Teraz jest 18 paź 2018, o 14:21

Zostaw Kontakt





SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19446
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1595 razy

Re: SmartDOM

Post28 gru 2017, o 10:38

Witaj Szymon6555,

w aktualnej odsłonie programu smartDom na trzeci produkt udzielany jest rabat w wysokości 18,99 zł (z VAT). Nowa umowa musi zostać zawarta na okres minimum 24 miesięcy. Szczegóły w regulaminie: http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

gopher

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 2 paź 2017, o 09:25
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post29 gru 2017, o 10:25

witam
proszę o odpowiedź na 2 pytania.
Mam pakiet smartdom z pierwszej edycji:
-umowa uprawniająca abo telefoniczne za 69,99
-umowa 50% internet LTE za 99,99 -po rabacie 49zł
-3 umowa za 1 zł abo tel za 59,99

na umowie uprawniającej kończy sie za 4 miesiące umowa i tu moje pierwsze pytanie.
1.czy mogę przedłużyć te umowę ale z obniżką abonamentu do 49,99 z telefonem ale tak aby nie stracić zniżek na umowy 2i3?

oraz 2 pytanie czy ewentualne wypowiedzenie umowy nr 2 (internet lte rabatowanej 50%) spowoduję ze umową rabatowaną 50% stanie sie umowa nr 3 (aktualnie rabatowana do 1zł)

dziękuje za odpowiedź
Offline
Avatar użytkownika

Zbyf

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 29 gru 2017, o 12:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+
  • Model telefonu: P9 Lite

Re: SmartDOM

Post29 gru 2017, o 12:38

Mam SmartDom 3 (kolejno: telefon, telewizja, internet). Za abonament z telefonem w Plusie płacę 69,99 zł (Ja+79,99 do lipca 2018). Zaproponowano mi przedłużenie umowy w Plusie na abonament bez telefonu za 49,99 zł na 31 miesięcy w tym pierwsze 3 miesiące za 0 zł. Czy stracę zniżki za telewizję i internet w Smartdom ?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3379
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: SmartDOM

Post29 gru 2017, o 12:58

Witaj gopher,

gopher napisał(a):1.czy mogę przedłużyć te umowę ale z obniżką abonamentu do 49,99 z telefonem ale tak aby nie stracić zniżek na umowy 2i3?

istnieją oferty specjalne, w których możliwe jest obniżenie abonamentu do kwoty 39,90 zł bez utraty Programu smartDOM. Jeśli konsultant taką ofertę Ci zaproponuje, to rabat powinien być zachowany.
gopher napisał(a):oraz 2 pytanie czy ewentualne wypowiedzenie umowy nr 2 (internet lte rabatowanej 50%) spowoduję ze umową rabatowaną 50% stanie sie umowa nr 3 (aktualnie rabatowana do 1zł)

Nie. Umowa, która jest obecnie trzecia w Programie smartDOM, nie będzie po rozwiazaniu umowy na internet umową rabatowaną 50%.

Zbyf,

zgodnie z tym co pisałam wyżej, istnieją oferty specjalne, w których możliwe jest obniżenie abonamentu do kwoty 39,90 zł bez utraty Programu smartDOM. Jeśli konsultant taką ofertę Ci zaproponuje, to rabat powinien być zachowany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
gopher(29 gru 2017, o 13:09)
Offline
Avatar użytkownika

Zbyf

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 29 gru 2017, o 12:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+
  • Model telefonu: P9 Lite

Re: SmartDOM

Post29 gru 2017, o 13:12

Zaproponowano mi przedłużenie umowy w Plusie na abonament bez telefonu za 49,99 zł po obniżce za zielona fakturę, czyli abonament za 59,99 zł , tak zrozumiałem.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3379
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: SmartDOM

Post29 gru 2017, o 13:43

Zbyf,

w ramach wybranych ofert, które są proponowane przez konsultanta, możliwe jest obniżenie abonamentu bez utraty Programu smartDOM. Jeśli konsultant Ci taką zaproponował i zaznaczył, że nie stracisz rabatów, to tak będzie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

maciek77

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 16 lut 2015, o 12:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post29 gru 2017, o 15:48

Witam, przedłużyłem umowę w Plusie i nie nalicza mi rabatu. Wcześniej przedłużałem umowę w CP, ale abonament jest wyższy niż wcześniej (3 miesiące za darmo). Pisałem reklamację przez ich stronę ale bez odzewu, a już druga faktura przyszła bez rabatu. Miał ktoś podobny problem?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3379
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: SmartDOM

Post29 gru 2017, o 16:05

Witaj maciek77,

maciek77 napisał(a):Pisałem reklamację przez ich stronę ale bez odzewu,

jeśli reklamacja była składana do CP, proszę o kontakt z CP http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

maciek77

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 16 lut 2015, o 12:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post29 gru 2017, o 16:10

W Plusie.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3379
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: SmartDOM

Post29 gru 2017, o 16:14

maciek77,

czy posiadasz numer zgłoszenia reklamacyjnego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

maciek77

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 16 lut 2015, o 12:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post29 gru 2017, o 16:32

Basia_Plus napisał(a):maciek77,

czy posiadasz numer zgłoszenia reklamacyjnego?

Niestety nie.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3379
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: SmartDOM

Post29 gru 2017, o 16:54

maciek77,

podaj proszę numer telefonu, którego ta sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ritkam

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 30 gru 2017, o 19:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post30 gru 2017, o 19:25

Witam.

Jestem już mega zła. Wiecznie mam problemy z punktem plusa. Jakiś czas temu brałam internet. Co innego mi zaproponowała Pani tam pracująca co innego wyszło. Sprawę rozwiązałam na własną rękę dzięki pomocy FORUM.
Teraz znowu problem. Mam abonament, drugi produkt internet i miesiąc temu dobrałam Cyfrowy Polsat jako 3 produkt. Wybrałam opcję 19,99 po rabacie za 1 zł za miesiąc. No i teraz przyszło , że mam nie zapłaconą fakturę na uwaga 59,98 za miesiąc !!!! Oczywiście zadzwoniłam do Polsatu. Sprawa jest w toku. Ale uważam że błąd po raz kolejny popełniły osoby pracujące w punkcie PLUSA. To już jest męczące. Jakąkolwiek nie wezmę usługę w plusie zawsze jest coś nie tak. To też zajmuje mój czas, moje nerwy i pieniądze. Zastanawiam się nad wniesieniem skargi bo ile razy można popełniać te same błędy ?
Offline
Avatar użytkownika

kogus78

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 19 wrz 2017, o 19:30
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung S5

Re: SmartDOM

Post31 gru 2017, o 16:44

Witam.

Mam już telefon w Plusie, jako drugą usługę SmartDom mam telewizję.
Jak dołączyć trzecią usługę - Internet mobilny, bez urządzenia ?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4895
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 544 razy

Re: SmartDOM

Post2 sty 2018, o 10:16

Witaj ritkam,
- kiedy podpisywane były umowy pierwsze dwie umowy (kiedy przystąpiłaś do programu SmartDOM)? Jaka dokładnie jest wartość abonamentu na umowie za telewizję po odliczeniu opłat dodatkowych (np. multiroom).

Witaj kogus78,
- kiedy przystąpiłeś do programu SmartDOM? Czyli kiedy podpisana była druga umowa, na którą masz rabat 50%.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 34 gości