SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj i_ona,
- jeśli umowa uprawniająca w SmartDOM zostanie umową główną w Duecie, to jak najbardziej rabat 50% na TV zostanie zachowany.
Ważne, żeby nie pomieszać kolejności, ponieważ jeśli ten drugi numer zostałby "umową główną w Duecie", a numer uprawniający w SD byłby oznaczony jako "umowa dodatkowa w Duecie" - wtedy SmartDom się rozpadnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
AZRAEL
Szalony PlusManiak
Posty: 804
Rejestracja: 22 lut 2012, o 21:34
Lokalizacja: Kartuzy

Abonament - kwota faktur, rabaty

Post autor: AZRAEL »

Witam!
W grudniu 2016 mój ojciec podpisywał umowę na przejście z MIXa na abonament. Dokładniej oferta JA+ 49,99/89,98.
Abonament wynosi 49,99zł przez rok a następny rok wynosi 89,98, chyba, że wyślemy sms aby umowa była na 36mc i wtedy płacimy cały czas 49,99. Do tej kwoty zalicza się 10zł rabatu za uaktywnienie e faktury, kwota wynosi wtedy 39,99zł/mc.
Umowa podpisana została z telefonem za którego płaci dodatkowo 19,50zł/mc przez 3 lata.
Z tego co mówił pan w salonie Plusa - jest jeszcze dodatkowy rabat 10zł za to, że jest to kolejny numer, kolejna umowa podpisana przez mojego ojca (jakoś tak).
Jednakże co miesiąc przychodzi faktura na kwotę 59,49zł.
Dodatkowo załączam zdjęcie na którym widać, jak na umowie Pan pozaznaczał w kółka różne rzeczy i napisał w jednym miejscu "29,99 + 19,50zł".
https://i.imgur.com/8Itbw28.jpg
Moje pytanie brzmi - czy jest taki rabat tzn. 10zł za to, że bierze się kolejny numer w plusie czy jakoś tak? Przynajmniej tak poinformował nas pracownik z salonu plusa.
Pozdrawiam.

@edycja
po tym jak patrzę po stronie plusa w ofercie na abonament jest coś takiego jak "-10 zł/mies. w programie smartDOM" "Jeśli masz już usługę w Plusie lub Cyfrowym Polsacie.".
Ostatnio zmieniony 5 mar 2019, o 14:42 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Obrazek
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

Witaj AZRAEL,
AZRAEL pisze:Moje pytanie brzmi - czy jest taki rabat tzn. 10zł za to, że bierze się kolejny numer w plusie czy jakoś tak? Pr
Taki rabat 10 zł na drugi abonament mógłby być przyznany w ramach programu smartDOM. Aby jednak dokładnie zweryfikować opisaną sytuację i warunki promocji, potrzebny byłby wgląd do konta.

Właściciel numeru może skontaktować się w danej sprawie z naszym BOK poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Proszę potem o podanie numeru zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pitupitu
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 18 lis 2018, o 13:23

Re: SmartDOM

Post autor: pitupitu »

Ja mam podobne pytanie...

Mamy teraz promocje w sklepie online drugi abonament 50% ceny gdy pierwszy wynosi 50zł...

Mam abonament 50zł... -10zł zielona faktura. Na rachunku jest to 40zł , więc mogę wziąść nowy abonament z rabatem czy nie?

Szczerze to kupiłam dziś abonament i jak nie będzie rabatu to oddaje, konsultant online powiedział jak zapytałam (niestety dopiero po zakupie), że musze zrezygnować z zamówienia nie odbierać i mam dwie opcje :D
1. Zrezygnować z zielonej faktury
2. Ppodnieść abonament
i wtedy zamówić...

Jaka w tym logika?


To jest głupie wszak zieloną fakture dostanę z zamówieniem i po to mam rezygnować z odebrania nowego abonamentu, wyłączyć zieloną fakturę, zamówić ponownie i wtedy będzie ok mimo, że cana koncowa wyjdzie tyle samo..


To jest jakieś chore...
Edycja 09.03.2019

Pracuje tam ktoś kompetentny?

infolinia 2x jeden raz minimum wpływy do plusa za fakturę 50zł drugi raz 50złjak jest rabat 10zł czyli 40zł jest ok
sklep online 2x 30zł wystarcza sklep przez telefon 30zł wystarcza może Pani smiało brać...
plusonline pomoc do konta 2x ... pierwszy raz 50zł wpływy drugi raz 29.90 obojetnie jaki abonament wczesniejszy
telefon do sklepu internetowego proszę dzwonic do obsługi klienta i zapytać my tylko dajemy regulamin przy podpisaniu umowy jak jest zaznaczona opcja to jeszcze można zrozumieć wszak obsługa kompletuje zamówienie i nie ma dostępu do konta abonenta...



Ostatecznie napisałam do ebok i w razie czego będe mieć podkładkę do reklamacji ;)




Może rozważcie poprawienie obsługi.... Na amazonie jest perfekcyjna, dosłownie całują w pupę jak coś jest nie tak, klient zadowolony i co? Własciciel amazona jest najbogatszy na swiecie, wie że zadowolony klient jest najważniejszy wszak grosz zostawia nawet jak czasami stracą.
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: SmartDOM

Post autor: torre24 »

Pitupitu weź dwa abonamenty w Plushu. 40 zł. Za obydwa.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

pitupitu,
pitupitu pisze:Ostatecznie napisałam do ebok i w razie czego będe mieć podkładkę do reklamacji ;)
Jeśli dysponujesz numerem zagadnienia, podaj mi go proszę. Przekażę sprawę do przyśpieszenia.

Kwota 50 zł to promocyjna opłata miesięczna już po uwzględnieniu zniżki 10 zł za Zieloną fakturę. Dodam, że zgodnie z regulaminem obecnej odsłony programu smartDOM 4.5 https://www.plus.pl/documents/16/821a98 ... ffabaa469f, paragraf 2, punkt 1:
Abonent, który jest stroną Umowy uprawniającej w usłudze Plus Abonament określonej w § 1 ust. 3 lub Umowy rabatowanej w usłudze Plus Abonament określonej w § 1 ust. 4 lub Umowy w usłudze Plus Abonament z aktywnym Rabatem/Upustem promocyjnym/Upustem specjalnym z poprzednich odsłon Programu z minimalnym zobowiązaniem miesięcznym 29,90 zł, dla maksymalnie łącznie trzech zawartych/przedłużonych Umów w usłudze Plus Abonament (”Umowa dodatkowa”) otrzyma benefit („Benefit”) w postaci 50% upustu na abonament na czas obowiązywania Umowy rabatowanej, zawartej w okresie obowiązywania Programu smartDOM 4.5. W przypadku Umowy dodatkowej Plus Abonament/Aneksu do Umowy Plus Abonament czas oznaczony umowy nie może być krótszy niż 24 miesiące a wymagana wartość miesięcznego zobowiązania wynosi 50 zł z VAT.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pitupitu
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 18 lis 2018, o 13:23

Re: SmartDOM

Post autor: pitupitu »

Chyba rozumiem...

Muszę mieć opłaty abonamentowe minimum 29.90 (płacę 40żł na fakturze) i nowy abonament musi być minimum 50zł.
Tak ?
Dokładnie tak jest odpisali mi z biura obsługi


Lecz teraz jest ciekawa sprawa na stronie głównej zakupu abonamentu mamy tekst
- zaznacz jeśli masz już abonament za 50 zł 70 zł i chcesz dokupić drugi lub kolejne za 50% ceny
Co do BOK jak odpiszą to odpiszą, umowa ma jutro przyjsc kurierem, jesli nie będzie rabatu to oddam i kupię telefon w nowej odsłonie którą macie w biurze prasowym przedstawioną o ile pojawi się na stronie www.

W zasadzie to dużo bardziej mi odpowiada tylko, że jej nie ma online ;/

torre24 pisze:Pitupitu weź dwa abonamenty w Plushu. 40 zł. Za obydwa.
Tam są drogie telefony na start. Dodatkowo nie potrzeba mi dwóch nowych abonamentów...Mam już jeden



Edycja. Bok odpisał. Moje konto ten warunek spełnia itd.

Trzeba zmienić na stronie głównej przy zakupie abonamentu, bo jest to bardzo mylące, że trzeba mieć abonament 50 lub 70zł
Obrazek
Awatar użytkownika
AZRAEL
Szalony PlusManiak
Posty: 804
Rejestracja: 22 lut 2012, o 21:34
Lokalizacja: Kartuzy

Re: SmartDOM

Post autor: AZRAEL »

Marta_Plus pisze:Witaj AZRAEL,
AZRAEL pisze:Moje pytanie brzmi - czy jest taki rabat tzn. 10zł za to, że bierze się kolejny numer w plusie czy jakoś tak? Pr
Taki rabat 10 zł na drugi abonament mógłby być przyznany w ramach programu smartDOM. Aby jednak dokładnie zweryfikować opisaną sytuację i warunki promocji, potrzebny byłby wgląd do konta.

Właściciel numeru może skontaktować się w danej sprawie z naszym BOK poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Proszę potem o podanie numeru zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Numer zgłoszenia #673799.
Pozdrawiam.
Obrazek
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

pitupitu,

pamiętaj, że rabat jest naliczany najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego. Na umowie nie będzie również informacji o przyznanej zniżce. Otrzymasz oddzielny regulamin programu smartDOM.

W kwestii widocznych na stronie www informacji o promocji, dziękuję za nadesłane uwagi - przekazałam je dalej do weryfikacji.

AZRAEL,

dziękuję - już poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zagadnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
AZRAEL
Szalony PlusManiak
Posty: 804
Rejestracja: 22 lut 2012, o 21:34
Lokalizacja: Kartuzy

Re: SmartDOM

Post autor: AZRAEL »

A więc odpowiedź od plusa otrzymałem. Ta umowa nie kwalifikuje się na rabat 10zł ponieważ nie spełnia wymogów ten drugi abonament - bo powinien być 49,90 a jest 39,99. A więc zostaliśmy po raz kolejny "oszukani" czy wprowadzeni w bląd przez sprzedawcę w plusie. Skoro rabat nie powinien nam w ogóle się naliczać bo nie spełniamy wymagań to po co sprzedawca nam o nim mówi i jeszcze zaznacza na umowie, że będziemy płacić te 10zł mniej?
Zaczynam się już do tego przyzwyczajać bo to nie pierwsza taka akcja w tym salonie Plusa...
Obrazek
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

AZRAEL,

przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. :-(
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pitupitu
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 18 lis 2018, o 13:23

Re: SmartDOM

Post autor: pitupitu »

Moje uczucia są strasznie mieszane co do otrzymanych dokumentów...

To jest jakaś masakra tona papieru, nawet cennik poszczególnych telefonów. Nie ma regulaminu smartdom jak i żadnej wzmianki.
Regulaminy od czasoumilaczy itp.

Podsumowanie mojej umowy... widzę tam tylko przyznany rabat 1200zł z jakiejś racji zapewne jak bym chciała wczesniej zerwać to mi przysuniecie karę, że nie chce waszej usługi, prośba o załozenie nowego konta (o które nie prosiłam)
i taryfa... to wszystko.
Jak umowa to umowa powinno być wszystko, co jest powłączane na jaki czas, czy smartdom bedzie czy nie.

Tonę papieru zmarnowaliście, jak by nie dało radę cenników telefonów pdf wysłąć, połowa tej makulatury powinna na mailu sie znależć. za to 1 słownie jedna kartka z trzema rzeczami, taryfa/jakiś rabat/ czas trwania, jako że to miał być przeniesiony numer tylko wzmianka o tymczasowym

Z miłą chęcią zamieniła bym teraz to na ofertę telefon na raty bez terminowej umowy tam przynajmniej jest max 30zł jak się używa, no ale się nie da... trzeba odesłać telefon, poczekać, zamówić ponownie i kolejną tonę papieru otrzymać.

Tak wszyscy tracą czas, ja bo jestem niedoinformowana od samego początku, muszę pisać, dzwonić i dowiadywać się o smartdom, po otrzymaniu umowy taka jasność, że znowu muszę pisać i zapewne dzwonić bo nadal nie wiem czy smartdom przysługuje, albo od razu zrezygnuje i wymienie ofertę na raty.

Same straty a można było tego wszystkiego uniknąć, to są pieniądze, wasze zmarnowane :mrgreen: W tym zamieni wam sie telefon z nowego w outlet bo juz zerwałam folie gdyż zasłaniała ekran w 100% :-D
Przynajmniej z telefonu jestem zadowolona...
keisyzrk
Początkujący PlusManiak
Posty: 27
Rejestracja: 15 wrz 2016, o 17:20

Re: SmartDOM

Post autor: keisyzrk »

Pierwszy produkt jaki mam to tv-umowa na czas nieokreślony. Drugi telefon-rabat 50%, 3 produkt internet- rabat 39zl.
Czy przy przedłużeniu umowy mogę liczyć na rabat 50% na drugi produkt czy jest tylko 10zl? Jaki rabat jest na 3 produkt?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

keisyzrk,
keisyzrk pisze:Czy przy przedłużeniu umowy mogę liczyć na rabat 50% na drugi produkt czy jest tylko 10zl?
Dla której usługi będziesz przedłużać umowę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
keisyzrk
Początkujący PlusManiak
Posty: 27
Rejestracja: 15 wrz 2016, o 17:20

Re: SmartDOM

Post autor: keisyzrk »

Telefon i internet. Gdyby była możliwość rabtatu 50% to jaka jest wymagana minimalna kwota abonamentu?
ODPOWIEDZ