SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Crimson79
- Prawie PlusManiak
- Posty: 38
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 cze 2013, o 14:34
Re: SmartDOM
Dzień dobry,
Po zapoznaniu się z najnowszą fakturą byłem bardzo mocno zaskoczony wysokością rachunku. Jak się okazało nie uwzględniono mi w niej rabatu 50% SmartDOM, z którego przez lata korzystałem. Dodam, że miesiąc wcześniej przeszedłem z Plus MIX (doładowanie 50 zł) na ofertę Plus na kartę. Obecnie posiadam jeszcze jedną umowę na Plus MIX (doładowanie 50 zł) która zastała podpisana kilka lat temu. Mam też dwa numery w abonamencie (2x PLUS.60 zł z eF) i dwie umowy na internet (98,90 zł z eF i 40 zł z eF). W DOK poinformowano mnie, że rabat był przyznany do numeru w ofercie Plus MIX na którym nie zdecydowałem się przedłużać umowy. Problem w tym, że w żaden sposób nie zostałem wcześniej poinforowany, że kończy się umowa, i że jak jej nie przedłużę, to stracę ten rabat. Gdybym wcześniej dostał taką wiadomość, to absolutnie by mi nie przyszło na myśl, żeby zrezygnować z tej umowy, którą wcześniej przedłużałem kilkukrotnie. Jestem abonentem sieci Plus z dziesięcioletnim stażem i czuję się mocno rozczarowany zaistniałą sytuacją. Pan z DOK zgłosił niby reklamację, która będzie rozpatrzona do 30 dni, ale do tej pory nie dostałem żadnego numeru zgłoszenia czy coś w tym rodzaju.
Bardzo proszę jednego ze specjalistów Plusa o upewnienie się, że reklamacja została zgłoszona i w miarę możliwości o przyspieszenie mojej sprawy. Pozdrawiam, Piotr.
Po zapoznaniu się z najnowszą fakturą byłem bardzo mocno zaskoczony wysokością rachunku. Jak się okazało nie uwzględniono mi w niej rabatu 50% SmartDOM, z którego przez lata korzystałem. Dodam, że miesiąc wcześniej przeszedłem z Plus MIX (doładowanie 50 zł) na ofertę Plus na kartę. Obecnie posiadam jeszcze jedną umowę na Plus MIX (doładowanie 50 zł) która zastała podpisana kilka lat temu. Mam też dwa numery w abonamencie (2x PLUS.60 zł z eF) i dwie umowy na internet (98,90 zł z eF i 40 zł z eF). W DOK poinformowano mnie, że rabat był przyznany do numeru w ofercie Plus MIX na którym nie zdecydowałem się przedłużać umowy. Problem w tym, że w żaden sposób nie zostałem wcześniej poinforowany, że kończy się umowa, i że jak jej nie przedłużę, to stracę ten rabat. Gdybym wcześniej dostał taką wiadomość, to absolutnie by mi nie przyszło na myśl, żeby zrezygnować z tej umowy, którą wcześniej przedłużałem kilkukrotnie. Jestem abonentem sieci Plus z dziesięcioletnim stażem i czuję się mocno rozczarowany zaistniałą sytuacją. Pan z DOK zgłosił niby reklamację, która będzie rozpatrzona do 30 dni, ale do tej pory nie dostałem żadnego numeru zgłoszenia czy coś w tym rodzaju.
Bardzo proszę jednego ze specjalistów Plusa o upewnienie się, że reklamacja została zgłoszona i w miarę możliwości o przyspieszenie mojej sprawy. Pozdrawiam, Piotr.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: SmartDOM
Witaj Crimson79,
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj także swoją nazwę użytkownika.
Prześlij proszę numer telefonu, na którym złożona została wspomniana reklamacja na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blankCrimson79 pisze:Pan z DOK zgłosił niby reklamację
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj także swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Czy chodzi o numer z którego dzwoniłem do DOK, czy numer na którym nie przedłużyłem umowy w Plus MIX?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: SmartDOM
Crimson79,
aby przyśpieszyć sprawę potrzebuję numer zgłoszenia lub numer telefonu.
aby przyśpieszyć sprawę potrzebuję numer zgłoszenia lub numer telefonu.
Z tego co piszesz to podejrzewam, że reklamacja dotyczyła tego konta.Crimson79 pisze:Po zapoznaniu się z najnowszą fakturą byłem bardzo mocno zaskoczony wysokością rachunku. Jak się okazało nie uwzględniono mi w niej rabatu 50% SmartDOM, z którego przez lata korzystałem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dostałem dziś wiadomość, że reklamacja została odrzucona. Wychodzi na to, że zostałem z pięcioma umowami na które nie należy się teraz żaden rabat. Widać jak na dłoni, że plus ma inne priorytety niż dobro i utrzymanie przy sobie klienta (Brawo Wy). Chciałem jeszcze zapytać jak wygląda u Was rozwiązanie umowy, która przeszła na czas nieokreślony? Bo mam takie dwie na internet. Dziękuję i pozdrawiam. Piotr.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Crimson79,
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Obowiązuje 30 - dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
Mailowo można przesłać rezygnację pod adres: bok@plus.pl"target="_blank w tytule: rezygnacja z usług. Wniosek powinien zostać wysłany z adresu mailowego, na który kierowane są faktury lub z adresu podanego przy zawieraniu umowy.
przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji.Crimson79 pisze:Dostałem dziś wiadomość, że reklamacja została odrzucona.
Wniosek rezygnacyjny możesz złożyć w punkcie Plusa lub wysłać listem poleconym na adres:Crimson79 pisze:Chciałem jeszcze zapytać jak wygląda u Was rozwiązanie umowy, która przeszła na czas nieokreślony? Bo mam takie dwie na internet.
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Obowiązuje 30 - dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
Mailowo można przesłać rezygnację pod adres: bok@plus.pl"target="_blank w tytule: rezygnacja z usług. Wniosek powinien zostać wysłany z adresu mailowego, na który kierowane są faktury lub z adresu podanego przy zawieraniu umowy.
Dziękuję bardzo! Ja również!Crimson79 pisze:Dziękuję i pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Abonament i TV w smartdom
Witam, przeszedłem kilka dni temu z mixa na abonament. Żeby było taniej pracownik salonu zaproponował mi smartdom z najtańsza wersja telewizji i ostatecznie wyszło taniej. Pozaznaczałem na umowach kilka najistotniejszych dla mnie rzeczy. Moje pytanie na początek czy w smartdom jest jedną wspólną faktura do wszystkiego czy oddzielnie opłaca się abonament tel a oddzielnie telewizję? Pytanie stąd że TV mam pierwszy miesiąc 0zl a telefon 3niesiace 0zl. Na umowie TV pracownik zaznaczył mi nr konta bankowego na jaki trzeba wpłacić pieniądze i kwotę jaką należy.chcialem to dziś zrobić ale nie mam pojęcia co wpisać w tytuł przelewu żeby było wiadome że to ja opłacam ta usługę? I czy ten nr konta będę co miesiąc do wpłaty później gdy już i za telefon będę płacił? Wiem że mam włączona zielona fakturę i na maila powinny mi przychodzić faktury i tu pytanie które już wcześniej padło ale jest dla mnie istotne to będzie faktura na abo i TV razem czy tylko abonament a TV muszę oddzielnie wpłacać na nr konta z umowy? Jeśli oddzielnie to chyba zacznę żałować że się dałem na to namowic
Ostatnio zmieniony 11 sty 2021, o 11:07 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj Lupusx,
otrzymasz dwie oddzielne faktury za usługi.Lupusx pisze:Moje pytanie na początek czy w smartdom jest jedną wspólną faktura do wszystkiego czy oddzielnie opłaca się abonament tel a oddzielnie telewizję?
Tutaj informacje, jakie dane są potrzebne do przelewu https://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abo ... et="_blankLupusx pisze: Na umowie TV pracownik zaznaczył mi nr konta bankowego na jaki trzeba wpłacić pieniądze i kwotę jaką należy.chcialem to dziś zrobić ale nie mam pojęcia co wpisać w tytuł przelewu żeby było wiadome że to ja opłacam ta usługę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 44
- Rejestracja: 19 kwie 2019, o 23:27
Re: Przedłużenie umowy
Ja mam pytanie odnośnie rabatu smart dom 25zł dla klientów którzy mają telewizję w cyfrowym polsacie kogo konkretnie dotyczy ta promocja?
Wysłane z mojego LM-V600 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LM-V600 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 5 mar 2021, o 11:09 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postów do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: przeniesienie postów do wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Meagol2019,
rabat specjalny smartDOM w wysokości 25 zł/mies. (nawet dla czterech umów) jest przyznawany obecnym Klientom posiadającym Telewizję (DTH, IPTV, OTT) za min. 19,90 zł i dokupującym do niej Plus Abonament w dedykowanej promocji za min. 50 zł lub nowym Klientom, którzy jednocześnie kupują Telewizję i Plus Abonament w dedykowanej promocji.
Regulamin znajdziesz tutaj.
rabat specjalny smartDOM w wysokości 25 zł/mies. (nawet dla czterech umów) jest przyznawany obecnym Klientom posiadającym Telewizję (DTH, IPTV, OTT) za min. 19,90 zł i dokupującym do niej Plus Abonament w dedykowanej promocji za min. 50 zł lub nowym Klientom, którzy jednocześnie kupują Telewizję i Plus Abonament w dedykowanej promocji.
Regulamin znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 44
- Rejestracja: 19 kwie 2019, o 23:27
Re: Przedłużenie umowy
Nie można pisać tych regulaminów prostszym językiem...? Nadal nie rozumiem jaki rabat mogę dostać...?moja umowa uprawniająca na telewizję satelitarną jest z rachunkiem w pierwszym roku 50 zł potem 85...Marta_Plus pisze:Meagol2019,
rabat specjalny smartDOM w wysokości 25 zł/mies. (nawet dla czterech umów) jest przyznawany obecnym Klientom posiadającym Telewizję (DTH, IPTV, OTT) za min. 19,90 zł i dokupującym do niej Plus Abonament w dedykowanej promocji za min. 50 zł lub nowym Klientom, którzy jednocześnie kupują Telewizję i Plus Abonament w dedykowanej promocji.
Regulamin znajdziesz tutaj.
Wysłane z mojego LM-V600 przy użyciu Tapatalka
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
Meagol2019,
aktualna usługa TV, którą posiadasz w Cyfrowym Polsacie spełnia warunki umowy uprawniającej, zatem jeżeli podpiszesz umowę w dedykowanej ofercie Plus Abonament (przy wyrażonej zgodzie smartDOM na wymianę danych), zyskasz specjalny rabat 25 zł.
Możesz zostawić swoje dane kontaktowe na stronie, wcześniej klikając w baner w moim podpisie. Konsultant wówczas zadzwoni do Ciebie, zweryfikuje posiadane usługi i zaproponuje najbardziej dogodną dla Ciebie ofertę .
aktualna usługa TV, którą posiadasz w Cyfrowym Polsacie spełnia warunki umowy uprawniającej, zatem jeżeli podpiszesz umowę w dedykowanej ofercie Plus Abonament (przy wyrażonej zgodzie smartDOM na wymianę danych), zyskasz specjalny rabat 25 zł.
Możesz zostawić swoje dane kontaktowe na stronie, wcześniej klikając w baner w moim podpisie. Konsultant wówczas zadzwoni do Ciebie, zweryfikuje posiadane usługi i zaproponuje najbardziej dogodną dla Ciebie ofertę .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 44
- Rejestracja: 19 kwie 2019, o 23:27
Re: SmartDOM
Właśnie konsultant zaproponował mi rabat 10 zł w nowej taryfie 5G zamiast 25zlMarta_Plus pisze:Meagol2019,
aktualna usługa TV, którą posiadasz w Cyfrowym Polsacie spełnia warunki umowy uprawniającej, zatem jeżeli podpiszesz umowę w dedykowanej ofercie Plus Abonament (przy wyrażonej zgodzie smartDOM na wymianę danych), zyskasz specjalny rabat 25 zł.
Możesz zostawić swoje dane kontaktowe na stronie, wcześniej klikając w baner w moim podpisie. Konsultant wówczas zadzwoni do Ciebie, zweryfikuje posiadane usługi i zaproponuje najbardziej dogodną dla Ciebie ofertę .
Wysłane z mojego LM-V600 przy użyciu Tapatalka
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
Meagol2019,
Prześlij proszę numer telefonu kontaktowego pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę kontakt naszego konsultanta.
Rozumiem, trudno mi powiedzieć, o jakich ofertach i planach cenowych rozmawialiście. Opis tej oferty z rabatem specjalnym smartDOM znajdziesz także tutaj.Meagol2019 pisze:Właśnie konsultant zaproponował mi rabat 10 zł w nowej taryfie 5G zamiast 25zl
Prześlij proszę numer telefonu kontaktowego pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę kontakt naszego konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 44
- Rejestracja: 19 kwie 2019, o 23:27
Re: SmartDOM
WysłaneMarta_Plus pisze:Meagol2019,
Rozumiem, trudno mi powiedzieć, o jakich ofertach i planach cenowych rozmawialiście. Opis tej oferty z rabatem specjalnym smartDOM znajdziesz także tutaj.Meagol2019 pisze:Właśnie konsultant zaproponował mi rabat 10 zł w nowej taryfie 5G zamiast 25zl
Prześlij proszę numer telefonu kontaktowego pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę kontakt naszego konsultanta.
Wysłane z mojego LM-V600 przy użyciu Tapatalka