SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 gru 2016, o 14:53
Re: SmartDOM
Witam.
1. W dniu 26 listopada napisałem tutaj posta z prośbą o informację ponieważ chciałem się dowiedzieć kilku rzeczy na temat przedłużenia umowy na jeden numer + nowe dwa nr + Cyfrowy Polsat. Dostałem maila, że przekazano sprawę i ktoś się skontaktuje.
2. Ponieważ nikt się nie odezwał, w dniu 06.12.2018r poprosiłem poprzez mail o kontakt.
Znów dostałem informację, że ktoś się skontaktuje.
3. Dziś jest 07.01.2019 i cisza, zero kontaktu! Ale nie dziwi mnie to bo to jest w stylu Plusa.
Dlatego idę podpisać umowę na dwa nowe nr do innej sieci oraz przenoszę mój nr. (Byłem w Plus chyba z 20lat).
Gwoździem do trumny jest Cyfrowy Polsat i multiroom. Ten kto wymyślił bieganie z tymi kartami to jakiś skończony.....
Większego debilizmu już nie można było wymyślić. Mam tak ułożone dekodery, że żeby wyjąć karty muszę odstawiać szafkę, odłączyć przewody. Całość zajmuje z 20 min!!! Po wymianie kart oczywiście zawsze wywala błąd, że nie ma karty w dekoderze, kolejne odłączanie resetowanie itd.
Dlaczego u Was jeszcze nikt nie wpadł na to, by dekodery widziały się w sieci domowej ?
Inni potrafią to jakoś zrobić. Wielu moich znajomych właśnie ze względu na multiroom odeszło z Cyfrowego Polsatu.
Pozdrawiam
1. W dniu 26 listopada napisałem tutaj posta z prośbą o informację ponieważ chciałem się dowiedzieć kilku rzeczy na temat przedłużenia umowy na jeden numer + nowe dwa nr + Cyfrowy Polsat. Dostałem maila, że przekazano sprawę i ktoś się skontaktuje.
2. Ponieważ nikt się nie odezwał, w dniu 06.12.2018r poprosiłem poprzez mail o kontakt.
Znów dostałem informację, że ktoś się skontaktuje.
3. Dziś jest 07.01.2019 i cisza, zero kontaktu! Ale nie dziwi mnie to bo to jest w stylu Plusa.
Dlatego idę podpisać umowę na dwa nowe nr do innej sieci oraz przenoszę mój nr. (Byłem w Plus chyba z 20lat).
Gwoździem do trumny jest Cyfrowy Polsat i multiroom. Ten kto wymyślił bieganie z tymi kartami to jakiś skończony.....
Większego debilizmu już nie można było wymyślić. Mam tak ułożone dekodery, że żeby wyjąć karty muszę odstawiać szafkę, odłączyć przewody. Całość zajmuje z 20 min!!! Po wymianie kart oczywiście zawsze wywala błąd, że nie ma karty w dekoderze, kolejne odłączanie resetowanie itd.
Dlaczego u Was jeszcze nikt nie wpadł na to, by dekodery widziały się w sieci domowej ?
Inni potrafią to jakoś zrobić. Wielu moich znajomych właśnie ze względu na multiroom odeszło z Cyfrowego Polsatu.
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SmartDOM
Witaj Smrek,
najmocniej przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam już pilną prośbę o kontakt z Tobą. W kwestiach związanych z usługami Cyfrowego Polsatu proszę o kontakt z Centrum Obsługi Klienta: http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp
najmocniej przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam już pilną prośbę o kontakt z Tobą. W kwestiach związanych z usługami Cyfrowego Polsatu proszę o kontakt z Centrum Obsługi Klienta: http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dziękuje, ale ja już nie potrzebuje kontaktu.
Trzy numery na abonament z nowymi telefonami idą do innej sieci.
Trzy numery na abonament z nowymi telefonami idą do innej sieci.
Re: SmartDOM
Witam,
Ponowię pytanie - czy w pakiecie smart dom, jeśli zrezygnuję z pierwszej głównej umowy uprawniającej (nie przedłużę jej) to automatycznie wszystkie pozostałe benefity ze smart dom ulegają kasacji?
Proszę o potwierdzenie lub wyprowadzenie mnie z błędu - jeśli jest inaczej.
Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego z nowym rokiem :):):)
Marcin
Ponowię pytanie - czy w pakiecie smart dom, jeśli zrezygnuję z pierwszej głównej umowy uprawniającej (nie przedłużę jej) to automatycznie wszystkie pozostałe benefity ze smart dom ulegają kasacji?
Proszę o potwierdzenie lub wyprowadzenie mnie z błędu - jeśli jest inaczej.
Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego z nowym rokiem :):):)
Marcin
cineo pisze:Witam.
Mam taki problem, który nie został rozwiązany.
I usługa główna internet LTE - abo z Plusa 109
II usługa abo telefon - z Plusa 50%
III usługa - tv CP - ulga 48,90
Pisałem jakiś rok temu, że tuż po przedłużeniu umowy mój internet LTE zwolnił na tyle, że prędkości jakimś cudem od czasu do czasu oscylowały w okolicach 2mb/ s - ogólnie hulało to na poziomie około 512kb/s.
Korzystałem z netu Plusa w tej samej lokalizacji od 2013 i było wszystko ok.
Pytałem, prosiłem, reklamowałem i ostatecznie zostałem delikatnie rzecz ujmując - olany i pozostawiony sam sobie. HBO GO i CP VOD (płacę ekstra w C.Polsacie) i inne youtub'y mogłem o nich zapomnieć. .
Ostatecznie oddałem internet Plusa kuzynowi (60 km za Kielce) - ma prezent za który płacę. Zamówiłem internet u konkurencji (mniejsza o firmę), za który oczywiście też płacę.
Za jakiś czas kończy mi się umowa na internet i oczywiste jest, że jej nie przedłużę.
Nie narzekam na dwa kolejne produkty - abo w PLUS i TV CP.
Jest tylko pytanie jak zostanę potraktowany w Smartdom?
Czy tracę wszystkie upusty, czy abo z telefonu (II umowa) staje się główną a TV CP 50%? - pytam, bo znajduje sprzeczne informacje w sieci.
Pozdrawiam.
Marcin
Re: SmartDOM
Witaj cineo,
- jeśli nie przedłużysz umowy uprawniającej, tylko zostawisz ją tak jak jest - to rabaty się zachowają.
Jeśli byś rozwiązał tę umowę, to wtedy rozbije się cały smartDOM.
- jeśli nie przedłużysz umowy uprawniającej, tylko zostawisz ją tak jak jest - to rabaty się zachowają.
Jeśli byś rozwiązał tę umowę, to wtedy rozbije się cały smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam,
Obecna sytuacja
1. Telefon z e-fakturą 40 zł + pakiet stacjonarny 10 zł (łącznie 49,99 zł)
2. Internet 70 GB - 70 zł - po rabacie 50% - 34,99 zł
3. Telewizja 49,99 zł - po rabacie -48,90 = 1,09 zł
Łącznie 86,07 zł.
Nowa propozycja
Niedługo kończy się umowa i dostałem propozycję aneksu. Teoretycznie konsultant mówił, że oferta będzie tańsza, ale w treści aneksu znalazłem zapis o automatycznym przejściu do oferty SmartDom 4.5, a jej regulaminu nie do końca rozumiem.
Zakładając, że ceny podstawowe poszczególnych produktów pozostaną niezmienne - na jaką wysokość rabatów można liczyć w takiej konfiguracji. Zależy mi na odpowiedzi w stylu:
Numer produktu - cena podstawowa - rabat - cena końcowa
żeby dokładniej zrozumieć jakie są zasady naliczania rabatów wg nowych zasad, czy stare rabaty zostaną utrzymane i czy ewentualnie korzystniej będzie przejść na okres nieoznaczony z zachowaniem dotychczasowych zasad.
Obecna sytuacja
1. Telefon z e-fakturą 40 zł + pakiet stacjonarny 10 zł (łącznie 49,99 zł)
2. Internet 70 GB - 70 zł - po rabacie 50% - 34,99 zł
3. Telewizja 49,99 zł - po rabacie -48,90 = 1,09 zł
Łącznie 86,07 zł.
Nowa propozycja
Niedługo kończy się umowa i dostałem propozycję aneksu. Teoretycznie konsultant mówił, że oferta będzie tańsza, ale w treści aneksu znalazłem zapis o automatycznym przejściu do oferty SmartDom 4.5, a jej regulaminu nie do końca rozumiem.
Zakładając, że ceny podstawowe poszczególnych produktów pozostaną niezmienne - na jaką wysokość rabatów można liczyć w takiej konfiguracji. Zależy mi na odpowiedzi w stylu:
Numer produktu - cena podstawowa - rabat - cena końcowa
żeby dokładniej zrozumieć jakie są zasady naliczania rabatów wg nowych zasad, czy stare rabaty zostaną utrzymane i czy ewentualnie korzystniej będzie przejść na okres nieoznaczony z zachowaniem dotychczasowych zasad.
Re: SmartDOM
Przedłużenie umów wiąże się, w Twoim przypadku, ze zmniejszeniem rabatów do 10 zł. Lepiej zostaw te umowy i nic nie przedłużaj.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj Pepeo,
rabat ulega zmianie tylko na umowie przedłużanej. Na której umowie ma zostać zawarty aneks?
rabat ulega zmianie tylko na umowie przedłużanej. Na której umowie ma zostać zawarty aneks?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Basia_Plus
Dwa aneksy - jeden dotyczy Abonamentu na telefon, drugi Internetu.
Jeśli zdecyduję się na podpisanie obu, rabat na trzecią usługę pozostanie bez zmian? Wówczas jeśli za pół roku skończy się umowa na TV i nic z tym nie zrobię, z automatu przejdzie na okres nieoznaczony i zostanie zachowana obecna cena?
Ewentualnie mogę zawrzeć tylko jeden aneks i analogicznie dwie pozostałe umowy zachowają obecną cenę dopóki nie podejmę względem nich żadnych działań?
Dwa aneksy - jeden dotyczy Abonamentu na telefon, drugi Internetu.
Jeśli zdecyduję się na podpisanie obu, rabat na trzecią usługę pozostanie bez zmian? Wówczas jeśli za pół roku skończy się umowa na TV i nic z tym nie zrobię, z automatu przejdzie na okres nieoznaczony i zostanie zachowana obecna cena?
Ewentualnie mogę zawrzeć tylko jeden aneks i analogicznie dwie pozostałe umowy zachowają obecną cenę dopóki nie podejmę względem nich żadnych działań?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Pepeo,
W przypadku podpisania aneksu do umowy internetowej, rabat na abonament 50% zostanie zamieniony na 10 złotych.
tak, jeśli zostaną zachowane minimalne kwoty abonamentu, wynikające z obecnie obowiązującego regulaminu Programu smartDOM.Pepeo pisze:Jeśli zdecyduję się na podpisanie obu, rabat na trzecią usługę pozostanie bez zmian?
W przypadku podpisania aneksu do umowy internetowej, rabat na abonament 50% zostanie zamieniony na 10 złotych.
Zgadza się.Pepeo pisze:Ewentualnie mogę zawrzeć tylko jeden aneks i analogicznie dwie pozostałe umowy zachowają obecną cenę dopóki nie podejmę względem nich żadnych działań?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Dla pewności, jakie są minimalne kwoty i czy liczymy je przed uwzględnieniem e-faktury czy po?Basia_Plus pisze:tak, jeśli zostaną zachowane minimalne kwoty abonamentu, wynikające z obecnie obowiązującego regulaminu Programu smartDOM.
Nowe warunki wg zaproponowanych aneksów dotyczą:
1. Umowa na telefon 49,99 zł (39,99 zł z e-fakturą) - umowa uprawniająca (?)
2. Internet 40GB - 45 zł (35 zł z e-fakturą) - - umowa rabatowana (?)
EDYCJA:
Czy chodzi o ten zapis regulaminu:
Jeśli zatem w poprzedniej umowie był Abonament 40 zł z e-fakturą + dodatkowy pakiet na stacjonarne 10 zł (łącznie 50 zł), a w obecnym aneksie Abonament 40 zł z e-fakturą bez dodatkowych pakietów,§ 4 ust. 6
Abonenta który w ramach programu smartDOM 4.5 posiada umowy z Rabatami z poprzednich odsłon programu smartDOM na Umowie uprawniającej obowiązuje minimalny próg zobowiązania miesięcznego taki jaki obowiązywał w momencie skorzystania z promocji. W przypadku obniżenia miesięcznego zobowiązania poniżej wymaganego progu, Abonent traci możliwość korzystania z Rabatów/Benefitów na wszystkich umowach objętych promocją. Minimalny próg zobowiązania miesięcznego przestaje obowiązywać Abonenta w momencie w którym na wszystkich Umowach rabatowanych będzie korzystać z Rabatów wynikających z Programu smartDOM 4.5
czy powyższy warunek można uznać za spełniony?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Pepeo,
W celu dokładnej weryfikacji, wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us wraz z danymi (imię i nazwisko, numer telefonu, numer PESEL). Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
wynikają one z regulaminu Programu smartDOM, który obecnie obowiązuje. Kwota minimalna wyliczana jest po uwzględnieniu e-faktury.Pepeo pisze:Dla pewności, jakie są minimalne kwoty i czy liczymy je przed uwzględnieniem e-faktury czy po?
W celu dokładnej weryfikacji, wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us wraz z danymi (imię i nazwisko, numer telefonu, numer PESEL). Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Pepeo,
poprosiłam już o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.Pepeo pisze:#515762
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam,
mam pytanie dotyczące przedłużenia umowy abonamentowej, która jest głównym produktem uprawniającym do rabatu SmartDom.
Mam dwa numery w Plusie oraz telewizję w Cyfrowym Polsacie. Jeden numer jest produktem głównym, rabat 50% dotyczy telewizji.
W ostatnich dniach wielokrotnie dzwonili do mnie konsultanci proponując połączenie obu numerów w ofertę Duet.
Obecna wysokość abonamentu na numerze głównym to 49,99 zł. Nowy abonament na ofercie Duet ma wynosić 65 zł.
Konsultant twierdzi, że przedłużając w ten sposób obie umowy na telefony, nie stracę rabatu 50% na telewizję.
Proszę o informację czy rzeczywiście łącząc numer główny i drugi (niezwiązany z żadnym rabatem SmartDom) nie stracę 50% rabatu na telewizję.
Pozdrawiam.
mam pytanie dotyczące przedłużenia umowy abonamentowej, która jest głównym produktem uprawniającym do rabatu SmartDom.
Mam dwa numery w Plusie oraz telewizję w Cyfrowym Polsacie. Jeden numer jest produktem głównym, rabat 50% dotyczy telewizji.
W ostatnich dniach wielokrotnie dzwonili do mnie konsultanci proponując połączenie obu numerów w ofertę Duet.
Obecna wysokość abonamentu na numerze głównym to 49,99 zł. Nowy abonament na ofercie Duet ma wynosić 65 zł.
Konsultant twierdzi, że przedłużając w ten sposób obie umowy na telefony, nie stracę rabatu 50% na telewizję.
Proszę o informację czy rzeczywiście łącząc numer główny i drugi (niezwiązany z żadnym rabatem SmartDom) nie stracę 50% rabatu na telewizję.
Pozdrawiam.