SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
rmati1
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 mar 2014, o 17:57

Re: SmartDOM

Post autor: rmati1 »

Witam,
Mam Smart dom prawdopodobnie 1. Pierwsza usługa za 100 %, druga 50 a trzecia za 1 zł. W tym momencie jestem na etapie cesji oferty internetu w Netia na moja osobę. Pytanie, co z moim rabatem? Czy poststanie zachowany na takich samych warunkach? Docelowo będą 4 usługi zamiast 3 na jednym koncie
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj rmati1,
rmati1 pisze:Mam Smart dom prawdopodobnie 1
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) poprzez ten formularz.
Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę. Jeżeli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
slaveq
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 3 lut 2016, o 21:45

Re: SmartDOM

Post autor: slaveq »

Dzień dobry,
Mam SD 1 (PLUS trzecia umowa abo = 1 zł w promocji, umowa aktualna). Chciałbym kupić telefon na raty do tej umowy i oczywiście chciałbym skorzystać z oferty Black Week dla obecnych abo. Czy jest tak możliwość aby zamówić telefon (Motorola edge 20 pro 5g) do posiadanego abo. i skorzystać z oferty BW?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3125
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

Witaj slaveq,

zostaw proszę dane przez baner w moim podpisie. Skontaktuje się z Tobą konsultant, który przedstawi szczegóły oferty :-> .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Robi
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 10 kwie 2023, o 11:55

Re: Program SmartDom

Post autor: Robi »

Mam SmartDom 4 i chcę zrezygnować z telewizji jest jako pierwsza płacę 90 zł, 1 maja kończy mi się umowa i chcę przejść na umowę bezterminową i wtedy rozwiązać umowę czy w tym przypadku też stację zniżki w SmartDomie?
Moniart1
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 17 kwie 2023, o 18:04

Re: Program SmartDom

Post autor: Moniart1 »

Witam. Mam telefon w Plus i telewizję Cyfrowego Polsatu rabatowaną 50 % już od 2017 roku. Telewizja jest na czas nieokreślony. Płaciłem sumiennie abonamenty przez 5 lat i w zeszłym tygodniu zostałem pozbawiony rabatu pomimo że nie robiłem żadnych ruchów z umową. Bez słowa wyjaśnienia dostałem monit o niedopłacie i zaległości na koncie. Złożyłem reklamację i dostałem lakoniczną odpowiedź, że nie spełniam wymogów regulaminowych i dlatego rabat się nie należy i był błędnie przyznawany. Czy to jest w porządku? Proszę o odpowiedź.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Moniart1,

z pozycji forum nie mamy możliwości wglądu na konto numeru, aby sprawdzić jaka dokładnie obowiązuje promocja/umowa. Jeśli odpowiedź, którą otrzymałeś z Departamentu Reklamacji budzi Twoje wątpliwości, prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) poprzez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ