Marta_Plus
Z dotychczasowej rozmowy nie mogę w dalszym ciągu zrozumieć jakie bonusy otrzymam po przedłużeniu umowy.
Dlaczego:
- na moją uwagę, że sprzedawca wprowadził mnie w błąd odpisujesz, że
rzeczywiście informacja byłaby błędna, jeżeli nie minęły 24 miesiące od pierwszego dodatkowego bonusu za zawarcie umowy i podpisany byłby nowy aneks.
ale parę zdań niżej piszesz
Jeśli uruchomisz polecenie zapłaty i dodatkowo będziesz przelewała wynagrodzenie na konto dodatkowe, to benefity z tego tytułu będą Ci przyznane przez Bank, nawet jak teraz przedłużasz umowę i nie upłynęło 24 miesiące od kontraktu z 2015 r.
Ponadto raz odsyłasz do Regulaminu Promocji „Bonus Plus 2 w programie smartDOM" , a w innym miejscu do Regulaminu Promocji „Bonus Plus w programie smartDOM".Konsekwentnie pomijasz moje uwagi dotyczące zapisów Regulaminu Promocji „Bonus Plus 2 w programie smartDOM", które jednoznacznie uzależniają możliwość uczestnictwa w Promocji od podpisania Umowy Zintegrowanej nie wcześniej niż 10.10.2017r.
Wyciągam z tego wniosek, że w dalszym ciągu obowiązywałby mnie regulamin „Bonus Plus w programie smartDOM" - jeśli promocja nie została odwołana, bo tego nie wiem. Czy dobrze myślę ???A jeśli tak to na pewno nie otrzymam bonusu za polecenie zapłaty, bo ten jest przyznawany (zgodnie z Regulaminem Promocji „Bonus Plus w programie smartDOM" ) na okres 12 miesięcy od podpisania umowy o Konto Plus, a nie od przedłużenia umowy.
Proszę zatem o
jednoznaczną i prostą odpowiedź w odniesieniu do konkretów, które przedstawiam poniżej.
1) Umowę na Abonament z Polkomtelem oraz Umowę Zintegrowaną, w wyniku której otwarte zostało Konto Plus, zawarłam w dniu 30.10.2015 r.
2)Okres oznaczony umowy upływa 30.01.2018 (27 miesięcy)
3)Pierwszy bonus za aktywne korzystanie z konta i za przedłużenie umowy naliczony został za miesiąc listopad 2015 i został on uwzględniony w fakturze wystawionej w grudniu 2015 r. ( mój okres rozliczeniowy 17.xx - 16.xx )
4) Bonus 40 zł + 10 zł otrzymywałam przez 6 miesięcy, a następnie 10 zł + 10 zł
5)W dniu 29.01.2018 r. udaję się do punktu sprzedaży i zawieram aneks do Umowy na Abonament.
6) Jakie bonusy i na jaki okres otrzymam po spełnieniu wymogów określonych w regulaminie - którym? : Bonus Plus czy Bonus Plus 2
7) Jeśli jest tak jak napisałam wyżej (patrz czerwony tekst) proszę uściślić zapisy z Regulaminu Promocji „Bonus Plus w programie smartDOM" z 1.03.2017 , że
dodatkowy Bonus opisany w punkcie 5) - 7) może być przyznany raz na 24 miesiące
Od którego momentu liczone jest te 24 miesiące - od rozpoczęcia naliczania bonusu (czyli w moim przypadku od 11.2015 r.) , czy od zakończenia jego naliczania (czyli w moim przypadku od 30.10.2017 ,bo to będzie 24 miesiąc przyznawania bonusu z tytułu przedłużenia umowy). W innym punkcie sprzedawca twierdził właśnie, że musi minąć 2 lata od zakończenia naliczania bonusu za przedłużenie umowy, żeby można skorzystać z nowego.
oraz
Dodatkowy Bonus opisany w punkcie 7) nie będzie przyznany, jeśli umowa, która jest podstawą przyznania ww. bonus, tj. umowa o świadczenie usług z Polkomtel lub Cyfrowy Polsat jest benefitowana rabatem smartDOM przyznawanym przez Polkomtel lub Cyfrowy Polsat.
.Co to za rabaty smartDom przyznawane przez Polkomtel.? Rozumiem, że to nie BonusPlus?