Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
etranger69
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 22 lis 2020, o 14:23

Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone

Post autor: etranger69 »

iMessage się nie aktywuje Plus mówi ze to usługa Apple i ich problem, Apple mówi ze to błąd po stronie Plusa i ze nie jest to autoryzowana siec przez Apple. Czy Plus jest siecią która nie jest dla użytkowników iPhonow? W sobotę przeszedłem do Plusa jak tak dalej pójdzie miesiąc nie minie i uciekam :( A przyszedłem dla najszybszego 5G

Numer ticketu C00000001711580 - ponad 30 min trwało zakładanie ticketu który zamknęliście po 2 min
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone

Post autor: Marta_Plus »

etranger69,

próbowałeś poniższego rozwiązania? Wyłącz telefon Iphone, wyjmij kartę SIM z urządzenia, włącz ponownie telefon bez karty, następnie włóż kartę i sprawdź po tych czynnościach działanie opcji iMessage.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
radomex
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 gru 2020, o 12:05

Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone

Post autor: radomex »

Przeniosłam się do Plusa z Play-a. Przeniesienie nastąpiło w nocy z 30.11 na 01.12. Do dzisiaj nie mogę aktywować iMessage i FaceTime. Wyłączałam telefony kilkukrotnie, wyjmowałam karty i nadal bez powodzenia. Problem dotyczy telefonów: IPhone X i IPhone 12 Pro. Dzisiaj kilka razy otrzymałam powiadomienie: „wystąpił błąd; Twoje konto (tu numer telefonu) zostało wylogowane z iMessage. Oznacza to, że możesz nie odebrać nowych wiadomości. Aby temu zaradzić, przejdź do Ustawień.”
Wczoraj podczas rozmowy z biurem obsługi kazano mi odczekać 24 godziny od przeniesienia numeru. Jednak nadal te usługi mi nie działają...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone

Post autor: Marta_Plus »

radomex,

czy wiadomości SMS możesz normalnie odbierać? Transmisja danych z pozycji telefonów jest włączona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
radomex
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 gru 2020, o 12:05

Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone

Post autor: radomex »

Smsy przechodzą , transmisja włączona
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone

Post autor: Marta_Plus »

radomex,

jeśli dokonywałaś czynności opisanych w poniższym linku: https://support.apple.com/pl-pl/HT201422"target="_blank i komunikat o błędzie występuje nadal, prośba o kontakt ze wsparciem Apple.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
radomex
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 gru 2020, o 12:05

Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone

Post autor: radomex »

Wykonywaliśmy wszystkie opisane czynności. Kontaktowaliśmy się również z supportem Apple. U nich jest wszystko ok. Twierdzą, że problemem są SMS-y aktywacyjne (międzynarodowe) które nie przechodzą prawidłowo przez sieć Plusa.
Z przykrością stwierdzam, że czuję się oszukana przez Waszego przedstawiciela u którego podpisywaliśmy umowę. Na pytanie dotyczące poprawności działania IPhonów w Waszej sieci stwierdził że bywają problemy po pojawieniu się nowych wersji iOS z wysyłaniem wiadomości mms. Plus tworzy wówczas własną łatkę na system i wszystko działa prawidłowo. Poza tą jedną niedogodnością wszystkie pozostałe usługi działają bez problemu. A w kwestii mms-ów dodał, że teraz i tak korzysta się z innych komunikatorów, więc brak możliwości wysyłania mms-ów nie jest uciążliwy.
Niestety, walcząc przez dwa dni z uruchomieniem iMessage i FaceTime, widzę, że nie jest to jednostkowy problem, a Wasi przedstawiciele ukrywają prawdę przed nieświadomymi klientami, aby tylko wyłudzić podpisanie umowy przez klienta...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone

Post autor: Marta_Plus »

radomex,
radomex pisze:Wykonywaliśmy wszystkie opisane czynności. Kontaktowaliśmy się również z supportem Apple. U nich jest wszystko ok. Twierdzą, że problemem są SMS-y aktywacyjne (międzynarodowe) które nie przechodzą prawidłowo przez sieć Plusa.
radomex pisze:Z przykrością stwierdzam, że czuję się oszukana przez Waszego przedstawiciela u którego podpisywaliśmy umowę.
Najmocniej przepraszamy za napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jmn
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2 gru 2020, o 21:49

Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone

Post autor: jmn »

U mnie to samo. Niestety wszystkie sposoby z internetu nic nie dają. Pozostaje reset fabryczny telefonu, ale to ostateczność bo wylogowuje ze wszystkich aplikacji i usług, w tym maili, więc to robota na kilka godzin. Może komuś udało się poradzić sobie z tym problemem?
kazimierz
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 27 lut 2020, o 10:04

Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone

Post autor: kazimierz »

Ktoś już pisał o tym wcześniej, plus jako jedyny operator w PL nie współpracuje z apple więc z iPhonami, iwatchami itd zawsze będą problemy czy to z imessage, facetime, wificalling, volte czy esim.
Jedynym sensownym rozwiązaniem jest zmiana operatora na dowolnego innego oprócz plusa i mvno na ich infrastrukturze.
radomex
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 gru 2020, o 12:05

Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone

Post autor: radomex »

Pomogła rozmowa z infolinią Plusa i zgłoszenie problemu. Dziś na obu telefonach usługi ruszyły.
jmn
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2 gru 2020, o 21:49

Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone

Post autor: jmn »

U mnie pomogło odczekanie 24 godzin (w trybie "czekam na aktywację") oraz zresetowanie ustawień sieciowych - po ponownym uruchomieniu telefonu imessage i facetime zaskoczyły. Chyba kluczem jest cierpliwość, a nie ciągłe ponawianie prób.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone

Post autor: Marta_Plus »

radomex,
radomex pisze:Pomogła rozmowa z infolinią Plusa i zgłoszenie problemu. Dziś na obu telefonach usługi ruszyły.
Super, dziękuję za informacje. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
todochido
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 18 lip 2021, o 01:43

Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone

Post autor: todochido »

radomex pisze:Pomogła rozmowa z infolinią Plusa i zgłoszenie problemu. Dziś na obu telefonach usługi ruszyły.
w jaki sposob pomoglo? fajnie jakbys sie podzieli, bo ostatnio typ co mi sie trafil na linii to nieporozumienie. po powrocie z wakacji i wsadzeniu nowej karty (numer ten sam, stara karte zgubilem) nie moge uzywac hot spotu z telefonu i nie dziala mi ani imessage ani facetime. watpie ze to wina apple. pracownik zapytany dlaczego nie dziala mi hot spot, powiedzial ze numery na karte od dwoch lat nie moga robic hot spotow. jakis absurd, bo jeszcze 2 miesiace temu na starej karcie moglem to robic. dzieki
dawid1302
Prawie PlusManiak
Posty: 32
Rejestracja: 29 sie 2020, o 12:10

Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone

Post autor: dawid1302 »

I przez takie kwiatki nigdy nie kupiłbym Iphone ;)
ODPOWIEDZ