SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Smrek
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 gru 2016, o 14:53

Re: SmartDOM

Post autor: Smrek »

Witam.
1. W dniu 26 listopada napisałem tutaj posta z prośbą o informację ponieważ chciałem się dowiedzieć kilku rzeczy na temat przedłużenia umowy na jeden numer + nowe dwa nr + Cyfrowy Polsat. Dostałem maila, że przekazano sprawę i ktoś się skontaktuje.
2. Ponieważ nikt się nie odezwał, w dniu 06.12.2018r poprosiłem poprzez mail o kontakt.
Znów dostałem informację, że ktoś się skontaktuje.
3. Dziś jest 07.01.2019 i cisza, zero kontaktu! Ale nie dziwi mnie to bo to jest w stylu Plusa.

Dlatego idę podpisać umowę na dwa nowe nr do innej sieci oraz przenoszę mój nr. (Byłem w Plus chyba z 20lat).

Gwoździem do trumny jest Cyfrowy Polsat i multiroom. Ten kto wymyślił bieganie z tymi kartami to jakiś skończony.....
Większego debilizmu już nie można było wymyślić. Mam tak ułożone dekodery, że żeby wyjąć karty muszę odstawiać szafkę, odłączyć przewody. Całość zajmuje z 20 min!!! Po wymianie kart oczywiście zawsze wywala błąd, że nie ma karty w dekoderze, kolejne odłączanie resetowanie itd.
Dlaczego u Was jeszcze nikt nie wpadł na to, by dekodery widziały się w sieci domowej ?
Inni potrafią to jakoś zrobić. Wielu moich znajomych właśnie ze względu na multiroom odeszło z Cyfrowego Polsatu.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3132
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Smrek,

najmocniej przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam już pilną prośbę o kontakt z Tobą. W kwestiach związanych z usługami Cyfrowego Polsatu proszę o kontakt z Centrum Obsługi Klienta: http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Smrek
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 7 gru 2016, o 14:53

Re: SmartDOM

Post autor: Smrek »

Dziękuje, ale ja już nie potrzebuje kontaktu.
Trzy numery na abonament z nowymi telefonami idą do innej sieci.
cineo
PlusManiak
Posty: 94
Rejestracja: 21 lis 2013, o 22:19

Re: SmartDOM

Post autor: cineo »

Witam,
Ponowię pytanie - czy w pakiecie smart dom, jeśli zrezygnuję z pierwszej głównej umowy uprawniającej (nie przedłużę jej) to automatycznie wszystkie pozostałe benefity ze smart dom ulegają kasacji?
Proszę o potwierdzenie lub wyprowadzenie mnie z błędu - jeśli jest inaczej.

Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego z nowym rokiem :):):)
Marcin

cineo pisze:Witam.
Mam taki problem, który nie został rozwiązany.
I usługa główna internet LTE - abo z Plusa 109
II usługa abo telefon - z Plusa 50%
III usługa - tv CP - ulga 48,90


Pisałem jakiś rok temu, że tuż po przedłużeniu umowy mój internet LTE zwolnił na tyle, że prędkości jakimś cudem od czasu do czasu oscylowały w okolicach 2mb/ s - ogólnie hulało to na poziomie około 512kb/s.
Korzystałem z netu Plusa w tej samej lokalizacji od 2013 i było wszystko ok.
Pytałem, prosiłem, reklamowałem i ostatecznie zostałem delikatnie rzecz ujmując - olany i pozostawiony sam sobie. HBO GO i CP VOD (płacę ekstra w C.Polsacie) i inne youtub'y mogłem o nich zapomnieć. .
Ostatecznie oddałem internet Plusa kuzynowi (60 km za Kielce) - ma prezent za który płacę. Zamówiłem internet u konkurencji (mniejsza o firmę), za który oczywiście też płacę.

Za jakiś czas kończy mi się umowa na internet i oczywiste jest, że jej nie przedłużę.
Nie narzekam na dwa kolejne produkty - abo w PLUS i TV CP.
Jest tylko pytanie jak zostanę potraktowany w Smartdom?
Czy tracę wszystkie upusty, czy abo z telefonu (II umowa) staje się główną a TV CP 50%? - pytam, bo znajduje sprzeczne informacje w sieci.

Pozdrawiam.
Marcin
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj cineo,
- jeśli nie przedłużysz umowy uprawniającej, tylko zostawisz ją tak jak jest - to rabaty się zachowają.
Jeśli byś rozwiązał tę umowę, to wtedy rozbije się cały smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pepeo
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 10 paź 2014, o 01:18

Re: SmartDOM

Post autor: Pepeo »

Witam,

Obecna sytuacja
1. Telefon z e-fakturą 40 zł + pakiet stacjonarny 10 zł (łącznie 49,99 zł)
2. Internet 70 GB - 70 zł - po rabacie 50% - 34,99 zł
3. Telewizja 49,99 zł - po rabacie -48,90 = 1,09 zł
Łącznie 86,07 zł.

Nowa propozycja
Niedługo kończy się umowa i dostałem propozycję aneksu. Teoretycznie konsultant mówił, że oferta będzie tańsza, ale w treści aneksu znalazłem zapis o automatycznym przejściu do oferty SmartDom 4.5, a jej regulaminu nie do końca rozumiem.

Zakładając, że ceny podstawowe poszczególnych produktów pozostaną niezmienne - na jaką wysokość rabatów można liczyć w takiej konfiguracji. Zależy mi na odpowiedzi w stylu:

Numer produktu - cena podstawowa - rabat - cena końcowa

żeby dokładniej zrozumieć jakie są zasady naliczania rabatów wg nowych zasad, czy stare rabaty zostaną utrzymane i czy ewentualnie korzystniej będzie przejść na okres nieoznaczony z zachowaniem dotychczasowych zasad.
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: SmartDOM

Post autor: torre24 »

Przedłużenie umów wiąże się, w Twoim przypadku, ze zmniejszeniem rabatów do 10 zł. Lepiej zostaw te umowy i nic nie przedłużaj.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Pepeo,

rabat ulega zmianie tylko na umowie przedłużanej. Na której umowie ma zostać zawarty aneks?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pepeo
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 10 paź 2014, o 01:18

Re: SmartDOM

Post autor: Pepeo »

Basia_Plus

Dwa aneksy - jeden dotyczy Abonamentu na telefon, drugi Internetu.
Jeśli zdecyduję się na podpisanie obu, rabat na trzecią usługę pozostanie bez zmian? Wówczas jeśli za pół roku skończy się umowa na TV i nic z tym nie zrobię, z automatu przejdzie na okres nieoznaczony i zostanie zachowana obecna cena?

Ewentualnie mogę zawrzeć tylko jeden aneks i analogicznie dwie pozostałe umowy zachowają obecną cenę dopóki nie podejmę względem nich żadnych działań?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Pepeo,
Pepeo pisze:Jeśli zdecyduję się na podpisanie obu, rabat na trzecią usługę pozostanie bez zmian?
tak, jeśli zostaną zachowane minimalne kwoty abonamentu, wynikające z obecnie obowiązującego regulaminu Programu smartDOM.
W przypadku podpisania aneksu do umowy internetowej, rabat na abonament 50% zostanie zamieniony na 10 złotych.
Pepeo pisze:Ewentualnie mogę zawrzeć tylko jeden aneks i analogicznie dwie pozostałe umowy zachowają obecną cenę dopóki nie podejmę względem nich żadnych działań?
Zgadza się.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pepeo
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 10 paź 2014, o 01:18

Re: SmartDOM

Post autor: Pepeo »

Basia_Plus pisze:tak, jeśli zostaną zachowane minimalne kwoty abonamentu, wynikające z obecnie obowiązującego regulaminu Programu smartDOM.
Dla pewności, jakie są minimalne kwoty i czy liczymy je przed uwzględnieniem e-faktury czy po?

Nowe warunki wg zaproponowanych aneksów dotyczą:
1. Umowa na telefon 49,99 zł (39,99 zł z e-fakturą) - umowa uprawniająca (?)
2. Internet 40GB - 45 zł (35 zł z e-fakturą) - - umowa rabatowana (?)

EDYCJA:
Czy chodzi o ten zapis regulaminu:
§ 4 ust. 6
Abonenta który w ramach programu smartDOM 4.5 posiada umowy z Rabatami z poprzednich odsłon programu smartDOM na Umowie uprawniającej obowiązuje minimalny próg zobowiązania miesięcznego taki jaki obowiązywał w momencie skorzystania z promocji. W przypadku obniżenia miesięcznego zobowiązania poniżej wymaganego progu, Abonent traci możliwość korzystania z Rabatów/Benefitów na wszystkich umowach objętych promocją. Minimalny próg zobowiązania miesięcznego przestaje obowiązywać Abonenta w momencie w którym na wszystkich Umowach rabatowanych będzie korzystać z Rabatów wynikających z Programu smartDOM 4.5
Jeśli zatem w poprzedniej umowie był Abonament 40 zł z e-fakturą + dodatkowy pakiet na stacjonarne 10 zł (łącznie 50 zł), a w obecnym aneksie Abonament 40 zł z e-fakturą bez dodatkowych pakietów,
czy powyższy warunek można uznać za spełniony?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Pepeo,
Pepeo pisze:Dla pewności, jakie są minimalne kwoty i czy liczymy je przed uwzględnieniem e-faktury czy po?
wynikają one z regulaminu Programu smartDOM, który obecnie obowiązuje. Kwota minimalna wyliczana jest po uwzględnieniu e-faktury.
W celu dokładnej weryfikacji, wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us wraz z danymi (imię i nazwisko, numer telefonu, numer PESEL). Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pepeo
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 10 paź 2014, o 01:18

Re: SmartDOM

Post autor: Pepeo »

Basia_Plus
#515762
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Pepeo,
Pepeo pisze:#515762
poprosiłam już o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
i_ona
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 9 mar 2015, o 21:36

Re: SmartDOM

Post autor: i_ona »

Witam,

mam pytanie dotyczące przedłużenia umowy abonamentowej, która jest głównym produktem uprawniającym do rabatu SmartDom.

Mam dwa numery w Plusie oraz telewizję w Cyfrowym Polsacie. Jeden numer jest produktem głównym, rabat 50% dotyczy telewizji.

W ostatnich dniach wielokrotnie dzwonili do mnie konsultanci proponując połączenie obu numerów w ofertę Duet.
Obecna wysokość abonamentu na numerze głównym to 49,99 zł. Nowy abonament na ofercie Duet ma wynosić 65 zł.

Konsultant twierdzi, że przedłużając w ten sposób obie umowy na telefony, nie stracę rabatu 50% na telewizję.

Proszę o informację czy rzeczywiście łącząc numer główny i drugi (niezwiązany z żadnym rabatem SmartDom) nie stracę 50% rabatu na telewizję.

Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ