Teraz jest 19 wrz 2018, o 10:16

Zostaw Kontakt





SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: SmartDOM

Post12 mar 2018, o 14:30

1pietrek1,

rabaty powinny się zachować. Gdyby coś zadziało nie tak to daj znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

rmati1

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 11 mar 2014, o 16:57
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: SmartDOM

Post13 mar 2018, o 14:49

Witajcie, jak wygląda sytuacja w której się znajduje. Mam SD1 a w nim 3 usługi. Pierwsza internet cp za 50zl, druga tv cp za 90 zł z rabatem 50 procent oraz trzecia usługa telefon plus za 49 zł z rabatem 48 zł. Za 5 mc kończy się umowa na telefon. Co dalej z tym zrobić, aby zachować sd1? Rozumiem, że jeżeli podpiszę aneks to umowa plus będzie w sd4 z rabatem 10zl a reszta usług w sd1? Czy przenieść ten numer do plush i zostaną 2 usługi w sd1? Dobrze to rozumiem? Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

torre24

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 196
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Plush Abonament 25
  • Model telefonu: LG G6

Re: SmartDOM

Post13 mar 2018, o 14:52

Pozostawienie jej tak jak jest to jedyne racjonalne wyjście. Inne opcje to rabat 10 zł zamiast 48 lub całkowite rozbicie SD.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: SmartDOM

Post13 mar 2018, o 17:41

Witaj rmati1,

rmati1 napisał(a): Rozumiem, że jeżeli podpiszę aneks to umowa plus będzie w sd4 z rabatem 10zl a reszta usług w sd1?

tak, jeśli przedłużysz umowę na telefon przechodzisz do Programu smartDOM 4, wówczas rabat zmieni się na kwotę 10 zł.
rmati1 napisał(a):Czy przenieść ten numer do plush i zostaną 2 usługi w sd1?

Rozwiązanie umowy na telefon spowoduje utratę rabatów z tytułu Programu smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kerami8206

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 18 kwi 2018, o 12:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Błąd pracownika salonu - umowa przedłużeniowa i smartdom

Post18 kwi 2018, o 12:34

Witam. Do niedawna mieliśmy jeden z pierwszych Smartdom. 1 - usługa internet, 2 - telefon ze zniżką 50%, 3 - telewizja ze zniżką 49 zł (chyba).
Internet i telefon na firmę. Miesiąc temu przedłużaliśmy umowę na internet. W Salonie powiedziano nam że są zmiany w programach smartdom i obecnie można wziąć pierwszą usługę internet za 39,99 netto. Spytałem kilka razy pracownika czy nie utracimy rabatu 50% na telefon i dużej zniżki na telewizję. Powiedziano nam że zniżki zostaną zachowane dopóki nie ruszymy tych umów na telefon i tv. Pracownik uruchomił nam plan dla firm internet za 40zł netto. Po miesiącu okazało się że cały Smartdom został nam zlikwidowany . Straciliśmy 50% na telefon i całą zniżkę na tv. Co my mamy zrobić w tej sytuacji? Przecież to logiczne, że nie bralibysmy pakietu na internet 10zł mniejszego w sytuacji utraty 60 czy 70zł upustów na inne usługi. Czy ustne zapewnienia pracownika salonu są wiążące? Co lepsze pracownik salonu dzwonił w momencie podpisania naszej umowy do jakiegoś ich wsparcia i potwierdzał zachowanie zniżek. Jakaś paranoja. Jesli Plus tak perfidnie nas załatwi to bedzie ostatnia umowa w życiu którą podpisaliśmy z tą firmą. Jeśli robi się ileś programów smartdom i pracownicy gubią się w tych zasadach to jak ma się w tym odnaleźć zwykły klient??
Ostatnio edytowano 19 kwi 2018, o 09:00 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

largo

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Błąd pracownika salonu - umowa przedłużeniowa i smartdom

Post18 kwi 2018, o 19:33

Zapewnienia ustne to są tylko ustne... Ważne co na papierze ! zawsze POLECAM czytać regulaminy i 10 razy pytać w różnych źródłach...

Jedynie pozostaje pisać reklamację z powołaniem na zapewnienia pracownika lecz wg reklamacji zostanie odrzucona. ale jednak WARTO próbować dochodzić swojego !
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: SmartDOM

Post19 kwi 2018, o 09:06

Witaj kerami8206,

kerami8206 napisał(a):Co my mamy zrobić w tej sytuacji?

w zaistniałej sytuacji proponuję złożenie reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

WXuser

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 179
  • Dołączył(a): 30 lip 2014, o 10:26
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: PowerLTE
  • Model telefonu: e5372 e5186

Re: SmartDOM

Post7 maja 2018, o 10:47

witam,
jako pierwsza usługa mam telefon, jako druga internet z rabatem 50% a trzecia TV z rabatem 48,90 .
Wkrótce kończy się umowa na usługę drugą - internet.
czy pozostawienie umowy na czas nieokreślony spowoduje zachowanie obecnego rabatu 50% ?
czy muszę przedłużyć z nowym rabatem 10zł aby utrzymać rabat na usługę trzecią - TV ?
pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: SmartDOM

Post7 maja 2018, o 11:43

Witaj WXuser,

WXuser napisał(a):czy pozostawienie umowy na czas nieokreślony spowoduje zachowanie obecnego rabatu 50% ?

tak.
WXuser napisał(a):czy muszę przedłużyć z nowym rabatem 10zł aby utrzymać rabat na usługę trzecią - TV ?

Możesz pozostać przy obecnej umowie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
WXuser(7 maja 2018, o 11:59)
Offline
Avatar użytkownika

lodyga

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1504
  • Dołączył(a): 9 maja 2009, o 18:49
  • Lokalizacja: Legnica
  • Podziękował : 76 razy
    Otrzymał podziękowań: 46 razy
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: Iphone 5s

Re: SmartDOM

Post9 maja 2018, o 09:06

Rozumiem że przedłużanie SMART DOM -50% nie ma sensu bo się straci te 50 % upustu tak?
Kończy mi się umowa zarówno na telefon - 1 opcja , CP - rabat 50 % - 2 opcja.
Trzeba zostawić tak jak jest zarówno telefon jak i SD?
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: SmartDOM

Post9 maja 2018, o 11:27

lodyga,

zawarcie aneksu do Umowy uprawniającej nie wiąże się ze zmianą przyznanych rabatów dla innych umów z poprzedniej odsłony Programu smartDOM, jeśli zostanie zachowana minimalna kwota zobowiązania.
Jeśli przedłużysz umowę na CP, to nastąpi zmiana wysokości przyznanych rabatów zgodnie z regulaminem http://www.plus.pl/documents/16/3fe603f ... rtDOM3.pdf.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
lodyga(9 maja 2018, o 12:12)
Offline
Avatar użytkownika

lodyga

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1504
  • Dołączył(a): 9 maja 2009, o 18:49
  • Lokalizacja: Legnica
  • Podziękował : 76 razy
    Otrzymał podziękowań: 46 razy
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: Iphone 5s

Re: SmartDOM

Post9 maja 2018, o 12:04

Dobrze, czyli telefon mogę przedłużyć. A czy nie przedłużając CP nie zmieni mi Plus jakiejś dodatkowej opłaty? Mam złe przeczucia z NC gdyż tam skończyła mi sie umowa i z 70 zł musiałam zapłacić 120...
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: SmartDOM

Post9 maja 2018, o 12:57

lodyga,

lodyga napisał(a):czyli telefon mogę przedłużyć.

tak.
Basia_Plus napisał(a):zawarcie aneksu do Umowy uprawniającej nie wiąże się ze zmianą przyznanych rabatów dla innych umów z poprzedniej odsłony Programu smartDOM, jeśli zostanie zachowana minimalna kwota zobowiązania.

lodyga napisał(a):A czy nie przedłużając CP nie zmieni mi Plus jakiejś dodatkowej opłaty?

Nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

marian79

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 13 maja 2018, o 12:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

SmartDom

Post13 maja 2018, o 12:49

Witam, kończy mi się umowa uprawniająca w usłudze smartdom3. jeżeli ją przedłużę to będzie to wygłądało tak?

1. Abonament telefon plus (przejdzie na smartdom4) (umowa jeszcze 3 miesiące)
2. -50% za internet (zostaną rabaty smartdom3) ( umowa jeszcze 8 miesięcy)
3. -39.90 za telewizję cyfrowy polsat (zostaną rabaty smartdom3) (umowa jeszcze 22 miesiące)
4. coś innego czego nie podałem

a co jeżeli zrezygnuję z internetu który kończy się za 8 miesięcy
telewizja przejdzie:

1. na rabat 50%
2. zostanie rabat -39.90
3. przejdzie na smartdom4 i będzie rabat -10zł.
4. coś innego czego nie podałem

i trzecia kwestia jak przedłużę telefon to standardowa opłata i jak przedłużę internet to będzie

1. rabat 50% smartdom3 na internet + rabat 39.90 na tv
2. rabat 10zł smartdom4 na internet + rabat 39.90 na tv
3. rabat 10 zł na internet + rabat 10 na tv
3. coś innego czego nie podałem
Ostatnio edytowano 14 maja 2018, o 07:21 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

ollalaola

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 17 mar 2016, o 15:34
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: SmartDOM

Post13 maja 2018, o 20:11

To i ja sie zapytam o swoj smartdom z pierwszej edycji
A co w takim przypadku, smart dom I edycja
Umowa 1Internet Cyfrowy Polsat za 49,9
Umowa 2 Plus abonament za 69.99 juz po znizce 50%
Umowa 3 Internet ze zniżką 48,90 za 11 zł
Obecnie w ofercie na przedłużenie telefonu najwyższy abonament to 50 zł. Czy po wzieciu tego abonamentu zachowam rabaty z SD1 na internet ?
Ani umowy uprawniajacej ani na internet nie chce ruszac.
Abonament konczy sie jesienia, i tu chce zmienic. Internet tez jesienia,ale zalezy mi na utrzymaniu znizki. Na co sie zdecydowac?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości