SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: SmartDOM

Post autor: daniel_reds »

Mam pytanie.
Posiadam dwa numery w abonamencie. Chce teraz połączyć jeden z nich z telewizją w SmartDom. Zamawiając to przez sklep internetowy plusa, będę musiał ponownie robić kopię tych wszystkich niezbędnych dokumentów? Czy obejdzie się bez tego, jeśli podejdę do salonu i tam to zamówię?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: SmartDOM

Post autor: Joanna_Plus »

daniel_reds,
daniel_reds pisze:Zamawiając to przez sklep internetowy plusa
Dokonując zakupu nowej aktywacji w naszym sklepie internetowym, będą potrzebne dokumenty zgodnie z tymi wytycznymi: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3672.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: SmartDOM

Post autor: daniel_reds »

Nawet jeśli posiadam już dwa inne abonamenty w Plusie?
W salonie też muszę się okazywać te dokumenty jeśli chcę dobrać coś w smartDom?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

daniel_reds,
daniel_reds pisze:Nawet jeśli posiadam już dwa inne abonamenty w Plusie?
Tak.
Jeśli będziesz realizował umowę w punkcie Plusa, to tutaj są nieco inne wymogi. Informacje na temat wymaganych dokumentów obowiązujących w tym kanale sprzedaży znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Manniek66
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 19 lip 2014, o 17:12

Re: SmartDOM

Post autor: Manniek66 »

Dzień dobry, posiadam ofertę smart dom z pierwszej wersji tj. abonament na telefon -50% oraz trzecia usługa w tym wypadku Internet za 1zł. Jak wygląda sytuacja przy przedłużeniu umowy?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Manniek66,
Manniek66 pisze:Jak wygląda sytuacja przy przedłużeniu umowy?
czy masz na myśli wysokość rabatów przy przedłużeniu umów?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Manniek66
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 19 lip 2014, o 17:12

Re: SmartDOM

Post autor: Manniek66 »

Zgadza się :)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Manniek66,

obowiązuje Cię wersja regulaminu Programu smartDOM dostępna w momencie, w którym przystępowałeś do niego, czyli ważna dla Ciebie jest odsłona pierwsza.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dar-76
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 5 sty 2018, o 18:38

Re: SmartDOM

Post autor: dar-76 »

Chciałbym się dowiedzieć czy można włączyć do SmartDomu jako trzecią usługę (internet i telewizja) promocję "Ja + do wszystkich bez końca V - Tylko SIM" z rabatem 19zł
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

dar-76,
dar-76 pisze:czy można włączyć do SmartDomu jako trzecią usługę (internet i telewizja) promocję "Ja + do wszystkich bez końca V - Tylko SIM" z rabatem 19zł
kiedy zostały zawarte umowy objęte Programem smartDOM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dar-76
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 5 sty 2018, o 18:38

Re: SmartDOM

Post autor: dar-76 »

Umowy zostały zawarte w styczniu 2016 i teraz są przedłużone.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

dar-76,

podaj proszę pełną nazwę (wraz z ewentualnym wyszczególnieniem w nawiasie) promocji, z której chcesz skorzystać?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dar-76
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 5 sty 2018, o 18:38

Re: SmartDOM

Post autor: dar-76 »

Promocja "JA+ do wszystkich bez końca V -Tylko SIM dla stałych Klientów- Oferta specjalna"
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

dar-76,

sprawa dotyczy nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dar-76
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 5 sty 2018, o 18:38

Re: SmartDOM

Post autor: dar-76 »

Przedłużenie umowy ale do tej pory telefon nie był w Smartdomie

EDYCJA:
Dotyczy przedłużenia umowy, ale umowa na telefon nie była w Smartdomie
Ostatnio zmieniony 6 lut 2018, o 12:27 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty- post pod postem
ODPOWIEDZ