaly pisze:czy jest możliwość jeśli umowy przejdą na czas nieokreślony tracę rabaty smart dom czy pozostanie bez zmian?
rabaty zostaną zachowane jeśli umowy przejdą na czas nieoznaczony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maxx95
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 3 kwie 2013, o 17:39

Re: SmartDOM

Post autor: maxx95 »

Witam, za ok 5 miesięcy kończą mi się umowy w Plus i Cyfrowym Polsacie. Obecna to abonament w Plus 59.99 ( płacę 49.99) i Cyfrowy Polsat ( Pakiet Familijny Max HD
Pakiety i usługi dodatkowe:
Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Pakiet Film HD, Opcja ON THE GO, Pakiet Eleven Sports HD, Usługa Multiroom HD, Katalog treści online), czyli kontrakt połączony w ramach smartDOM 3, chciałbym jednocześnie przedłużyć obie usługi. Interesuję mnie podobny abonament w Plus oraz pakiet w Cyfrowym Polsacie z Ligą Mistrzów, niekoniecznie muszą być kanały HBO. Na jaką ofertę mogę liczyć? Ewentualnie prosiłbym o kontakt z DUK. Lepszą opcją jest podpisanie dwóch różnych umów czy lepiej od razu u jednego operatora?
seba2310
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 19 lis 2014, o 09:30

Re: SmartDOM

Post autor: seba2310 »

Witam
Dostałem dzisiaj fakturę na telefon bez uwzględnionego rabatu 50% na drugą usługę w SMART DOM. Pierwszą jest Polsat Cyfrowy TV - umowę zmieniłem 10/08/2018 z 89,90 na 109 - okres promocyjny - 3 miesiące za 0 zł. Podstawą jest Pakiem Familijny MAX HD. Co może być powodem nieuwzględnienia rabatu?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj maxx95,
maxx95 pisze:prosiłbym o kontakt z DUK.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
W sprawie oferty dotyczącej umowy TV proszę o kontakt z infolinią CP: http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp

Witaj seba2310,

powyższa sytuacja wymaga wglądu do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie z opisem sprawy i numerem telefonu poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
seba2310
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 19 lis 2014, o 09:30

Re: SmartDOM

Post autor: seba2310 »

Zgłoszenie: "Rabat za smart dom [#228315]
ODPOWIEDZ