Teraz jest 18 paź 2018, o 14:53

Zostaw Kontakt





SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

zif

PlusManiak

  • Posty: 130
  • Dołączył(a): 24 sie 2016, o 18:37
  • Podziękował : 27 razy
    Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: SmartDOM

Post12 gru 2017, o 23:10

Oczywiście z jednej z trzech pozostałych - w przypadku którejś ze smartdomowych nie miałbym wątpliwości.

edit: konsultant zacytował mi, jeśli dobrze pamiętam, następujący punkt regulaminu: "Jeśli Abonent w momencie podpisywania Nowej Umowy I/II TV wśród posiadanych usług miał
także inną umowę o świadczenie usług w zakresie zapewnienia dostępu do programów
telewizyjnych i zrezygnuje z tamtej umowy utraci także Rabat/Upust specjalny na Nową Umowę I
lub Nową Umowę II TV. Jeżeli w momencie utraty Rabatu Abonent posiadał także Nową Umowę II
to o ile spełnia warunki zostanie ona zakwalifikowana jako Nowa Umowa I i będzie na nią
przyznawany Rabat".

Jeśli czegoś nie przeoczyłem, to ów punkt jest w regulaminie drugiej edycji SmartDomu. Ja korzystam z pierwszej.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 922
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 119 razy

Re: SmartDOM

Post13 gru 2017, o 11:51

zif,

jeśli chodzi o pierwszą edycję Programu smartDOM, to było tu kilka odsłon regulaminu, który określał warunki utraty rabatów. Konsultant mający wgląd w konto, mógłby zweryfikować, jak dana kwestia wygląda w Twoim przypadku. Prześlij proszę w tej sprawie maila pod adres bok@plus.pl. Podaj mi później numer referencyjny zgłoszenia - przyśpieszę odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Marta_Plus otrzymał podziękowanie od
zif(13 gru 2017, o 12:31)
Offline
Avatar użytkownika

zif

PlusManiak

  • Posty: 130
  • Dołączył(a): 24 sie 2016, o 18:37
  • Podziękował : 27 razy
    Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: SmartDOM

Post13 gru 2017, o 12:30

Dziękuję, zgłoszenie poszło. [Zagadnienie: 171213-000949]

edit: już dostałem odpowiedź - mogę spokojnie rozwiązać umowę nieobjętą SmartDomem, i rabaty pozostaną. No, to teraz tylko czekam na kolejny telefon od konsultanta :)
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 922
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 119 razy

Re: SmartDOM

Post13 gru 2017, o 14:46

zif,

dziękuję za informację. :->
zif napisał(a):No, to teraz tylko czekam na kolejny telefon od konsultanta :)
Może zaproponuje coś w zamian... :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Rudder

PlusManiak

  • Posty: 51
  • Dołączył(a): 25 lis 2013, o 11:10
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: SimPlus
  • Model telefonu: stara Nokia

poszerzenie smartdom o internet

Post14 gru 2017, o 22:33

Posiadam U Panśtwa oferte smartdom (abonament i CP). Obecnie myślę nad poszerzeniem oferty smartdom o 3 usługę-internet. Co mogłibyście mi Państwo doradzić w tej kwestii ? Jaką miałbym jakość i ilość łącza jesli usługa byłaby aktywowana w Sierosław/ Gmina Tarnowo Podgórne ?
Ostatnio edytowano 15 gru 2017, o 11:08 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 922
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 119 razy

Re: SmartDOM

Post15 gru 2017, o 12:18

Rudder,

kiedy przystąpiłeś do Programu smartDOM?

Rudder napisał(a): Jaką miałbym jakość i ilość łącza jesli usługa byłaby aktywowana w Sierosław/ Gmina Tarnowo Podgórne ?
Orientacyjny zasięg sieci w podanej lokalizacji możesz sprawdzić na stronie: http://www.plus.pl/mapa-zasiegu. Oczywiście moc sygnału może być zmienna - w specyficznych wypadkach uzależniona jest na przykład od topografii terenu i zabudowy. Jakość usług określa §5 Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. - Abonament. Przez okres 2 miesięcy możesz przetestować nasz Internet, więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Rudder

PlusManiak

  • Posty: 51
  • Dołączył(a): 25 lis 2013, o 11:10
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: SimPlus
  • Model telefonu: stara Nokia

Re: SmartDOM

Post15 gru 2017, o 19:48

Do programu smartdom przystąpiłem w Sierpniu 2014 roku.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3381
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: SmartDOM

Post18 gru 2017, o 10:39

Rudder,

zgodnie z regulaminem programu smartDOM http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf paragraf 1. punkt 7 cyt.:
Jeżeli Abonent posiada jakiekolwiek umowy w ramach Superoferty I/II w programie smartDOM oraz smartDOM 2, obowiązujących przed 07.10.2015 r. nie może otrzymać Rabatu/Upustu promocyjnego w ramach Programu smartDOM 3. Jeżeli Klient utraci Korzyści przyznawane w ramach Superoferty I/II oraz smartDOM 2 i po ich utracie podpisze kolejną umowę/umowy spełniające warunki Programu smartDOM 3, może otrzymać Rabat/Upust promocyjny/Benefit na nowe umowy zgodnie z Regulaminem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

pawelprzet

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): 26 lip 2016, o 07:21
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Cesja umowy na firmę

Post22 gru 2017, o 12:46

Dzień dobry.

Obecnie posiadam 3 umowy w programie smartDOM (nr główny, internet z 50% zniżki i drugi nr ze zniżką 10zł).
Chciałbym wykonać cesję wszystkich trzech umów na swoją firmę. Czy istnieje możliwość dokonania tego w taki sposób, abym nie stracił posiadanych zniżek?
Ostatnio edytowano 22 gru 2017, o 12:54 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 2 razy
Powód: połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku o tej samej tematyce.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 922
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 119 razy

Re: SmartDOM

Post22 gru 2017, o 13:03

Witaj pawelprzet,

czy masz na myśli przepisanie numerów na Twoją jednoosobową działalność gospodarczą?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

pawelprzet

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): 26 lip 2016, o 07:21
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post22 gru 2017, o 14:05

Dokładnie tak.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 922
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 119 razy

Re: SmartDOM

Post22 gru 2017, o 14:29

pawelprzet,

w takim wypadku, ta zmiana (nie jest to cesja, czyli przepisanie telefonu z osoby indywidualnej na inną osobę lub spółkę cywilną) nie będzie mieć wpływu na utratę rabatów z tytułu Programu smartDOM. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

pawelprzet

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): 26 lip 2016, o 07:21
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post22 gru 2017, o 14:52

Dziękuję.
A czy można to zrobić bez wychodzenia z domu?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 922
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 119 razy

Re: SmartDOM

Post22 gru 2017, o 15:25

pawelprzet,

pawelprzet napisał(a):A czy można to zrobić bez wychodzenia z domu?
oczywiście. Informacje na temat sposobu dokonania takiej zmiany znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Szymon6555

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 17 sty 2017, o 12:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post27 gru 2017, o 21:17

Dzień dobry,

Obecnie posiadam telefon w abonamencie 49.99 i internet ze zniżką 50% - smartdom. Brałem je w Maju 2017. Chciałbym do tego dobrać jeszcze tv z pakietem max - czy mogę załapać się na jakieś zniżki?
Wcześniej było coś takiego, że 3 produkt był za 1zł. W maksymalnym pakiecie była zniżka 19.99.
A teraz jak jest?

Pozdrawiam.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości