Płatność mobilna Google Play

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
maszkara72
PlusManiak
Posty: 125
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI

Re: Brak możliwości korzystania z Google Play

Post autor: maszkara72 »

Okej....dzięki
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Marta_Plus »

Witaj maszkara72,

zgodnie z sugestią Rona najlepiej będzie, jeśli wyślesz opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sytuację. Jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maszkara72
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: maszkara72 »

Okej.

Re: Konto zamknięte [#2066600]
Taki numer dostałem.
Ostatnio zmieniony 3 mar 2021, o 14:13 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Scalenie wypowiedzi zamieszczonych jedna pod drugą.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Marta_Plus »

maszkara72,
maszkara72 pisze:Re: Konto zamknięte [#2066600]
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maszkara72
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: maszkara72 »

Dziękuję
maszkara72
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: maszkara72 »

https://bok.plus.pl/system/templates/se ... et="_blank


EDYCJA:
maszkara72 napisał(a):
https://bok.plus.pl/system/templates/se ... et="_blank


Dostałem emailem ten link.Ale nic nie mogę zrobić,
Nadal mam zamknięte konto...Nic nie mogę zrobić
Ostatnio zmieniony 3 mar 2021, o 12:31 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Marta_Plus »

maszkara72,

spróbuj jeszcze raz usunąć płatności Plusa z Google Play, a następnie dodać je ponownie. Zrobisz to korzystając z Plus online lub wysyłając SMS: ZABLOKUJ/ODBLOKUJ pod nr 8055. Jeśli dalej pojawi się komunikat o błędzie i usługa nie będzie dostępna, prześlij proszę wiadomość ponownie, odpowiadając na ostatnią korespondencję z BOK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maszkara72
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: maszkara72 »

Z poziomu strony plus online nie da się nic zmienić. Wyświetla jedynie, że zmiana limitu jest niemożliwa, a smsem wysłałem zablokuj, a po jakimś czasie odblokuj i nic nie zmieniło. Do jasnej cholery, zróbcie coś z tym. Tyle lat jestem Waszym abonentem... Jest Pani konsultantem Plusa, ma Pani chyba wgląd w moje konto i chyba może Pani to sprawdzić, co jest grane i zmienić ustawienia.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Marta_Plus »

maszkara72,
maszkara72 pisze:Jest Pani konsultantem Plusa, ma Pani chyba wgląd w moje konto i chyba może Pani to sprawdzić, co jest grane i zmienić ustawienia i zmienić ustawienia.
Z poziomu forum nie posiadam wglądu do konta i nie mam możliwości dokonywania zmian. W tej sytuacji, napisz raz jeszcze wiadomość mailową, podając niezbędne dane, o których wcześniej pisałam. Ja poproszę o przyśpieszenie rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maszkara72
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: maszkara72 »

Po kilkukrotnej wymianie emaila z Waszym BOK,zaproponowano mi skasowanie płatności Plus w sklepie Google Play i ponowne jego założenie.Dostałem też smsa z jakimś kodem.Wszystko poszło pozytywnie i mam już dostęp do możliwości zapisania kosztów aplikacji do mojego rachunku w Plusie.Wszystko działa należycie.Dziękuję za okazaną mi pomoc.Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Marta_Plus »

maszkara72,
maszkara72 pisze:Wszystko poszło pozytywnie i mam już dostęp do możliwości zapisania kosztów aplikacji do mojego rachunku w Plusie.Wszystko działa należycie.Dziękuję za okazaną mi pomoc.Pozdrawiam.
Super. Bardzo się cieszę z pozytywnego zakończenia :-> . Również pozdrawiam ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maszkara72
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: maszkara72 »

Witam....Jakis czas bylo dobrze,znowu dzieje się to samo.Nie mogę doliczyć pieniędzy za aplikacje w Google Play do rachunku w Waszej sieci.Probowalem wykasować płatności do rachunku i ponownie je próbowałem aktywować.Oczywiście przychodzi kod smsem,ale nie mam możliwości wpisania na stronie Google Play.
Zróbcie coś z tym.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Marta_Plus »

Witaj maszkara72,

czy na innym urządzeniu również występuje opisana sytuacja? Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną aplikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maszkara72
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: maszkara72 »

Już jest okej,pobawilem się limitem na plus online i na stronie Google Play i ,,załapało".
Na razie dziala super,dolicza mi płatności do rachunku Plusa.Nawet nie wiem,jak załapało,ale dziala
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Płatność mobilna Google Play

Post autor: Marta_Plus »

maszkara72,

super, dziękuję za info. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ